hoever je niet komt, zul je bedoelen.quote:op woensdag 4 januari 2006 17:01 schreef peurac het volgende:
ik doe ook wel mee, eens kijken hoever ik kom![]()
wat zijn dit voor fratsen?!quote:op woensdag 4 januari 2006 18:13 schreef zwansen het volgende:
ik doe mee....
jij bent zijn vriendin?quote:op woensdag 4 januari 2006 18:38 schreef nouk het volgende:
wat zijn dit voor fratsen?!
als ie dit achterlijke plan voortzet niet meer, dan zoek ik wel een vervanger voor 40 nachten!quote:
hij postte het vast alleen maar om je te plagen.quote:op woensdag 4 januari 2006 18:58 schreef nouk het volgende:
als ie dit achterlijke plan voortzet niet meer, dan zoek ik wel een vervanger voor 40 nachten!
natuurlijk, die verleiding kan ie nooit weerstaanquote:op woensdag 4 januari 2006 18:59 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
hij postte het vast alleen maar om je te plagen.
morgen ook nog nog tot 12 uur!quote:op woensdag 4 januari 2006 18:55 schreef squall_robbert het volgende:
vanavond dus laatste avond? (a)
genoeg vrijgezellen in het gpd.quote:op woensdag 4 januari 2006 18:58 schreef nouk het volgende:
[..]
als ie dit achterlijke plan voortzet niet meer, dan zoek ik wel een vervanger voor 40 nachten!
je wordt ontoerekeningsvatbaar als je niet rukt?quote:op woensdag 4 januari 2006 21:59 schreef smvs het volgende:
ik heb laatst 3 dagen volgehouden maar toen heb ik bijna een wijf voor haar bek geslagen in de kroeg dus ik begin er niet meer aan.
in combinatie met alcohol en nog wat andere frustraties wel ja blijkbaar.quote:op woensdag 4 januari 2006 22:00 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
je wordt ontoerekeningsvatbaar als je niet rukt?
ach als je geen vriendin hebt en de eerste tijd het veel te druk met er een vinden, is het niet zo'n ramp.quote:op woensdag 4 januari 2006 19:10 schreef erodome het volgende:
ik mag niet meedoen van mijn man, weet niet waarom![]()
misschien dat het wat te maken heeft met mijn humeur als ik langere tijd niets op dat gebied gedaan heb, of juist met zijn humeur, zou ook nog kunnen
nee serieus, zelfkastijding is best leuk op z'n tijd hoor, maar dit gaat me net even wat te ver
tja, die situatie ken ik al heel erg lang niet meer, al ruim 13 jaar samen met mijn man, dus zeer gewend aan mijn seks en gehechtquote:op woensdag 4 januari 2006 22:10 schreef peurac het volgende:
[..]
ach als je geen vriendin hebt en de eerste tijd het veel te druk met er een vinden, is het niet zo'n ramp.
vriendinnen verzinnenquote:op woensdag 4 januari 2006 20:53 schreef american_nightmare het volgende:
mijn vriendin wil jullie graag succes wensen:
dat werkt altijd heel goed. als je al iets doet wat je eigenlijk niet kan nog iets erbij doen wat je ook niet kan. werkt dubbelopquote:op donderdag 5 januari 2006 19:47 schreef nvido het volgende:
ik doe er voor mijzelf nog een schepje bovenop , ik ga ook proberen te stoppen met roken.
als ik het 40 dagen volhoud , kan ik er ook wel zonder denk ik dan maar.
goed idee dit
we gaan het zienquote:op donderdag 5 januari 2006 23:09 schreef donkey_ het volgende:
volgens mij is, aan het eind van die 40 dagen, elk meisje knap![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |