Daarom won hij 4 titels in 10 jaar natuurlijk?quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Als Waterreus terugkomt, dan worden we zeker geen kampioen. Meneer de onruststoker erbij...
Tuurlijk bedoel ik dat. Waterreus kan best een potje keepen maar is verder een onruststoker in de selectie. Ik geloof namelijk niet dat Ronald zich kan neerleggen bij de plek als tweede doelman en dat moet ie wel doen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef ASSpirine het volgende:
Maar meneer had wel een grote mond dacht ik, en ook richting de media
Denk dat DD dat bedoelt
Kan wel zijn, toch houd je zoiets intern. Hij zet anderen te kakken, terwijl meneer ook vaak zat onder de bal heendook bij een corner en de arme Jorginho uit de zak gaf na een verkeerde bal. Wat een egotripper zeg.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef methodmich het volgende:
Destijds had hij wel gelijk met die uitspraak, volgens mij.
Ik geloof er niks van.quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Dat was inderdaad een beschamend moment. Ik ben nooit echt zeker van Waterreus als hij zichzelf zo zit te relativeren. Is ie nou oprecht of niet?
Is dat zo? Vertel...quote:Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef Radegast het volgende:
Na die uitspraak heeft Bobby Robson hem toch voor lul gezet in de kleedkamer?
Ze zaten allemaal in de kleedkamer en toen zei Robson: Ohja, jongens, Ronald wil ook nog wat tegen jullie zeggen...toen moest ie z'n uitspraak recht voor de groep nog eens herhalen.quote:
Hardquote:Op vrijdag 30 december 2005 16:21 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ze zaten allemaal in de kleedkamer en toen zei Robson: Ohja, jongens, Ronald wil ook nog wat tegen jullie zeggen...toen moest ie z'n uitspraak recht voor de groep nog eens herhalen.
Ja, maar ook Rick Hoogendorp, Romano Denneboom, Erik Nevland, Blaise N'kufo, Sekou Cissé, Geert den Ouden, Ricky vd Bergh en Robin Nelisse zie ik liever komen dan Thompsonquote:Op vrijdag 30 december 2005 21:02 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb Elia nog te weinig zien spelen om een oordeel te vellen, maar ik zie hem nu al liever komen dan die Thompson...
Wiens kloon ben je?quote:Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef boeruh het volgende:
jongens...... kalou slaapt al in een psv pyjama onder een psv dekbed.... links kalou midden jan vgh en rechts farfan .... met koné als invaller !!! en afellay en aisatti daar achter .... waar staat die cup met grote oren? hier met dat ding ! die is van ons !!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |