inderdaad, we lijken soms wel een uitzendbureauquote:Op woensdag 28 december 2005 15:37 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Mij ook niet, zeker niet als die Spanjaard er wat van kan. Ik zou sowieso eens wat gaan snijden. Spelers als Fehér, Sibon, Takak, Smit etc. zou ik eens definitief van de loonlijst schrappen.
In ieder geval een verdiende overwinning met minimaal 2 doelpunten verschilquote:Op woensdag 28 december 2005 17:24 schreef Zapper het volgende:
Wat zijn de verwachtingen voor morgenavond? Weer een 3-0?
Maar wie dan. Je hebt Viduka maar die gaat echt niet weg uit Engeland en dan nog wat spitsen uit de eigen Australische competitie. Een echte topspits vind je niet op dat continent.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:25 schreef WooZ het volgende:
[..]
maar ook ik zou het niet verwonderlijk vinden als het een Aussie wordt
Ik zie Aloisi wel komen, zoals gezegd. Maakt ook niet zoveel indruk bij Alaves geloof ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 17:30 schreef PirE het volgende:
[..]
Maar wie dan. Je hebt Viduka maar die gaat echt niet weg uit Engeland en dan nog wat spitsen uit de eigen Australische competitie. Een echte topspits vind je niet op dat continent.
Ja, maar niet dusdanig kapot dat hij geen topsport zou mogen bedrijven, plus dat dit voor de aankoop niet anders was.quote:Op woensdag 28 december 2005 16:40 schreef methodmich het volgende:
[..]
Kapotte kniebanden hè? Algemeen bekend hoor.
Nou daar ik word ik niet echt warm van. Heb zijn statistieken even bekeken en het is niet echt een doelpuntmachine. Lijkt me ook niet goed genoeg voor PSV.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:17 schreef the_legend_killer het volgende:
Van mij mag Aloisi wel komen.
Denk zelf dat hij ook de nieuwe spits zal worden.
Zit jij toevallig op voetbalzone?quote:Op woensdag 28 december 2005 14:46 schreef cultheld het volgende:
Maxi Lopéz lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk. Die jongen gaat nog liever naar Malaga of Racing Santander omdat het leven in Spanje hem enorm bevalt.
Ik denk zelf eerder aan Samaras, Bilos (Argentijnse Zlatan die ook op de linksbuitenpositie kan spelen), Palacio of Jo.
Weet ik.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:43 schreef PirE het volgende:
[..]
Nou daar ik word ik niet echt warm van. Heb zijn statistieken even bekeken en het is niet echt een doelpuntmachine. Lijkt me ook niet goed genoeg voor PSV.
http://uk.sports.yahoo.com/fo/profiles/6766.html
Alleen Bilos is de moeite waard. Voor de andere 3 kan je beter Koné nu kopenquote:Op woensdag 28 december 2005 18:44 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Zit jij toevallig op voetbalzone?
patriot op 28-12-2005 14:29:40
Ik weet al om wie het waarschijnlijk gaat.
Samaras, Biglia, Palacio of Bilos: 1 van deze 4 gaat naar Eindhoven omdat alleen deze 4 nadrukkelijk worden gevolgd door PSV.
Ja tuurlijk!quote:Op woensdag 28 december 2005 18:44 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
Samaras, Biglia, Palacio of Bilos: 1 van deze 4 gaat naar Eindhoven omdat alleen deze 4 nadrukkelijk worden gevolgd door PSV.
Goede spelers haal je meestal niet ff tussendoor. Zoals je Hiddink hoort praten is het ook meer een versterking voor de breedte. Bovendien kan ik mij niet voorstellen dat we op dit moment de middelen hebben om een grote aankoop te doen.quote:Op woensdag 28 december 2005 15:49 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik heb daar best vertrouwen in.
Pertinent NIET waar! Er moet gewoon nog een miljoentje of 8/9 opgehoest worden, anders gaat Arouna gewoon terug naar Roda aan het eind van het seizoen. Eerlijk gezegd houd ik sterk rekening met dat scenario.quote:Op woensdag 28 december 2005 18:56 schreef Dylan Dog het volgende:
En Fernando: Koné is eigenlijk al van ons hoor...
WEL waar, Kone is al van PSV.quote:Op woensdag 28 december 2005 19:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Pertinent NIET waar! Er moet gewoon nog een miljoentje of 8/9 opgehoest worden, anders gaat Arouna gewoon terug naar Roda aan het eind van het seizoen. Eerlijk gezegd houd ik sterk rekening met dat scenario.
Onzin, 3 weken terug stond het wederom op Vi.nl dat alles vanaf toen beslist is, echter Hiddink heeft alles ontkracht en vind em te duur. Terecht.quote:Op woensdag 28 december 2005 20:13 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
WEL waar, Kone is al van PSV.
In het begin van het seizoen al, maar om de gemoederen bij Roda JC rustig te houden is gezegd dat is nog niet van PSV is...
Biglia is toch een middenvelder?quote:Op woensdag 28 december 2005 18:44 schreef BillyBeflap het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |