tsja Feyenoord won vorig jaar ook met 7-1. Willem II is niet echt een goede graadmeter.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:10 schreef pascalheister het volgende:
je ziet feyenoord vanavond weer zo "gemakkelijk" winnen, maar het is bij hun zo dat ze de volgende wedstrijd zo maar weer verliezen van bv Nac ofzo
als we eens in een vaste opstelling kunnen gaan spelen kan de groep wat constanter gaan spelen, beetje zoals vorig seizoen toen na de blessure van de Jong Vogel erin kwam en de basis eigenlijk hetzelfde bleef. Ook nauwelijks blessures destijdsquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:06 schreef Radegast het volgende:
PSV zal de tweede seizoenshelft alleen maar verder uitlopen denk ik.
Ja die doet het gewoon goed met een middelmatig team met een paar goede spelers.quote:
Bovendien een mooie sneer naar Feyenoord.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja die doet het gewoon goed met een middelmatig team met een paar goede spelers.
Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:17 schreef PLAE@ het volgende:
Ten cate, van Marwijk, Jol, Koeman lijken me sowieso onzin.
Dat is allebei fout ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:23 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
maakt johny_footballhero zich toch even mooi belachelijk op pagina 3!
toni geen wereldklasse en een krappe 4-0 overwinning op twente
meen je dat nouquote:
Helemaal.quote:
Zo B was het niet hoor. Alleen Addo en Beasley wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:47 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
ik vond het overigens een aardig B-elftal wat psv daar het veld op schopte
Ik niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:06 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht dat jullie het in Beasley altijd nog wel zagen zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |