abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33543490
quote:
Op woensdag 28 december 2005 17:39 schreef methodmich het volgende:
Archie Thompson.
Nou, dat wordt hem vermoedelijk.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_33543597
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef Dylan Dog het volgende:
Als Waterreus terugkomt, dan worden we zeker geen kampioen. Meneer de onruststoker erbij...
Daarom won hij 4 titels in 10 jaar natuurlijk?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33543731
Maar meneer had wel een grote mond dacht ik, en ook richting de media
Denk dat DD dat bedoelt
pi_33543877
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:08 schreef ASSpirine het volgende:
Maar meneer had wel een grote mond dacht ik, en ook richting de media
Denk dat DD dat bedoelt
Tuurlijk bedoel ik dat. Waterreus kan best een potje keepen maar is verder een onruststoker in de selectie. Ik geloof namelijk niet dat Ronald zich kan neerleggen bij de plek als tweede doelman en dat moet ie wel doen.

Verder wordt ik redelijk misselijk van die 'ik zeg nu eenmaal alles wat ik denk'-mentaliteit...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33543895
Dat was de andere kant van Waterreus natuurlijk. Prima keeper, mooi mens, maar ook lastig en zeer kritisch.

Beetje blij met Archie?
www.thuisuiteten.nl
pi_33543967
Kritiek mag. Maar belachelijke dingen zeggen (PSV heeft een goede keeper en twee goede spitsen, verder niks) zijn gewoon te dom voor woorden. Heb je kritiek, houd dat dan binnenskamers. En maar de geveinsde bescheidenheid spelen...
Wat een vrouw!
spits!
pi_33544013
Destijds had hij wel gelijk met die uitspraak, volgens mij.
www.thuisuiteten.nl
pi_33544064
Zonde van gister..

En Coe een kans geven.. ik durf het niet aan.
pi_33544144
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:15 schreef methodmich het volgende:
Destijds had hij wel gelijk met die uitspraak, volgens mij.
Kan wel zijn, toch houd je zoiets intern. Hij zet anderen te kakken, terwijl meneer ook vaak zat onder de bal heendook bij een corner en de arme Jorginho uit de zak gaf na een verkeerde bal. Wat een egotripper zeg.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33544175
Dat was inderdaad een beschamend moment. Ik ben nooit echt zeker van Waterreus als hij zichzelf zo zit te relativeren. Is ie nou oprecht of niet?
www.thuisuiteten.nl
pi_33544182
Na die uitspraak (PSV heeft een goede keeper en twee goede spitsen, verder niks) heeft Bobby Robson hem toch voor lul gezet in de kleedkamer?
pi_33544203
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef methodmich het volgende:
Dat was inderdaad een beschamend moment. Ik ben nooit echt zeker van Waterreus als hij zichzelf zo zit te relativeren. Is ie nou oprecht of niet?
Ik geloof er niks van.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33544212
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef Radegast het volgende:
Na die uitspraak heeft Bobby Robson hem toch voor lul gezet in de kleedkamer?
Is dat zo? Vertel...
Wat een vrouw!
spits!
pi_33544241
Ik weet alleen dat verhaal van de mobiel van Bobby die af ging.
www.thuisuiteten.nl
pi_33544274
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:19 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Is dat zo? Vertel...
Ze zaten allemaal in de kleedkamer en toen zei Robson: Ohja, jongens, Ronald wil ook nog wat tegen jullie zeggen...toen moest ie z'n uitspraak recht voor de groep nog eens herhalen.
pi_33544320
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 16:21 schreef Radegast het volgende:

[..]

Ze zaten allemaal in de kleedkamer en toen zei Robson: Ohja, jongens, Ronald wil ook nog wat tegen jullie zeggen...toen moest ie z'n uitspraak recht voor de groep nog eens herhalen.
Hard maar terecht
pi_33554755
Archie Thompson Ik hoop dat dit een groot lulverhaal is, want die vent bakt er niks van. Bovendien vertrok hij afgelopen zomer uit België omdat ie zich definitief met z'n gezin in Australië wilde settlen... Ik ga nog steeds uit van Elia, die een afkoopsom van om en nabij de 1 miljoen euro in zijn contract heeft staan.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33555006
Thompson zou ik ook erg vreemd vinden, ook al kost hij geen ene moer. Bij Elia heb ik m'n twijfels of hij het niveau wel aankan/ of op termijn aankan.
That's all folks!
pi_33555753
De scouts zijn in ieder geval lovend over Elia en hij heeft het ook gewoon in zich om een hele grote te worden. Eenzelfde soort speler als Castelen, maar dan met meer overzicht en rendement.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
pi_33555869
Ik vind het nog allemaal veel te speels, dat hij overzicht heeft heb ik ook nog niet veel gezien. Maar voor 1 miljoen is het het proberen wel waard, die scouts zijn ook geen onbenullen.
That's all folks!
pi_33556021
Ik heb Elia nog te weinig zien spelen om een oordeel te vellen, maar ik zie hem nu al liever komen dan die Thompson...
We sure are cute for two ugly people.
pi_33556346
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:02 schreef Neoktheone het volgende:
Ik heb Elia nog te weinig zien spelen om een oordeel te vellen, maar ik zie hem nu al liever komen dan die Thompson...
Ja, maar ook Rick Hoogendorp, Romano Denneboom, Erik Nevland, Blaise N'kufo, Sekou Cissé, Geert den Ouden, Ricky vd Bergh en Robin Nelisse zie ik liever komen dan Thompson
pi_33556831
Die zie ik ook liever komen dan Elia
pi_33556954
jongens...... kalou slaapt al in een psv pyjama onder een psv dekbed.... links kalou midden jan vgh en rechts farfan .... met koné als invaller !!! en afellay en aisatti daar achter .... waar staat die cup met grote oren? hier met dat ding ! die is van ons !!!
pi_33557076
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 21:21 schreef boeruh het volgende:
jongens...... kalou slaapt al in een psv pyjama onder een psv dekbed.... links kalou midden jan vgh en rechts farfan .... met koné als invaller !!! en afellay en aisatti daar achter .... waar staat die cup met grote oren? hier met dat ding ! die is van ons !!!
Wiens kloon ben je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')