Die wil volgens mij sowieso niet terug naar PSVquote:Op woensdag 28 december 2005 13:02 schreef mcyodogg het volgende:
Ja jammer is dat. want ik zat een beetje aan Gudjohnsson te denken, aangezien hij het vooral met invalbeurten moet doen bij Chelsea (helemaal sinds Robben weer terug is), en als ie speelt is dat op het middenveld. maar ja, hij heeft ook al CL-minuten gemaakt.
Dat denk ik ook. Afgezien van het feit dat PSV het niet in hem zag zitten is hij gewoon te goed voor een Nederlandse club. Onbetaalbaar ok.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die wil volgens mij sowieso niet terug naar PSV
Je kan altijd huren. Is misschien ook handig voor Chelsea als ze hem aan het eind van het seizoen willen verkopen. Een goede seizoenshelft met veel doelpunten in Nederland maakt hem misschien wel hot. Maar als hij niet in de CL kan spelen dan heb je er zowieso niks aan.quote:Op woensdag 28 december 2005 13:23 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Afgezien van het feit dat PSV het niet in hem zag zitten is hij gewoon te goed voor een Nederlandse club. Onbetaalbaar ok.
Goed, dat zijn dus ook 4 namen die al doorgestreept kunnen wordenquote:Op woensdag 28 december 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:
Ik denk zelf eerder aan Samaras, Bilos (Argentijnse Zlatan die ook op de linksbuitenpositie kan spelen), Palacio of Jo.
Of je gaat er serieus op in.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:47 schreef twi het volgende:
[..]
Goed, dat zijn dus ook 4 namen die al doorgestreept kunnen worden
Samaras, Bilos en Palacio zijn niet te betalen / halen tenzij PSV echt overstapt naar huurtermijntjes van 6 maanden. Jo ken ik verder niet, maar die zal jou kennende ook wel in dezelfde categorie belanden.quote:
Samaras speelt bij SCH. Nou weet ik wel dat sommigen Friesland als het buitenland beschouwen, maar met 3 uurtjes rijden ben je in Friesland vanuit Eindhoven. Jo is de 18-jarige smaakmaker van Corinthians en wordt tevens door Chelsea gevolgd (Chelsea volgt wel 10 jonge spitsen momenteel, dus wie weet kan PSV in dit geval tot een constructie komen).quote:Op woensdag 28 december 2005 14:51 schreef Radegast het volgende:
[..]
Waarom moeten ze allemaal uit verweggistan komen?
Koné is niet europees in actie gekomen na de 3de ronde intertoto, dan telt de regel niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:54 schreef DIJK het volgende:
Samaras kan ook niet. Want die is niet inzetbaar. Voor zover ik weet mag je maar 1 speler inschrijven die al een andere europese competitie heeft gespeeld. Dat is Koné lijkt me.
Ik vrees voor de concurrentie toch echt dat de verhalen over het spelersbudget van PSV uit de pen van een riooljournalist komen. Bovendien hadden Robert en Ferreyra monstersalarissen bij PSV en die kostenpost is nu weg. Tel daarbij de verwachte inkomsten van Huntelaar en het vertrek van de te dure Sibon op en er is zo waar genoeg geld om een Palacio, Samaras of Jo te halen (zij het via een constructie). Bilos naar PSV zou geweldig zijn, maar vrijwel onmogelijk (al weet ik wel dat PSV hem volgt en dat het dus niet 100% onmogelijk is).quote:Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Samaras, Bilos en Palacio zijn niet te betalen / halen tenzij PSV echt overstapt naar huurtermijntjes van 6 maanden. Jo ken ik verder niet, maar die zal jou kennende ook wel in dezelfde categorie belanden.
Ik vrees toch echt dat de huidige visvijver van Hiddink zich kan meten met die van Rex Hunt, en dus een Australisch tintje heeft.
Als de verhalen over 40% van Huntelaar waar zijn (wat ik niet geloof, zo stom is Riemer gewoon echt niet en als PSV de verwachting had dat KJ zo goed zou worden hadden ze 'm uberhaupt nooit weggedaan, dus 40% lijkt mij hoogst onlogisch), dan zou een aankoop van 5 miljoen euro dichterbij kunnen komen. Maar daarvoor laat H'veen Samaras niet gaan, en Boca Palacio of Bilos niet voor gaan. Om over Brazilie maar niet te spreken, de laatste echte goede talenten zijn daar ook voor miljoenen en miljoenen vertrokken.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:03 schreef cultheld het volgende:
Ik vrees voor de concurrentie toch echt dat de verhalen over het spelersbudget van PSV uit de pen van een riooljournalist komen. Bovendien hadden Robert en Ferreyra monstersalarissen bij PSV en die kostenpost is nu weg. Tel daarbij de verwachte inkomsten van Huntelaar en het vertrek van de te dure Sibon op en er is zo waar genoeg geld om een Palacio, Samaras of Jo te halen (zij het via een constructie). Bilos naar PSV zou geweldig zijn, maar vrijwel onmogelijk (al weet ik wel dat PSV hem volgt en dat het dus niet 100% onmogelijk is).
Lijkt me niet. Ajax had serieuze interesse, maar Patrick wil zich eerst in Valencia bewijzen. Logisch, hij zit er nog geen 6 maanden.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef MIster911 het volgende:
Is Kluivert een rieele optie?
Nooit doen. Ongemotiveerde kwast is dat en te duur.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef MIster911 het volgende:
Zelfs in een gevalletje "1,5 miljoen via Huntelaar" heeft PSV genoeg geld voor een speler van het kaliber Samaras/Palacio/Jo. Dat doet PSV dan wel via creatief boekhouden, maar neem van mij aan dat er een gerede kans is dat het één van deze namen gaat worden. Vooral omdat PSV volgens Steef in Palacio de absolute nummer één opvolger van Farfán ziet. PSV zou dan in de winterstop alvast diens opvolger aan kunnen trekken omdat het zeker is van een mooie transfersom voor Farfán in de zomerstop (zo'n beetje iedere topclub behalve Barcelona, Real Madrid en Manchester wil hem hebben).quote:Op woensdag 28 december 2005 15:09 schreef twi het volgende:
[..]
Als de verhalen over 40% van Huntelaar waar zijn (wat ik niet geloof, zo stom is Riemer gewoon echt niet en als PSV de verwachting had dat KJ zo goed zou worden hadden ze 'm uberhaupt nooit weggedaan, dus 40% lijkt mij hoogst onlogisch), dan zou een aankoop van 5 miljoen euro dichterbij kunnen komen. Maar daarvoor laat H'veen Samaras niet gaan, en Boca Palacio of Bilos niet voor gaan. Om over Brazilie maar niet te spreken, de laatste echte goede talenten zijn daar ook voor miljoenen en miljoenen vertrokken.
Bovendien zat PSV met een aardig salaris-probleem, geloof ik. Nu hebben ze twee dure spelers gedumpt, maar zonder expert te zijn over de financiele situatie van PSV acht ik het niet waarschijnlijk dat dat "uitgespaarde" geld in deze situatie gelijk in een hoog salaris voor een nieuwe Zuid-Amerikaan gestopt gaat worden.
Dat is niemand. Het zit allemaal zo vaag in elkaar en er wordt niet echt openheid van zaken gegeven bij PSV. Je leest in de krant over een miljoenenverlies, maar na de verkoop van Robert kan er dus wel ineens een nieuwe spits gehaald worden. Ik snap het niet.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:09 schreef twi het volgende:
maar zonder expert te zijn over de financiele situatie van PSV
Ik mag toch hopen van nietquote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef MIster911 het volgende:
Al schopt ie PSV persoonlijk naar de triple, dan nog hoef ik die vent niet in een PSV-tenue te zien.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef MIster911 het volgende:
als rieel zoiets betekent als nevernooitniet dan wel ja.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:11 schreef MIster911 het volgende:
Denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben twiquote:Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef twi het volgende:
Ik vrees toch echt dat de huidige visvijver van Hiddink zich kan meten met die van Rex Hunt, en dus een Australisch tintje heeft.
Ik zit even te denken. Palacio was dat gastje met dat vlechtje in z'n nek hier geloof ik. De enige speler van Boca die hier in Amsterdam indruk maakte geloof ik. Goeie speler inderdaad, maar dat "creatief boekhouden". Tsja, het zou kunnen, met hulp van ome Roman, maar ik weet nou niet of ik als PSV'er blij zou zijn om filiaal te worden van hem.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:14 schreef cultheld het volgende:
Nou ik doelde met dat creatieve boekhouden niet direct op ome Roman. Farfán heeft al meerdere keren aangegeven dat ie na dit seizoen vertrekt bij PSV (wat ik een Alex of Gomes nog niet heb horen zeggen). Dat zou kunnen wijzen op een akkoordje en ik geloof dat Farfán een clausule heeft (die dan waarschijnlijk maximaal betaald wordt).quote:Op woensdag 28 december 2005 15:18 schreef twi het volgende:
[..]
Ik zit even te denken. Palacio was dat gastje met dat vlechtje in z'n nek hier geloof ik. De enige speler van Boca die hier in Amsterdam indruk maakte geloof ik. Goeie speler inderdaad, maar dat "creatief boekhouden". Tsja, het zou kunnen, met hulp van ome Roman, maar ik weet nou niet of ik als PSV'er blij zou zijn om filiaal te worden van hem.
Want in de voetbalwereld werkt het dus niet op de manier van "Farfan is gewild, dus daar kunnen we over een half jaar ruim het geld voor vangen wat we nu uitgeven". Dan ben je als club die verlies draait (want hoe de situatie voor PSV ook is qua mogelijkheden tot spelers aanschaffen, verlies is en blijft verlies) gewoon niet verantwoord bezig.
Vast wel. Hoor je regelmatig met gehuurde spelers.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:20 schreef Neoktheone het volgende:
Kan Vonlanthen wel zomaar teruggeroepen worden?
quote:Op woensdag 28 december 2005 14:57 schreef twi het volgende:
[..]
Ik wil die koe wel eens zien keepenquote:PSV kan dinsdag tegen FC Twente wederom geen beroep doen op verdediger Alex. De Braziliaan heeft nog te veel hinder van een verrekking in het bovenbeen afgelopen in de competitiewedstrijd tegen Willem II. Verder ontbreken zeker Ibrahim Afellay en John de Jong. Edwin Zoetebier (rug) is een twijfelgeval. Als de doelman niet kan spelen, neemt Nathan Coe plaats op de bank.
Verwonderlijk niet; Wel jammer. Dan kun je nog beter Tim Janssen laten debuteren.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
maar ook ik zou het niet verwonderlijk vinden als het een Aussie wordt
Duur omdat men niet had verwacht dat Lamey zo goed zou gaan spelen. Lamey verdient veeel minder dan Ferreyra en Ferreyra was gehaald voor de basis. Nu gaat ie een half jaar naar River en kan PSV in de zomer die optie alsnog lichten. Ferreyra heeft "niets dan respect" voor PSV omdat PSV zo flexibel is met betrekking tot zijn wens om dan maar bij River te gaan voetballen. Wellicht staat ie dus weer op de selectiefoto van het seizoen 2006/2007.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:27 schreef WooZ het volgende:
Weet iemand eigenlijk waarom die Ferreyra weer doorverhuurd wordt?
Mij ook niet, zeker niet als die Spanjaard er wat van kan. Ik zou sowieso eens wat gaan snijden. Spelers als Fehér, Sibon, Takak, Smit etc. zou ik eens definitief van de loonlijst schrappen.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:35 schreef twi het volgende:
Lijkt me stug, zoveel indruk heeft 'ie niet gemaakt en PSV moet gewoon lekker door blijven gaan met Lamey die het prima doet. Zou me niet verbazen als Ball ook snel weer vertrekt uit Eindhoven.
Ja was als ik me niet vergis voor de lb positie, heeft ie slechts 1x gespeeld, uit Fenerquote:Op woensdag 28 december 2005 15:38 schreef Neoktheone het volgende:
Is Ferreyra wel gehaald voor de linksback positie dan? Hij is in feite een linkermiddenvelder en daar heb ik hem nog niet veel zien spelen.
Inderdaad eerst maar eens flink saneren.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mij ook niet, zeker niet als die Spanjaard er wat van kan. Ik zou sowieso eens wat gaan snijden. Spelers als Fehér, Sibon, Takak, Smit etc. zou ik eens definitief van de loonlijst schrappen.
heb je het filmpje ook in slow motion bekekenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:40 schreef Dylan Dog het volgende:
WooZ wat een smerige foto's zeg...
quote:Osmar Ferreyra vertrek per direct naar River Plate. De Argentijn kwam aan het begin van het seizoen op huurbasis over van CSKA Moskou. "Hij heeft het in onze optie niet kunnen maken, dit is beter voor alle partijen", aldus Hiddink in een eerste reactie. "Van de zomer zullen we kijken hoe het ermee staat. We hebben in principe nog een optie."
'Een unieke ervaring'
Osmar Ferreyra sprak zelf van een unieke ervaring. "Buiten het feit dat ik niet veel speelde, heb ik hier wel veel geleerd. Als je bij zo'n grote club komt dan weet je dat er veel concurrentie is. Ik heb dan ook niets dan respect voor PSV, het was een unieke ervaring voor mij. Ik wil graag zo veel mogelijk spelen en ik kreeg nu de kans om terug te gaan. Die kans wilde ik graag pakken", aldus Ferreyra die vanavond al op het vliegtuig naar zijn geboorteland stapt.
Dat was ook nog als invaller...quote:Op woensdag 28 december 2005 15:39 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja was als ik me niet vergis voor de lb positie, heeft ie slechts 1x gespeeld, uit Fener
Dat komt door creatief boekhoudenquote:Op woensdag 28 december 2005 15:14 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Dat is niemand. Het zit allemaal zo vaag in elkaar en er wordt niet echt openheid van zaken gegeven bij PSV. Je leest in de krant over een miljoenenverlies, maar na de verkoop van Robert kan er dus wel ineens een nieuwe spits gehaald worden. Ik snap het niet.
Waarom niet? Ik heb daar best vertrouwen in.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat komt door creatief boekhouden.
Maar goed, als we een nieuwe spits halen zal het wel net zo'n miskoop als Sibon of Robert blijken te zijn, ik kan me niet voorstellen dat PSV ineens een topspits weet te strikken.
Kun je ook beargumenteren waarom Ball en Reiziger moeten blijven?quote:Op woensdag 28 december 2005 15:59 schreef Ciscus het volgende:
Reiziger en Ball moeten blijven.
Ik hoop op Samaras, en dat verder vooral Farfan, Alex en Gomes blijven. En Cocu moet nog zeker een seizoen helpen, wat een held.
Of Kwong-Wah Steinraht!quote:Op woensdag 28 december 2005 15:10 schreef Dylan Dog het volgende:
Misschien wordt het wel Berry Powel!
Of Michel Nysquote:
Hoe kom je bij 5? Of bedoel je de complete voorhoede?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:30 schreef methodmich het volgende:
Maar PSV denkt dus: Ajax 5 spitsen, dan wij ook?
Op zich niet gek.
Robert is verhuurd, daarom wil Guus er iemand bij hebbenquote:Op woensdag 28 december 2005 16:32 schreef methodmich het volgende:
Jan, Aruna, Gerald, Robert en dan de nieuwe. En dan tel ik Jefferson nog niet mee.
Robert naar Betis, Gerald waarschijnlijk naar Vitesse of SCH (laten we het hopen)quote:Op woensdag 28 december 2005 16:32 schreef methodmich het volgende:
Jan, Aruna, Gerald, Robert en dan de nieuwe. En dan tel ik Jefferson nog niet mee.
Sowieso kan ik er nooit zo goed tegen als speler snel worden afgeserveerd. Ik wil Reiziger eerst nog zien, terwijl hij helemaal fit is. Hij heeft sowieso veel ervaring en ik vind zijn spelinzicht voor een rechtsback bovengemiddeld. Natuurlijk is Lucius ook van een hoog kaliber, maar aangezien Theo op meerdere posities ui de voeten kan, vind ik het belangrijk om Reiziger voorlopig te houden. Lamey overigens, vind ik van een minder kaliber. Het is geen zekerheidje met het achterin, maar desondanks doet hij het erg goed op de nederlandse velden, vooral gezien het feit dat hij natuurlijk rechts is.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:26 schreef PyTh het volgende:
[..]
Kun je ook beargumenteren waarom Ball en Reiziger moeten blijven?
Voor die gigantische salarissen die hun verdienen zijn er echt wel betere en goedkopere oplossingen. (Lucius & Lamey)
Hij heeft al een medische keuring ondergaan en Hiddink roept natuurlijk niet voor de gein dat er een nieuwe spits komt in de winterstop. Robert gaat aan zijn zevende competitie beginnen.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:35 schreef methodmich het volgende:
Is Robert al definitief naar Betis dan? Die zijn ook nog bezig met een paar anderen.
Misschien wel, maar dat moeten we eerst ondervinden dan. Of weet jij meer van zijn medische toestand (dan Van den Hoogenband en kornuiten)?quote:Op woensdag 28 december 2005 16:37 schreef methodmich het volgende:
Probleem is alleen dat je op Ball niet kunt bouwen en hij er steeds lang uit zal zijn.
Kapotte kniebanden hè? Algemeen bekend hoor.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:39 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Misschien wel, maar dat moeten we eerst ondervinden dan. Of weet jij meer van zijn medische toestand (dan Van den Hoogenband en kornuiten)?
inderdaad, we lijken soms wel een uitzendbureauquote:Op woensdag 28 december 2005 15:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mij ook niet, zeker niet als die Spanjaard er wat van kan. Ik zou sowieso eens wat gaan snijden. Spelers als Fehér, Sibon, Takak, Smit etc. zou ik eens definitief van de loonlijst schrappen.
In ieder geval een verdiende overwinning met minimaal 2 doelpunten verschilquote:Op woensdag 28 december 2005 17:24 schreef Zapper het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor morgenavond? Weer een 3-0?
Maar wie dan. Je hebt Viduka maar die gaat echt niet weg uit Engeland en dan nog wat spitsen uit de eigen Australische competitie. Een echte topspits vind je niet op dat continent.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
maar ook ik zou het niet verwonderlijk vinden als het een Aussie wordt
Ik zie Aloisi wel komen, zoals gezegd. Maakt ook niet zoveel indruk bij Alaves geloof ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Maar wie dan. Je hebt Viduka maar die gaat echt niet weg uit Engeland en dan nog wat spitsen uit de eigen Australische competitie. Een echte topspits vind je niet op dat continent.
Ja, maar niet dusdanig kapot dat hij geen topsport zou mogen bedrijven, plus dat dit voor de aankoop niet anders was.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kapotte kniebanden hè? Algemeen bekend hoor.
Nou daar ik word ik niet echt warm van. Heb zijn statistieken even bekeken en het is niet echt een doelpuntmachine. Lijkt me ook niet goed genoeg voor PSV.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Van mij mag Aloisi wel komen.
Denk zelf dat hij ook de nieuwe spits zal worden.
Zit jij toevallig op voetbalzone?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:
Maxi Lopéz lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk. Die jongen gaat nog liever naar Malaga of Racing Santander omdat het leven in Spanje hem enorm bevalt.
Ik denk zelf eerder aan Samaras, Bilos (Argentijnse Zlatan die ook op de linksbuitenpositie kan spelen), Palacio of Jo.
Weet ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Nou daar ik word ik niet echt warm van. Heb zijn statistieken even bekeken en het is niet echt een doelpuntmachine. Lijkt me ook niet goed genoeg voor PSV.
http://uk.sports.yahoo.com/fo/profiles/6766.html
Alleen Bilos is de moeite waard. Voor de andere 3 kan je beter Koné nu kopenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:44 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Zit jij toevallig op voetbalzone?
patriot op 28-12-2005 14:29:40
Ik weet al om wie het waarschijnlijk gaat.
Samaras, Biglia, Palacio of Bilos: 1 van deze 4 gaat naar Eindhoven omdat alleen deze 4 nadrukkelijk worden gevolgd door PSV.
Ja tuurlijk!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:44 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Samaras, Biglia, Palacio of Bilos: 1 van deze 4 gaat naar Eindhoven omdat alleen deze 4 nadrukkelijk worden gevolgd door PSV.
Goede spelers haal je meestal niet ff tussendoor. Zoals je Hiddink hoort praten is het ook meer een versterking voor de breedte. Bovendien kan ik mij niet voorstellen dat we op dit moment de middelen hebben om een grote aankoop te doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb daar best vertrouwen in.
Pertinent NIET waar! Er moet gewoon nog een miljoentje of 8/9 opgehoest worden, anders gaat Arouna gewoon terug naar Roda aan het eind van het seizoen. Eerlijk gezegd houd ik sterk rekening met dat scenario.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:56 schreef Dylan Dog het volgende:
En Fernando: Koné is eigenlijk al van ons hoor...
WEL waar, Kone is al van PSV.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pertinent NIET waar! Er moet gewoon nog een miljoentje of 8/9 opgehoest worden, anders gaat Arouna gewoon terug naar Roda aan het eind van het seizoen. Eerlijk gezegd houd ik sterk rekening met dat scenario.
Onzin, 3 weken terug stond het wederom op Vi.nl dat alles vanaf toen beslist is, echter Hiddink heeft alles ontkracht en vind em te duur. Terecht.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
WEL waar, Kone is al van PSV.
In het begin van het seizoen al, maar om de gemoederen bij Roda JC rustig te houden is gezegd dat is nog niet van PSV is...
Biglia is toch een middenvelder?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:44 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Ik vier het met je mee!!!quote:
Zoals Ajax, een de Boertje had en PSV een Boumaatje heeft Feyenoord straks een Vlaartje.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:56 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En: HOERA. Vlaar NIET naar ons!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Alsof Feyenoord ooit tegen zulke spitsen zal spelen.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:29 schreef PirE het volgende:
wat erg veel is voor een speler die een goed jeugd WK heeft gespeeld maar tot nog toe heeft gefaald tegen echt grote spitsen (Toni)
whehe leuke post van jequote:Op woensdag 28 december 2005 20:30 schreef twi het volgende:
[..]
Alsof Feyenoord ooit tegen zulke spitsen zal spelen.
Maar wel unne Helmonder, das genoegquote:Op woensdag 28 december 2005 21:18 schreef cultheld het volgende:
Bouma is dan ook geen topper.
Koné komt echt wel, ben maar niet bang. Als Koné uiteindelijk niet komt (ik voel een Schoen opeten aankomen), krijgt Grrrr een doosje Bossche bollen van me.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:14 schreef WooZ het volgende:
[..]
Onzin, 3 weken terug stond het wederom op Vi.nl dat alles vanaf toen beslist is, echter Hiddink heeft alles ontkracht en vind em te duur. Terecht.
Dat die optie er is is al tientallen keren breed uitgemeten in de media. Het bedrag is zelfs al vrij precies bekend, PSV moet 8 of 9 miljoen euro betalen wil het Koné definitief overnemen. Dat geld heeft PSV volgens mij gewoon niet, en als we het wel hebben moet je je afvragen of het wel verstandig is om dat soort bedragen in 1 speler te steken. Hiddink heeft zich in de media overigens ook al in dergelijke bewoordingen uitgelaten.quote:Op woensdag 28 december 2005 23:38 schreef PirE het volgende:
PSV zal vast wel een optie hebben om Kone te kopen voor een bepaald bedrag. Als PSV die optie niet bedongen heeft dan vind ik het hele huren van Kone al een domme beslissing. Dan help je Roda alleen maar met het in de etalage zetten van Kone.
Ik ga er dan ook maar vanuit dat PSV een optie heeft om Kone definitief te kopen. Een goed WK voor Kone doet zowieso al wonderen voor zijn waarde.
Dank voor de info. Ik heb de laatste maanden nogal weinig sportnieuws gelezen omdat ik het nogal druk heb gehad met andere dingen. Heb nu eindelijk weer eens tijd om wat dieper in artikels te duiken.quote:Op donderdag 29 december 2005 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat die optie er is is al tientallen keren breed uitgemeten in de media. Het bedrag is zelfs al vrij precies bekend, PSV moet 8 of 9 miljoen euro betalen wil het Koné definitief overnemen. Dat geld heeft PSV volgens mij gewoon niet, en als we het wel hebben moet je je afvragen of het wel verstandig is om dat soort bedragen in 1 speler te steken. Hiddink heeft zich in de media overigens ook al in dergelijke bewoordingen uitgelaten.
Ik verwacht dan ook niet dat we hem voor dat bedrag gaan overnemen, misschien dat PSV Roda nog een keer terug wil slepen naar de tafel om de prijs wat te drukken, maar het lijkt me niet dat Roda daar veel trek in heeft, als Koné een goed seizoen draait is er voldoende interesse voor hem lijkt me.
Ik verheug me nu al op dat doosje Bosche bollen van DD.
Contract van Reiziger kan dus ontbonden worden als de samenwerking niet bevalt. Alex zal wel weg gaan, maar dat was al bekend in de wandelgangen. Ik neem aan dat hij naar Italië vertrekt.quote:Kritiek Hiddink op Reiziger
EINDHOVEN - Na de ultrakorte winterstop, die voor PSV vanavond aanbreekt na de thuiswedstrijd tegen FC Twente, moet Michael Reiziger aanzienlijk beter presteren.
Dat stelt coach Guus Hiddink, die de oud-international vier maanden geleden zelf naar Eindhoven haalde. Daar zit Reiziger inmiddels op de reservebank en heeft Theo Lucius zijn kans weer gegrepen als rechtsback.
Hiddink maakt er geen geheim van dat hij meer had verwacht van de 32-jarige verdediger, die wel een aantal weken geblesseerd is geweest. ,,Hij moet zich de komende maanden duidelijk aandienen’’, aldus de coach. ,,Ik heb soms het gevoel dat Reiziger angst heeft voor een nieuwe blessure. Maar dat zal hij moeten kwijtraken.’’
Reiziger heeft nog een contract voor 1,5 jaar in Eindhoven, maar volgens Hiddink kan dat na één seizoen door beide partijen worden geëvalueerd. Hiddink schat de kans dat de Braziliaan Alex na dit seizoen vertrekt in als ’zeer denkbeeldig’. Het huurcontract met zijn eigenaar Chelsea loopt af.Die club mag hem volgens de huidige regels nog niet naar Engeland halen, maar kan hem wel in een grotere competitie stallen. Dat wil Alex, die vanavond tegen FC Twente weer ontbreekt vanwege een bovenbeenblessure, zelf ook.
Hiddink is niet bang dat doelman Gomes weggaat. Voor hem kan PSV een hoge transfersom vragen. ,,Ik zou ervoor pleiten om Gomes lang vast te leggen, bijvoorbeeld voor acht à negen jaar. Als zich tussendoor écht grote clubs melden, kan hij natuurlijk weg. Anders heeft PSV jarenlang een echte topkeeper.’’
De koploper zoekt na het verhuren van de Braziliaan Robert (Betis) naar een nieuwe spits. PSV wil met vier centrumaanvallers (Vennegoor of Hesselink, Koné, Sibon zijn de andere) de tweede seizoenshelft in.
Inter of ACquote:Op donderdag 29 december 2005 01:12 schreef pascalheister het volgende:
Gomes moet je een verbeterd contract aanbieden, dat verdiend hij ook zeker. Doe je dat niet is hij ook weg. Ben dan toch benieuwd waar ze Alex willen stallen.
quote:
Of die sneaky motherfuckers van Roda verkopen hem voor 15 aan Inter en lachen PSV uitquote:Op donderdag 29 december 2005 02:36 schreef twi het volgende:
Zou toch wel grappig zijn als Kone een fantastische tweede seizoenshelft zou spelen, op 25-30 goals uit zou komen, Ivoorkust naar de halve finale van het WK speelt. Kan PSV 'm kopen voor 9 miljoen, en direct verkopen voor 15
Ja, maar als een andere club nou meer biedt? Weet jij hoe dat precies zit?quote:Op donderdag 29 december 2005 03:11 schreef twi het volgende:
PSV heeft de optie, dus wanneer PSV het bedrag neerlegt gaat 'ie naar Eindhoven. Dat is de prijs die Roda betaalt voor de zekerheid
Exact. Vlaar is een matige verdediger. Som de kwaliteiten maar eens achter elkaar op, echt uitstekende heeft ie niet eens, objectief gezien.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:29 schreef PirE het volgende:
[..]
Zoals Ajax, een de Boertje had en PSV een Boumaatje heeft Feyenoord straks een Vlaartje.
Vraag me af wat Feyenoord voor Vlaar heeft moeten betalen, ik neem aan dat het boven de 1 mln. Euro is, wat erg veel is voor een speler die een goed jeugd WK heeft gespeeld maar tot nog toe heeft gefaald tegen echt grote spitsen (Toni)
PSV zal een optie hebben om hem, Kone, over te nemen voor een x bedrag (vooraf vastgesteld). Op een bepaald moment gedurende de huurperiode zal Roda aan PSV vragen of ze de optie willen lichten. Als PSV ja zegt is de transfer beklonken (mits Kone zelf wil). Zegt PSV nee dan kan Roda Kone aan andere clubs aanbieden voor een bedrag wat misschien hoger is dan het bedrag wat ze met PSV hadden afgesproken. Als de koopoptie in het contract zit dan mag Roda Kone niet aan een andere club verkopen voordat PSV nee gezegd heeft, doen ze dat wel dan hebben ze een heel groot probleem.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:34 schreef twi het volgende:
Nee, maar het lijkt me vrij logisch dat hij pas verkocht mag worden aan andere clubs, wanneer PSV hem niet voor 9 miljoen wil hebben. Waar ik eerder in dit topic zei dat ik niet geloofde dat Riemer zo stom zou zijn om 40% van de transfersom voor Huntelaar aan PSV te laten, geloof ik in dit geval niet dat PSV zo stom is om het zo te regelen dat Roda vrij is om de prijs te verhogen wanneer er meer interesse is van andere clubs. Of PSV moet echt nauwelijks overtuigd geweest zijn van Kone's kwaliteiten, maar dat lijkt me vrij sterk eigenlijk.
En gelijk heeft Hiddink. Gomés heeft met meerdere reddingen nu al diverse malen het verschil in een wedstrijd gebracht, en dat maakt em veel waard. De bekendste was natuurlijk Lyon uit, maar bv afgelopen maandag bleek ie ook wederom goed te staan, vooral bij de vrije trapquote:Hiddink wil ’levenslang’ voor Gomes
Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF
Donderdag 29 december 2005 - EINDHOVEN - Wat Guus Hiddink betreft, blijft doelman Heurelho Gomes nog vele jaren bij PSV. De technisch directeur zou de Braziliaan het liefst een contract laten tekenen van acht of negen jaar.
Hiddink zei dat gisteren aan de vooravond van het thuisduel met FC Twente. „Hij is hier in Eindhoven heel snel geaard, haalt prestatief een hoog niveau en staat mede symbool voor de uitstraling van dit PSV. Het zou mooi zijn als we hem voor een periode van acht of negen jaar konden vastleggen.“
De coach maakt daarbij het voorbehoud dat een dergelijk langlopend contract goede clausules moet bevatten over de voorwaarden waaronder Gomes (23) zou kunnen vertrekken naar een andere club. „Komt er echt een heel grote club voor hem, dan mag je hem niet tegenhouden.“
De kans daarop lijkt op dit moment niet groot. Zolang hij geen vaste international is, komt Gomes niet in aanmerking voor een contract in Engeland. Italië en Spanje hebben slechts een gering aantal plaatsen te vergeven aan niet-EU-spelers. Het gebeurt hoogstzelden dat zo’n plek wordt ingeruimd voor een doelman.
Al die overwegingen stemmen Hiddink optimistisch aangaande een langer verblijf van Gomes in Eindhoven. „Ik verwacht zeker dat hij ook volgend seizoen nog bij PSV speelt.“ Zijn huidige contract loopt af in 2008.
quote:Pepé Plá ziet PSV als springplank
Door MARTIJN STORMS
Donderdag 29 december 2005 - EINDHOVEN – Officieel mag Pepé Plá zich pas vanaf 1 januari PSV’er noemen. Toch is de Spaanse jeugdinternational van Valencia dezer dagen al in Eindhoven om te trainen en een appartement te zoeken. Morgen keert de achttienjarige linkerverdediger terug naar Spanje om zich op 8 januari te melden bij zijn nieuwe club.
Waar de meeste Nederlandse voetballers dromen van een Spaans avontuur, bewandelt Plá de omgekeerde weg. „Bij Valencia had ik weinig kans om in het eerste team te komen“, vertelt de nieuwste aankoop, die bij de huidige nummer drie van Spanje twee (aangetrokken) linksbacks voor zich moest dulden. „Toen ik een aanbieding van PSV kreeg, heb ik die serieus in overweging genomen. Ik heb een bewuste keuze gemaakt voor een van de topploegen van Europa.“
Want de successen van de Eindhovenaren vallen ook in Spanje op. „Ik heb veel internationale wedstrijden gezien en de ploeg heeft indruk op mij gemaakt. Ook omdat PSV elk jaar terugkeert op dat niveau.“
Pluspunt
De aanwezigheid van trainer Guus Hiddink was een extra pluspunt. Plá werkte niet eerder met hem, maar herinnert zich hem nog van de periode 1991-1994 toen Hiddink hoofdcoach was bij Valencia. „Iedereen bij de club heeft goede herinneringen aan hem en er wordt met veel respect over hem gesproken.“
Ooit wil Plá terug naar zijn oude club. „Natuurlijk, Valencia is mijn thuis. Vanaf mijn zevende heb ik daar gespeeld. Niet alleen als linkerverdediger, ook centraal in de defensie of als linkermiddenvelder. Ik heb alle jeugdteams doorlopen, net als de vertegenwoordigende elftallen van Spanje.“
Vorige week dinsdag arriveerde José Plá Mollá –kortweg Pepé Plá– in Nederland. „Ik ben heel goed ontvangen hier. De organisatie heeft indruk gemaakt. Er heerst een grote discipline binnen de vereniging en PSV straalt warmte uit. Ook door de spelersgroep ben ik goed opgenomen.“
Plá, die een contract tot juli 2009 heeft getekend, zag PSV tot dusverre tweemaal spelen. „Daarin maakten ze een solide indruk. Tegen NEC stond de ploeg onder druk, maar niemand raakte in paniek. Dat komt door de ervaren spelers in de ploeg. In potentie heeft PSV een team dat de drie competities waarin het uitkomt (eredivisie, beker, Champions League, red.) kan winnen.“
Als linkerverdediger volgde hij met veel belangstelling de verrichtingen van Michael Ball (tegen FC Twente) en Michael Lamey (tegen NEC). „In Nederland wordt op een andere manier verdedigd. Je hebt veel een-tegen-een-duels en verdedigt minder in de zone, zoals in Spanje gebruikelijk is. Bij PSV wil ik eerst zoveel mogelijk leren en moet ik mij aanpassen aan de speelstijl. Op termijn wil ik een bepaalde waarde hebben voor het team. Ik hoop binnen een maand of twee het systeem onder de knie te hebben. Dan kan ik mij zo goed mogelijk profileren zodat ik een reële optie word voor het eerste elftal.“
Het zal wel rond de 1,2 miljoen zijn. 10% v/d verkoopsom + opleidingskosten denk ikquote:Op donderdag 29 december 2005 11:35 schreef PirE het volgende:
[..]
Huntelaar is erg goedkoop naar Heerenveen vertrokken. k neem aan dat die lage prijs ergens door gecompenseerd wordt. Ik betwijfel dat PSV 40% van de transfersom krijgt (welke bron meld dit), ik lees/hoorde zelf over een 20-25% van de verkoopprijs (exclusief opleidingskosten).
quote:Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
De aanstaande spits van PSV is waarschijnlijk Eljero Elia van ADO Den Haag, meldt een doorgaans betrouwbare bron via PSV Netwerk. Ken hem eigenlijk niet.
quote:Voornaam: Eljero
Achternaam: Elia
Geboortedatum: 13-02-1987
Geboorteplaats: Voorburg,
Nederland
Nationaliteit: Nederland
Speler van: ADO Den Haag
Hoe het precies zit weet niemand met al die vage constructies van tegenwoordig, vaak de juristen van de clubs zelf nog niet eens. Een van de redenen dat ik tegen dat soort vage shit ben. Maar het is natuurlijk gebruikelijk dat als PSV een optie tot koop heeft (en die hebben we dus, voor een vaste prijs) dat we hem gewoon over kunnen nemen als het afgesproken bedrag op tafel komt.quote:Op donderdag 29 december 2005 03:14 schreef cultheld het volgende:
[..]
Ja, maar als een andere club nou meer biedt? Weet jij hoe dat precies zit?
Cultheld blij, ik weet het zo net nog nietquote:Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
De aanstaande spits van PSV is waarschijnlijk Eljero Elia van ADO Den Haag, meldt een doorgaans betrouwbare bron via PSV Netwerk. Ken hem eigenlijk niet.
Je kan heel goed zijn, maar toch niet naar wens functioneren.quote:Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo slecht was Ferreyra toch niet vond ik
Ik voor een krappe 4-0.quote:Op donderdag 29 december 2005 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga overigens voor een krappe 2-0 overwinning vanavond.
Zou hij wel veel salaris willen inleveren? Het is dacht ik één van de duurdere spelers in de selectie van PSV. Maar goed, er zullen niet veel clubs geïnteresseerd zijn in hem.quote:Op donderdag 29 december 2005 16:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Goede invaller die niet zeurt. Gewoon tegen een redelijk salaris een jaar bij laten tekenen
het doet pijn hequote:Op donderdag 29 december 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Willen ze nou Elia weer? Wat is dat toch met die ex-Ajacieden bij PSV?
*mompelt iets over Huntelaar en de jeugdopleiding van PSV*quote:Op donderdag 29 december 2005 17:14 schreef methodmich het volgende:
Willen ze nou Elia weer? Wat is dat toch met die ex-Ajacieden bij PSV?
Zo lang het maar een boer is en groot geschapen is, of niet zapper.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:18 schreef Zapper het volgende:
Zolang het maar donker is een een leuk-klinkende naam heeft, of niet cultheld.
Waar kwam jij ook alweer vandaan?quote:Op donderdag 29 december 2005 18:40 schreef cultheld het volgende:
Zo lang het maar een boer is en groot geschapen is, of niet zapper.
Als we dan toch hersenloze reacties gaan geven![]()
Uit de kleiquote:Op donderdag 29 december 2005 18:52 schreef Zapper het volgende:
[..]
Waar kwam jij ook alweer vandaan?![]()
Omdat we beter zijn.quote:Op donderdag 29 december 2005 18:48 schreef mcyodogg het volgende:
ja waarom staan we achter?
quote:
Yep, gelijkspel, laat ze maar komenquote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef cultheld het volgende:
Het is wachten op de ramptoeristen
Nou, dat valt nog wel mee he.quote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef cultheld het volgende:
Ik baal er toch wel behoorlijk van. Dit vind ik erger dan met 1-0 in de Kuip verliezen omdat het extra puntverlies is.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:12 schreef Suijk het volgende:
[..]
Nou, dat valt nog wel mee he.
Zo erg is het ook niet.
Nee, PSV was (vooral in de tweede helft) sterker, maar had gewoon pech doordat de bal een keer op de lat, en een keer op de paal belande.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:21 schreef Suijk het volgende:
Ja, het is natuurlijk niet echt ingecalculeerd, maar dit soort wedstrijden heb je ieder seizoen wel. En zo slecht is Twente ook niet.
Heb er nies van gezien, maar was het gelijkwaardig?
Omdat PSV een kut eerste helft speelde en in haar handjes mag klappen met 1 puntquote:Op donderdag 29 december 2005 18:48 schreef mcyodogg het volgende:
ja waarom staan we achter?
PSV speelde kut en verdiende te verliezenquote:Op donderdag 29 december 2005 20:23 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Nee, PSV was (vooral in de tweede helft) sterker, maar had gewoon pech doordat de bal een keer op de lat, en een keer op de paal belande.
Het spel was inderdaad bedroevend, maar ze waren nog steeds sterker dan Twente.quote:Op donderdag 29 december 2005 20:55 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
PSV speelde kut en verdiende te verliezen
Als je zo kut speelt als in de eerste helft verdien je niksquote:Op donderdag 29 december 2005 21:02 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het spel was inderdaad bedroevend, maar ze waren nog steeds sterker dan Twente.
Maar Twente had het qua spel ook niet verdient.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:04 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Als je zo kut speelt als in de eerste helft verdien je niks
Twente stond positioneel goed. PSV was gewoon dramatisch, geen woorden voor. Ik hoop dat de winterstop op een goed moment komt, want dit kan niet.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:08 schreef fernando_redondo het volgende:
Die wel want die waren wel in staat om met een goede tactiek te spelen.
Zo moeilijk was het toch niet: Kone en Farfan/Beasley aan de zijlijn en je wint met 3-0
En Beasley, goeiendag wat is die gozer slecht zeg.quote:Op donderdag 29 december 2005 21:56 schreef fernando_redondo het volgende:
PSV had Twente wel kapot gespeeld als ze met vleugels waren gaan spelen en niet met vleugels die steeds naar het centrum trokken
quote:Op donderdag 29 december 2005 19:56 schreef cultheld het volgende:
Dat merkten we vorig jaar in de Champions League, rijp voor De Graafschap die jongenquote:Op donderdag 29 december 2005 22:08 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
En Beasley, goeiendag wat is die gozer slecht zeg.
quote:Op donderdag 29 december 2005 16:50 schreef fernando_redondo het volgende:
Goede invaller die niet zeurt. Gewoon tegen een redelijk salaris een jaar bij laten tekenen
quote:Op donderdag 29 december 2005 22:40 schreef WooZ het volgende:
Ik wil het niet goedpraten, maar het is tóch weer die stomme lijn/scheidsrechter die niet zag dat die bal overduidelijk uit was. Daarna stopte PSV en kreeg Twente de kans om een keer uit te halen. Dat was dan ook het enige schot op doel van de hele wedstrijd
Het moment dat Vennegoor binnen de 16 overduidelijk neer werd gehaald laten ze niet eens zien bij Talpa
En wat was dat schot van Lamey hard zeg
quote:De transfer van Klaas Jan Huntelaar naar Ajax is definitief. De ex-PSV'er verruilt vanaf 1 januari 2006 SC Heerenveen voor de Amsterdamse club. Ajax betaalt naar verluidt negen miljoen euro voor de huidige topscorer van de Eredivisie, die eerder al tot een akkoord kwam over een contract tot medio 2010. Volgens de geruchten heeft PSV recht op 15% van het transferbedrag. Dat zou dan ongeveer 1,35 miljoen euro zijn voor de penningmeester.
idd. Als het 'draagvlak' van de bal uit is wil het nog niet zeggen dat de hele omtrek van de bal over de lijn is. Dat kun je alleen zien als je op de lijn staat, zoals de grensrechter, en niet vanaf de hoofdtribune/camerapositie.quote:
Simons zal toch ook niet blind zijn, die stond er dichter op dat de lijnrechter.quote:Op donderdag 29 december 2005 22:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
idd. Als het 'draagvlak' van de bal uit is wil het nog niet zeggen dat de hele omtrek van de bal over de lijn is. Dat kun je alleen zien als je op de lijn staat, zoals de grensrechter, en niet vanaf de hoofdtribune/camerapositie.
Maar Simons is objectief?????quote:Op donderdag 29 december 2005 23:32 schreef WooZ het volgende:
[..]
Simons zal toch ook niet blind zijn, die stond er dichter op dat de lijnrechter.
tsja Feyenoord won vorig jaar ook met 7-1. Willem II is niet echt een goede graadmeter.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:10 schreef pascalheister het volgende:
je ziet feyenoord vanavond weer zo "gemakkelijk" winnen, maar het is bij hun zo dat ze de volgende wedstrijd zo maar weer verliezen van bv Nac ofzo
als we eens in een vaste opstelling kunnen gaan spelen kan de groep wat constanter gaan spelen, beetje zoals vorig seizoen toen na de blessure van de Jong Vogel erin kwam en de basis eigenlijk hetzelfde bleef. Ook nauwelijks blessures destijdsquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:06 schreef Radegast het volgende:
PSV zal de tweede seizoenshelft alleen maar verder uitlopen denk ik.
Ja die doet het gewoon goed met een middelmatig team met een paar goede spelers.quote:
Bovendien een mooie sneer naar Feyenoord.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja die doet het gewoon goed met een middelmatig team met een paar goede spelers.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:17 schreef PLAE@ het volgende:
Ten cate, van Marwijk, Jol, Koeman lijken me sowieso onzin.
Dat is allebei fout ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:23 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
maakt johny_footballhero zich toch even mooi belachelijk op pagina 3!
toni geen wereldklasse en een krappe 4-0 overwinning op twente
meen je dat nouquote:
Helemaal.quote:
Zo B was het niet hoor. Alleen Addo en Beasley wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:47 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
ik vond het overigens een aardig B-elftal wat psv daar het veld op schopte
Ik niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:06 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht dat jullie het in Beasley altijd nog wel zagen zitten.
Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:06 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht dat jullie het in Beasley altijd nog wel zagen zitten.
Bron: VIquote:Archie Thompson wordt mogelijk de tweede Socceroo bij PSV. Guus Hiddink zou met de komst van de spits een dubbelslag slaan, als PSV-trainer én als bondscoach van Australië.
'Het zou een inventieve manier zijn om de selectie te versterken, want dit hoeft niets te kosten', zegt Hiddink in De Telegraaf. 'Het moet echter niet als een grote aankoop worden beschouwd.' Thompson (27) speelt met Melbourne Victory in de nieuwe Australische profcompetitie.
Voor Hiddink snijdt het mes aan twee kanten. Niet alleen heeft hij als PSV-coach een extra aanvaller tot zijn beschikking, maar als bondscoach van Australië ziet hij ook een international diens voetballoze maanden goed invullen.
'Er moet sowieso iets voor hem georganiseerd worden in de maanden voor het WK en voor PSV kan hij een aanvallende versterking zijn', ziet Hiddink de voordelen. In de Australische competitie wordt begin februari namelijk de 21-ste en laatste speelronde afgewerkt. Thompson, die de enige international is die in eigen land speelt, moet die maanden overbruggen om in conditie te blijven voor het WK.
Thompson heeft sinds april 2001 een wereldrecord op zijn naam staan. In het kwalificatieduel met Amerikaans Samoa (31-0) maakte hij dertien goals, acht voor rust en vijf na de pauze. Het was pas zijn tweede interland voor Australië
Ik wel.quote:
Dat lijkt niet alleen, dat is zo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:44 schreef Suijk het volgende:
Het lijkt dat Hiddink in deze transfer iets meer aan het belang van Australië denkt ipv dat van PSV.
Mwah, hij heeft een goedkope spits nodig voor de komende maanden. Dan moet je al iemand hebben die of zonder club zit of verhuurd mag worden. Dan is de spoeling dun.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:44 schreef Suijk het volgende:
Het lijkt dat Hiddink in deze transfer iets meer aan het belang van Australië denkt ipv dat van PSV.
Iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:44 schreef Suijk het volgende:
Tegen Amerikaans Samoa, in België heeft hij slechts één seizoen iets weten te presteren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:29 schreef OneStupidDog het volgende:
De dingen die ik over hem lees en hoor geven aan dat hij een koele afmaker zou zijn. Dat is gunstig want zo iemand kunnen ze bij PSV prima gebruiken.
Als de australische bond het salaris van die gast betaald dan mag hij van mij wel meetrainenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:44 schreef Suijk het volgende:
quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:56 schreef fernando_redondo het volgende:
Opvolgers voor Hiddink:
1: Sef Vergoosen
2: Huub Stevens Zijn trainersmethode pas denk ik niet bij PSV
3: Martin Jol
4: Theo ten Cate, Henk wel en graag met stip op 1
5: Bert van Marwijk
6: Ron Jans hier twijfel ik
7: Fred Rutten ideale assistent voor een topploeg
anders spam het overalquote:
Je hebt duidelijk de samenvatting dus niet gezien. Simons staat op het moment dat die bal uitgaat ernaast en stopt gewoon met voetballen.quote:
Snap jij het?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:31 schreef twi het volgende:
Robert wegsturen voor Archie Thompson...
Helaas WooZ heeft het niks met het draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je denkbeeldig doortrekt. Dan was ie dus niet uit. Maar wat boeit het, Simons moet niet stoppen met voetballen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de samenvatting dus niet gezien. Simons staat op het moment dat die bal uitgaat ernaast en stopt gewoon met voetballen.
En even ter verduidelijking:
[afbeelding]
Bal rolde over de grond, en je ziet dus overduidelijk dat het draagvlak over de lijn is, klaar uit. En nu opbokken naar je eigen topic.
quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Helaas WooZ heeft het niks met het draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je denkbeeldig doortrekt. Dan was ie dus niet uit.
Ja maar bij mijn weten heeft het niks met draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je van de zijnlijn/doellijn loodrecht omhoog trekt. Raak je dan de bal, is ie er niet helemaal overheen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
Je ziet gewoon het gras tussen die bal en de lijn
WooZquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
Je ziet gewoon het gras tussen die bal en de lijn
Klopt, de bal moet helemaal over de lijn zijn en niet alleen het stukje dat contact maakt met het veld. Stop die bal in een vierkante doos en zet hem dan op die positie neer, dikke kans dat hij net niet helemaal over de lijn is. Helaas wordt er nooit echt consequent gefloten in deze gevallen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja maar bij mijn weten heeft het niks met draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je van de zijnlijn/doellijn loodrecht omhoog trekt. Raak je dan de bal, is ie er niet helemaal overheen.
Toch?
Ik ben niet helemaal achterlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Kijk een plaatje ter verduidelijking
quote:De bal is uit het spel wanneer hij geheel en al over de doellijn of zijllijn is gegaan, hetzij over de grond, hetzij door de lucht.
je strooit links van die site overal in VBL in het rondquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die staat alleen hier hoor...
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je strooit links van die site overal in VBL in het rond
quote:SC Heerenveen neemt mogelijk in de winterstop al doelman Edwin Zoetebier van PSV over. De keeper wil zo snel mogelijk vertekken uit Eindhoven.
Zou mooi zijn, krijg je in ieder geval nog iets voor hem en Heerenveen heeft genoeg geld op het momentquote:
nou laat ik iig zeggen dat je de schijn van spam tegen hebt als je in diverse topics achter elkaar linkjes van dezelfde site gaat posten. Maargoed het staat er allemaal nog, beschouw het niet als spam. Dus niks aan de hand.quote:
quote:
Ik vind die linkjes wel leuk eigenlijk, kun je de goals en bepaalde momenten weer eens terugzien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou laat ik iig zeggen dat je de schijn van spam tegen hebt als je in diverse topics achter elkaar linkjes van dezelfde site gaat posten. Maargoed het staat er allemaal nog, beschouw het niet als spam. Dus niks aan de hand.
Zijn gewoon gratis upload sites.. En tsjah die leven nou eenmaal van reclame. Daar kan ik verder ook niks aan doen. Ik geef gewoon de link naar een filmpje dat mensen wel graag willen zien (denk ik) heb er zelf geen enkele baat bij ofzo...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou laat ik iig zeggen dat je de schijn van spam tegen hebt als je in diverse topics achter elkaar linkjes van dezelfde site gaat posten. Maargoed het staat er allemaal nog, beschouw het niet als spam. Dus niks aan de hand.
inderdaad handigquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind die linkjes wel leuk eigenlijk, kun je de goals en bepaalde momenten weer eens terugzien.
ja, ik zal ook eerlijk toegeven dat ik niet goed gekeken heb de eerste keer, bleekquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn gewoon gratis upload sites.. En tsjah die leven nou eenmaal van reclame. Daar kan ik verder ook niks aan doen. Ik geef gewoon de link naar een filmpje dat mensen wel graag willen zien (denk ik) heb er zelf geen enkele baat bij ofzo...
Ja maar wij hebben onze site al met PSV goals, die volgens mij iedereen wel weet, nml goalzzz.comquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn gewoon gratis upload sites.. En tsjah die leven nou eenmaal van reclame. Daar kan ik verder ook niks aan doen. Ik geef gewoon de link naar een filmpje dat mensen wel graag willen zien (denk ik) heb er zelf geen enkele baat bij ofzo...
Kalacquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben onze site al met PSV goals, die volgens mij iedereen wel weet, nml goalzzz.com
En wie wordt onze tweede keeper? Waterreus, of toch Schwarzer of Coe?
maar wel graag 3 goede keepers. Nu zouden we er dan 2 hebben. Zoetebier had al aangekondigd aan het einde van het seizoen te gaan, mocht hij nu gaan dan kan er dus gewoon betaald worden!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef Neoktheone het volgende:
Ik begrijp best dat Zoetebier op het eind van zijn carrière nog wat wedstrijden wil spelen. Hij is bij ons notabene reservekeeper. Dit is een mooie gelegenheid om een jonkie, zoals Coe, een kans te geven.
En Waterreus komt echt niet terug
Die heeft zelf aangegeven dat ie z'n carrière best als tweede keeper van PSV af wil sluiten. Maar het liefst wordt ie onze nieuwe voorzitterquote:
Zou er 'n club gaan betalen voor Zoetebier?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel graag 3 goede keepers. Nu zouden we er dan 2 hebben. Zoetebier had al aangekondigd aan het einde van het seizoen te gaan, mocht hij nu gaan dan kan er dus gewoon betaald worden!
Hel ende verdoemenis.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef WooZ het volgende:
[..]
Die heeft zelf aangegeven dat ie z'n carrière best als tweede keeper van PSV af wil sluiten. Maar het liefst wordt ie onze nieuwe voorzitter
Daarom won hij 4 titels in 10 jaar natuurlijk?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Als Waterreus terugkomt, dan worden we zeker geen kampioen. Meneer de onruststoker erbij...
Tuurlijk bedoel ik dat. Waterreus kan best een potje keepen maar is verder een onruststoker in de selectie. Ik geloof namelijk niet dat Ronald zich kan neerleggen bij de plek als tweede doelman en dat moet ie wel doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef ASSpirine het volgende:
Maar meneer had wel een grote mond dacht ik, en ook richting de media
Denk dat DD dat bedoelt
Kan wel zijn, toch houd je zoiets intern. Hij zet anderen te kakken, terwijl meneer ook vaak zat onder de bal heendook bij een corner en de arme Jorginho uit de zak gaf na een verkeerde bal. Wat een egotripper zeg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef methodmich het volgende:
Destijds had hij wel gelijk met die uitspraak, volgens mij.
Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Dat was inderdaad een beschamend moment. Ik ben nooit echt zeker van Waterreus als hij zichzelf zo zit te relativeren. Is ie nou oprecht of niet?
Is dat zo? Vertel...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef Radegast het volgende:
Na die uitspraak heeft Bobby Robson hem toch voor lul gezet in de kleedkamer?
Ze zaten allemaal in de kleedkamer en toen zei Robson: Ohja, jongens, Ronald wil ook nog wat tegen jullie zeggen...toen moest ie z'n uitspraak recht voor de groep nog eens herhalen.quote:
Hardquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal in de kleedkamer en toen zei Robson: Ohja, jongens, Ronald wil ook nog wat tegen jullie zeggen...toen moest ie z'n uitspraak recht voor de groep nog eens herhalen.
Ja, maar ook Rick Hoogendorp, Romano Denneboom, Erik Nevland, Blaise N'kufo, Sekou Cissé, Geert den Ouden, Ricky vd Bergh en Robin Nelisse zie ik liever komen dan Thompsonquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:02 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb Elia nog te weinig zien spelen om een oordeel te vellen, maar ik zie hem nu al liever komen dan die Thompson...
Wiens kloon ben je?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef boeruh het volgende:
jongens...... kalou slaapt al in een psv pyjama onder een psv dekbed.... links kalou midden jan vgh en rechts farfan .... met koné als invaller !!! en afellay en aisatti daar achter .... waar staat die cup met grote oren? hier met dat ding ! die is van ons !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |