ik haat jequote:op zondag 8 januari 2006 22:19 schreef #ANONIEM het volgende:
ik deed niet mee en mijn weekend was weer heerlijk![]()
carnaval is toch pas veel later?quote:op zondag 8 januari 2006 05:23 schreef breetai het volgende:
[..]
ik voorzie een grotere uitdaging met karnaval. deze valentijn zal ik zeker niet al teveel aan sex denken verwacht ik.
is dat zo bij de ramadan?quote:op zondag 8 januari 2006 23:41 schreef bgn het volgende:
is dit nou net als met de ramadan, dat je ook een paar dagen mag laten schieten om die later weer in te halen?
alleen voor topsporters, zwangere vrouwen en ernstig zieken. maar je moet ook ernstig ziek zijn om dit te gaan doenquote:op zondag 8 januari 2006 23:42 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
is dat zo bij de ramadan?
nepperds.
staat er in de koran iets over topsporters?quote:op zondag 8 januari 2006 23:45 schreef bgn het volgende:
alleen voor topsporters, zwangere vrouwen en ernstig zieken. maar je moet ook ernstig ziek zijn om dit te gaan doen
ze hebben zelfs een heel apart hoofdstuk over jochem uytdehaage.quote:op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
staat er in de koran iets over topsporters?
naar mijn idee hebben militairen wel een uitzondering op de ramadan, als ze paraat moeten wezen.quote:op zondag 8 januari 2006 23:46 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
staat er in de koran iets over topsporters?
heb afgelopen vrijdag (op dag 1 jaquote:op maandag 9 januari 2006 10:10 schreef paparia het volgende:
* paparia support nog de moedige mannen en vrouwen die nog in de race zitten.
het lijkt erop dat de eerste zwakkelingen het hebben opgegeven, maar zoals in elke strijd vallen eerst de zwakken af en blijft er een kern van geharde mensen over die er echt voor willen gaan.
ook wel leuk om erbij te weten, wie van de mensen die nog in de race zitten hebben een relatie??
ach, ze gaat je vast erg waarderen dat je meer om haar geeft dan om het consumeren van de relatiequote:op maandag 9 januari 2006 10:13 schreef kinz het volgende:
heb afgelopen vrijdag (op dag 1 ja) een meisje leren kennen en er mee gezoent.. afzien.. dus
![]()
![]()
nee het valt eigenlijk best meequote:op maandag 9 januari 2006 11:29 schreef donkey_ het volgende:
whoohoo still in![]()
nog niet erg veel moeite gehad overigens![]()
nee doorzetten, je bent nu al zover gekomenquote:op maandag 9 januari 2006 17:05 schreef zwansen het volgende:
oh, schrap mij ook maar hoor.
ik ben al af...quote:op maandag 9 januari 2006 17:22 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
nee doorzetten, je bent nu al zover gekomenzou zonde zijn om nu al te stoppen!
ik doe mee jaquote:op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef #ANONIEM het volgende:
machtige weddenschapmaar waarom doen geen van die vrijgezellen van r&p mee? of is dat valsspelen?
dat vergeten we wel, je kan weer opnieuw beginnen vanaf vandaag. het begint nu en stel ons niet weer teleur zwansen.quote:op maandag 9 januari 2006 17:26 schreef zwansen het volgende:
ik ben al af...
de beste stuurlui staan aan walquote:op maandag 9 januari 2006 17:31 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
dat vergeten we wel, je kan weer opnieuw beginnen vanaf vandaag. het begint nu en stel ons niet weer teleur zwansen.
ik doe ook fijn mee.quote:op maandag 9 januari 2006 17:00 schreef #ANONIEM het volgende:
machtige weddenschapmaar waarom doen geen van die vrijgezellen van r&p mee? of is dat valsspelen?
neukte je zoveel dan?quote:op dinsdag 10 januari 2006 18:23 schreef ambivalent het volgende:
't gaat prima! ik merk dat ik zeeën van tijd overhoud in de dag, erg prettig. nooit geweten dat je ook zoveel andere dingen met je leven kon doen...![]()
daar was zonet ook een prachtige dame op, dus ik geef je geen ongelijk.quote:op dinsdag 10 januari 2006 23:23 schreef borkydude het volgende:
respect voor jullie. mijn hand glijd al naar beneden als ik naar de eo kijk.
nee, het was een hele mooie meid in zo'n emoprogramma. ik vond d'r tenminste heel mooi, maar ik heb een enorme zwak voor roodharige vrouwen:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |