Dat heb ik nou ook, biertje??quote:
en toch is de Italiaanse versie mooier, met een iets andere lading ookquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, biertje??
Niet waar, ze wisten het wel (ze waren niet blind). En dit is ook niet zijn laatste nummerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef tong80 het volgende:
Het laatste nummer van Freddy. Zelfs zijn mede muzikanten wisten niet dat dit z'n laatste nummer was. Hij verzweeg zijn dood door aids tot vlak voor zijn dood.
Hij was zwaar afgevallen, en de felheid uit zijn uitstraling was weg.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef milagro het volgende:
hier was hij al ziek , ik schrok toen van zijn uiterlijk in de clip
Hij verzweeg zijn doodquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef tong80 het volgende:
Het laatste nummer van Freddy. Zelfs zijn mede muzikanten wisten niet dat dit z'n laatste nummer was. Hij verzweeg zijn dood door aids tot vlak voor zijn dood.
Je loopt op me voor.quote:
Ga naar de studio toe zou ik zo zeggen . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme ze breken alles af. Kunnen we ie discjockeys niet afbreken ?![]()
Fijn voor hemquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef MrBadGuy het volgende:
Freddie Mercury heeft na de Innuendo opnames (waar dit nummer bij hoort) nog een paar nummers geschreven en opgenomen![]()
Gebeurt idd wel vaak, behalve bij het nummer voor het nieuws en wanneer er twee nummers zonder onderbreking achter elkaar worden gedraaid.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme ze breken alles af. Kunnen we ie discjockeys niet afbreken ?
Hier doorheen lullen mag toch wel?quote:
Ik rij je er wel naar toe, kan ik gelijk zuipen bij me collega'squote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ga naar de studio toe zou ik zo zeggen . . .
Door dit nummer welquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hier doorheen lullen mag toch wel?
Huh ??quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef djenneke het volgende:
GVDGV
Zet alvast een nieuw topic klaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef Gatalin het volgende:
Ik ga wel iets anders doen tot het begin van het komend uur, ABBA heb ik geen behoefte aan...
Ja, hallo. Zo goedkoop zien die griekse restaurants eruit in scandilandquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:58 schreef djenneke het volgende:
Dat goedkope grieks-restaurant-achtige-gitaar-stukje...
Ik ben aan het schelden om te voorkomen dat ik chagrijnig wordtquote:
OKquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zet alvast een nieuw topic klaar
Heb ik ook jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oeh, dat rijgedrag ken ik, maar dan met andere nummers
Strawberry Fields in het volgende uur!quote:
Een heel fijn uurquote:
Truste en tot zoquote:
Ik heb hoezen uit noorwegen voor me bandenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb gereden met die ijzel.... (ik kwam niet boven de 65 uit). En nog rijden er malloten met 80+ voorbij.
En ja het was glad. In EHV glipte ik voor een stoplicht.
wàààt?? Zo laag?!?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Strawberry Fields in het volgende uur!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat maffen
na dit nummer......![]()
Trustequote:
Doe nou gewwoon mee genieten van lekkere ouwe muziekquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
wàààt?? Zo laag?!?
Wat voor tokkies heeft in godsnaam gestemd?
Wat een aanfluiting voor lijstjes zeg..quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe nou gewwoon mee genieten van lekkere ouwe muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |