abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33525968
PSV zal de tweede seizoenshelft alleen maar verder uitlopen denk ik.
pi_33526061
Dat is vrijwel altijd zo
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33526103
je ziet feyenoord vanavond weer zo "gemakkelijk" winnen, maar het is bij hun zo dat ze de volgende wedstrijd zo maar weer verliezen van bv Nac ofzo
pi_33526286
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 01:10 schreef pascalheister het volgende:
je ziet feyenoord vanavond weer zo "gemakkelijk" winnen, maar het is bij hun zo dat ze de volgende wedstrijd zo maar weer verliezen van bv Nac ofzo
tsja Feyenoord won vorig jaar ook met 7-1. Willem II is niet echt een goede graadmeter.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 01:20:01 #205
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33526419
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 01:06 schreef Radegast het volgende:
PSV zal de tweede seizoenshelft alleen maar verder uitlopen denk ik.
als we eens in een vaste opstelling kunnen gaan spelen kan de groep wat constanter gaan spelen, beetje zoals vorig seizoen toen na de blessure van de Jong Vogel erin kwam en de basis eigenlijk hetzelfde bleef. Ook nauwelijks blessures destijds
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33528456
Opvolgers voor Hiddink:

1: Sef Vergoosen
2: Huub Stevens
3: Martin Jol
4: Theo ten Cate
5: Bert van Marwijk
6: Ron Jans
7: Fred Rutten
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33528621
Geen Eijkelkamp/Rutten?
pi_33528663
Ik heb liever Vergoosen, Stevens of Jol maar dan zal Rutten wel weg gaan
pi_33528711
Erwin Koeman
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33528736
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 03:13 schreef cultheld het volgende:
Erwin Koeman
Ja die doet het gewoon goed met een middelmatig team met een paar goede spelers.
pi_33528738
Die het liefste maar die zal wel vast zitten

Stel dat je iedereen kan nemen

1: Erwin koeman
2: Sef Vergoosen
3: Martin jol
4: Huub Stevens
5: Theo ten Cate
6: Bert van Marwijk
7: Fred Rutten
8: Ron Jans
pi_33528745
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 03:15 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Ja die doet het gewoon goed met een middelmatig team met een paar goede spelers.
Bovendien een mooie sneer naar Feyenoord.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  vrijdag 30 december 2005 @ 03:17:13 #213
1316 PLAE@
Founded by fuckers
pi_33528757
Ten cate, van Marwijk, Jol, Koeman lijken me sowieso onzin.
pi_33528765
10 punten meer met een spitsen-duo dat 7 goals minder maakte

Gewoon een hele knappe prestatie
pi_33528768
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 03:17 schreef PLAE@ het volgende:

Ten cate, van Marwijk, Jol, Koeman lijken me sowieso onzin.
Waarom?
pi_33530561
maakt johny_footballhero zich toch even mooi belachelijk op pagina 3 !
toni geen wereldklasse en een krappe 4-0 overwinning op twente
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk lalala
nee geen jodenkus }:|
pi_33530569
overigens, zijn er dan zoveel aanwijzingen dat hiddink weg gaat
ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk zo vrolijk ik ben behoorlijk vrolijk lalala
pi_33530612
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:23 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
maakt johny_footballhero zich toch even mooi belachelijk op pagina 3 !
toni geen wereldklasse en een krappe 4-0 overwinning op twente
Dat is allebei fout ja.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33530673
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:27 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Dat is allebei fout ja.
meen je dat nou
pi_33530708
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:30 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:

[..]

meen je dat nou
Helemaal.

On topic: jeetje wat was het slecht gisteren. Ik hoop dat dit katterige gevoel bij de spelers nog tot 15 januari doorwoekert, dan staan ze in iedere geval weer scherp.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33530906
ik vond het overigens een aardig B-elftal wat psv daar het veld op schopte
pi_33530943
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 09:47 schreef Alfred_J_Kwakje het volgende:
ik vond het overigens een aardig B-elftal wat psv daar het veld op schopte
Zo B was het niet hoor. Alleen Addo en Beasley wat mij betreft.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33531233
Ik dacht dat jullie het in Beasley altijd nog wel zagen zitten.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33531245
Gisteren was het echt hopeloos met die Amerikaan
pi_33531286
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:06 schreef Suijk het volgende:
Ik niet.
Wat een vrouw!
spits!
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:19:04 #226
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_33531457
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:06 schreef Suijk het volgende:
Ik ook niet
Niet tot nu toe dit seizoen iig
pi_33531814
De nieuwe aankoop van Guus is dus waarschijnlijk (houd je vast)....

Archie Thompson van de Melbourne Victory
Wat een vrouw!
spits!
pi_33531899
quote:
Archie Thompson wordt mogelijk de tweede Socceroo bij PSV. Guus Hiddink zou met de komst van de spits een dubbelslag slaan, als PSV-trainer én als bondscoach van Australië.
'Het zou een inventieve manier zijn om de selectie te versterken, want dit hoeft niets te kosten', zegt Hiddink in De Telegraaf. 'Het moet echter niet als een grote aankoop worden beschouwd.' Thompson (27) speelt met Melbourne Victory in de nieuwe Australische profcompetitie.

Voor Hiddink snijdt het mes aan twee kanten. Niet alleen heeft hij als PSV-coach een extra aanvaller tot zijn beschikking, maar als bondscoach van Australië ziet hij ook een international diens voetballoze maanden goed invullen.

'Er moet sowieso iets voor hem georganiseerd worden in de maanden voor het WK en voor PSV kan hij een aanvallende versterking zijn', ziet Hiddink de voordelen. In de Australische competitie wordt begin februari namelijk de 21-ste en laatste speelronde afgewerkt. Thompson, die de enige international is die in eigen land speelt, moet die maanden overbruggen om in conditie te blijven voor het WK.

Thompson heeft sinds april 2001 een wereldrecord op zijn naam staan. In het kwalificatieduel met Amerikaans Samoa (31-0) maakte hij dertien goals, acht voor rust en vijf na de pauze. Het was pas zijn tweede interland voor Australië
Bron: VI

Al deed hij het zeker niet slecht in zijn laatste seizoen in de Belgische competitie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 30 december 2005 @ 10:42:00 #229
93264 Spideyman
"With great power.....
pi_33531955
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:09 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ik niet.
Ik wel.

Tegen Twente werd ie terecht gewisseld, maar over de hele genomen vind ik hem belangrijk met z'n snelheid en bewegelijkheid. En vooral in belangrijke wedstrijden wil hij nog wel eens de winnende goal maken.
..... comes great responsibility"
--==Forza PSV==-- --==Forza Nilis==--
I Shot Her Above The Kneecap, She Can Still Walk - Jack Bauer
pi_33532008
Het lijkt dat Hiddink in deze transfer iets meer aan het belang van Australië denkt ipv dat van PSV.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_33532057
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 10:44 schreef Suijk het volgende:
Het lijkt dat Hiddink in deze transfer iets meer aan het belang van Australië denkt ipv dat van PSV.
Dat lijkt niet alleen, dat is zo.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33532066
quote:
Mwah, hij heeft een goedkope spits nodig voor de komende maanden. Dan moet je al iemand hebben die of zonder club zit of verhuurd mag worden. Dan is de spoeling dun.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  vrijdag 30 december 2005 @ 11:29:25 #233
118798 OneStupidDog
Mr. Hollywood-fan
pi_33533259
De dingen die ik over hem lees en hoor geven aan dat hij een koele afmaker zou zijn. Dat is gunstig want zo iemand kunnen ze bij PSV prima gebruiken.
Well isn't that cute... But it's WRONGGGG!!
pi_33533318
quote:
Idd
pi_33533364
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 11:29 schreef OneStupidDog het volgende:
De dingen die ik over hem lees en hoor geven aan dat hij een koele afmaker zou zijn. Dat is gunstig want zo iemand kunnen ze bij PSV prima gebruiken.
Tegen Amerikaans Samoa, in België heeft hij slechts één seizoen iets weten te presteren.
pi_33534221
alsjeblieft geen Huub Stevens bij PSV.

Ron Jans lijkt me wel wat.
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:03:11 #237
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33534363
quote:
Als de australische bond het salaris van die gast betaald dan mag hij van mij wel meetrainen .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 12:09:46 #238
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33534596
een Australiër dat zat er natuurlijk dik in.
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 02:56 schreef fernando_redondo het volgende:
Opvolgers voor Hiddink:

1: Sef Vergoosen
2: Huub Stevens Zijn trainersmethode pas denk ik niet bij PSV
3: Martin Jol
4: Theo ten Cate, Henk wel en graag met stip op 1
5: Bert van Marwijk
6: Ron Jans hier twijfel ik
7: Fred Rutten ideale assistent voor een topploeg
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 12:18:25 #240
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33534867
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:13 schreef TerroRobbie het volgende:
Nec - PSV de goals
anders spam het overal
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33535096
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:18 schreef rubbereend het volgende:

[..]

anders spam het overal
Die staat alleen hier hoor...
  vrijdag 30 december 2005 @ 12:31:07 #242
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_33535332
Begrijp het dan, PSV'ers willen niet aan die traumatisch slechte wedstrijd worden herinnerd.

Robert wegsturen voor Archie Thompson...
pi_33535386
Financieel is dat vast een goede zet. Robert is immers altijd duurder dan Archie Thompson die nu toch niet kan voetballen voor zijn club. Betis betaalt het salaris van Robert, heeft een optie tot koop en Thompson gaat voor weinig bij PSV voetballen.
pi_33536090
quote:
Op donderdag 29 december 2005 23:34 schreef fanneke het volgende:

[..]

Maar Simons is objectief?????
Je hebt duidelijk de samenvatting dus niet gezien. Simons staat op het moment dat die bal uitgaat ernaast en stopt gewoon met voetballen.

En even ter verduidelijking:

Bal rolde over de grond, en je ziet dus overduidelijk dat het draagvlak over de lijn is, klaar uit. En nu opbokken naar je eigen topic.
pi_33536140
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:31 schreef twi het volgende:
Robert wegsturen voor Archie Thompson...
Snap jij het?

Overigens, de African Nations Cup is van 20 januari tot en met 10 februari. Als je ervan uitgaat dat Koné (de enige geselecteerde Afrikaan van onze selectie) speelt en Ivoorkust doet het goed, dan mis je hem in het slechtste geval een flink aantal wedstrijden:

15 januari Sparta Rotterdam - PSV
20 januari PSV - RKC Waalwijk
29 januari ADO Den Haag - PSV
1 februari FC Groningen - PSV (beker)
4 februari PSV - Roda JC
8 februari FC Utrecht - PSV
11 februari PSV - Heracles Almelo

In het slechtste geval dus 7 wedstrijden, waarvan met name de uitwedstrijden (waarin Koné veel beter presteert dan thuis) zwaar wegen. In het gunstigste geval (Ivoorkust zit met gastland Egypte en finalist van 2 jaar terug Marokko - dus het kan al na twee wedstrijden over zijn - in een poule) speelt hij al weer mee op 1 februari in Groningen. Sparta uit, RKC thuis en ADO uit mist ie sowieso.

Hup Marokko, Egypte en Libië dus!
Wat een vrouw!
spits!
pi_33536228
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:50 schreef WooZ het volgende:

[..]

Je hebt duidelijk de samenvatting dus niet gezien. Simons staat op het moment dat die bal uitgaat ernaast en stopt gewoon met voetballen.

En even ter verduidelijking:

[afbeelding]

Bal rolde over de grond, en je ziet dus overduidelijk dat het draagvlak over de lijn is, klaar uit. En nu opbokken naar je eigen topic.
Helaas WooZ heeft het niks met het draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je denkbeeldig doortrekt. Dan was ie dus niet uit. Maar wat boeit het, Simons moet niet stoppen met voetballen...
Wat een vrouw!
spits!
pi_33536434
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:53 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Helaas WooZ heeft het niks met het draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je denkbeeldig doortrekt. Dan was ie dus niet uit.

Je ziet gewoon het gras tussen die bal en de lijn
pi_33536625
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ja maar bij mijn weten heeft het niks met draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je van de zijnlijn/doellijn loodrecht omhoog trekt. Raak je dan de bal, is ie er niet helemaal overheen.

Toch?
Wat een vrouw!
spits!
pi_33536788
Nee
pi_33536849
Dylan Dog heeft wel gelijk volgens mij hoor.

Maar wat dan nog. Die aanval had gewoon onderschept moeten worden. Ze stonden gewoon te slapen achterin waardoor Kennedy B. veel te makkelijk op doel kon schieten.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
pi_33537019
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef WooZ het volgende:

[..]

WooZ

Dylan Dog heeft gelijk, het gaat om een denkbeeldige lijn boven de grenslijn zegmaar.

Kijk een plaatje ter verduidelijking

De bal is nu nog in dus eh
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:12:20 #252
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33537031
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:02 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ja maar bij mijn weten heeft het niks met draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je van de zijnlijn/doellijn loodrecht omhoog trekt. Raak je dan de bal, is ie er niet helemaal overheen.

Toch?
Klopt, de bal moet helemaal over de lijn zijn en niet alleen het stukje dat contact maakt met het veld. Stop die bal in een vierkante doos en zet hem dan op die positie neer, dikke kans dat hij net niet helemaal over de lijn is. Helaas wordt er nooit echt consequent gefloten in deze gevallen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_33537090
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Kijk een plaatje ter verduidelijking
Ik ben niet helemaal achterlijk
pi_33537127
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik ben niet helemaal achterlijk
Blijkbaar wel. Bal was dus in.
pi_33537171
Uit het PDF-bestand van de site van de KNVB:
quote:
De bal is uit het spel wanneer hij geheel en al over de doellijn of zijllijn is gegaan, hetzij over de grond, hetzij door de lucht.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 13:16:59 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33537197
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die staat alleen hier hoor...
je strooit links van die site overal in VBL in het rond
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33537213
pi_33537235
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je strooit links van die site overal in VBL in het rond
Wat is daar mis mee?
pi_33537244
quote:
SC Heerenveen neemt mogelijk in de winterstop al doelman Edwin Zoetebier van PSV over. De keeper wil zo snel mogelijk vertekken uit Eindhoven.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:19:48 #260
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33537300
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef WooZ het volgende:

[..]
Zou mooi zijn, krijg je in ieder geval nog iets voor hem en Heerenveen heeft genoeg geld op het moment .
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 13:23:19 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33537453
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
nou laat ik iig zeggen dat je de schijn van spam tegen hebt als je in diverse topics achter elkaar linkjes van dezelfde site gaat posten. Maargoed het staat er allemaal nog, beschouw het niet als spam. Dus niks aan de hand.
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 13:24:26 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33537496
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef WooZ het volgende:

[..]
moeten we in de winterstop ook nog eens opzoek naar een nieuwe keeper
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33537531
Hmm, Zoetebier nu al weg. Geen goed plan.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33537541
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nou laat ik iig zeggen dat je de schijn van spam tegen hebt als je in diverse topics achter elkaar linkjes van dezelfde site gaat posten. Maargoed het staat er allemaal nog, beschouw het niet als spam. Dus niks aan de hand.
Ik vind die linkjes wel leuk eigenlijk, kun je de goals en bepaalde momenten weer eens terugzien.
pi_33537627
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zijn gewoon gratis upload sites.. En tsjah die leven nou eenmaal van reclame. Daar kan ik verder ook niks aan doen. Ik geef gewoon de link naar een filmpje dat mensen wel graag willen zien (denk ik) heb er zelf geen enkele baat bij ofzo...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 13:31:16 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33537772
Nog een druk programma voor de boeg dus wat mij betreft blijft Zoetebier gewoon.
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vind die linkjes wel leuk eigenlijk, kun je de goals en bepaalde momenten weer eens terugzien.
inderdaad handig
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zijn gewoon gratis upload sites.. En tsjah die leven nou eenmaal van reclame. Daar kan ik verder ook niks aan doen. Ik geef gewoon de link naar een filmpje dat mensen wel graag willen zien (denk ik) heb er zelf geen enkele baat bij ofzo...
ja, ik zal ook eerlijk toegeven dat ik niet goed gekeken heb de eerste keer, bleek storm in een glas water van mijn kant dus
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33538685
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja maar wij hebben onze site al met PSV goals, die volgens mij iedereen wel weet, nml goalzzz.com

En wie wordt onze tweede keeper? Waterreus, of toch Schwarzer of Coe?
pi_33538741
Ik begrijp best dat Zoetebier op het eind van zijn carrière nog wat wedstrijden wil spelen. Hij is bij ons notabene reservekeeper. Dit is een mooie gelegenheid om een jonkie, zoals Coe, een kans te geven.

En Waterreus komt echt niet terug
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 13:56:59 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33538769
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ja maar wij hebben onze site al met PSV goals, die volgens mij iedereen wel weet, nml goalzzz.com

En wie wordt onze tweede keeper? Waterreus, of toch Schwarzer of Coe?
Kalac
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 13:59:40 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33538862
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef Neoktheone het volgende:
Ik begrijp best dat Zoetebier op het eind van zijn carrière nog wat wedstrijden wil spelen. Hij is bij ons notabene reservekeeper. Dit is een mooie gelegenheid om een jonkie, zoals Coe, een kans te geven.

maar wel graag 3 goede keepers. Nu zouden we er dan 2 hebben. Zoetebier had al aangekondigd aan het einde van het seizoen te gaan, mocht hij nu gaan dan kan er dus gewoon betaald worden!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33539999
Als Waterreus terugkomt, dan worden we zeker geen kampioen. Meneer de onruststoker erbij...
Wat een vrouw!
spits!
pi_33540003
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef Neoktheone het volgende:

Die heeft zelf aangegeven dat ie z'n carrière best als tweede keeper van PSV af wil sluiten. Maar het liefst wordt ie onze nieuwe voorzitter
pi_33540042
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar wel graag 3 goede keepers. Nu zouden we er dan 2 hebben. Zoetebier had al aangekondigd aan het einde van het seizoen te gaan, mocht hij nu gaan dan kan er dus gewoon betaald worden!
Zou er 'n club gaan betalen voor Zoetebier?
pi_33540199
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef WooZ het volgende:

[..]

Die heeft zelf aangegeven dat ie z'n carrière best als tweede keeper van PSV af wil sluiten. Maar het liefst wordt ie onze nieuwe voorzitter
Hel ende verdoemenis.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33543475
dat wordt weer shoppen tijdens de "winterstop"...
pi_33543490
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Archie Thompson.
Nou, dat wordt hem vermoedelijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33543597
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Als Waterreus terugkomt, dan worden we zeker geen kampioen. Meneer de onruststoker erbij...
Daarom won hij 4 titels in 10 jaar natuurlijk?
pi_33543731
Maar meneer had wel een grote mond dacht ik, en ook richting de media
Denk dat DD dat bedoelt
pi_33543877
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef ASSpirine het volgende:
Maar meneer had wel een grote mond dacht ik, en ook richting de media
Denk dat DD dat bedoelt
Tuurlijk bedoel ik dat. Waterreus kan best een potje keepen maar is verder een onruststoker in de selectie. Ik geloof namelijk niet dat Ronald zich kan neerleggen bij de plek als tweede doelman en dat moet ie wel doen.

Verder wordt ik redelijk misselijk van die 'ik zeg nu eenmaal alles wat ik denk'-mentaliteit...
Wat een vrouw!
spits!
pi_33543895
Dat was de andere kant van Waterreus natuurlijk. Prima keeper, mooi mens, maar ook lastig en zeer kritisch.

Beetje blij met Archie?
www.thuisuiteten.nl
pi_33543967
Kritiek mag. Maar belachelijke dingen zeggen (PSV heeft een goede keeper en twee goede spitsen, verder niks) zijn gewoon te dom voor woorden. Heb je kritiek, houd dat dan binnenskamers. En maar de geveinsde bescheidenheid spelen...
Wat een vrouw!
spits!
pi_33544013
Destijds had hij wel gelijk met die uitspraak, volgens mij.
www.thuisuiteten.nl
pi_33544064
Zonde van gister..

En Coe een kans geven.. ik durf het niet aan.
pi_33544144
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef methodmich het volgende:
Destijds had hij wel gelijk met die uitspraak, volgens mij.
Kan wel zijn, toch houd je zoiets intern. Hij zet anderen te kakken, terwijl meneer ook vaak zat onder de bal heendook bij een corner en de arme Jorginho uit de zak gaf na een verkeerde bal. Wat een egotripper zeg.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33544175
Dat was inderdaad een beschamend moment. Ik ben nooit echt zeker van Waterreus als hij zichzelf zo zit te relativeren. Is ie nou oprecht of niet?
www.thuisuiteten.nl
pi_33544182
Na die uitspraak (PSV heeft een goede keeper en twee goede spitsen, verder niks) heeft Bobby Robson hem toch voor lul gezet in de kleedkamer?
pi_33544203
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Dat was inderdaad een beschamend moment. Ik ben nooit echt zeker van Waterreus als hij zichzelf zo zit te relativeren. Is ie nou oprecht of niet?
Ik geloof er niks van.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33544212
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef Radegast het volgende:
Na die uitspraak heeft Bobby Robson hem toch voor lul gezet in de kleedkamer?
Is dat zo? Vertel...
Wat een vrouw!
spits!
pi_33544241
Ik weet alleen dat verhaal van de mobiel van Bobby die af ging.
www.thuisuiteten.nl
pi_33544274
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Is dat zo? Vertel...
Ze zaten allemaal in de kleedkamer en toen zei Robson: Ohja, jongens, Ronald wil ook nog wat tegen jullie zeggen...toen moest ie z'n uitspraak recht voor de groep nog eens herhalen.
pi_33544320
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:21 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ze zaten allemaal in de kleedkamer en toen zei Robson: Ohja, jongens, Ronald wil ook nog wat tegen jullie zeggen...toen moest ie z'n uitspraak recht voor de groep nog eens herhalen.
Hard maar terecht
pi_33554755
Archie Thompson Ik hoop dat dit een groot lulverhaal is, want die vent bakt er niks van. Bovendien vertrok hij afgelopen zomer uit België omdat ie zich definitief met z'n gezin in Australië wilde settlen... Ik ga nog steeds uit van Elia, die een afkoopsom van om en nabij de 1 miljoen euro in zijn contract heeft staan.
pi_33555006
Thompson zou ik ook erg vreemd vinden, ook al kost hij geen ene moer. Bij Elia heb ik m'n twijfels of hij het niveau wel aankan/ of op termijn aankan.
That's all folks!
pi_33555753
De scouts zijn in ieder geval lovend over Elia en hij heeft het ook gewoon in zich om een hele grote te worden. Eenzelfde soort speler als Castelen, maar dan met meer overzicht en rendement.
pi_33555869
Ik vind het nog allemaal veel te speels, dat hij overzicht heeft heb ik ook nog niet veel gezien. Maar voor 1 miljoen is het het proberen wel waard, die scouts zijn ook geen onbenullen.
That's all folks!
pi_33556021
Ik heb Elia nog te weinig zien spelen om een oordeel te vellen, maar ik zie hem nu al liever komen dan die Thompson...
We sure are cute for two ugly people.
pi_33556346
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:02 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb Elia nog te weinig zien spelen om een oordeel te vellen, maar ik zie hem nu al liever komen dan die Thompson...
Ja, maar ook Rick Hoogendorp, Romano Denneboom, Erik Nevland, Blaise N'kufo, Sekou Cissé, Geert den Ouden, Ricky vd Bergh en Robin Nelisse zie ik liever komen dan Thompson
pi_33556831
Die zie ik ook liever komen dan Elia
pi_33556954
jongens...... kalou slaapt al in een psv pyjama onder een psv dekbed.... links kalou midden jan vgh en rechts farfan .... met koné als invaller !!! en afellay en aisatti daar achter .... waar staat die cup met grote oren? hier met dat ding ! die is van ons !!!
pi_33557076
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef boeruh het volgende:
jongens...... kalou slaapt al in een psv pyjama onder een psv dekbed.... links kalou midden jan vgh en rechts farfan .... met koné als invaller !!! en afellay en aisatti daar achter .... waar staat die cup met grote oren? hier met dat ding ! die is van ons !!!
Wiens kloon ben je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')