33 dacht ik zelfs.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Jane het volgende:
32 toch al, dacht ik?
Het blijft the Kingquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:26 schreef peaceman het volgende:
Niet zijn beste nummer, maar oke..
mooie Italiaanse muziek Lucio Battisti, Antonello Venditti, Claudio Baglioni, Ricardo Cocciante.... dan kan Ramazzotti zo in the binquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:23 schreef djenneke het volgende:
[..]
okee, slechte eigen interpretatie dan... (van Ewbank that is)![]()
De mods worden wel wakker gebeldquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:25 schreef Jane het volgende:
33 toch al, dacht ik?
Tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:27 schreef tanna het volgende:
fijn dat ik dit topic heb ontdekt, maar helaas is er morgen amper tijd om te lurken, laat staan posten, dusssss tot volgend jaar december dan maar![]()
Is wel een bekend nummer hoor. En ik ben toch geen lid van de Elvis-fanclub.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:27 schreef Drugshond het volgende:
Nee, dit nummer zegt me ook weinig..
Waarschijnlijk een Elvis fanclub met 400 leden.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:27 schreef tanna het volgende:
fijn dat ik dit topic heb ontdekt, maar helaas is er morgen amper tijd om te lurken, laat staan posten, dusssss tot volgend jaar december dan maar![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:28 schreef shmoopy het volgende:
Topictitel vreselijk puik aangepast.
gelukkig de laatste keerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Beetje jammer van Borsato nu
Dat is zodat wij ons beter gaan voelenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:28 schreef djenneke het volgende:
Wat een ellendige verhalen krijgen we er weer gratis bij...
Precies.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:29 schreef shmoopy het volgende:
Hou dat drama-gelul ajb in de huiskamers, zeg!
Ja voor je ego is het wel goed idd, denk elke keer: goh ik ben niet zo'n loserquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:29 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat is zodat wij ons beter gaan voelen
Inderdaad. Het is nu nog wachten op de eerste dode die het plaatje op z'n crematie liet draaien en het daar nog altijd moelijk mee heeftquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:28 schreef djenneke het volgende:
Wat een ellendige verhalen krijgen we er weer gratis bij...
Thnxquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:28 schreef shmoopy het volgende:
Topictitel vreselijk puik aangepast.
1968 Comeback Special, volgens mij. In dat zwarte leren pak.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:29 schreef milagro het volgende:
Ik moet die DVD van Elvis hebben met dat come back concertje in de studio
Nee, wij zitten alleen maar 24-7 te tikkenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ja voor je ego is het wel goed idd, denk elke keer: goh ik ben niet zo'n loser![]()
Geduld.... als het uur om isquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef shmoopy het volgende:
Nou, waar blijven die lijstjes, govverdomme?
hoi hoiquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef milagro het volgende:
Djenneke!!!!!!!!!!!!
Italiaanse cover!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Precies, wij hebben wel een doel in het levenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, wij zitten alleen maar 24-7 te tikken
http://members.aol.com/Profondo75/storiedi.htmquote:
273 Rolling Stones - Gimme shelter 1969 240quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef shmoopy het volgende:
Nou, waar blijven die lijstjes, govverdomme?
Que ?!...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Beetje jammer van Borsato nu
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, wij zitten alleen maar 24-7 te tikken
En Marco schoot vol toen hij het had over Wendy en haar verdrietige tijd, dat vond ik erg mooi om te zien.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Drugshond het volgende:
Nee..... dit is niet mijn muziek... Hoewel hij wel een paar leuke nummers heeft gemaakt.
Wendy van Dijk kon deze muziek niet aanhoren toen haar relatie op de klippen liep.
- Vila Felderhof. -
Oh wat was hij lekker daarquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Jane het volgende:
[..]
1968 Comeback Special, volgens mij. In dat zwarte leren pak.
Blijf dan op!quote:
dat ga ik niet halen ben ik bang... gelukkig heb ik m op LP en CDquote:
Ik heb de grap gewoon gemist vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:33 schreef I_doubt het volgende:
En nu : de kiezelsteentjes met de leadzanger van Them
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:34 schreef djenneke het volgende:
Ik heb dus echt niks met de Stones....
Dan ga ik m'n ramen lapppenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:34 schreef Sjengdanny het volgende:
Oh, zo dadelijk Utravox - Vienna, goed nummer!
Zo lang is de dag nog niet dus dat kan kloppenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb de grap gewoon gemist vandaag.![]()
is vast lang geledenquote:
Volgens mij de enigste nummer die echt een hit werd . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:34 schreef Sjengdanny het volgende:
Oh, zo dadelijk Utravox - Vienna, goed nummer!
Je vergeet: Dancing with tears in my eyesquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgens mij de enigste nummer die echt een hit werd . . .![]()
![]()
Dancing with tears in my eyes toch ook, dacht ik?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgens mij de enigste nummer die echt een hit werd . . .![]()
![]()
Dat overkomt momenteel een boel mensenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:35 schreef Drugshond het volgende:
Leuk nummer, je komt uit de kroeg in een andere stad... je bent dronken... er rijden geen treinen meer.
En naast je zit een liefje die wel zin heeft.
Ooooo gimme shelter.
Beatles en Stones zijn allebei goedquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:35 schreef djenneke het volgende:
Mijn ouders waren Beatles mensen he, dan krijg je dat![]()
Ik ken er maar weinig van.... En verder heeft Mick echt een rotkop, over de rest nog niet te spreken
ben jij een kloon van mij?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Dancing with tears in my eyes toch ook, dacht ik?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb de grap gewoon gemist vandaag.![]()
Pas op! Ik zei gisteren iets over 'geil' in combinatie met Jim Morrison en toen had ik de poppen aan het dansen.quote:
M'n vader was een Stone, m'n moeder was een Beatle . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:35 schreef djenneke het volgende:
Mijn ouders waren Beatles mensen he, dan krijg je dat![]()
Jim is ook geilquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Pas op! Ik zei gisteren iets over 'geil' in combinatie met Jim Morrison en toen had ik de poppen aan het dansen.![]()
mijn ouders geen van beidequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
M'n vader was een Stone, m'n moeder was een Beatle . . .![]()
![]()
Tot straks!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
Nu ben ik echt weg. Hier word ik depri van
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef djenneke het volgende:
Dat overkomt momenteel een boel mensen
ik vind die zanger ook wel geil ineens eigenlijk zoquote:
welke van de vier?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind die zanger ook wel geil ineens eigenlijk zo
Ik mis je nu alquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
Ooooh, je houdt toch van foute snorren!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb een piepklein beetje het idee dat dat bij jou voor elke man geldt momenteelquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Tandenborstel lenen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
2e van linksquote:
Chocolade is methadon voor de vrouwen.... met rum is het een harddrug,quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef milagro het volgende:
Jim is ook geil![]()
Maar ja ik heb geen chocola op vandaag, dan vind ik veel geil
Tweede van links. Midge Ure.quote:
Idd... Alleen voor hun.. Ik mag hopen dat er wel wat meer op is gestemd...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef djenneke het volgende:
Gaan we nou elk nummer aan een overleden persoon opdragen? Als ze dat ooit voor mij doen als ik dood ben, ik zweer het je, dan kom ik GVD terug!
die met die foute snorquote:
Ja, moet het maar weer bevochtigen ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jouw stem ook al aan gort gezongen![]()
lijkt me beter jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
[..]
die met die foute snor
ik ga maar eens wat chocola pakken, geloof ik
Ik houd van foute mannen, met of zonder foute snor, en als ze donker haar hebben en ik geen chocola op, Jane, dan dan dan.........quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Ooooh, je houdt toch van foute snorren!
Ik pak de dweil wel weer... zuchtquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik houd van foute mannen, met of zonder foute snor, en als ze donker haar hebben en ik geen chocola op, Jane, dan dan dan.........
Ik ben ook nog eens bouwvakkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik houd van foute mannen, met of zonder foute snor, en als ze donker haar hebben en ik geen chocola op, Jane, dan dan dan.........
goed, hèquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef djenneke het volgende:
Er is geen touw aan vast te knopen aan die smaak van je, Milagro
Ghamana ghamana ghamana . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef djenneke het volgende:
Och God, daar hebben we hem hoor, het fundamentalistje...
Wie dat toch ooit verzonnen heeft voor in het fotoboek????quote:
Nu mag je je echt heel erg gaan schamen dus he....quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:laatst de versie gehoord van dit nummer van Cat Stevens samen met Rownan Keating en ik vond het nog mooi ook
Ik kijk teveel bbc sorry dan zie je dat soort uitvoeringenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nu mag je je echt heel erg gaan schamen dus he....![]()
![]()
![]()
En nu in het nederlands: mijn vader was een steen, mijn moeder was een kever,quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
M'n vader was een Stone, m'n moeder was een Beatle . . .![]()
![]()
Mooi, mag ik blijven luisterenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:46 schreef Drugshond het volgende:
Volgend nummer is alleen geschikt voor mensen die al een echtscheiding (of meerdere) achter de rug hebben.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Over foute mannen met snor gesproken![]()
Maar ze is dood, dus is het voor iedereen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:46 schreef Drugshond het volgende:
Volgend nummer is alleen geschikt voor mensen die al een echtscheiding (of meerdere) achter de rug hebben.
Een goddelijke verschijning van een versteende kever . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:45 schreef I_doubt het volgende:
En nu in het nederlands: mijn vader was een steen, mijn moeder was een kever,
that makes me a...........?
Doelgroepprogrammering.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:46 schreef Drugshond het volgende:
En ook voor hen die dat gepland hebben, terwijl ze nog moeten trouwenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:46 schreef Drugshond het volgende:
Annie de Rooyquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:48 schreef Sjengdanny het volgende:
Haha, als ik dit liedje hoor moet ik denken aan de film "Filmpje" van Paul de Leeuw![]()
(=fossielquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Een goddelijke verschijning van een versteende kever . . .![]()
![]()
Waaraan is ze overleden dan ??quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef shmoopy het volgende:
Maar ze is dood, dus is het voor iedereen.
Kanker. Al heel lang geleden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waaraan is ze overleden dan ??
een gebroken hartquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Instortend glazen plafondquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Idd, als zijn/haarquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:48 schreef nipeng het volgende:
Ik hoop dat ik nog slaap kan vatten... nou ja trusten. Bis morgen
quote:
mannen toch? 2 voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Idd, als zijn/haarman gecremeert wordt.
Drank biedt mij troostquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef Jane het volgende:
Niemand, niemand, niemand die me troosten kan....
Klopt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
mannen toch? 2 voor de prijs van 1![]()
Dat heb ik nou ook, biertje??quote:
en toch is de Italiaanse versie mooier, met een iets andere lading ookquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, biertje??
Niet waar, ze wisten het wel (ze waren niet blind). En dit is ook niet zijn laatste nummerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef tong80 het volgende:
Het laatste nummer van Freddy. Zelfs zijn mede muzikanten wisten niet dat dit z'n laatste nummer was. Hij verzweeg zijn dood door aids tot vlak voor zijn dood.
Hij was zwaar afgevallen, en de felheid uit zijn uitstraling was weg.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef milagro het volgende:
hier was hij al ziek , ik schrok toen van zijn uiterlijk in de clip
Hij verzweeg zijn doodquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef tong80 het volgende:
Het laatste nummer van Freddy. Zelfs zijn mede muzikanten wisten niet dat dit z'n laatste nummer was. Hij verzweeg zijn dood door aids tot vlak voor zijn dood.
Je loopt op me voor.quote:
Ga naar de studio toe zou ik zo zeggen . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme ze breken alles af. Kunnen we ie discjockeys niet afbreken ?![]()
Fijn voor hemquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef MrBadGuy het volgende:
Freddie Mercury heeft na de Innuendo opnames (waar dit nummer bij hoort) nog een paar nummers geschreven en opgenomen![]()
Gebeurt idd wel vaak, behalve bij het nummer voor het nieuws en wanneer er twee nummers zonder onderbreking achter elkaar worden gedraaid.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme ze breken alles af. Kunnen we ie discjockeys niet afbreken ?
Hier doorheen lullen mag toch wel?quote:
Ik rij je er wel naar toe, kan ik gelijk zuipen bij me collega'squote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ga naar de studio toe zou ik zo zeggen . . .
Door dit nummer welquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hier doorheen lullen mag toch wel?
Huh ??quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef djenneke het volgende:
GVDGV
Zet alvast een nieuw topic klaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef Gatalin het volgende:
Ik ga wel iets anders doen tot het begin van het komend uur, ABBA heb ik geen behoefte aan...
Ja, hallo. Zo goedkoop zien die griekse restaurants eruit in scandilandquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:58 schreef djenneke het volgende:
Dat goedkope grieks-restaurant-achtige-gitaar-stukje...
Ik ben aan het schelden om te voorkomen dat ik chagrijnig wordtquote:
OKquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zet alvast een nieuw topic klaar
Heb ik ook jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oeh, dat rijgedrag ken ik, maar dan met andere nummers
Strawberry Fields in het volgende uur!quote:
Een heel fijn uurquote:
Truste en tot zoquote:
Ik heb hoezen uit noorwegen voor me bandenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb gereden met die ijzel.... (ik kwam niet boven de 65 uit). En nog rijden er malloten met 80+ voorbij.
En ja het was glad. In EHV glipte ik voor een stoplicht.
wàààt?? Zo laag?!?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Strawberry Fields in het volgende uur!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat maffen
na dit nummer......![]()
Trustequote:
Doe nou gewwoon mee genieten van lekkere ouwe muziekquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
wàààt?? Zo laag?!?
Wat voor tokkies heeft in godsnaam gestemd?
Wat een aanfluiting voor lijstjes zeg..quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe nou gewwoon mee genieten van lekkere ouwe muziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |