kuch.. ik doe ook meequote:op donderdag 5 januari 2006 18:32 schreef robin__ het volgende:
ik zei in dat vorige topic dus al dat ik wel mee zou doen (fijn dat je daar even een link naar het nieuwe topic poste, dan zie je het tenminste in je actieve topics.. maargoed ik ben nog op tijd dus ach..
vanaf 12 uur vanavond dus?.. zet dat dan ook even in de op
dat zou wel mooi symbolisch zijn.quote:op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef twinkle20 het volgende:
uhh.. heeft iemand al uitgeteld wanneer het weer wel mag.. klopt het dat we ergens dicht bij valentijnsdag in de buurt zitten dan?
als je uitgaat van vandaag, is het op 16 februari. je moet er maar zin in hebben.quote:op vrijdag 6 januari 2006 20:31 schreef twinkle20 het volgende:
uhh.. heeft iemand al uitgeteld wanneer het weer wel mag.. klopt het dat we ergens dicht bij valentijnsdag in de buurt zitten dan?
whehehequote:op zaterdag 7 januari 2006 00:11 schreef markl het volgende:
nou dag 1 is al voorbij.
gaat best snel
mischien heb ik het grote voordeel dat ik geen vriendin heb
na één dag!quote:op zaterdag 7 januari 2006 01:04 schreef homerj het volgende:
up to date deelnemerslijst:
iddquote:op zaterdag 7 januari 2006 16:28 schreef breetai het volgende:
sex met een meid heeft op dit moment hogere prioriteit dan deze wedstrijd.
zoalng ik de dame in kwestie niet tegenkom zou het allemaal nog goed kunnen gaan.
zelfde hierquote:op zaterdag 7 januari 2006 16:28 schreef breetai het volgende:
sex met een meid heeft op dit moment hogere prioriteit dan deze wedstrijd.
zoalng ik de dame in kwestie niet tegenkom zou het allemaal nog goed kunnen gaan.
heb me net ingeschreven, maar de laatste 2 dagen nog geen sex gehad, mag dat ook ?!?quote:op zaterdag 7 januari 2006 12:18 schreef donkey_ het volgende:
al 2 dagen voorbij![]()
nu is iedereen nog happy maar volgens mij zitten we over een paar dagen stik chagarijnig en met trillende handen achter de computer![]()
![]()
en hoe zijn we daar zo zeker van?quote:op zaterdag 7 januari 2006 17:28 schreef bas028 het volgende:
[..]
heb me net ingeschreven, maar de laatste 2 dagen nog geen sex gehad, mag dat ook ?!?![]()
haha inderdaadquote:op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef bupagay het volgende:
ben je gek! de mensen die hieraan meedoen zullen in het echte leven waarschijnlijk niet veel (tot niet) aan het neuken komen. de regelmatige neukers zullen het in ieder geval niet doen.
kloon?quote:op zondag 8 januari 2006 01:14 schreef bupagay het volgende:
ben je gek! de mensen die hieraan meedoen zullen in het echte leven waarschijnlijk niet veel (tot niet) aan het neuken komen. de regelmatige neukers zullen het in ieder geval niet doen.
ik voorzie een grotere uitdaging met karnaval. deze valentijn zal ik zeker niet al teveel aan sex denken verwacht ik.quote:op zaterdag 7 januari 2006 23:40 schreef miriampje het volgende:
hebben jullie eraan gedacht![]()
dat als jullie het volhouden...
ook valentijnsdag door moeten komen![]()
14 februari
sterkte ermee![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |