Niet waar, ze wisten het wel (ze waren niet blind). En dit is ook niet zijn laatste nummerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef tong80 het volgende:
Het laatste nummer van Freddy. Zelfs zijn mede muzikanten wisten niet dat dit z'n laatste nummer was. Hij verzweeg zijn dood door aids tot vlak voor zijn dood.

Hij was zwaar afgevallen, en de felheid uit zijn uitstraling was weg.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef milagro het volgende:
hier was hij al ziek , ik schrok toen van zijn uiterlijk in de clip

Hij verzweeg zijn doodquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef tong80 het volgende:
Het laatste nummer van Freddy. Zelfs zijn mede muzikanten wisten niet dat dit z'n laatste nummer was. Hij verzweeg zijn dood door aids tot vlak voor zijn dood.

Je loopt op me voor.quote:

Ga naar de studio toe zou ik zo zeggen . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme ze breken alles af. Kunnen we ie discjockeys niet afbreken ?![]()

Fijn voor hemquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef MrBadGuy het volgende:
Freddie Mercury heeft na de Innuendo opnames (waar dit nummer bij hoort) nog een paar nummers geschreven en opgenomen![]()

Gebeurt idd wel vaak, behalve bij het nummer voor het nieuws en wanneer er twee nummers zonder onderbreking achter elkaar worden gedraaid.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme ze breken alles af. Kunnen we ie discjockeys niet afbreken ?

Hier doorheen lullen mag toch wel?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |