ieder mens heeft in zijn leven minstens veertig dagen geen seks gehad.quote:op dinsdag 10 januari 2006 23:50 schreef #ANONIEM het volgende:
ik doe vanaf nu ook wel mee tot overmorgen !is het ook goed als je in totaal 40 dagen geen sex hebt?
ja maar niet precies vanaf mijn startschotquote:op dinsdag 10 januari 2006 23:51 schreef lupa_solitaria het volgende:
ieder mens heeft in zijn leven minstens veertig dagen geen seks gehad.
ah, op die manier.quote:op dinsdag 10 januari 2006 23:52 schreef #ANONIEM het volgende:
ja maar niet precies vanaf mijn startschot![]()
ja oke nou ja ik zie nog wel even. zijn wel time-outs zeker? of jokers die je in mag zetten? mijn vriendin heeft trouwens nu rood haar (om even terug te komen op een vorige post van je)quote:op dinsdag 10 januari 2006 23:53 schreef lupa_solitaria het volgende:
ah, op die manier.de prestatie is hetzelfde, dus wrom niet?
ook roodharige mannen?quote:op dinsdag 10 januari 2006 23:28 schreef lupa_solitaria het volgende:
[..]
nee, het was een hele mooie meid in zo'n emoprogramma. ik vond d'r tenminste heel mooi, maar ik heb een enorme zwak voor roodharige vrouwen:
wat gebeurd er nou als je ene natte droom krijgt?quote:op woensdag 11 januari 2006 10:22 schreef paparia het volgende:
de prestatie is dat vol te houden zonder voortijdig de zak te legen
zo verkapt was het anders niet hoorquote:op woensdag 11 januari 2006 18:56 schreef kamphuys het volgende:
wat leuk![]()
![]()
![]()
nooit gedacht dat mijn eerste 40 days topic in 2003 ofzo zoveel later nog navolging krijgt![]()
(verkapte ja-ik-was-het-die-er-mee-begonnen-was post)
wow, respect! ik kan me voorstellen dat jouw leven wel in orde zit van nu aan voorts!quote:op woensdag 11 januari 2006 18:56 schreef kamphuys het volgende:
wat leuk![]()
![]()
![]()
nooit gedacht dat mijn eerste 40 days topic in 2003 ofzo zoveel later nog navolging krijgt![]()
gun me nou een keer een lolletjequote:op woensdag 11 januari 2006 20:11 schreef paltos het volgende:
[..]
wow, respect! ik kan me voorstellen dat jouw leven wel in orde zit van nu aan voorts!![]()
wat valt er nog te bereiken vraag je je dan af hé!![]()
oké, sorry.quote:op woensdag 11 januari 2006 20:22 schreef kamphuys het volgende:
[..]
gun me nou een keer een lolletje![]()
nou, wel dus. lijkt me.quote:op woensdag 11 januari 2006 20:24 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
daarmee is de kous niet af? of wel?nee toch?
net of jij dat niet weetquote:
dus.quote:op dinsdag 3 januari 2006 16:48 schreef homerj het volgende:
simpel, 40 dagen en 40 nachten geen:
-mastruberen
heb je het zelf gehaald?quote:op woensdag 11 januari 2006 18:56 schreef kamphuys het volgende:
wat leuk![]()
![]()
![]()
no way. 14 dagen maxquote:
misschien is dat de nieuwe spelling, iedereen schrijft het tegenwoordig zo..quote:op woensdag 11 januari 2006 20:29 schreef paltos het volgende:
[..]
dus.!
haha, hij schrijft masturberen fout..
de stoere jongen uithangen hequote:op woensdag 11 januari 2006 20:36 schreef kamphuys het volgende:
no way. 14 dagen max
misschien is iedereen wel gewoon fout.quote:op woensdag 11 januari 2006 21:03 schreef zwartemagika het volgende:
[..]
misschien is dat de nieuwe spelling, iedereen schrijft het tegenwoordig zo..![]()
als iedereen fout is hoe wil je dan bepalen wat goed is? denk daar maar eens over na..quote:op woensdag 11 januari 2006 21:05 schreef paltos het volgende:
misschien is iedereen wel gewoon fout.![]()
johquote:op woensdag 11 januari 2006 21:05 schreef paltos het volgende:
[..]
misschien is iedereen wel gewoon fout.![]()
goh.quote:op woensdag 11 januari 2006 21:09 schreef #ANONIEM het volgende:
[..]
als iedereen fout is hoe wil je dan bepalen wat goed is? denk daar maar eens over na..
yeah beter !quote:op woensdag 11 januari 2006 23:09 schreef dehovenier het volgende:
heb al 2 nachten volgehouden
nog 38 te gaan!![]()
weet je wat het kutte is...quote:op donderdag 12 januari 2006 14:57 schreef ioko het volgende:
heeft er iemand een up-to-date lijstje? ik denk dat het nu ff hard gaat, het eerste breekpunt.....
ik weet wel zeker dat niemand nee zegt tegen sexquote:op donderdag 12 januari 2006 15:11 schreef rnej het volgende:
[..]
weet je wat het kutte is...
ik hang gvd aan medische apparatuur en nog bieden vrouwen zich aan me aan....![]()
niet zo letterlijk, maargoed, t ligt in t verschiet
(laat ik duidelijk zijn dat ik geen nee ga zeggen tegen sex)
kijk es goed in de lijst dudequote:op donderdag 12 januari 2006 19:53 schreef squall_robbert het volgende:
doe jij dan mee rnej, het is redelijk hard hoor
quote:op donderdag 12 januari 2006 21:40 schreef rnej het volgende:
[..]
kijk es goed in de lijst dude
ik ben trouwens een daggie eerder begonnen, lag toen al in t ziekenhuis...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |