Het duurde idd evenquote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef Ericjuh het volgende:
whaaaaa.. ik zag geen topic over top 2000
Mijn moeder draaide altijd Johnny Cash vroeger. Volgens mij waren dit de eerste woorden Engels die ik ooit leerde.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:21 schreef Jane het volgende:
My name is Sue... how do you do???!om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Ja, jullie zaten allemaal op mij te wachten natuurlijk!quote:Op woensdag 28 december 2005 21:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het duurde idd evenom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies..Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Dat dus...SPOILER2Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 december 2005 21:23 schreef peaceman het volgende:
hmm mijn tvp was dus toch zinloos in het vorige topicom deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
Welkom bek.quote:Op woensdag 28 december 2005 21:24 schreef I_doubt het volgende:
Was ik weer.
Bijna dood ervaring.
Internet stief onder mijn vingers en ik volgde bijna
Drama alom
Maar een vloek en een zucht en hoop dat hij het weer doet.om deze externe inhoud weer te geven is het noodzakelijk dat je toestemming geeft voor het gebruik van tracking en social mediacookies.Ja toon me deze inhoudmeer informatie
ik accepteer de cookies.
http://en.wikipedia.org/wiki/Wounded_Knee_Massacrequote:Op woensdag 28 december 2005 21:25 schreef Terreros85 het volgende:
Hierna komt ie....het indrukwekkende nummer over Wounded knee. Vorig jaar de achtergrond van het nummer. Let vooral op het laatste zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop