M'n vader was een Stone, m'n moeder was een Beatle . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:35 schreef djenneke het volgende:
Mijn ouders waren Beatles mensen he, dan krijg je dat![]()
Jim is ook geilquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Pas op! Ik zei gisteren iets over 'geil' in combinatie met Jim Morrison en toen had ik de poppen aan het dansen.![]()
mijn ouders geen van beidequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
M'n vader was een Stone, m'n moeder was een Beatle . . .![]()
![]()
Tot straks!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
Nu ben ik echt weg. Hier word ik depri van
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef djenneke het volgende:
Dat overkomt momenteel een boel mensen
ik vind die zanger ook wel geil ineens eigenlijk zoquote:
welke van de vier?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind die zanger ook wel geil ineens eigenlijk zo
Ik mis je nu alquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
Ooooh, je houdt toch van foute snorren!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ik heb een piepklein beetje het idee dat dat bij jou voor elke man geldt momenteelquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
Tandenborstel lenen?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
2e van linksquote:
Chocolade is methadon voor de vrouwen.... met rum is het een harddrug,quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef milagro het volgende:
Jim is ook geil![]()
Maar ja ik heb geen chocola op vandaag, dan vind ik veel geil
Tweede van links. Midge Ure.quote:
Idd... Alleen voor hun.. Ik mag hopen dat er wel wat meer op is gestemd...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:38 schreef djenneke het volgende:
Gaan we nou elk nummer aan een overleden persoon opdragen? Als ze dat ooit voor mij doen als ik dood ben, ik zweer het je, dan kom ik GVD terug!
die met die foute snorquote:
Ja, moet het maar weer bevochtigen ofzoquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef I_doubt het volgende:
[..]
Jouw stem ook al aan gort gezongen![]()
lijkt me beter jaquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef milagro het volgende:
[..]
die met die foute snor
ik ga maar eens wat chocola pakken, geloof ik
Ik houd van foute mannen, met of zonder foute snor, en als ze donker haar hebben en ik geen chocola op, Jane, dan dan dan.........quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef Jane het volgende:
[..]
Ooooh, je houdt toch van foute snorren!
Ik pak de dweil wel weer... zuchtquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik houd van foute mannen, met of zonder foute snor, en als ze donker haar hebben en ik geen chocola op, Jane, dan dan dan.........
Ik ben ook nog eens bouwvakkerquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:41 schreef milagro het volgende:
[..]
Ik houd van foute mannen, met of zonder foute snor, en als ze donker haar hebben en ik geen chocola op, Jane, dan dan dan.........
goed, hèquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:40 schreef djenneke het volgende:
Er is geen touw aan vast te knopen aan die smaak van je, Milagro
Ghamana ghamana ghamana . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:42 schreef djenneke het volgende:
Och God, daar hebben we hem hoor, het fundamentalistje...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |