abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_33537019
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:58 schreef WooZ het volgende:

[..]

Je ziet gewoon het gras tussen die bal en de lijn
WooZ

Dylan Dog heeft gelijk, het gaat om een denkbeeldige lijn boven de grenslijn zegmaar.

Kijk een plaatje ter verduidelijking

De bal is nu nog in dus eh
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:12:20 #252
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33537031
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:02 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Ja maar bij mijn weten heeft het niks met draagvlak te maken maar met de rechte lijn die je van de zijnlijn/doellijn loodrecht omhoog trekt. Raak je dan de bal, is ie er niet helemaal overheen.

Toch?
Klopt, de bal moet helemaal over de lijn zijn en niet alleen het stukje dat contact maakt met het veld. Stop die bal in een vierkante doos en zet hem dan op die positie neer, dikke kans dat hij net niet helemaal over de lijn is. Helaas wordt er nooit echt consequent gefloten in deze gevallen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_33537090
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:12 schreef JustJunior het volgende:

[..]

Kijk een plaatje ter verduidelijking
Ik ben niet helemaal achterlijk
pi_33537127
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:13 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ik ben niet helemaal achterlijk
Blijkbaar wel. Bal was dus in.
pi_33537171
Uit het PDF-bestand van de site van de KNVB:
quote:
De bal is uit het spel wanneer hij geheel en al over de doellijn of zijllijn is gegaan, hetzij over de grond, hetzij door de lucht.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 13:16:59 #256
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33537197
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 12:24 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Die staat alleen hier hoor...
je strooit links van die site overal in VBL in het rond
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_33537213
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_33537235
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:16 schreef rubbereend het volgende:

[..]

je strooit links van die site overal in VBL in het rond
Wat is daar mis mee?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_33537244
quote:
SC Heerenveen neemt mogelijk in de winterstop al doelman Edwin Zoetebier van PSV over. De keeper wil zo snel mogelijk vertekken uit Eindhoven.
  vrijdag 30 december 2005 @ 13:19:48 #260
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_33537300
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef WooZ het volgende:

[..]
Zou mooi zijn, krijg je in ieder geval nog iets voor hem en Heerenveen heeft genoeg geld op het moment .
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 13:23:19 #261
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33537453
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Wat is daar mis mee?
nou laat ik iig zeggen dat je de schijn van spam tegen hebt als je in diverse topics achter elkaar linkjes van dezelfde site gaat posten. Maargoed het staat er allemaal nog, beschouw het niet als spam. Dus niks aan de hand.
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 13:24:26 #262
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33537496
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:18 schreef WooZ het volgende:

[..]
moeten we in de winterstop ook nog eens opzoek naar een nieuwe keeper
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33537531
Hmm, Zoetebier nu al weg. Geen goed plan.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_33537541
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

nou laat ik iig zeggen dat je de schijn van spam tegen hebt als je in diverse topics achter elkaar linkjes van dezelfde site gaat posten. Maargoed het staat er allemaal nog, beschouw het niet als spam. Dus niks aan de hand.
Ik vind die linkjes wel leuk eigenlijk, kun je de goals en bepaalde momenten weer eens terugzien.
pi_33537627
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:23 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Zijn gewoon gratis upload sites.. En tsjah die leven nou eenmaal van reclame. Daar kan ik verder ook niks aan doen. Ik geef gewoon de link naar een filmpje dat mensen wel graag willen zien (denk ik) heb er zelf geen enkele baat bij ofzo...
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 13:31:16 #266
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33537772
Nog een druk programma voor de boeg dus wat mij betreft blijft Zoetebier gewoon.
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:25 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Ik vind die linkjes wel leuk eigenlijk, kun je de goals en bepaalde momenten weer eens terugzien.
inderdaad handig
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Zijn gewoon gratis upload sites.. En tsjah die leven nou eenmaal van reclame. Daar kan ik verder ook niks aan doen. Ik geef gewoon de link naar een filmpje dat mensen wel graag willen zien (denk ik) heb er zelf geen enkele baat bij ofzo...
ja, ik zal ook eerlijk toegeven dat ik niet goed gekeken heb de eerste keer, bleek storm in een glas water van mijn kant dus
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33538685
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:27 schreef TerroRobbie het volgende:

[..]

Ja maar wij hebben onze site al met PSV goals, die volgens mij iedereen wel weet, nml goalzzz.com

En wie wordt onze tweede keeper? Waterreus, of toch Schwarzer of Coe?
pi_33538741
Ik begrijp best dat Zoetebier op het eind van zijn carrière nog wat wedstrijden wil spelen. Hij is bij ons notabene reservekeeper. Dit is een mooie gelegenheid om een jonkie, zoals Coe, een kans te geven.

En Waterreus komt echt niet terug
We sure are cute for two ugly people.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 13:56:59 #269
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33538769
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:54 schreef WooZ het volgende:

[..]

Ja maar wij hebben onze site al met PSV goals, die volgens mij iedereen wel weet, nml goalzzz.com

En wie wordt onze tweede keeper? Waterreus, of toch Schwarzer of Coe?
Kalac
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 30 december 2005 @ 13:59:40 #270
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_33538862
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef Neoktheone het volgende:
Ik begrijp best dat Zoetebier op het eind van zijn carrière nog wat wedstrijden wil spelen. Hij is bij ons notabene reservekeeper. Dit is een mooie gelegenheid om een jonkie, zoals Coe, een kans te geven.

maar wel graag 3 goede keepers. Nu zouden we er dan 2 hebben. Zoetebier had al aangekondigd aan het einde van het seizoen te gaan, mocht hij nu gaan dan kan er dus gewoon betaald worden!
DeLuna vindt me dik ;(
pi_33539999
Als Waterreus terugkomt, dan worden we zeker geen kampioen. Meneer de onruststoker erbij...
Wat een vrouw!
spits!
pi_33540003
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:56 schreef Neoktheone het volgende:

Die heeft zelf aangegeven dat ie z'n carrière best als tweede keeper van PSV af wil sluiten. Maar het liefst wordt ie onze nieuwe voorzitter
pi_33540042
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 13:59 schreef rubbereend het volgende:

[..]

maar wel graag 3 goede keepers. Nu zouden we er dan 2 hebben. Zoetebier had al aangekondigd aan het einde van het seizoen te gaan, mocht hij nu gaan dan kan er dus gewoon betaald worden!
Zou er 'n club gaan betalen voor Zoetebier?
pi_33540199
quote:
Op vrijdag 30 december 2005 14:27 schreef WooZ het volgende:

[..]

Die heeft zelf aangegeven dat ie z'n carrière best als tweede keeper van PSV af wil sluiten. Maar het liefst wordt ie onze nieuwe voorzitter
Hel ende verdoemenis.
Wat een vrouw!
spits!
pi_33543475
dat wordt weer shoppen tijdens de "winterstop"...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')