Zkr te weten!! Niezen, gewoon in de open lucht, met zoveel mogelijk geluid, zonder je handen ervoor, te lekker gewoon!!!quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:35 schreef piet24 het volgende:
Ik zou wel eens willen weten wat jullie van niezen vinden.
Is het vervelend en viesof zie je het als een soort klein orgasme
?
Deze vraag kwam bij mij op toen ik op onderstaande site het filmpje bekeek.![]()
http://atomfilms.shockwave.com/landing/landingIndex.jsp?id=amateur_ecstasy&mature=accept
Je kunt het altijd proberenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:36 schreef King_Nothing het volgende:
En ik maar denken dat domme vragen niet bestaan.
Helemaal mee eens! Effe tegen fel licht inkijken en gaan met die banaan! Het schijnt wel zo te zijn dat je je bacillen met niezen zeven meter verspreid als je je handen er niet voor houdt...quote:Op woensdag 25 mei 2005 22:36 schreef Whizkid_RaiLmAn het volgende:
[..]
Zkr te weten!! Niezen, gewoon in de open lucht, met zoveel mogelijk geluid, zonder je handen ervoor, te lekker gewoon!!!![]()
En anders verspreid je het met je handen aan alles wat je aanraaktquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Effe tegen fel licht inkijken en gaan met die banaan! Het schijnt wel zo te zijn dat je je bacillen met niezen zeven meter verspreid als je je handen er niet voor houdt...
Heb je idd gelijk in, maar omdat het weinig tot niet gebeurd, is het zo bevrijdendquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:45 schreef rompompom het volgende:
[..]
Helemaal mee eens! Effe tegen fel licht inkijken en gaan met die banaan! Het schijnt wel zo te zijn dat je je bacillen met niezen zeven meter verspreid als je je handen er niet voor houdt...
Doe je wel iets verkeerd...quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:34 schreef Knip het volgende:
Heb je wel eens meegemaakt dat je vriendin moest niesen terwijl je in haar zat?
Waar in haar?quote:Op donderdag 26 mei 2005 10:34 schreef Knip het volgende:
Je moet je lul ook niet in haar neus proppen, dat kieteltquote:Op donderdag 26 mei 2005 10:34 schreef Knip het volgende:
Of flink schijtenquote:Op woensdag 25 mei 2005 22:41 schreef ondeugend het volgende:
Er zit best wel wat in.... net als plassen als je het heel lang op hebt moeten houden.
vooral het pissen als je het al godsgruwelijk lang op hebt gehouden, bijvoorbeeld bij een concert is zo'n ontladingquote:Op donderdag 26 mei 2005 09:36 schreef DrazTic het volgende:
niezen is samen met pissen en klaarkomen een van de betere fysieke gevoelens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |