WooZquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef WooZ het volgende:
[..]
Je ziet gewoon het gras tussen die bal en de lijn
Klopt, de bal moet helemaal over de lijn zijn en niet alleen het stukje dat contact maakt met het veld. Stop die bal in een vierkante doos en zet hem dan op die positie neer, dikke kans dat hij net niet helemaal over de lijn is. Helaas wordt er nooit echt consequent gefloten in deze gevallen.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:02 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Ja maar bij mijn weten heeft het niks met draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je van de zijnlijn/doellijn loodrecht omhoog trekt. Raak je dan de bal, is ie er niet helemaal overheen.
Toch?
Ik ben niet helemaal achterlijkquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef JustJunior het volgende:
[..]
Kijk een plaatje ter verduidelijking
quote:De bal is uit het spel wanneer hij geheel en al over de doellijn of zijllijn is gegaan, hetzij over de grond, hetzij door de lucht.
je strooit links van die site overal in VBL in het rondquote:Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Die staat alleen hier hoor...
Wat is daar mis mee?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:16 schreef rubbereend het volgende:
[..]
je strooit links van die site overal in VBL in het rond
quote:SC Heerenveen neemt mogelijk in de winterstop al doelman Edwin Zoetebier van PSV over. De keeper wil zo snel mogelijk vertekken uit Eindhoven.
Zou mooi zijn, krijg je in ieder geval nog iets voor hem en Heerenveen heeft genoeg geld op het momentquote:
nou laat ik iig zeggen dat je de schijn van spam tegen hebt als je in diverse topics achter elkaar linkjes van dezelfde site gaat posten. Maargoed het staat er allemaal nog, beschouw het niet als spam. Dus niks aan de hand.quote:
quote:
Ik vind die linkjes wel leuk eigenlijk, kun je de goals en bepaalde momenten weer eens terugzien.quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou laat ik iig zeggen dat je de schijn van spam tegen hebt als je in diverse topics achter elkaar linkjes van dezelfde site gaat posten. Maargoed het staat er allemaal nog, beschouw het niet als spam. Dus niks aan de hand.
Zijn gewoon gratis upload sites.. En tsjah die leven nou eenmaal van reclame. Daar kan ik verder ook niks aan doen. Ik geef gewoon de link naar een filmpje dat mensen wel graag willen zien (denk ik) heb er zelf geen enkele baat bij ofzo...quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nou laat ik iig zeggen dat je de schijn van spam tegen hebt als je in diverse topics achter elkaar linkjes van dezelfde site gaat posten. Maargoed het staat er allemaal nog, beschouw het niet als spam. Dus niks aan de hand.
inderdaad handigquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Ik vind die linkjes wel leuk eigenlijk, kun je de goals en bepaalde momenten weer eens terugzien.
ja, ik zal ook eerlijk toegeven dat ik niet goed gekeken heb de eerste keer, bleekquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn gewoon gratis upload sites.. En tsjah die leven nou eenmaal van reclame. Daar kan ik verder ook niks aan doen. Ik geef gewoon de link naar een filmpje dat mensen wel graag willen zien (denk ik) heb er zelf geen enkele baat bij ofzo...
Ja maar wij hebben onze site al met PSV goals, die volgens mij iedereen wel weet, nml goalzzz.comquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zijn gewoon gratis upload sites.. En tsjah die leven nou eenmaal van reclame. Daar kan ik verder ook niks aan doen. Ik geef gewoon de link naar een filmpje dat mensen wel graag willen zien (denk ik) heb er zelf geen enkele baat bij ofzo...
Kalacquote:Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef WooZ het volgende:
[..]
Ja maar wij hebben onze site al met PSV goals, die volgens mij iedereen wel weet, nml goalzzz.com
En wie wordt onze tweede keeper? Waterreus, of toch Schwarzer of Coe?
maar wel graag 3 goede keepers. Nu zouden we er dan 2 hebben. Zoetebier had al aangekondigd aan het einde van het seizoen te gaan, mocht hij nu gaan dan kan er dus gewoon betaald worden!quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef Neoktheone het volgende:
Ik begrijp best dat Zoetebier op het eind van zijn carrière nog wat wedstrijden wil spelen. Hij is bij ons notabene reservekeeper. Dit is een mooie gelegenheid om een jonkie, zoals Coe, een kans te geven.
En Waterreus komt echt niet terug
Die heeft zelf aangegeven dat ie z'n carrière best als tweede keeper van PSV af wil sluiten. Maar het liefst wordt ie onze nieuwe voorzitterquote:
Zou er 'n club gaan betalen voor Zoetebier?quote:Op vrijdag 30 december 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar wel graag 3 goede keepers. Nu zouden we er dan 2 hebben. Zoetebier had al aangekondigd aan het einde van het seizoen te gaan, mocht hij nu gaan dan kan er dus gewoon betaald worden!
Hel ende verdoemenis.quote:Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef WooZ het volgende:
[..]
Die heeft zelf aangegeven dat ie z'n carrière best als tweede keeper van PSV af wil sluiten. Maar het liefst wordt ie onze nieuwe voorzitter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |