Jim is ook geilquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Pas op! Ik zei gisteren iets over 'geil' in combinatie met Jim Morrison en toen had ik de poppen aan het dansen.![]()
mijn ouders geen van beidequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
M'n vader was een Stone, m'n moeder was een Beatle . . .![]()
![]()
Tot straks!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
Nu ben ik echt weg. Hier word ik depri van
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef djenneke het volgende:
Dat overkomt momenteel een boel mensen
ik vind die zanger ook wel geil ineens eigenlijk zoquote:
welke van de vier?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind die zanger ook wel geil ineens eigenlijk zo
Ik mis je nu alquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
Ooooh, je houdt toch van foute snorren!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb een piepklein beetje het idee dat dat bij jou voor elke man geldt momenteelquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Tandenborstel lenen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
2e van linksquote:
Chocolade is methadon voor de vrouwen.... met rum is het een harddrug,quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef milagro het volgende:
Jim is ook geil![]()
Maar ja ik heb geen chocola op vandaag, dan vind ik veel geil
Tweede van links. Midge Ure.quote:
Idd... Alleen voor hun.. Ik mag hopen dat er wel wat meer op is gestemd...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef djenneke het volgende:
Gaan we nou elk nummer aan een overleden persoon opdragen? Als ze dat ooit voor mij doen als ik dood ben, ik zweer het je, dan kom ik GVD terug!
die met die foute snorquote:
Ja, moet het maar weer bevochtigen ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jouw stem ook al aan gort gezongen![]()
lijkt me beter jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
[..]
die met die foute snor
ik ga maar eens wat chocola pakken, geloof ik
Ik houd van foute mannen, met of zonder foute snor, en als ze donker haar hebben en ik geen chocola op, Jane, dan dan dan.........quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Ooooh, je houdt toch van foute snorren!
Ik pak de dweil wel weer... zuchtquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik houd van foute mannen, met of zonder foute snor, en als ze donker haar hebben en ik geen chocola op, Jane, dan dan dan.........
Ik ben ook nog eens bouwvakkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik houd van foute mannen, met of zonder foute snor, en als ze donker haar hebben en ik geen chocola op, Jane, dan dan dan.........
goed, hèquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef djenneke het volgende:
Er is geen touw aan vast te knopen aan die smaak van je, Milagro
Ghamana ghamana ghamana . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef djenneke het volgende:
Och God, daar hebben we hem hoor, het fundamentalistje...
Wie dat toch ooit verzonnen heeft voor in het fotoboek????quote:
Nu mag je je echt heel erg gaan schamen dus he....quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:43 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:laatst de versie gehoord van dit nummer van Cat Stevens samen met Rownan Keating en ik vond het nog mooi ook
Ik kijk teveel bbc sorry dan zie je dat soort uitvoeringenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:44 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nu mag je je echt heel erg gaan schamen dus he....![]()
![]()
![]()
En nu in het nederlands: mijn vader was een steen, mijn moeder was een kever,quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
M'n vader was een Stone, m'n moeder was een Beatle . . .![]()
![]()
Mooi, mag ik blijven luisterenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:46 schreef Drugshond het volgende:
Volgend nummer is alleen geschikt voor mensen die al een echtscheiding (of meerdere) achter de rug hebben.
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Over foute mannen met snor gesproken![]()
Maar ze is dood, dus is het voor iedereen.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:46 schreef Drugshond het volgende:
Volgend nummer is alleen geschikt voor mensen die al een echtscheiding (of meerdere) achter de rug hebben.
Een goddelijke verschijning van een versteende kever . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:45 schreef I_doubt het volgende:
En nu in het nederlands: mijn vader was een steen, mijn moeder was een kever,
that makes me a...........?
Doelgroepprogrammering.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:46 schreef Drugshond het volgende:
En ook voor hen die dat gepland hebben, terwijl ze nog moeten trouwenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:46 schreef Drugshond het volgende:
Annie de Rooyquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:48 schreef Sjengdanny het volgende:
Haha, als ik dit liedje hoor moet ik denken aan de film "Filmpje" van Paul de Leeuw![]()
(=fossielquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Een goddelijke verschijning van een versteende kever . . .![]()
![]()
Waaraan is ze overleden dan ??quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:47 schreef shmoopy het volgende:
Maar ze is dood, dus is het voor iedereen.
Kanker. Al heel lang geleden.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Waaraan is ze overleden dan ??
een gebroken hartquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Instortend glazen plafondquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Idd, als zijn/haarquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:48 schreef nipeng het volgende:
Ik hoop dat ik nog slaap kan vatten... nou ja trusten. Bis morgen
quote:
mannen toch? 2 voor de prijs van 1quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef Sjengdanny het volgende:
[..]
Idd, als zijn/haarman gecremeert wordt.
Drank biedt mij troostquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:49 schreef Jane het volgende:
Niemand, niemand, niemand die me troosten kan....
Klopt!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:50 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
mannen toch? 2 voor de prijs van 1![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |