Que ?!...quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:27 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Beetje jammer van Borsato nu
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Nee, wij zitten alleen maar 24-7 te tikken
En Marco schoot vol toen hij het had over Wendy en haar verdrietige tijd, dat vond ik erg mooi om te zien.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Drugshond het volgende:
Nee..... dit is niet mijn muziek... Hoewel hij wel een paar leuke nummers heeft gemaakt.
Wendy van Dijk kon deze muziek niet aanhoren toen haar relatie op de klippen liep.
- Vila Felderhof. -
Oh wat was hij lekker daarquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:30 schreef Jane het volgende:
[..]
1968 Comeback Special, volgens mij. In dat zwarte leren pak.
Blijf dan op!quote:
dat ga ik niet halen ben ik bang... gelukkig heb ik m op LP en CDquote:
Ik heb de grap gewoon gemist vandaag.quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:33 schreef I_doubt het volgende:
En nu : de kiezelsteentjes met de leadzanger van Them
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:34 schreef djenneke het volgende:
Ik heb dus echt niks met de Stones....
Dan ga ik m'n ramen lapppenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:34 schreef Sjengdanny het volgende:
Oh, zo dadelijk Utravox - Vienna, goed nummer!
Zo lang is de dag nog niet dus dat kan kloppenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb de grap gewoon gemist vandaag.![]()
is vast lang geledenquote:
Volgens mij de enigste nummer die echt een hit werd . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:34 schreef Sjengdanny het volgende:
Oh, zo dadelijk Utravox - Vienna, goed nummer!
Je vergeet: Dancing with tears in my eyesquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgens mij de enigste nummer die echt een hit werd . . .![]()
![]()
Dancing with tears in my eyes toch ook, dacht ik?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Volgens mij de enigste nummer die echt een hit werd . . .![]()
![]()
Dat overkomt momenteel een boel mensenquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:35 schreef Drugshond het volgende:
Leuk nummer, je komt uit de kroeg in een andere stad... je bent dronken... er rijden geen treinen meer.
En naast je zit een liefje die wel zin heeft.
Ooooo gimme shelter.
Beatles en Stones zijn allebei goedquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:35 schreef djenneke het volgende:
Mijn ouders waren Beatles mensen he, dan krijg je dat![]()
Ik ken er maar weinig van.... En verder heeft Mick echt een rotkop, over de rest nog niet te spreken
ben jij een kloon van mij?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Dancing with tears in my eyes toch ook, dacht ik?
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:34 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik heb de grap gewoon gemist vandaag.![]()
Pas op! Ik zei gisteren iets over 'geil' in combinatie met Jim Morrison en toen had ik de poppen aan het dansen.quote:
M'n vader was een Stone, m'n moeder was een Beatle . . .quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:35 schreef djenneke het volgende:
Mijn ouders waren Beatles mensen he, dan krijg je dat![]()
Jim is ook geilquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Pas op! Ik zei gisteren iets over 'geil' in combinatie met Jim Morrison en toen had ik de poppen aan het dansen.![]()
mijn ouders geen van beidequote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
M'n vader was een Stone, m'n moeder was een Beatle . . .![]()
![]()
Tot straks!quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
Nu ben ik echt weg. Hier word ik depri van
quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:36 schreef djenneke het volgende:
Dat overkomt momenteel een boel mensen
ik vind die zanger ook wel geil ineens eigenlijk zoquote:
welke van de vier?quote:Op zaterdag 31 december 2005 00:39 schreef milagro het volgende:
[..]
ik vind die zanger ook wel geil ineens eigenlijk zo
Ik mis je nu alquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:37 schreef tong80 het volgende:
Nu ben ik echt weg. Hier word ik depri van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |