quote:op dinsdag 3 januari 2006 23:05 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
tja dat weet ik niet. hun testosteron-gehalte is wel een tikkie hoger dan het onze.
maar dan nog is er nog zoiets als beheersing.
je moest het eens wagen.quote:
inderdaad voorlopig ook ff geen zin in ben ik bang ik heb dus ook wel zin mee te doen, lijkt me grappigquote:op woensdag 4 januari 2006 00:51 schreef rnej het volgende:
zojuist erachter gekomen dat ik iig voorlopig geen sex meer heb.. dus ach....
je relatie laten verneuken door een fok!-topic? fat chance in hell.quote:op woensdag 4 januari 2006 12:56 schreef homerj het volgende:
overigens ben ik niet verantwoordelijk voor het kapotgaan van een relatie![]()
ik was te lui om het zelf op te schrijven, maar sluit me graag hierbij aan.quote:op woensdag 4 januari 2006 16:59 schreef american_nightmare het volgende:
in de op staat te lezen dat elke fokker respect zou hebben voor iemand die 40 dagen en 40 nachten niet rukt. dat geldt dus niet voor mij. ik heb geen respect voor dat soort kneuzenacties dus ik zou dat graag vermeld zien worden in de openingspost.
verder is het echt kansloos om jezelf 40 dagen lang die extra levensvreugde te ontnemen. ik kan het me wel voorstellen van mensen die een hondslelijke vriendin hebben en dus blij zijn dat ze even niet hoeven.
hoever je niet komt, zul je bedoelen.quote:op woensdag 4 januari 2006 17:01 schreef peurac het volgende:
ik doe ook wel mee, eens kijken hoever ik kom![]()
wat zijn dit voor fratsen?!quote:op woensdag 4 januari 2006 18:13 schreef zwansen het volgende:
ik doe mee....
jij bent zijn vriendin?quote:op woensdag 4 januari 2006 18:38 schreef nouk het volgende:
wat zijn dit voor fratsen?!
als ie dit achterlijke plan voortzet niet meer, dan zoek ik wel een vervanger voor 40 nachten!quote:
hij postte het vast alleen maar om je te plagen.quote:op woensdag 4 januari 2006 18:58 schreef nouk het volgende:
als ie dit achterlijke plan voortzet niet meer, dan zoek ik wel een vervanger voor 40 nachten!
natuurlijk, die verleiding kan ie nooit weerstaanquote:op woensdag 4 januari 2006 18:59 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
hij postte het vast alleen maar om je te plagen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |