abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33480902
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:56 schreef Dylan Dog het volgende:

En: HOERA. Vlaar NIET naar ons!!!
Ik vier het met je mee!!!
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  woensdag 28 december 2005 @ 20:29:28 #102
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33481346
quote:
Op woensdag 28 december 2005 18:56 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

En: HOERA. Vlaar NIET naar ons!!!
Zoals Ajax, een de Boertje had en PSV een Boumaatje heeft Feyenoord straks een Vlaartje.

Vraag me af wat Feyenoord voor Vlaar heeft moeten betalen, ik neem aan dat het boven de 1 mln. Euro is, wat erg veel is voor een speler die een goed jeugd WK heeft gespeeld maar tot nog toe heeft gefaald tegen echt grote spitsen (Toni )
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  woensdag 28 december 2005 @ 20:30:43 #103
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33481384
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:29 schreef PirE het volgende:
wat erg veel is voor een speler die een goed jeugd WK heeft gespeeld maar tot nog toe heeft gefaald tegen echt grote spitsen (Toni )
Alsof Feyenoord ooit tegen zulke spitsen zal spelen.

Bovendien denk ik dat alleen spelers met het postuur als Alex Luca Toni een klein beetje af kunnen stoppen. Die gozer heeft niet voor jan lul zoveel gescoord in de Serie A, OOK tegen de grote clubs ja.
pi_33482506
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:30 schreef twi het volgende:

[..]

Alsof Feyenoord ooit tegen zulke spitsen zal spelen.
whehe leuke post van je
Het is ook nog eens realiteit.
pi_33483162
Net alsof Bouma en De Boer al zo goed waren op de leeftijd.

Vlaar is gewoon een topaankoop. Op zijn slechts levert hij over anderhalf jaar eigen geld op

Bosschaart - Bahia - Vlaar - Greene is best ok
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33483267
Bouma is dan ook geen topper.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33483655
quote:
Op woensdag 28 december 2005 21:18 schreef cultheld het volgende:
Bouma is dan ook geen topper.
Maar wel unne Helmonder, das genoeg
pi_33484063
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:14 schreef WooZ het volgende:

[..]

Onzin, 3 weken terug stond het wederom op Vi.nl dat alles vanaf toen beslist is, echter Hiddink heeft alles ontkracht en vind em te duur. Terecht.
Koné komt echt wel, ben maar niet bang. Als Koné uiteindelijk niet komt (ik voel een Schoen opeten aankomen), krijgt Grrrr een doosje Bossche bollen van me.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33485007
Koné komt gewoon
pi_33488085
natuurlijk komt kone. het is toch onwaarschijnlijk dat hij na een jaar bij een topclub gezeten te hebben (en daar het goed te doen), terug gaat keren bij een grijze middenmoter.
pi_33488594
Daar is voldoende interesse voor vermoed ik
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33488753
Ik kan me haast niet voorstellen dat Koné nog niet is gekocht. Stel je voor dat die sluwe vos van Roda PSV zou misbruiken en Koné in de zomer aan Chelsea of Inter verkoopt, doordat PSV hem nog niet had gekocht. PSV kan nooit wedijveren met zulke clubs en dus is Koné vast al gekocht. Zo niet: Dan mag die Rotterdammert per direct opdonderen.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33488933
Koné is duur maar je maakt er wel winst op...
  woensdag 28 december 2005 @ 23:38:19 #114
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33489606
PSV zal vast wel een optie hebben om Kone te kopen voor een bepaald bedrag. Als PSV die optie niet bedongen heeft dan vind ik het hele huren van Kone al een domme beslissing. Dan help je Roda alleen maar met het in de etalage zetten van Kone.

Ik ga er dan ook maar vanuit dat PSV een optie heeft om Kone definitief te kopen. Een goed WK voor Kone doet zowieso al wonderen voor zijn waarde.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_33489856
EN Koné is belangrijk.
Dom als je hem zo kwijtraakt
pi_33491134
quote:
Op woensdag 28 december 2005 23:38 schreef PirE het volgende:
PSV zal vast wel een optie hebben om Kone te kopen voor een bepaald bedrag. Als PSV die optie niet bedongen heeft dan vind ik het hele huren van Kone al een domme beslissing. Dan help je Roda alleen maar met het in de etalage zetten van Kone.

Ik ga er dan ook maar vanuit dat PSV een optie heeft om Kone definitief te kopen. Een goed WK voor Kone doet zowieso al wonderen voor zijn waarde.
Dat die optie er is is al tientallen keren breed uitgemeten in de media. Het bedrag is zelfs al vrij precies bekend, PSV moet 8 of 9 miljoen euro betalen wil het Koné definitief overnemen. Dat geld heeft PSV volgens mij gewoon niet, en als we het wel hebben moet je je afvragen of het wel verstandig is om dat soort bedragen in 1 speler te steken. Hiddink heeft zich in de media overigens ook al in dergelijke bewoordingen uitgelaten.

Ik verwacht dan ook niet dat we hem voor dat bedrag gaan overnemen, misschien dat PSV Roda nog een keer terug wil slepen naar de tafel om de prijs wat te drukken, maar het lijkt me niet dat Roda daar veel trek in heeft, als Koné een goed seizoen draait is er voldoende interesse voor hem lijkt me.

Ik verheug me nu al op dat doosje Bosche bollen van DD .
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  donderdag 29 december 2005 @ 00:27:13 #117
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33491528
quote:
Op donderdag 29 december 2005 00:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat die optie er is is al tientallen keren breed uitgemeten in de media. Het bedrag is zelfs al vrij precies bekend, PSV moet 8 of 9 miljoen euro betalen wil het Koné definitief overnemen. Dat geld heeft PSV volgens mij gewoon niet, en als we het wel hebben moet je je afvragen of het wel verstandig is om dat soort bedragen in 1 speler te steken. Hiddink heeft zich in de media overigens ook al in dergelijke bewoordingen uitgelaten.

Ik verwacht dan ook niet dat we hem voor dat bedrag gaan overnemen, misschien dat PSV Roda nog een keer terug wil slepen naar de tafel om de prijs wat te drukken, maar het lijkt me niet dat Roda daar veel trek in heeft, als Koné een goed seizoen draait is er voldoende interesse voor hem lijkt me.

Ik verheug me nu al op dat doosje Bosche bollen van DD .
Dank voor de info. Ik heb de laatste maanden nogal weinig sportnieuws gelezen omdat ik het nogal druk heb gehad met andere dingen. Heb nu eindelijk weer eens tijd om wat dieper in artikels te duiken.
  donderdag 29 december 2005 @ 00:32:18 #118
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33491726
Stukje over PSV uit het AD:
quote:
Kritiek Hiddink op Reiziger

EINDHOVEN - Na de ultrakorte winterstop, die voor PSV vanavond aanbreekt na de thuiswedstrijd tegen FC Twente, moet Michael Reiziger aanzienlijk beter presteren.

Dat stelt coach Guus Hiddink, die de oud-international vier maanden geleden zelf naar Eindhoven haalde. Daar zit Reiziger inmiddels op de reservebank en heeft Theo Lucius zijn kans weer gegrepen als rechtsback.

Hiddink maakt er geen geheim van dat hij meer had verwacht van de 32-jarige verdediger, die wel een aantal weken geblesseerd is geweest. ,,Hij moet zich de komende maanden duidelijk aandienen’’, aldus de coach. ,,Ik heb soms het gevoel dat Reiziger angst heeft voor een nieuwe blessure. Maar dat zal hij moeten kwijtraken.’’

Reiziger heeft nog een contract voor 1,5 jaar in Eindhoven, maar volgens Hiddink kan dat na één seizoen door beide partijen worden geëvalueerd. Hiddink schat de kans dat de Braziliaan Alex na dit seizoen vertrekt in als ’zeer denkbeeldig’. Het huurcontract met zijn eigenaar Chelsea loopt af.Die club mag hem volgens de huidige regels nog niet naar Engeland halen, maar kan hem wel in een grotere competitie stallen. Dat wil Alex, die vanavond tegen FC Twente weer ontbreekt vanwege een bovenbeenblessure, zelf ook.

Hiddink is niet bang dat doelman Gomes weggaat. Voor hem kan PSV een hoge transfersom vragen. ,,Ik zou ervoor pleiten om Gomes lang vast te leggen, bijvoorbeeld voor acht à negen jaar. Als zich tussendoor écht grote clubs melden, kan hij natuurlijk weg. Anders heeft PSV jarenlang een echte topkeeper.’’

De koploper zoekt na het verhuren van de Braziliaan Robert (Betis) naar een nieuwe spits. PSV wil met vier centrumaanvallers (Vennegoor of Hesselink, Koné, Sibon zijn de andere) de tweede seizoenshelft in.
Contract van Reiziger kan dus ontbonden worden als de samenwerking niet bevalt. Alex zal wel weg gaan, maar dat was al bekend in de wandelgangen. Ik neem aan dat hij naar Italië vertrekt.

Hiddink moet Gomes nog maar een langduring contract aanbieden voordat hij, Hiddink, weggaat bij PSV. Ik zie Gomes over 3 jaar wel bij AC Milan spelen als Dida te oud wordt.
pi_33492861
Gomes moet je een verbeterd contract aanbieden, dat verdiend hij ook zeker. Doe je dat niet is hij ook weg. Ben dan toch benieuwd waar ze Alex willen stallen.
pi_33492966
tvp
pi_33493054
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:12 schreef pascalheister het volgende:
Gomes moet je een verbeterd contract aanbieden, dat verdiend hij ook zeker. Doe je dat niet is hij ook weg. Ben dan toch benieuwd waar ze Alex willen stallen.
Inter of AC
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 december 2005 @ 01:33:45 #122
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33493467
quote:
Op donderdag 29 december 2005 01:19 schreef cultheld het volgende:

[..]

Inter of AC
hij wil zelf heel graag naar AC
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 29 december 2005 @ 02:36:33 #123
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33494813
Zou toch wel grappig zijn als Kone een fantastische tweede seizoenshelft zou spelen, op 25-30 goals uit zou komen, Ivoorkust naar de halve finale van het WK speelt. Kan PSV 'm kopen voor 9 miljoen, en direct verkopen voor 15
pi_33494921
quote:
Op donderdag 29 december 2005 02:36 schreef twi het volgende:
Zou toch wel grappig zijn als Kone een fantastische tweede seizoenshelft zou spelen, op 25-30 goals uit zou komen, Ivoorkust naar de halve finale van het WK speelt. Kan PSV 'm kopen voor 9 miljoen, en direct verkopen voor 15
Of die sneaky motherfuckers van Roda verkopen hem voor 15 aan Inter en lachen PSV uit
  donderdag 29 december 2005 @ 03:11:15 #125
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33495256
PSV heeft de optie, dus wanneer PSV het bedrag neerlegt gaat 'ie naar Eindhoven. Dat is de prijs die Roda betaalt voor de zekerheid
pi_33495283
quote:
Op donderdag 29 december 2005 03:11 schreef twi het volgende:
PSV heeft de optie, dus wanneer PSV het bedrag neerlegt gaat 'ie naar Eindhoven. Dat is de prijs die Roda betaalt voor de zekerheid
Ja, maar als een andere club nou meer biedt? Weet jij hoe dat precies zit?
  donderdag 29 december 2005 @ 03:34:54 #127
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33495473
Nee, maar het lijkt me vrij logisch dat hij pas verkocht mag worden aan andere clubs, wanneer PSV hem niet voor 9 miljoen wil hebben. Waar ik eerder in dit topic zei dat ik niet geloofde dat Riemer zo stom zou zijn om 40% van de transfersom voor Huntelaar aan PSV te laten, geloof ik in dit geval niet dat PSV zo stom is om het zo te regelen dat Roda vrij is om de prijs te verhogen wanneer er meer interesse is van andere clubs. Of PSV moet echt nauwelijks overtuigd geweest zijn van Kone's kwaliteiten, maar dat lijkt me vrij sterk eigenlijk.
pi_33495569
Ok, dat is een geruststellende post
  donderdag 29 december 2005 @ 03:51:49 #129
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33495580
Heb je nu mijn woorden nodig als geruststelling? Wat een verrassende afsluiter van 2005
pi_33495596
Ik heb geen inside info over Koné, maar wat is je post is logisch. Alhoewel... logisch en Westerhof, dat is een behoorlijke tegenstelling
  donderdag 29 december 2005 @ 03:57:58 #131
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33495610
Ik lijk wel gek maar: Westerhof heeft weinig logica, maar zijn handelswijze neigt naar het afnkijperige van een onrealistische zakenman. Dus ook hij zal echt niet gek zijn.

Ik weet niet tot in hoeverre logica heerst in het voetbal (zo zie je vandaag maar weer met Ron Vlaar dat het soms ver te zoeken is), maar ik neem aan dat er bij voetbalclubs verstandigere mensen dan ik op die positites zitten.

Maarja, je weet het nooit
pi_33497753
quote:
Op woensdag 28 december 2005 20:29 schreef PirE het volgende:

[..]

Zoals Ajax, een de Boertje had en PSV een Boumaatje heeft Feyenoord straks een Vlaartje.

Vraag me af wat Feyenoord voor Vlaar heeft moeten betalen, ik neem aan dat het boven de 1 mln. Euro is, wat erg veel is voor een speler die een goed jeugd WK heeft gespeeld maar tot nog toe heeft gefaald tegen echt grote spitsen (Toni )
Exact. Vlaar is een matige verdediger. Som de kwaliteiten maar eens achter elkaar op, echt uitstekende heeft ie niet eens, objectief gezien.
Luca Toni is geen spits van wereldklasse. Als je daar al zo gigantisch tegen door de mand valt, hoe gaat worden tegen een Shevchenko, Ronaldo, Adriano. Ik heb 'm gezien tegen Kone van PSV. Nou ik geloof dat die Vlaar echt gruwelijk zoek is gespeeld. Zeer overgewaardeerde verdediger (nog) en dat is volledig aan van Basten te danken.
The gum you like, is coming back in style.
  donderdag 29 december 2005 @ 11:35:20 #133
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33499298
quote:
Op donderdag 29 december 2005 03:34 schreef twi het volgende:
Nee, maar het lijkt me vrij logisch dat hij pas verkocht mag worden aan andere clubs, wanneer PSV hem niet voor 9 miljoen wil hebben. Waar ik eerder in dit topic zei dat ik niet geloofde dat Riemer zo stom zou zijn om 40% van de transfersom voor Huntelaar aan PSV te laten, geloof ik in dit geval niet dat PSV zo stom is om het zo te regelen dat Roda vrij is om de prijs te verhogen wanneer er meer interesse is van andere clubs. Of PSV moet echt nauwelijks overtuigd geweest zijn van Kone's kwaliteiten, maar dat lijkt me vrij sterk eigenlijk.
PSV zal een optie hebben om hem, Kone, over te nemen voor een x bedrag (vooraf vastgesteld). Op een bepaald moment gedurende de huurperiode zal Roda aan PSV vragen of ze de optie willen lichten. Als PSV ja zegt is de transfer beklonken (mits Kone zelf wil). Zegt PSV nee dan kan Roda Kone aan andere clubs aanbieden voor een bedrag wat misschien hoger is dan het bedrag wat ze met PSV hadden afgesproken. Als de koopoptie in het contract zit dan mag Roda Kone niet aan een andere club verkopen voordat PSV nee gezegd heeft, doen ze dat wel dan hebben ze een heel groot probleem.

Huntelaar is erg goedkoop naar Heerenveen vertrokken. Ik neem aan dat die lage prijs ergens door gecompenseerd wordt. Ik betwijfel dat PSV 40% van de transfersom krijgt (welke bron meld dit), ik lees/hoorde zelf over een 20-25% van de verkoopprijs (exclusief opleidingskosten).
pi_33499797
In navolging van het stuk uit AD:
quote:
Hiddink wil ’levenslang’ voor Gomes

Door FRANS VAN DEN NIEUWENHOF

Donderdag 29 december 2005 - EINDHOVEN - Wat Guus Hiddink betreft, blijft doelman Heurelho Gomes nog vele jaren bij PSV. De technisch directeur zou de Braziliaan het liefst een contract laten tekenen van acht of negen jaar.

Hiddink zei dat gisteren aan de vooravond van het thuisduel met FC Twente. „Hij is hier in Eindhoven heel snel geaard, haalt prestatief een hoog niveau en staat mede symbool voor de uitstraling van dit PSV. Het zou mooi zijn als we hem voor een periode van acht of negen jaar konden vastleggen.“

De coach maakt daarbij het voorbehoud dat een dergelijk langlopend contract goede clausules moet bevatten over de voorwaarden waaronder Gomes (23) zou kunnen vertrekken naar een andere club. „Komt er echt een heel grote club voor hem, dan mag je hem niet tegenhouden.“

De kans daarop lijkt op dit moment niet groot. Zolang hij geen vaste international is, komt Gomes niet in aanmerking voor een contract in Engeland. Italië en Spanje hebben slechts een gering aantal plaatsen te vergeven aan niet-EU-spelers. Het gebeurt hoogstzelden dat zo’n plek wordt ingeruimd voor een doelman.

Al die overwegingen stemmen Hiddink optimistisch aangaande een langer verblijf van Gomes in Eindhoven. „Ik verwacht zeker dat hij ook volgend seizoen nog bij PSV speelt.“ Zijn huidige contract loopt af in 2008.
En gelijk heeft Hiddink. Gomés heeft met meerdere reddingen nu al diverse malen het verschil in een wedstrijd gebracht, en dat maakt em veel waard. De bekendste was natuurlijk Lyon uit, maar bv afgelopen maandag bleek ie ook wederom goed te staan, vooral bij de vrije trap

Vandaag staat in het ED een stukje over Pla waarin ie zegt dat ie Hiddink nog kent uit de periode '91 - '94 bij Valencia.

Dan loopt ie dus uit z'n nek te lullen, want toen was ie tussen de 3 - 6 jaar Dan kan ie nooit een objectieve mening over Hiddink hebben opgebouwd

Maar, niettemin, Lamey doet het goed, Ball is nog steeds maar afwachten, Ferreyra werd ook niks, dus ik ben benieuwd wanneer we em voor het eerst zullen zien spelen

-edit-
quote:
Pepé Plá ziet PSV als springplank

Door MARTIJN STORMS

Donderdag 29 december 2005 - EINDHOVEN – Officieel mag Pepé Plá zich pas vanaf 1 januari PSV’er noemen. Toch is de Spaanse jeugdinternational van Valencia dezer dagen al in Eindhoven om te trainen en een appartement te zoeken. Morgen keert de achttienjarige linkerverdediger terug naar Spanje om zich op 8 januari te melden bij zijn nieuwe club.

Waar de meeste Nederlandse voetballers dromen van een Spaans avontuur, bewandelt Plá de omgekeerde weg. „Bij Valencia had ik weinig kans om in het eerste team te komen“, vertelt de nieuwste aankoop, die bij de huidige nummer drie van Spanje twee (aangetrokken) linksbacks voor zich moest dulden. „Toen ik een aanbieding van PSV kreeg, heb ik die serieus in overweging genomen. Ik heb een bewuste keuze gemaakt voor een van de topploegen van Europa.“

Want de successen van de Eindhovenaren vallen ook in Spanje op. „Ik heb veel internationale wedstrijden gezien en de ploeg heeft indruk op mij gemaakt. Ook omdat PSV elk jaar terugkeert op dat niveau.“

Pluspunt

De aanwezigheid van trainer Guus Hiddink was een extra pluspunt. Plá werkte niet eerder met hem, maar herinnert zich hem nog van de periode 1991-1994 toen Hiddink hoofdcoach was bij Valencia. „Iedereen bij de club heeft goede herinneringen aan hem en er wordt met veel respect over hem gesproken.“

Ooit wil Plá terug naar zijn oude club. „Natuurlijk, Valencia is mijn thuis. Vanaf mijn zevende heb ik daar gespeeld. Niet alleen als linkerverdediger, ook centraal in de defensie of als linkermiddenvelder. Ik heb alle jeugdteams doorlopen, net als de vertegenwoordigende elftallen van Spanje.“

Vorige week dinsdag arriveerde José Plá Mollá –kortweg Pepé Plá– in Nederland. „Ik ben heel goed ontvangen hier. De organisatie heeft indruk gemaakt. Er heerst een grote discipline binnen de vereniging en PSV straalt warmte uit. Ook door de spelersgroep ben ik goed opgenomen.“

Plá, die een contract tot juli 2009 heeft getekend, zag PSV tot dusverre tweemaal spelen. „Daarin maakten ze een solide indruk. Tegen NEC stond de ploeg onder druk, maar niemand raakte in paniek. Dat komt door de ervaren spelers in de ploeg. In potentie heeft PSV een team dat de drie competities waarin het uitkomt (eredivisie, beker, Champions League, red.) kan winnen.“

Als linkerverdediger volgde hij met veel belangstelling de verrichtingen van Michael Ball (tegen FC Twente) en Michael Lamey (tegen NEC). „In Nederland wordt op een andere manier verdedigd. Je hebt veel een-tegen-een-duels en verdedigt minder in de zone, zoals in Spanje gebruikelijk is. Bij PSV wil ik eerst zoveel mogelijk leren en moet ik mij aanpassen aan de speelstijl. Op termijn wil ik een bepaalde waarde hebben voor het team. Ik hoop binnen een maand of twee het systeem onder de knie te hebben. Dan kan ik mij zo goed mogelijk profileren zodat ik een reële optie word voor het eerste elftal.“
pi_33499950
quote:
Op donderdag 29 december 2005 11:35 schreef PirE het volgende:

[..]

Huntelaar is erg goedkoop naar Heerenveen vertrokken. k neem aan dat die lage prijs ergens door gecompenseerd wordt. Ik betwijfel dat PSV 40% van de transfersom krijgt (welke bron meld dit), ik lees/hoorde zelf over een 20-25% van de verkoopprijs (exclusief opleidingskosten).
Het zal wel rond de 1,2 miljoen zijn. 10% v/d verkoopsom + opleidingskosten denk ik
pi_33500003
Overigens is de wedstrijd voor vanavond al uitverkocht
pi_33500248
De aanstaande spits van PSV is waarschijnlijk Eljero Elia van ADO Den Haag, meldt een doorgaans betrouwbare bron via PSV Netwerk. Ken hem eigenlijk niet.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33500280
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
De aanstaande spits van PSV is waarschijnlijk Eljero Elia van ADO Den Haag, meldt een doorgaans betrouwbare bron via PSV Netwerk. Ken hem eigenlijk niet.
quote:
Voornaam: Eljero
Achternaam: Elia
Geboortedatum: 13-02-1987
Geboorteplaats: Voorburg,
Nederland
Nationaliteit: Nederland
Speler van: ADO Den Haag
pi_33501379
PSV volgt Elia toch al een tijdje? Volgens mij is hij het grootste talent daar.
pi_33502988
Ik vind hem niet zo goed.
pi_33503031
Wie is de betrouwbare bron?

Verder heeft een bankzitter in Den Haag niks te zoeken bij PSV
pi_33503499
Daarom.. ik is nog minder dan Castelen
pi_33505349
Van Hiddink mag Gomes nog negen jaar blijven

29/12/2005 12:23

Tegen NEC bewees Gomes nog maar eens zijn waarde voor PSV. Het is dan ook niet vreemd dat Guus Hiddink de doelman in Eindhoven wil houden. 'Het zou mooi zijn als we hem voor een periode van acht of negen jaar konden vastleggen.'
Gomes is bezig aan zijn tweede seizoen in dienst van PSV. Na een aarzelend begin heeft hij zich opgewerkt tot één van de beste keepers, zo niet beste keeper, van de Eredivisie. Zo vestigde hij vorig seizoen met hulp van Edwin Zoetebier een nieuw Eredivisierecord door 1159 minuten het PSV-doel schoon te houden. En in zijn eentje hield hij al eens 920 minuten de nul.

Technisch directeur en trainer Hiddink is dan ook zeer verguld met de 24-jarige keeper, die nog tot 2008 onder contract staat bij de Nederlandse kampioen en wil het contract openbreken en verlengen. 'Hij is hier in Eindhoven heel snel geaard, haalt prestatief een hoog niveau en staat mede symbool voor de uitstraling van dit PSV. Het zou mooi zijn als we hem voor een periode van acht of negen jaar konden vastleggen', legt Hiddink uit.

In die verbintenis wil Gomes wel een clausule laten opnemen die duidelijk maakt wanneer de doelman eventueel PSV tussentijds zou mogen verlaten. 'Als er een echt grote club voor hem komt, dan mag je hem niet tegenhouden.'

Onlangs vertelde Gomes in Voetbal International dat hij alleen voor een Europese topclub weg gaat bij PSV. 'Voor mij is PSV een club in de toptien. Mijn nieuwe werkgever moet dus ook minimaal daarin zitten.'

pi_33505384
Zo slecht was Ferreyra toch niet vond ik
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_33505667
Tegen Fener zag het er allemaal wel aardig uit.

In die 20 minuten
pi_33505777
quote:
Op donderdag 29 december 2005 03:14 schreef cultheld het volgende:

[..]

Ja, maar als een andere club nou meer biedt? Weet jij hoe dat precies zit?
Hoe het precies zit weet niemand met al die vage constructies van tegenwoordig, vaak de juristen van de clubs zelf nog niet eens. Een van de redenen dat ik tegen dat soort vage shit ben. Maar het is natuurlijk gebruikelijk dat als PSV een optie tot koop heeft (en die hebben we dus, voor een vaste prijs) dat we hem gewoon over kunnen nemen als het afgesproken bedrag op tafel komt.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 29 december 2005 @ 15:14:51 #147
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33506537
quote:
Op donderdag 29 december 2005 12:08 schreef Dylan Dog het volgende:
Cultheld blij, ik weet het zo net nog niet
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33506606
Ik ga overigens voor een krappe 2-0 overwinning vanavond.
pi_33508063
quote:
Op donderdag 29 december 2005 14:42 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Zo slecht was Ferreyra toch niet vond ik
Je kan heel goed zijn, maar toch niet naar wens functioneren.
pi_33508076
quote:
Op donderdag 29 december 2005 15:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ik ga overigens voor een krappe 2-0 overwinning vanavond.
Ik voor een krappe 4-0.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')