abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33480902
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:56 schreef Dylan Dog het volgende:

En: HOERA. Vlaar NIET naar ons!!!
Ik vier het met je mee!!!
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 28 december 2005 @ 20:29:28 #102
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33481346
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En: HOERA. Vlaar NIET naar ons!!!
Zoals Ajax, een de Boertje had en PSV een Boumaatje heeft Feyenoord straks een Vlaartje.

Vraag me af wat Feyenoord voor Vlaar heeft moeten betalen, ik neem aan dat het boven de 1 mln. Euro is, wat erg veel is voor een speler die een goed jeugd WK heeft gespeeld maar tot nog toe heeft gefaald tegen echt grote spitsen (Toni )
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 28 december 2005 @ 20:30:43 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33481384
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:29 schreef PirE het volgende:
wat erg veel is voor een speler die een goed jeugd WK heeft gespeeld maar tot nog toe heeft gefaald tegen echt grote spitsen (Toni )
Alsof Feyenoord ooit tegen zulke spitsen zal spelen.

Bovendien denk ik dat alleen spelers met het postuur als Alex Luca Toni een klein beetje af kunnen stoppen. Die gozer heeft niet voor jan lul zoveel gescoord in de Serie A, OOK tegen de grote clubs ja.
pi_33482506
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:30 schreef twi het volgende:

[..]

Alsof Feyenoord ooit tegen zulke spitsen zal spelen.
whehe leuke post van je
Het is ook nog eens realiteit.
pi_33483162
Net alsof Bouma en De Boer al zo goed waren op de leeftijd.

Vlaar is gewoon een topaankoop. Op zijn slechts levert hij over anderhalf jaar eigen geld op

Bosschaart - Bahia - Vlaar - Greene is best ok
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33483267
Bouma is dan ook geen topper.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33483655
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:18 schreef cultheld het volgende:
Bouma is dan ook geen topper.
Maar wel unne Helmonder, das genoeg
pi_33484063
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:14 schreef WooZ het volgende:

[..]

Onzin, 3 weken terug stond het wederom op Vi.nl dat alles vanaf toen beslist is, echter Hiddink heeft alles ontkracht en vind em te duur. Terecht.
Koné komt echt wel, ben maar niet bang. Als Koné uiteindelijk niet komt (ik voel een Schoen opeten aankomen), krijgt Grrrr een doosje Bossche bollen van me.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33485007
Koné komt gewoon
pi_33488085
natuurlijk komt kone. het is toch onwaarschijnlijk dat hij na een jaar bij een topclub gezeten te hebben (en daar het goed te doen), terug gaat keren bij een grijze middenmoter.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_33488594
Daar is voldoende interesse voor vermoed ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33488753
Ik kan me haast niet voorstellen dat Koné nog niet is gekocht. Stel je voor dat die sluwe vos van Roda PSV zou misbruiken en Koné in de zomer aan Chelsea of Inter verkoopt, doordat PSV hem nog niet had gekocht. PSV kan nooit wedijveren met zulke clubs en dus is Koné vast al gekocht. Zo niet: Dan mag die Rotterdammert per direct opdonderen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33488933
Koné is duur maar je maakt er wel winst op...
  woensdag 28 december 2005 @ 23:38:19 #114
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33489606
PSV zal vast wel een optie hebben om Kone te kopen voor een bepaald bedrag. Als PSV die optie niet bedongen heeft dan vind ik het hele huren van Kone al een domme beslissing. Dan help je Roda alleen maar met het in de etalage zetten van Kone.

Ik ga er dan ook maar vanuit dat PSV een optie heeft om Kone definitief te kopen. Een goed WK voor Kone doet zowieso al wonderen voor zijn waarde.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_33489856
EN Koné is belangrijk.
Dom als je hem zo kwijtraakt
pi_33491134
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:38 schreef PirE het volgende:
PSV zal vast wel een optie hebben om Kone te kopen voor een bepaald bedrag. Als PSV die optie niet bedongen heeft dan vind ik het hele huren van Kone al een domme beslissing. Dan help je Roda alleen maar met het in de etalage zetten van Kone.

Ik ga er dan ook maar vanuit dat PSV een optie heeft om Kone definitief te kopen. Een goed WK voor Kone doet zowieso al wonderen voor zijn waarde.
Dat die optie er is is al tientallen keren breed uitgemeten in de media. Het bedrag is zelfs al vrij precies bekend, PSV moet 8 of 9 miljoen euro betalen wil het Koné definitief overnemen. Dat geld heeft PSV volgens mij gewoon niet, en als we het wel hebben moet je je afvragen of het wel verstandig is om dat soort bedragen in 1 speler te steken. Hiddink heeft zich in de media overigens ook al in dergelijke bewoordingen uitgelaten.

Ik verwacht dan ook niet dat we hem voor dat bedrag gaan overnemen, misschien dat PSV Roda nog een keer terug wil slepen naar de tafel om de prijs wat te drukken, maar het lijkt me niet dat Roda daar veel trek in heeft, als Koné een goed seizoen draait is er voldoende interesse voor hem lijkt me.

Ik verheug me nu al op dat doosje Bosche bollen van DD .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 29 december 2005 @ 00:27:13 #117
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33491528
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat die optie er is is al tientallen keren breed uitgemeten in de media. Het bedrag is zelfs al vrij precies bekend, PSV moet 8 of 9 miljoen euro betalen wil het Koné definitief overnemen. Dat geld heeft PSV volgens mij gewoon niet, en als we het wel hebben moet je je afvragen of het wel verstandig is om dat soort bedragen in 1 speler te steken. Hiddink heeft zich in de media overigens ook al in dergelijke bewoordingen uitgelaten.

Ik verwacht dan ook niet dat we hem voor dat bedrag gaan overnemen, misschien dat PSV Roda nog een keer terug wil slepen naar de tafel om de prijs wat te drukken, maar het lijkt me niet dat Roda daar veel trek in heeft, als Koné een goed seizoen draait is er voldoende interesse voor hem lijkt me.

Ik verheug me nu al op dat doosje Bosche bollen van DD .
Dank voor de info. Ik heb de laatste maanden nogal weinig sportnieuws gelezen omdat ik het nogal druk heb gehad met andere dingen. Heb nu eindelijk weer eens tijd om wat dieper in artikels te duiken.
  donderdag 29 december 2005 @ 00:32:18 #118
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33491726
Stukje over PSV uit het AD:
quote:
Kritiek Hiddink op Reiziger

EINDHOVEN - Na de ultrakorte winterstop, die voor PSV vanavond aanbreekt na de thuiswedstrijd tegen FC Twente, moet Michael Reiziger aanzienlijk beter presteren.

Dat stelt coach Guus Hiddink, die de oud-international vier maanden geleden zelf naar Eindhoven haalde. Daar zit Reiziger inmiddels op de reservebank en heeft Theo Lucius zijn kans weer gegrepen als rechtsback.

Hiddink maakt er geen geheim van dat hij meer had verwacht van de 32-jarige verdediger, die wel een aantal weken geblesseerd is geweest. ,,Hij moet zich de komende maanden duidelijk aandienen’’, aldus de coach. ,,Ik heb soms het gevoel dat Reiziger angst heeft voor een nieuwe blessure. Maar dat zal hij moeten kwijtraken.’’

Reiziger heeft nog een contract voor 1,5 jaar in Eindhoven, maar volgens Hiddink kan dat na één seizoen door beide partijen worden geëvalueerd. Hiddink schat de kans dat de Braziliaan Alex na dit seizoen vertrekt in als ’zeer denkbeeldig’. Het huurcontract met zijn eigenaar Chelsea loopt af.Die club mag hem volgens de huidige regels nog niet naar Engeland halen, maar kan hem wel in een grotere competitie stallen. Dat wil Alex, die vanavond tegen FC Twente weer ontbreekt vanwege een bovenbeenblessure, zelf ook.

Hiddink is niet bang dat doelman Gomes weggaat. Voor hem kan PSV een hoge transfersom vragen. ,,Ik zou ervoor pleiten om Gomes lang vast te leggen, bijvoorbeeld voor acht à negen jaar. Als zich tussendoor écht grote clubs melden, kan hij natuurlijk weg. Anders heeft PSV jarenlang een echte topkeeper.’’

De koploper zoekt na het verhuren van de Braziliaan Robert (Betis) naar een nieuwe spits. PSV wil met vier centrumaanvallers (Vennegoor of Hesselink, Koné, Sibon zijn de andere) de tweede seizoenshelft in.
Contract van Reiziger kan dus ontbonden worden als de samenwerking niet bevalt. Alex zal wel weg gaan, maar dat was al bekend in de wandelgangen. Ik neem aan dat hij naar Italië vertrekt.

Hiddink moet Gomes nog maar een langduring contract aanbieden voordat hij, Hiddink, weggaat bij PSV. Ik zie Gomes over 3 jaar wel bij AC Milan spelen als Dida te oud wordt.
pi_33492861
Gomes moet je een verbeterd contract aanbieden, dat verdiend hij ook zeker. Doe je dat niet is hij ook weg. Ben dan toch benieuwd waar ze Alex willen stallen.
pi_33492966
tvp
pi_33493054
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:12 schreef pascalheister het volgende:
Gomes moet je een verbeterd contract aanbieden, dat verdiend hij ook zeker. Doe je dat niet is hij ook weg. Ben dan toch benieuwd waar ze Alex willen stallen.
Inter of AC
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 december 2005 @ 01:33:45 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33493467
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Inter of AC
hij wil zelf heel graag naar AC
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 29 december 2005 @ 02:36:33 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33494813
Zou toch wel grappig zijn als Kone een fantastische tweede seizoenshelft zou spelen, op 25-30 goals uit zou komen, Ivoorkust naar de halve finale van het WK speelt. Kan PSV 'm kopen voor 9 miljoen, en direct verkopen voor 15
pi_33494921
quote:
Op donderdag 29 december 2005 02:36 schreef twi het volgende:
Zou toch wel grappig zijn als Kone een fantastische tweede seizoenshelft zou spelen, op 25-30 goals uit zou komen, Ivoorkust naar de halve finale van het WK speelt. Kan PSV 'm kopen voor 9 miljoen, en direct verkopen voor 15
Of die sneaky motherfuckers van Roda verkopen hem voor 15 aan Inter en lachen PSV uit
  donderdag 29 december 2005 @ 03:11:15 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33495256
PSV heeft de optie, dus wanneer PSV het bedrag neerlegt gaat 'ie naar Eindhoven. Dat is de prijs die Roda betaalt voor de zekerheid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')