tsja Feyenoord won vorig jaar ook met 7-1. Willem II is niet echt een goede graadmeter.quote:Op vrijdag 30 december 2005 01:10 schreef pascalheister het volgende:
je ziet feyenoord vanavond weer zo "gemakkelijk" winnen, maar het is bij hun zo dat ze de volgende wedstrijd zo maar weer verliezen van bv Nac ofzo

als we eens in een vaste opstelling kunnen gaan spelen kan de groep wat constanter gaan spelen, beetje zoals vorig seizoen toen na de blessure van de Jong Vogel erin kwam en de basis eigenlijk hetzelfde bleef. Ook nauwelijks blessures destijdsquote:Op vrijdag 30 december 2005 01:06 schreef Radegast het volgende:
PSV zal de tweede seizoenshelft alleen maar verder uitlopen denk ik.

Ja die doet het gewoon goed met een middelmatig team met een paar goede spelers.quote:

Bovendien een mooie sneer naar Feyenoord.quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ja die doet het gewoon goed met een middelmatig team met een paar goede spelers.

Waarom?quote:Op vrijdag 30 december 2005 03:17 schreef PLAE@ het volgende:
Ten cate, van Marwijk, Jol, Koeman lijken me sowieso onzin.

Dat is allebei fout ja.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:23 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
maakt johny_footballhero zich toch even mooi belachelijk op pagina 3!
toni geen wereldklasse en een krappe 4-0 overwinning op twente

meen je dat nouquote:

Helemaal.quote:

Zo B was het niet hoor. Alleen Addo en Beasley wat mij betreft.quote:Op vrijdag 30 december 2005 09:47 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
ik vond het overigens een aardig B-elftal wat psv daar het veld op schopte

Ik niet.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:06 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht dat jullie het in Beasley altijd nog wel zagen zitten.

Ik ook nietquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:06 schreef Suijk het volgende:
Ik dacht dat jullie het in Beasley altijd nog wel zagen zitten.

Bron: VIquote:Archie Thompson wordt mogelijk de tweede Socceroo bij PSV. Guus Hiddink zou met de komst van de spits een dubbelslag slaan, als PSV-trainer én als bondscoach van Australië.
'Het zou een inventieve manier zijn om de selectie te versterken, want dit hoeft niets te kosten', zegt Hiddink in De Telegraaf. 'Het moet echter niet als een grote aankoop worden beschouwd.' Thompson (27) speelt met Melbourne Victory in de nieuwe Australische profcompetitie.
Voor Hiddink snijdt het mes aan twee kanten. Niet alleen heeft hij als PSV-coach een extra aanvaller tot zijn beschikking, maar als bondscoach van Australië ziet hij ook een international diens voetballoze maanden goed invullen.
'Er moet sowieso iets voor hem georganiseerd worden in de maanden voor het WK en voor PSV kan hij een aanvallende versterking zijn', ziet Hiddink de voordelen. In de Australische competitie wordt begin februari namelijk de 21-ste en laatste speelronde afgewerkt. Thompson, die de enige international is die in eigen land speelt, moet die maanden overbruggen om in conditie te blijven voor het WK.
Thompson heeft sinds april 2001 een wereldrecord op zijn naam staan. In het kwalificatieduel met Amerikaans Samoa (31-0) maakte hij dertien goals, acht voor rust en vijf na de pauze. Het was pas zijn tweede interland voor Australië

Ik wel.quote:

Dat lijkt niet alleen, dat is zo.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:44 schreef Suijk het volgende:
Het lijkt dat Hiddink in deze transfer iets meer aan het belang van Australië denkt ipv dat van PSV.

Mwah, hij heeft een goedkope spits nodig voor de komende maanden. Dan moet je al iemand hebben die of zonder club zit of verhuurd mag worden. Dan is de spoeling dun.quote:Op vrijdag 30 december 2005 10:44 schreef Suijk het volgende:
Het lijkt dat Hiddink in deze transfer iets meer aan het belang van Australië denkt ipv dat van PSV.

Iddquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:44 schreef Suijk het volgende:

Tegen Amerikaans Samoa, in België heeft hij slechts één seizoen iets weten te presteren.quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:29 schreef OneStupidDog het volgende:
De dingen die ik over hem lees en hoor geven aan dat hij een koele afmaker zou zijn. Dat is gunstig want zo iemand kunnen ze bij PSV prima gebruiken.

Als de australische bond het salaris van die gast betaald dan mag hij van mij wel meetrainenquote:Op vrijdag 30 december 2005 10:44 schreef Suijk het volgende:

quote:Op vrijdag 30 december 2005 02:56 schreef fernando_redondo het volgende:
Opvolgers voor Hiddink:
1: Sef Vergoosen
2: Huub Stevens Zijn trainersmethode pas denk ik niet bij PSV
3: Martin Jol
4: Theo ten Cate, Henk wel en graag met stip op 1
5: Bert van Marwijk
6: Ron Jans hier twijfel ik
7: Fred Rutten ideale assistent voor een topploeg

anders spam het overalquote:

Je hebt duidelijk de samenvatting dus niet gezien. Simons staat op het moment dat die bal uitgaat ernaast en stopt gewoon met voetballen.quote:

Snap jij het?quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:31 schreef twi het volgende:
Robert wegsturen voor Archie Thompson...

Helaas WooZ heeft het niks met het draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je denkbeeldig doortrekt. Dan was ie dus niet uit. Maar wat boeit het, Simons moet niet stoppen met voetballen...quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:50 schreef WooZ het volgende:
[..]
Je hebt duidelijk de samenvatting dus niet gezien. Simons staat op het moment dat die bal uitgaat ernaast en stopt gewoon met voetballen.
En even ter verduidelijking:
[afbeelding]
Bal rolde over de grond, en je ziet dus overduidelijk dat het draagvlak over de lijn is, klaar uit. En nu opbokken naar je eigen topic.

quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Helaas WooZ heeft het niks met het draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je denkbeeldig doortrekt. Dan was ie dus niet uit.

Ja maar bij mijn weten heeft het niks met draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je van de zijnlijn/doellijn loodrecht omhoog trekt. Raak je dan de bal, is ie er niet helemaal overheen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
Je ziet gewoon het gras tussen die bal en de lijn

WooZquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
Je ziet gewoon het gras tussen die bal en de lijn

Klopt, de bal moet helemaal over de lijn zijn en niet alleen het stukje dat contact maakt met het veld. Stop die bal in een vierkante doos en zet hem dan op die positie neer, dikke kans dat hij net niet helemaal over de lijn is. Helaas wordt er nooit echt consequent gefloten in deze gevallen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja maar bij mijn weten heeft het niks met draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je van de zijnlijn/doellijn loodrecht omhoog trekt. Raak je dan de bal, is ie er niet helemaal overheen.
Toch?

Ik ben niet helemaal achterlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Kijk een plaatje ter verduidelijking

quote:De bal is uit het spel wanneer hij geheel en al over de doellijn of zijllijn is gegaan, hetzij over de grond, hetzij door de lucht.

je strooit links van die site overal in VBL in het rondquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die staat alleen hier hoor...

Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je strooit links van die site overal in VBL in het rond

quote:SC Heerenveen neemt mogelijk in de winterstop al doelman Edwin Zoetebier van PSV over. De keeper wil zo snel mogelijk vertekken uit Eindhoven.

Zou mooi zijn, krijg je in ieder geval nog iets voor hem en Heerenveen heeft genoeg geld op het momentquote:

nou laat ik iig zeggen dat je de schijn van spam tegen hebt als je in diverse topics achter elkaar linkjes van dezelfde site gaat posten. Maargoed het staat er allemaal nog, beschouw het niet als spam. Dus niks aan de hand.quote:

quote:

Ik vind die linkjes wel leuk eigenlijk, kun je de goals en bepaalde momenten weer eens terugzien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou laat ik iig zeggen dat je de schijn van spam tegen hebt als je in diverse topics achter elkaar linkjes van dezelfde site gaat posten. Maargoed het staat er allemaal nog, beschouw het niet als spam. Dus niks aan de hand.

Zijn gewoon gratis upload sites.. En tsjah die leven nou eenmaal van reclame. Daar kan ik verder ook niks aan doen. Ik geef gewoon de link naar een filmpje dat mensen wel graag willen zien (denk ik) heb er zelf geen enkele baat bij ofzo...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou laat ik iig zeggen dat je de schijn van spam tegen hebt als je in diverse topics achter elkaar linkjes van dezelfde site gaat posten. Maargoed het staat er allemaal nog, beschouw het niet als spam. Dus niks aan de hand.

inderdaad handigquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind die linkjes wel leuk eigenlijk, kun je de goals en bepaalde momenten weer eens terugzien.
ja, ik zal ook eerlijk toegeven dat ik niet goed gekeken heb de eerste keer, bleekquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn gewoon gratis upload sites.. En tsjah die leven nou eenmaal van reclame. Daar kan ik verder ook niks aan doen. Ik geef gewoon de link naar een filmpje dat mensen wel graag willen zien (denk ik) heb er zelf geen enkele baat bij ofzo...

Ja maar wij hebben onze site al met PSV goals, die volgens mij iedereen wel weet, nml goalzzz.comquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn gewoon gratis upload sites.. En tsjah die leven nou eenmaal van reclame. Daar kan ik verder ook niks aan doen. Ik geef gewoon de link naar een filmpje dat mensen wel graag willen zien (denk ik) heb er zelf geen enkele baat bij ofzo...

Kalacquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben onze site al met PSV goals, die volgens mij iedereen wel weet, nml goalzzz.com
En wie wordt onze tweede keeper? Waterreus, of toch Schwarzer of Coe?

maar wel graag 3 goede keepers. Nu zouden we er dan 2 hebben. Zoetebier had al aangekondigd aan het einde van het seizoen te gaan, mocht hij nu gaan dan kan er dus gewoon betaald worden!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef Neoktheone het volgende:
Ik begrijp best dat Zoetebier op het eind van zijn carrière nog wat wedstrijden wil spelen. Hij is bij ons notabene reservekeeper. Dit is een mooie gelegenheid om een jonkie, zoals Coe, een kans te geven.
En Waterreus komt echt niet terug

Die heeft zelf aangegeven dat ie z'n carrière best als tweede keeper van PSV af wil sluiten. Maar het liefst wordt ie onze nieuwe voorzitterquote:

Zou er 'n club gaan betalen voor Zoetebier?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel graag 3 goede keepers. Nu zouden we er dan 2 hebben. Zoetebier had al aangekondigd aan het einde van het seizoen te gaan, mocht hij nu gaan dan kan er dus gewoon betaald worden!

Hel ende verdoemenis.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef WooZ het volgende:
[..]
Die heeft zelf aangegeven dat ie z'n carrière best als tweede keeper van PSV af wil sluiten. Maar het liefst wordt ie onze nieuwe voorzitter

Daarom won hij 4 titels in 10 jaar natuurlijk?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Als Waterreus terugkomt, dan worden we zeker geen kampioen. Meneer de onruststoker erbij...

Tuurlijk bedoel ik dat. Waterreus kan best een potje keepen maar is verder een onruststoker in de selectie. Ik geloof namelijk niet dat Ronald zich kan neerleggen bij de plek als tweede doelman en dat moet ie wel doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef ASSpirine het volgende:
Maar meneer had wel een grote mond dacht ik, en ook richting de media
Denk dat DD dat bedoelt

Kan wel zijn, toch houd je zoiets intern. Hij zet anderen te kakken, terwijl meneer ook vaak zat onder de bal heendook bij een corner en de arme Jorginho uit de zak gaf na een verkeerde bal. Wat een egotripper zeg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef methodmich het volgende:
Destijds had hij wel gelijk met die uitspraak, volgens mij.

Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Dat was inderdaad een beschamend moment. Ik ben nooit echt zeker van Waterreus als hij zichzelf zo zit te relativeren. Is ie nou oprecht of niet?

Is dat zo? Vertel...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef Radegast het volgende:
Na die uitspraak heeft Bobby Robson hem toch voor lul gezet in de kleedkamer?

Ze zaten allemaal in de kleedkamer en toen zei Robson: Ohja, jongens, Ronald wil ook nog wat tegen jullie zeggen...toen moest ie z'n uitspraak recht voor de groep nog eens herhalen.quote:

Hardquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal in de kleedkamer en toen zei Robson: Ohja, jongens, Ronald wil ook nog wat tegen jullie zeggen...toen moest ie z'n uitspraak recht voor de groep nog eens herhalen.

Ja, maar ook Rick Hoogendorp, Romano Denneboom, Erik Nevland, Blaise N'kufo, Sekou Cissé, Geert den Ouden, Ricky vd Bergh en Robin Nelisse zie ik liever komen dan Thompsonquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:02 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb Elia nog te weinig zien spelen om een oordeel te vellen, maar ik zie hem nu al liever komen dan die Thompson...

Wiens kloon ben je?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef boeruh het volgende:
jongens...... kalou slaapt al in een psv pyjama onder een psv dekbed.... links kalou midden jan vgh en rechts farfan .... met koné als invaller !!! en afellay en aisatti daar achter .... waar staat die cup met grote oren? hier met dat ding ! die is van ons !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |