Ik rij je er wel naar toe, kan ik gelijk zuipen bij me collega'squote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Ga naar de studio toe zou ik zo zeggen . . .
Door dit nummer welquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:57 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Hier doorheen lullen mag toch wel?
Huh ??quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef djenneke het volgende:
GVDGV
Zet alvast een nieuw topic klaarquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:56 schreef Gatalin het volgende:
Ik ga wel iets anders doen tot het begin van het komend uur, ABBA heb ik geen behoefte aan...
Ja, hallo. Zo goedkoop zien die griekse restaurants eruit in scandilandquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:58 schreef djenneke het volgende:
Dat goedkope grieks-restaurant-achtige-gitaar-stukje...
Ik ben aan het schelden om te voorkomen dat ik chagrijnig wordtquote:
OKquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:59 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zet alvast een nieuw topic klaar
Heb ik ook jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:01 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Oeh, dat rijgedrag ken ik, maar dan met andere nummers
Strawberry Fields in het volgende uur!quote:
Een heel fijn uurquote:
Truste en tot zoquote:
Ik heb hoezen uit noorwegen voor me bandenquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef Drugshond het volgende:
Ik heb gereden met die ijzel.... (ik kwam niet boven de 65 uit). En nog rijden er malloten met 80+ voorbij.
En ja het was glad. In EHV glipte ik voor een stoplicht.
wàààt?? Zo laag?!?quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef Jane het volgende:
[..]
Strawberry Fields in het volgende uur!
quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:02 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat maffen
na dit nummer......![]()
Trustequote:
Doe nou gewwoon mee genieten van lekkere ouwe muziekquote:Op zaterdag 31 december 2005 01:03 schreef kamagurka het volgende:
[..]
wàààt?? Zo laag?!?
Wat voor tokkies heeft in godsnaam gestemd?
Wat een aanfluiting voor lijstjes zeg..quote:Op zaterdag 31 december 2005 01:04 schreef tong80 het volgende:
[..]
Doe nou gewwoon mee genieten van lekkere ouwe muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |