abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:19:04 #226
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_33531457
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:06 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht dat jullie het in Beasley altijd nog wel zagen zitten.
Ik ook niet
Niet tot nu toe dit seizoen iig
pi_33531814
De nieuwe aankoop van Guus is dus waarschijnlijk (houd je vast)....

Archie Thompson van de Melbourne Victory
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33531899
quote:
Archie Thompson wordt mogelijk de tweede Socceroo bij PSV. Guus Hiddink zou met de komst van de spits een dubbelslag slaan, als PSV-trainer én als bondscoach van Australië.
'Het zou een inventieve manier zijn om de selectie te versterken, want dit hoeft niets te kosten', zegt Hiddink in De Telegraaf. 'Het moet echter niet als een grote aankoop worden beschouwd.' Thompson (27) speelt met Melbourne Victory in de nieuwe Australische profcompetitie.

Voor Hiddink snijdt het mes aan twee kanten. Niet alleen heeft hij als PSV-coach een extra aanvaller tot zijn beschikking, maar als bondscoach van Australië ziet hij ook een international diens voetballoze maanden goed invullen.

'Er moet sowieso iets voor hem georganiseerd worden in de maanden voor het WK en voor PSV kan hij een aanvallende versterking zijn', ziet Hiddink de voordelen. In de Australische competitie wordt begin februari namelijk de 21-ste en laatste speelronde afgewerkt. Thompson, die de enige international is die in eigen land speelt, moet die maanden overbruggen om in conditie te blijven voor het WK.

Thompson heeft sinds april 2001 een wereldrecord op zijn naam staan. In het kwalificatieduel met Amerikaans Samoa (31-0) maakte hij dertien goals, acht voor rust en vijf na de pauze. Het was pas zijn tweede interland voor Australië
Bron: VI

Al deed hij het zeker niet slecht in zijn laatste seizoen in de Belgische competitie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:42:00 #229
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33531955
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik niet.
Ik wel.

Tegen Twente werd ie terecht gewisseld, maar over de hele genomen vind ik hem belangrijk met z'n snelheid en bewegelijkheid. En vooral in belangrijke wedstrijden wil hij nog wel eens de winnende goal maken.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_33532008
Het lijkt dat Hiddink in deze transfer iets meer aan het belang van Australië denkt ipv dat van PSV.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33532057
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:44 schreef Suijk het volgende:
Het lijkt dat Hiddink in deze transfer iets meer aan het belang van Australië denkt ipv dat van PSV.
Dat lijkt niet alleen, dat is zo.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33532066
quote:
Mwah, hij heeft een goedkope spits nodig voor de komende maanden. Dan moet je al iemand hebben die of zonder club zit of verhuurd mag worden. Dan is de spoeling dun.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:29:25 #233
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_33533259
De dingen die ik over hem lees en hoor geven aan dat hij een koele afmaker zou zijn. Dat is gunstig want zo iemand kunnen ze bij PSV prima gebruiken.
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
pi_33533318
quote:
Idd
pi_33533364
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:29 schreef OneStupidDog het volgende:
De dingen die ik over hem lees en hoor geven aan dat hij een koele afmaker zou zijn. Dat is gunstig want zo iemand kunnen ze bij PSV prima gebruiken.
Tegen Amerikaans Samoa, in België heeft hij slechts één seizoen iets weten te presteren.
pi_33534221
alsjeblieft geen Huub Stevens bij PSV.

Ron Jans lijkt me wel wat.
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:03:11 #237
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33534363
quote:
Als de australische bond het salaris van die gast betaald dan mag hij van mij wel meetrainen .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 12:09:46 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33534596
een Australiër dat zat er natuurlijk dik in.
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 02:56 schreef fernando_redondo het volgende:
Opvolgers voor Hiddink:

1: Sef Vergoosen
2: Huub Stevens Zijn trainersmethode pas denk ik niet bij PSV
3: Martin Jol
4: Theo ten Cate, Henk wel en graag met stip op 1
5: Bert van Marwijk
6: Ron Jans hier twijfel ik
7: Fred Rutten ideale assistent voor een topploeg
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 12:18:25 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33534867
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Nec - PSV de goals
anders spam het overal
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33535096
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

anders spam het overal
Die staat alleen hier hoor...
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:31:07 #242
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33535332
Begrijp het dan, PSV'ers willen niet aan die traumatisch slechte wedstrijd worden herinnerd.

Robert wegsturen voor Archie Thompson...
pi_33535386
Financieel is dat vast een goede zet. Robert is immers altijd duurder dan Archie Thompson die nu toch niet kan voetballen voor zijn club. Betis betaalt het salaris van Robert, heeft een optie tot koop en Thompson gaat voor weinig bij PSV voetballen.
pi_33536090
quote:
Op donderdag 29 december 2005 23:34 schreef fanneke het volgende:

[..]

Maar Simons is objectief?????
Je hebt duidelijk de samenvatting dus niet gezien. Simons staat op het moment dat die bal uitgaat ernaast en stopt gewoon met voetballen.

En even ter verduidelijking:

Bal rolde over de grond, en je ziet dus overduidelijk dat het draagvlak over de lijn is, klaar uit. En nu opbokken naar je eigen topic.
pi_33536140
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:31 schreef twi het volgende:
Robert wegsturen voor Archie Thompson...
Snap jij het?

Overigens, de African Nations Cup is van 20 januari tot en met 10 februari. Als je ervan uitgaat dat Koné (de enige geselecteerde Afrikaan van onze selectie) speelt en Ivoorkust doet het goed, dan mis je hem in het slechtste geval een flink aantal wedstrijden:

15 januari Sparta Rotterdam - PSV
20 januari PSV - RKC Waalwijk
29 januari ADO Den Haag - PSV
1 februari FC Groningen - PSV (beker)
4 februari PSV - Roda JC
8 februari FC Utrecht - PSV
11 februari PSV - Heracles Almelo

In het slechtste geval dus 7 wedstrijden, waarvan met name de uitwedstrijden (waarin Koné veel beter presteert dan thuis) zwaar wegen. In het gunstigste geval (Ivoorkust zit met gastland Egypte en finalist van 2 jaar terug Marokko - dus het kan al na twee wedstrijden over zijn - in een poule) speelt hij al weer mee op 1 februari in Groningen. Sparta uit, RKC thuis en ADO uit mist ie sowieso.

Hup Marokko, Egypte en Libië dus!
Wat een vrouw!
spits!
pi_33536228
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:50 schreef WooZ het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk de samenvatting dus niet gezien. Simons staat op het moment dat die bal uitgaat ernaast en stopt gewoon met voetballen.

En even ter verduidelijking:

[afbeelding]

Bal rolde over de grond, en je ziet dus overduidelijk dat het draagvlak over de lijn is, klaar uit. En nu opbokken naar je eigen topic.
Helaas WooZ heeft het niks met het draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je denkbeeldig doortrekt. Dan was ie dus niet uit. Maar wat boeit het, Simons moet niet stoppen met voetballen...
Wat een vrouw!
spits!
pi_33536434
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Helaas WooZ heeft het niks met het draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je denkbeeldig doortrekt. Dan was ie dus niet uit.

Je ziet gewoon het gras tussen die bal en de lijn
pi_33536625
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef WooZ het volgende:

[..]

Je ziet gewoon het gras tussen die bal en de lijn
Ja maar bij mijn weten heeft het niks met draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je van de zijnlijn/doellijn loodrecht omhoog trekt. Raak je dan de bal, is ie er niet helemaal overheen.

Toch?
Wat een vrouw!
spits!
pi_33536788
Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33536849
Dylan Dog heeft wel gelijk volgens mij hoor.

Maar wat dan nog. Die aanval had gewoon onderschept moeten worden. Ze stonden gewoon te slapen achterin waardoor Kennedy B. veel te makkelijk op doel kon schieten.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')