Wees blij dat t niet de versie van Gordon isquote:Op donderdag 29 december 2005 02:03 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
OMG, krijsende celine dalijk ook weer
Hartstikke!quote:Op donderdag 29 december 2005 02:09 schreef SunChaser het volgende:
Btw Binnen 2 uur een topic vol en dat s' nachts, is dat gezellig of niet?
Dit nummer gaat nog, idd.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:10 schreef milagro het volgende:
In het Frans vind ik haar nog wel te doen
Anderhalf uur zelfs . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 02:09 schreef SunChaser het volgende:
Btw Binnen 2 uur een topic vol en dat s' nachts, is dat gezellig of niet?
Man, wees blij dat ik het iig gedaan heb!quote:Op donderdag 29 december 2005 02:10 schreef SunChaser het volgende:
Enne, zet eens een topic klaar als we bij 270 posts zijn, zit al 4 minuten te F5'en
Ja, en toen was ze leuk. Nu doet ze het met Anne Geddesquote:Op donderdag 29 december 2005 02:10 schreef milagro het volgende:
In het Frans vind ik haar nog wel te doen
Nee, dat was ... euuuhh...quote:Op donderdag 29 december 2005 02:10 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
Was dit dat songfestival nummer, hij duurt zo lang
Ja, over Celine valt toch weinig nuttigs te vertellenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef Gatalin het volgende:
Ik heb het wel naar mijn zin, lekker posts opkrikken
Ga lekker je gang zou ik zo zeggen . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef Gatalin het volgende:
Ik heb het wel naar mijn zin, lekker posts opkrikken![]()
Als je er maar wat van opsteekt, dan kan ome Golfer je volgend jaar overhorenquote:Op donderdag 29 december 2005 02:11 schreef Gatalin het volgende:
Ik heb het wel naar mijn zin, lekker posts opkrikken
Ja, of je ziek melden.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:12 schreef Jane het volgende:
Ik kan natuurlijk ook de hele nacht doorhalen en dan morgen lekker vroeg naar mijn werk.
Ze heeft ooit het Songfestival gewonnen voor Zwitserland.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:12 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Ja, over Celine valt toch weinig nuttigs te vertellen
Morgen laatste dag of vrijdag ook nog?quote:Op donderdag 29 december 2005 02:12 schreef Jane het volgende:
Ik kan natuurlijk ook de hele nacht doorhalen en dan morgen lekker vroeg naar mijn werk.
Dat heb ik 1x gedaan, maar dan rechtstreeks vanuit de stad. Had dan wel niet gedronken, 2-3 biertjes maar, maar ik ben 3 dagen kapot geweest. Afrader dus.quote:Op donderdag 29 december 2005 02:12 schreef Jane het volgende:
Haar man is gokverslaafd en ze zingt het liefst naaktquote:Op donderdag 29 december 2005 02:13 schreef Jane het volgende:
[..]
Ze heeft ooit het Songfestival gewonnen voor Zwitserland.
laatste dagquote:Op donderdag 29 december 2005 02:13 schreef Disciple_of_Guinness het volgende:
[..]
Morgen laatste dag of vrijdag ook nog?
Paar jaar terug nog 96 achter elkaar doorgedraaid. Iets totaal niet voor herhaling vatbaar . . .quote:Op donderdag 29 december 2005 02:12 schreef Jane het volgende:
Ik kan natuurlijk ook de hele nacht doorhalen en dan morgen lekker vroeg naar mijn werk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |