Je mocht zo vaak stemmen als je wil??quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:37 schreef Jane het volgende:
[..]
Je mocht zo vaak stemmen als je wilde, dus het hoeven niet 1 miljoen unieke bezoekers (stemmers) zijn geweest.
Maak je niet druk, broeder.quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:43 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Je mocht zo vaak stemmen als je wil??om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Serieus?Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Had ik daar toch even de illusie met een "serieuze" lijst te maken te hebbenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat zou wel mijn verhaal kloppend maken.
Waar zijn Gert & Hermien trouwens in de lijst?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:45 schreef SunChaser het volgende:
Gert Timmerman
quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:48 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
En jane, ietsjes daarna weer the Cats, speciaal voor jouom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Je was 16 maar zei dat je 14 was?quote:Op dinsdag 27 december 2005 13:51 schreef SunChaser het volgende:
Ik was 16, zei 14.
Was je vast niet die leernicht met die snorquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:51 schreef SunChaser het volgende:
Bordelineom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Mijn eerste liefde ontmoette ik tijdens een playbackshow. Ik deed FGHT, zei Madonna met Bordeline. We hadden 3 maand verkering. Ik was 16, zei 14. Daarna groeiden we uit elkaarom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop