En ook voor hen die dat gepland hebben, terwijl ze nog moeten trouwenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:46 schreef Drugshond het volgende:
Volgend nummer is alleen geschikt voor mensen die al een echtscheiding (of meerdere) achter de rug hebben.
Annie de Rooyquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:48 schreef Sjengdanny het volgende:
Haha, als ik dit liedje hoor moet ik denken aan de film "Filmpje" van Paul de Leeuw![]()
(=fossielquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Een goddelijke verschijning van een versteende kever . . .![]()
![]()
Waaraan is ze overleden dan ??quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef shmoopy het volgende:
Maar ze is dood, dus is het voor iedereen.
Kanker. Al heel lang geleden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waaraan is ze overleden dan ??
een gebroken hartquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Instortend glazen plafondquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Idd, als zijn/haarquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:48 schreef nipeng het volgende:
Ik hoop dat ik nog slaap kan vatten... nou ja trusten. Bis morgen
quote:
mannen toch? 2 voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Idd, als zijn/haarman gecremeert wordt.
Drank biedt mij troostquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef Jane het volgende:
Niemand, niemand, niemand die me troosten kan....
Klopt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
mannen toch? 2 voor de prijs van 1![]()
Dat heb ik nou ook, biertje??quote:
en toch is de Italiaanse versie mooier, met een iets andere lading ookquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:51 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Dat heb ik nou ook, biertje??
Niet waar, ze wisten het wel (ze waren niet blind). En dit is ook niet zijn laatste nummerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef tong80 het volgende:
Het laatste nummer van Freddy. Zelfs zijn mede muzikanten wisten niet dat dit z'n laatste nummer was. Hij verzweeg zijn dood door aids tot vlak voor zijn dood.
Hij was zwaar afgevallen, en de felheid uit zijn uitstraling was weg.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef milagro het volgende:
hier was hij al ziek , ik schrok toen van zijn uiterlijk in de clip
Hij verzweeg zijn doodquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:53 schreef tong80 het volgende:
Het laatste nummer van Freddy. Zelfs zijn mede muzikanten wisten niet dat dit z'n laatste nummer was. Hij verzweeg zijn dood door aids tot vlak voor zijn dood.
Je loopt op me voor.quote:
Ga naar de studio toe zou ik zo zeggen . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:55 schreef tong80 het volgende:
Godverdomme ze breken alles af. Kunnen we ie discjockeys niet afbreken ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |