geef eens wat meer details ! (als je wilt natuurlijk)quote:op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef rnej het volgende:
[..]
weet je wat het kutte is...
ik hang gvd aan medische apparatuur en nog bieden vrouwen zich aan me aan....![]()
niet zo letterlijk, maargoed, t ligt in t verschiet
(laat ik duidelijk zijn dat ik geen nee ga zeggen tegen sex)
ja nja, meisje ontmoet toen k in t ziekenhuis lag.. en t komt erop neer dat we mekaar wel zien zitten... maar de smsjes en msn gesprekken gaan alweer over 1 onderwerp zegmaar....quote:op donderdag 12 januari 2006 22:07 schreef ioko het volgende:
[..]
geef eens wat meer details ! (als je wilt natuurlijk)
zij kan inderdaad helpen volhouden.quote:op donderdag 12 januari 2006 23:22 schreef roellio het volgende:
afbeelding
ik wil minstens tieten zien.quote:
quote:op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef rnej het volgende:
[..]
(laat ik duidelijk zijn dat ik geen nee ga zeggen tegen sex)
dus, wat jullie zeggen is:quote:op donderdag 12 januari 2006 15:46 schreef kinz het volgende:
[..]
ik weet wel zeker dat niemand nee zegt tegen sex
ja inderdaad. tenzij ze een vriendin hebben waarmee ze elk weekend wel het bed in duiken. dan is het wel wilskracht.. maar vraag me af of er wel 1 is die dat heeft die hieraan meedoet.quote:op zaterdag 14 januari 2006 12:43 schreef bgn het volgende:
dus, wat jullie zeggen is:
"ik ga 40 dagen en 40 nachten lang geen sex hebben, tenzij ik kan neuken?"
wat een wilskracht, wat een zelfbeheersing
waarom doe je dan niet mee?quote:op zaterdag 14 januari 2006 12:48 schreef zwartemagika het volgende:
tis ook niet helemaal eerlijk dat de een zich elke nacht in moet houden als ie naast z'n blote vriendin in bed ligt, terwijl de ander uberhaupt geen kans heeft om te neuken en alleen z'n tengels uit z'n eigen broek moet zien te houden.. zo kan ik 't ook
inderdaad, daarom stel ik voor dat we een pool van versierders maken voor de vrijgezellen onder onsquote:op zaterdag 14 januari 2006 12:48 schreef zwartemagika het volgende:
tis ook niet helemaal eerlijk dat de een zich elke nacht in moet houden als ie naast z'n blote vriendin in bed ligt, terwijl de ander uberhaupt geen kans heeft om te neuken en alleen z'n tengels uit z'n eigen broek moet zien te houden.. zo kan ik 't ook
omdat elke kans tot neuken aanpak en die kans heb ik elke dagquote:
totdat de eerste beste kans om goed te sexen er aan kwam.quote:op zaterdag 14 januari 2006 18:18 schreef zwartemagika het volgende:
[..]
omdat elke kans tot neuken aanpak en die kans heb ik elke dagals ik vrijgezel was had ik wel meegedaan
nouja misschien
iddquote:op zaterdag 14 januari 2006 18:25 schreef breetai het volgende:
[..]
totdat de eerste beste kans om goed te sexen er aan kwam.
bij liggen de kansen om te sex te hebben met een leuke meid zo laag dat ik ze liever niet laat schieten. daarbij blijft de achterliggende motivaitie van deze excercitie ook die kans wat hoger te krijgen. ging gisteren al best wel weer lekker in nijmegen.quote:op zaterdag 14 januari 2006 18:52 schreef lupa_solitaria het volgende:
maar dan is volhouden dus meer gebaseerd op toeval dan op wilskracht. vind ik toch minder.
zat jij vroeger wel eens op het powerweb?quote:op maandag 16 januari 2006 21:21 schreef squall_robbert het volgende:
naja, stiekem ben ik nu ook afgevallen ><
quote:op donderdag 19 januari 2006 18:38 schreef janjanjan het volgende:
wow wat knap van jullie.
op deze site in engeland hebben ze ook een zelfde wedstrijd: klik
quote:op donderdag 19 januari 2006 18:38 schreef janjanjan het volgende:
wow wat knap van jullie.
op deze site in engeland hebben ze ook een zelfde wedstrijd: klik
quote:op zaterdag 21 januari 2006 14:59 schreef breetai het volgende:
de waslijst op dit moment naar mijn idee:
--
nvido
nvido dag 1
thnxquote:op zaterdag 21 januari 2006 15:40 schreef dehovenier het volgende:
[..]
overigens ga ik vrolijk door met hitsige vrouwtjes afwijzen
waarom denk je dat ik afgevallen ben?quote:op zaterdag 21 januari 2006 17:16 schreef mabelle het volgende:
zo het lijstje is al flink geslonkenik ben benieuwd wie het gaat halen ... zet m op overblijvers
![]()
al vraag ik me af waarom je dit moet willen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |