Weet ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:23 schreef Zw0rld het volgende:
[..]
Komt de door de bietels........
1616 Beatles - No reply 1965 1515
Zou best kunnen, ik verdiep me niet echt in het songfestival...gisteren ding-a-dong was weer genoeg voor mijquote:
Niet echt, ze hebben daardoor wel een paar keer het songfestival gewonnenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:30 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
een schande voor de ieren
quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
Niet echt, ze hebben daardoor wel een paar keer het songfestival gewonnen
Wij zijn toch ook trots op Ding-a-Dong?quote:Op dinsdag 27 december 2005 00:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]denk je nou echt dat een ier trots is op dit gedrocht ?
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wij zijn toch ook trots op Ding-a-Dong?![]()
When you're feeling all rightquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:35 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Wij zijn toch ook trots op Ding-a-Dong?![]()
Ik denk dat de Ieren wel blij zijn dat ze door hem een paar keer het songfestival hebben gewonnen ja. Echt erg zullen ze het niet vinden. Bijvoorbeeld met Ding a dong, daar heb ik ook niet aversie tegen ofzo. Het boeit me gewoon niet genoeg, hetzelfde zal denk ik gelden voor veel Ierenquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:33 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]denk je nou echt dat een ier trots is op dit gedrocht ?
Ik ook niet, zal wel zo'n radio 2 plaat zijnquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:38 schreef MaJo het volgende:
Ik heb dit nummer van Ruth Jacott echt nog nooit gehoord
Ik ook hoor, vind het altijd wel een vrolijk nummertjequote:Op dinsdag 27 december 2005 00:39 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
De Nederlandse versie natuurlijk, gisteren ging iedereen uit zijn dak anders![]()
Sorry, het was een beetje sarcastischquote:Op dinsdag 27 december 2005 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ook hoor, vind het altijd wel een vrolijk nummertje
Vaag nummer dit trouwens, en die vent heeft een vreemd accent. Iemand enig idee waar hij vandaan komt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |