quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef golfer het volgende:
Alvast een terugvind post voor de volgende aflevering.
Helaas sidekick, volgens de tvgidsen is het in 2006: zondagavondfilm, RTL travel en dan pas 24.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:10 schreef Sidekick het volgende:
Hopelijk komt het aankomende zondag wel weer op een normale tijd, want deze keer kan ik wat lastiger uitslapen...
Belachelijk dat 24 moet wijken voor een herhaling. Ze willen echt graag dat niemand meer naar hun zender kijkt zeker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook dit PDFje zegt eerst RTL Travel
dit is toch geen spoiler he? welke president?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:31 schreef vipergts het volgende:
Dat komt beter over voor die Amerikanen dat de president niet dood is ze hebben nog een trauma van de vorige dooie president.
die hebben ze ws al: conspiracy olv Mike Novick.quote:ik ben benieuwd hoe Marwan die nuke te pakken wil krijgen. Het is nu niet dat ze bij Wall Mart liggen en zo'n basis is redelijk beveiligd.
Ik gok dat hij JFK bedoelde..quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:05 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dit is toch geen spoiler he? welke president?
[..]
die hebben ze ws al: conspiracy olv Mike Novick.
(Speculatie)
Jack is cool, die kan dat makkelijk in zijn eentje.quote:Ook nep dat jack in zn eentje die koffer moet gaan halen, doe dat met zo'n heel team ofzo,
iemand zal hem vast wel oppikken? met helikopter ofzo..quote:Op donderdag 29 december 2005 00:59 schreef trith het volgende:
En hoe denkt Marwan te ontsnappen in the desert?
Wie zegt dat Marwan het lanceercode boek had?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:22 schreef Aarti het volgende:
Volgens mij is het bijna onmogelijk voor Marwan om nu nog te ontsnappen. Ik snapte sowieso niet waarom die heli niet meteen achter Marwan aanging,alsof Jack geen flashlight heeft of zo, dat die heli moest bijschijnen...
hmmmquote:Op donderdag 29 december 2005 19:49 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
Wie zegt dat Marwan het lanceercode boek had?
Nee helaas niet... Hij was hier een paar dagen om het optreden van Rocco Deluca te promoten(artiest van Kiefers label) en te feesten. Hij heeft nl een tijd een IJslandse vriendin gehad en vorig jaar heeft ie hier ook Oud en Nieuw gevierd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:57 schreef Sidekick het volgende:
Filmen ze op IJsland?
Sorry hoor, maar ik vind het zeker wel stoerquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:45 schreef bluzh het volgende:
Ben trouwens vorige week hier in Reykjavik op stap geweest met..... *stoerdoenmode aan* Kiefer Sutherland!!! *stoerdoenmode uit* Hij is bevriend met de vader van een vriend van me vandaar... Erg aardige kerel irl ondanks het feit dat ie knetterlam was op het einde Ze zijn trouwens op de helft met het filmen van season 5. Ik ben benieuwd!
Nee, die andere jeep bedoel ikquote:Op donderdag 29 december 2005 23:11 schreef trith het volgende:
gaan we wel vanuit he! wie anders? dat doodsbange stel?
Neergeschoten door een van de F16's. Dat werd tussen neus en lippen nog even gezegd door die ene vent van CTU.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:46 schreef robertvt het volgende:
Wat is er nou met die Anderson gebeurt dan?
Gepakt? Onstnapt? Krijg je zeker ook niet te horen.
Ja, dat vond ik ool. De Dag lijkt zo ook langer te duren. Maar in Dag 4 is Jack ongeacht waar hij is binnen 5 minuten weer bij CTU dus er past veel in 1 dagquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Seizoen 4 gaat wel helemaal over de top hoor. Er gebeurt meer dan in de vorige 3 seizoenen bij elkaar. in bezit van nucleaire code's...
En dat alles in minder dan een dag tijd.
En net als de tijd is het genre ook weer iedere week anders. Soap,misdaad en volgende week weer drama. RTL5...quote:Op zondag 1 januari 2006 15:34 schreef trith het volgende:
Jesus nog later, hallo rtl5 wanneer is één tijd??? tis elke week hetzelfde liedje...
24
Datum en tijdstip: 1 januari 2006, 23:20-00:10 uur
Genre: Misdaad
Titel aflevering:
Day 4: 12.00 pm - 01.00 am
het is ook maar 40-50 minuten per aflevering op de dvd ofzoquote:Op zondag 1 januari 2006 16:26 schreef du_ke het volgende:
Laat inderdaad. Heb ook steeds meer het gevoel dat het uur maar een half uurtje is met alle reclame en die introductie aan het begin.
Ja, da's ook wel jammer. Ze laten het real-time concept wel heel erg hard vallen nu.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:35 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat vond ik ool. De Dag lijkt zo ook langer te duren. Maar in Dag 4 is Jack ongeacht waar hij is binnen 5 minuten weer bij CTU dus er past veel in 1 dag
Dat vroeg Jack zich toch ook al af hoe het kon dat die advocaat zo snel ter plaatse was?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:50 schreef Opie het volgende:
Ze zijn blijkbaar al naar huis daar bij RTL5.
Oh, en ik knijp vaak een oogje toe wat betreft geloofwaardigheid, maar een vertegenwoordiger van Amnesty die zó snel ter plaatse is? Come on..
OMG, dan zou ik mezelf aardig voor m'n kop kunnen slaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik dacht dat de box al in oktober uit moest komen?je kreeg bij de FRS de eerste alflevering van 4 gratis als je een andere box kocht
Bij play.com is de box al te koop. Je krijgt dan wel de UK-versie, dus zonder Nederlandse ondertitels.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:02 schreef RenzoBrad het volgende:
Vraagje, ik volg nu bewust de serie op TV niet en wacht op de DVD box om deze vervolgens (waarschijnlijk) in 1 of 2 dagen uit te kijken. Alleen die release datum blijft nog een beetje gissen... Weet iemand nou precies de juiste? Eind januari of toch februari?![]()
Inderdaad. Ik heb met een papiertje het onderste stuk van de TV afgedekt zodat ik niet mee ging lezenquote:
Lijkt me sterk. Een ex-president gaat toch niet hoofd van de secret service wordenquote:Op maandag 2 januari 2006 14:37 schreef juniorL het volgende:
Mike novick had het erover dat het hoofd van de security service zou komen. bij benieuwen wie dat zal zijn, ik denk misschien aan David Palmer
Marwan liet toch iemand Amnesty inlichten, die vertegenwoordigers zullen wel overal rondlopen in Amerika... Het is iig niet zo dat Amnesty uit zich zelf daar kwamquote:Op zondag 1 januari 2006 23:50 schreef Opie het volgende:
Ze zijn blijkbaar al naar huis daar bij RTL5.
Oh, en ik knijp vaak een oogje toe wat betreft geloofwaardigheid, maar een vertegenwoordiger van Amnesty die zó snel ter plaatse is? Come on..
Ja, binnen 20 minuten nadat die terrorist werd opgepakt. Het realtime-aspect is dit jaar echt belachelijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:11 schreef Sender_ het volgende:
Wel raar dat er een advocaat van Amnesty Global zo snel bij CTU kon zijn.
LA = MID-WEST Amerika?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef H.Flick het volgende:
De kernkop is ook ergens in de mid-west gestolen. Ben benieuwd hoe snel hij in LA is
Heeft er inderdaad wel wat van weg, die man.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:03 schreef waterbed-o-loog het volgende:
Die vice-president lijkt qua uiterlijk toch wel een beetje op Richard ( Tricky Dicky ) Nixon
marwan had dat toch allemaal geregeld toen die vent werd opgepakt...dan kan dat toch best snel allemaal gebeuren of ligt dat nou aan mijquote:Op maandag 2 januari 2006 15:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, binnen 20 minuten nadat die terrorist werd opgepakt. Het realtime-aspect is dit jaar echt belachelijk.
logisch, aangezien dat vliegtuig (bommenwerper) geen kans maakt tegen een echt jachtvliegtuig...quote:Op maandag 2 januari 2006 17:51 schreef Super7fighter het volgende:
Die Marwan steelt echt de show met zijn rol, ondanks dat hij een bad guy is.![]()
Trouwens, het F-117Stealth vliegtuig was wel erg gemakkelijk uit de lucht gehaald...
Wel R2, maar alleen met Engelse subs. Besteld bij play.comquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:15 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Is dat de R1 DVD, of de 'echte' R2 DVD met Nederlandse subs?
Moest ik ook direct aan denken!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:37 schreef juniorL het volgende:
Mike novick had het erover dat het hoofd van de security service zou komen. bij benieuwen wie dat zal zijn, ik denk misschien aan David Palmer
helaas leukte het me niet om gisteren op te blijven voor 24 om te zien of de ondertiteling nu wel goed liep...quote:Op maandag 2 januari 2006 18:47 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
marwan had dat toch allemaal geregeld toen die vent werd opgepakt...dan kan dat toch best snel allemaal gebeuren of ligt dat nou aan mij
maar helaas verneukte rtl5 wel de hele aflevering met zijn ondertitels....tssssssssss...belachelijke tijd en dan ook niet opletten....
Ik zag gisteren nog 5 minuutjes en de ondertiteling liep goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:26 schreef klossie het volgende:
[..]
helaas leukte het me niet om gisteren op te blijven voor 24 om te zien of de ondertiteling nu wel goed liep...
maar idd het werd al eerder gevraagd... hoeveel afleveringen nog? geen dubbele denk meer zoals we eerst wel hadden verwacht.
Volgens de promo op de DVD 1 jaar en 3 maanden. 3 maanden na seizoen 3 ontslaat Driscoll Jack en een jaar daarna begint dag 4.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hoeveel tijd zat er ook alweer tussen deze serie en serie 3?
Een paar, nog zes toch? 24 kennende genoeg voor minstens 15 plotwendingenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:08 schreef IV_Xample het volgende:
oh we hebben dus nog maar paar afleveringen te gaan....ben benieuwd wat de uiteindelijke ontknoping gaat worden....
Meer dan 2 plotwendingen per aflevering wordt het danquote:15 plotwendingen
Ze hadden zich moeten richten op 1 aanval, en niet op zoveel. Met nog een tussenverhaal lijn ( zoiets als Kim haar problemen in de vorige seizoenen ) om tijdvakken op te vullen. Met name omdat ze geen tussenverhaallijn hebben valt de tijd niet goed op te vullen zodat het realtime gebeuren niet goed meer klopt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind dit jaar wel een slecht seizoen hoor.
Het wordt gewoon allemaal té veel, en het hele realtime wordt niet meer serieus genomen.
Met als voorbeeld idd die advocaat die er midden in de nach zo snel kon zijn. En dan nog dat Marwan's mannen zo snel die kernkop in handen krijgen.
De schrijvers weten van gekheid waarschijnlijk niet meer wat ze moeten bedenken, na de drie vorige seizoenen
Hier ben ik het volledig mee eens. Ik vond seizoen 4 achteraf wel goed, maar er gebeurt wel heel erg veel. Als ze het gewoon bij die kerncentrales hadden gehouden en dat wat hadden aangedikt was het denk ik veel beter geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:58 schreef Zombine het volgende:
[..]
Ze hadden zich moeten richten op 1 aanval, en niet op zoveel. Met nog een tussenverhaal lijn ( zoiets als Kim haar problemen in de vorige seizoenen ) om tijdvakken op te vullen. Met name omdat ze geen tussenverhaallijn hebben valt de tijd niet goed op te vullen zodat het realtime gebeuren niet goed meer klopt.
De overgenomen kerncentrales, dat was een mooi verhaal geweest om het seizoen mee te vullen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:58 schreef Zombine het volgende:
Ze hadden zich moeten richten op 1 aanval, en niet op zoveel. Met nog een tussenverhaal lijn ( zoiets als Kim haar problemen in de vorige seizoenen ) om tijdvakken op te vullen. Met name omdat ze geen tussenverhaallijn hebben valt de tijd niet goed op te vullen zodat het realtime gebeuren niet goed meer klopt.
Logan is anders wel een goede aanvulling op het verhaal. Goed neergezet karakter hoor. Beter dan die gare Driscoll met die labiele dochter.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Palmer er niet meer is. Hij was een sterk karakter en zorgde voor een mooie verhaallijn. De nieuwe president is echt maar niks.
er komt ook een seizoen 6. de contracten zijn daarvoor al getekend.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Zombine het volgende:
We moeten gewoon hopen dat dit het slechtste deel van de reeks is
Hopelijk wordt 5 wel weer beter.
Komt er ook een deel 6? Of stoppen ze er mee na deel 5?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:23 schreef juniorL het volgende:
[..]
er komt ook een seizoen 6. de contracten zijn daarvoor al getekend.
Moet kunnen vind ik. Maar ze moeten niet meteen beginnen met filmen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:31 schreef Tobbes het volgende:
Een film....maar dan laten ze het real-time aspect definitief los denk ik.
Niet doen.
Het is gewoon een film van 24 uur lang joh.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:31 schreef Tobbes het volgende:
Niet doen.
De script schrijvers hebben juist naar de fans geluisterd. Het grootste punt van kritiek van de voorgaande seizoenen waren de tussenverhaal lijnen, zoals de baby in S3 en Kim in S2. Iedereen poste boos op internet dat die Kim, behalve dat ze er goed uit zag, op moest tiefen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:58 schreef Zombine het volgende:
[..]
Ze hadden het idee om eerst een 'gewone' film zonder real-time aspect te maken, en dan op een bepaald punt in de film, bij bijvoorbeeld een timer van een bom, het real-time asspect in te laten gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:31 schreef Tobbes het volgende:
Niet doen.
Ik weet dat die tussenverhalen nogal veel kritiek hebben gekregen. Ikzelf heb me er eigenlijk nooit aan geergerd ( en niet alleen om Kimquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:37 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
De script schrijvers hebben juist naar de fans geluisterd. Het grootste punt van kritiek van de voorgaande seizoenen waren de tussenverhaal lijnen, zoals de baby in S3 en Kim in S2. Iedereen poste boos op internet dat die Kim, behalve dat ze er goed uit zag, op moest tiefen.
In seizoen 4 hebben ze dit juist zo veel mogelijk willen voorkomen (met uitzondering van de dochter van Driscoll, die opzich ook nuttig was om Tony terug te laten komen in CTU).
Dat er zo veel gebeurd in S4, ach. Ik vind het opzich allemaal weer goed bedacht, met bijvoorbeeld Air Force One die down gaat en de 'Football' met zich meedraagt.
Het kan leuk uitpakken. Maar iets zegt me dat het niet gaat lukken om 24 te verfilmen. Ik zal hem zeker gaan kijken als hij ooit uitkomt. Maar ik heb er niet te veel verwachtingen van in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:39 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ze hadden het idee om eerst een 'gewone' film zonder real-time aspect te maken, en dan op een bepaald punt in de film, bij bijvoorbeeld een timer van een bom, het real-time asspect in te laten gaan.
Ik denk trouwens dat zo'n film ook 24 onwaardig gaat worden.
24 (Amerika) deel 8: Then day 5 began...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:01 schreef BDisOKE het volgende:
Vroeg me af of er ook een deel 5 komt of al gemaakt is?
Is dat niet een topic vol met spoilers? niet echt leuk voor hem om hem daarheen te verwijzenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
24 (Amerika) deel 8: Then day 5 began...
Het staat zelfs vol met spoilers voor mensen die seizoen 4 al gezien hebben. Ik kom er in ieder geval niet. Allemaal verhalen over welke acteurs terugkomen etc. etc.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:35 schreef Zombine het volgende:
[..]
Is dat niet een topic vol met spoilers? niet echt leuk voor hem om hem daarheen te verwijzen
Klopt, ik kijk er ook niet meer in.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:35 schreef Zombine het volgende:
[..]
Is dat niet een topic vol met spoilers? niet echt leuk voor hem om hem daarheen te verwijzen
Hij vraagt of er een deel 5 komt, bovendien geeft ie zelf aan dat hij Dag 4 al op DVD heeft gezien.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:35 schreef Zombine het volgende:
[..]
En wij geven aan dat je in het S5 topic heel erg in de verleiding komt om spoilers voor het nieuwe seizoen te lezen. Wat natuurlijk het kijkplezier vermindert.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij vraagt of er een deel 5 komt, bovendien geeft ie zelf aan dat hij Dag 4 al op DVD heeft gezien.
Ik heb door mijn eigen zwakte daar al dingen gelezen die ik liever niet had willen weten. Maar waarschijnlijk ben ik dat toch weer vergeten als de DVD box uit is, dus zo erg is het nietquote:Op zondag 8 januari 2006 17:59 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
En wij geven aan dat je in het S5 topic heel erg in de verleiding komt om spoilers voor het nieuwe seizoen te lezen. Wat natuurlijk het kijkplezier vermindert.
Ik had wat plaatjes van 24 nodig en dan lees je wel eens wat ...quote:Op zondag 8 januari 2006 19:58 schreef SunChaser het volgende:
Waar ben je ze tegengekomen dan?
Dat voorspelt veel goeds, Kan nu al niet wachten totdat in september deel 5 begintquote:Op zondag 8 januari 2006 20:12 schreef juniorL het volgende:
er komt inderdaad een 5e seizoen en het schijnt dat de 100ste aflevering 1 van de vetste aflevering is die 24 ooit gemaakt heeft
jaaaa he!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef Tobbes het volgende:
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat die Logan het brein achter de aanslagen is.
het was een vooruitblik op seizoen 5 van 24. dat heb ik gezien op een special van de amerikaanse zender E!. daarin werd het verteldquote:Op zondag 8 januari 2006 20:39 schreef H.Flick het volgende:
Dat kan je toch nog helemaal niet weten? Er zijn pas 96 afleveringen uitgezonden (4 seizoenen x 24 afleveringen). Ze kunnen zoveel beloven, eerst zien, dan geloven
was te verwachten dat hij in beeld kwam.quote:
Gelukkig wel!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
was te verwachten dat hij in beeld kwam.
iets anders...
ik vind het moedig dat ze na 9/11 toch gewoon verder gaan met 24.
ook de dingen die de acteurs moeten vertellen over Amerika enzo.
De SBS zenders doen het ookquote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef Shogo het volgende:
RTL5 moest het van te voren al spoilen net voordat het programma begon.
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef Zombine het volgende:
[..]
Gelukkig wel!
Trouwens die marwan. Speelt hij ook niet de mummie in "the mummy" en "the mummy returns"?
Jaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef Zombine het volgende:
Gelukkig wel!
Trouwens die marwan. Speelt hij ook niet de mummie in "the mummy" en "the mummy returns"?
Curtis is dit seizoen wel een beetje een 'Black' Jackquote:Op maandag 9 januari 2006 08:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja
Ik vond het overigens wel vreemd dat Novick Palmer nog steeds aanduidt als "Mr. President", maar goed. En eigenlijk ook een beetje irritant dat Bauer kennelijk nog steeds de enige echte field agent is bij CTU. In de vorige serie probeerde ze het nog met Chase, en nu heel eventjes Curtis, maar het houdt niet over. Soms zie je Kiefer Sutherland al met een grote grijns weer een vette actiescene bedenken om zichzelf in de spotlight te zetten.
Ik vind het ook een heerlijke loser hoor ... laat 'm maar lekker afgaan, is weer eens wat anders.quote:
Zeker. Hoewel ik de spoiler nog neit had gezien, had ik al een vermoeden dat Palmer terug zou keren. Leuk!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef speknek het volgende:
Leukste aflevering van dit seizoen tot nu toe!
Moet je je voorstellen als Edgar in plaats van Cloë mocht gaanquote:Op maandag 9 januari 2006 23:26 schreef snellejelle het volgende:
vandaag de ep van gisteren gezeinChloë met een wapen
![]()
![]()
![]()
Was denk ik meer om al aan te tonen dat deze man niet bestand is als president tegen zo`n crisis.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:54 schreef bloodymary het volgende:
Zou die president er eigenlijk iets mee te maken hebben? Hij wilde wel heel snel weg nadat hij het arresteren van Marwan had gedwarsboomd.
Hij lijkt mij desondanks te trots om dat toe te geven denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef juniorL het volgende:
denken jullie nu dat David 'respect' Palmer de volle verantwoordlijkheid krijgt van Logan. Ik denk het wel, omdat Logan zelf wel weet dat hij de kluts helemaal kwijt is.
Dat denk ik ook. Dat wordt nog wat.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij lijkt mij desondanks te trots om dat toe te geven denk ik.
hij is gewoon een zenuwachtige prutser, meer nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:07 schreef Tobbes het volgende:
En toch is Logan het brein achter alles.
edgar was op 'm gaan zittenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:38 schreef Zombine het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen als Edgar in plaats van Cloë mocht gaan
quote:
Wel even erbij vertellen dat dit een R2 DVD is zonder Nederlandse subsquote:Op zondag 15 januari 2006 18:59 schreef RAILGUNNER het volgende:
Voor de DVD liefhebbers: Seizoen 4 is vanaf 23/01 voor 29 euro te koop bij Play.com.
29 voor 7 discs, lijkt mij een koopje(S1 t/m 3 ook btw).
Klopt maar wel gewoon Engelse subs dus alsnog prima te volgenquote:Op zondag 15 januari 2006 19:48 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Wel even erbij vertellen dat dit een R2 DVD is zonder Nederlandse subs.
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=876762&p=57&g=72&pa=sr
video ingesteld vanaf half twaalfquote:Op zondag 15 januari 2006 20:23 schreef MakaveliTheDon het volgende:
Gids zegt 22:40 tot 0:30 dus tbegint gewoon rond 23:40 Aangezien teletekst (bijna) altijd correct is
de herhaling woensdag is toch ook 2330 ofzo?quote:Op zondag 15 januari 2006 21:43 schreef HiZ het volgende:
hmm.. nou ja.. ik kijk woensdag wel weer naar de herhaling.
Die heb ik gelukkig op DVDquote:Op zondag 15 januari 2006 22:18 schreef shmoopy het volgende:
Lekker is dat, valt samen met The West Wing.
Absoluut.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Tobbes het volgende:
Ik durf te stellen dat als RTL de serie Prime Time zou uitzenden en altijd op een vaste tijd, dat ze een 1.000.000+ kijkcijferaantal hadden gehad elke week.
Valt tegen. De eerste 2 seizoenen waren prime time op zondagavond en redelijk steeds op een vaste tijd. Ook zijn ze redelijk goed gepromoot (Zelfs Frans Bauer ingezetquote:Op zondag 15 januari 2006 22:20 schreef Tobbes het volgende:
Ik durf te stellen dat als RTL de serie Prime Time zou uitzenden en altijd op een vaste tijd, dat ze een 1.000.000+ kijkcijferaantal hadden gehad elke week.
Fuck 23.40 pasquote:Op zondag 15 januari 2006 22:52 schreef Opie het volgende:
Het is toch GODVERDOMME ongelooflijk dit!
Mjah, grootste probleem van de serie is natuurlijk dat je eigenlijk vanaf aflevering 1 of 2 moet kijken en niks kan missen.quote:Op zondag 15 januari 2006 22:58 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Valt tegen. De eerste 2 seizoenen waren prime time op zondagavond en redelijk steeds op een vaste tijd. Ook zijn ze redelijk goed gepromoot (Zelfs Frans Bauer ingezet) De kijkcijfers kwamen nooit boven de 400.000. Nederland loopt gewoon niet zo warm voor de serie.
Jin (van lost) zit ook in 24, alleen niet in seizoen 4. Daarvoor wel.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:05 schreef 7eVeNL het volgende:
Die chinees, hij speelt ook mee in Lost, als die man van die instructie tapes van de bunkers![]()
* CTU is failing....![]()
dan moet je nog AARDIG wat inhalenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:35 schreef gerwin11 het volgende:
24 is echt uber
heb t pas sinds 2 weken ontdekt![]()
En de president kan momenteel ook weinig voor hem doenquote:Op maandag 16 januari 2006 00:41 schreef trith het volgende:
arme jack nu is ie echt het zaadje, audrey weg, die chinees die het niet haalt, gok ik zo, getuigen gaan altijd dood in 24 en (aankomend)gezeik van die baas van c t oe
Waar dan ergens? Vond het idd ook een vette aflevering. Heb de laatste afleveringen gedownload, en die kijk ik wekelijks op een zelfgekozen tijdstip in de avond (paar uur vroeger dan RTL5), en vond dit één van de vetste/beste.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:24 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Jin (van lost) zit ook in 24, alleen niet in seizoen 4. Daarvoor wel.
Zo gek is dat niet. Net alsof het een hele medische kliniek is.quote:Op maandag 16 januari 2006 00:58 schreef Aarti het volgende:
Pffffffffff alsof er maar 1 dokter in dat CTU rondloopt....
Verder wel geweldig geacteerd
Hij komt in seizoen 1 en 3 terug als Baker geloof ik. Één of anders SWAT-achtig mannetje.quote:Op maandag 16 januari 2006 07:53 schreef koenimex het volgende:
[..]
Waar dan ergens? Vond het idd ook een vette aflevering. Heb de laatste afleveringen gedownload, en die kijk ik wekelijks op een zelfgekozen tijdstip in de avond (paar uur vroeger dan RTL5), en vond dit één van de vetste/beste.
Nou eh, gezien hoe vaak er getuigen worden doodgeschoten binnen het CTU gebouw, zouden ze nu wel beter moeten wetenquote:Op maandag 16 januari 2006 10:23 schreef shmoopy het volgende:
En dat er maar 1 arts rondloopt bij CTU lijkt me logisch, een compleet medisch team on call hebben staan voor het geval er ooit een keer iets gebeurt is al heel wat, laat staan 2.
(kijk mij eens serieus meedenken)
Naja, wetende dat Chinees gewond was, wetende dat Paul met spoed geopereerd moest worden, wetende dat Jack standaard zijn werk voor zijn priveleven stelt, was het inderdaad niet helemaal onverwachtquote:Op maandag 16 januari 2006 11:45 schreef H.Flick het volgende:
Was ik de enige die de laatste 5 minuten echt van mijlen ver al zag aankomen?
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:10 schreef Tobbes het volgende:
Kan ook 21 geweest zijn.
was friendly fire van die chinezen hoor dat de consul gedood heeft...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:40 schreef Tobbes het volgende:
Mooie plotwending!
Jammer dat ze het nou ook niet konden laten om die consult te laten doodschieten; dat maakt het dan voor mij weer to much.
erm, mag ik je even herinneren aan Kim Bauer....quote:Op maandag 16 januari 2006 11:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
wetende dat Jack standaard zijn werk voor zijn priveleven stelt,
Ja, dus?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
was friendly fire van die chinezen hoor dat de consul gedood heeft...
quote:
hieruit maak ik op dat je het te grof vond van CTU om die kerel te ownen ofzoquote:Op maandag 16 januari 2006 11:40 schreef Tobbes het volgende:
Mooie plotwending!
Jammer dat ze het nou ook niet konden laten om die consult te laten doodschieten; dat maakt het dan voor mij weer to much.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:18 schreef xonmultimedia het volgende:
[..]
iemand anders die het zeker weet?
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
dan moet je nog AARDIG wat inhalen![]()
bijna 4 hele seizoenen
Er zitten dus drie grote aanslagen in deze 24 uur, dat is zelfs voor heel fanatieke terroristen wel een beetje veel. Het gemak waarmee na het falen van de eerst missie niet één maar zelfs twee alternatieve acties van globaal dezelfde impact volledig klaar waren voor uitvoering maakt het allemaal wel erg onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef Zombine het volgende:
Tsja, wat verwacht jij dan van 24? Het concept van 24 is 1 dag waar ze een aanslag moeten voorkomen. Haal je dat weg dan is het geen 24 meer. Hetzelfde truukje mag dan herhaalt worden. Maar wel elke keer op een goede manier.
Al mocht deze dag wel iets minder aanslagen hebben inderdaad. en wat meer richten op de tussenliggende relaties van de personen ( zoals ik eerder ook al eens gezegd heb ).
Ik vind die interne cohesie erg belangrijk om een serie leuk te blijven vinden. Het hoeft niet echt te zijn, maar het moet wel kloppen. En '24' klopt ondertussen niet meer; je kunt geen sublieme CTU agent zijn en tegelijkertijd blunder op blunder op blunder stapelen. En de gemiddelde zelfmoordterrorist heeft ook geen 3 backup plannen in zijn achterzak zitten.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:30 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Voor de geloofwaardigheid hoef je 24 allang niet meer te kijken.
Uh, de President en Palmer zitten gewoon in het Witte Huis hoor (Palmer vroeg zelfs waarom de West Wing niet gebruikt werd). Ze zitten nu in de kelder van het witte huis omdat die mietjespresident denkt dat Marwan die kernbom op hem wil gooien.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:40 schreef HiZ het volgende:
Er zitten dus drie grote aanslagen in deze 24 uur, dat is zelfs voor heel fanatieke terroristen wel
Daarnaast; Palmer gebruikt nu plotseling de kamers van de president van de Verenigde Staten (in een kantoorgebouw in Los Angeles). Ook dat lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk. Hij mag misschien nog wel 'mr. President' heten, maar hij is niet meer de man die aanspraak heeft op het gebruik van de hulpmiddlen van POTUS.
Ik heb de tussenliggende aflevereringen nog niet gezien. Maar als dit klopt, dan telt het argument extra sterk. Ze gebruiken overigens dezelfde decors volgens mij als in eerdere series voor de LA kantoorruimte van Palmer.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:48 schreef JSB het volgende:
[..]
Uh, de President en Palmer zitten gewoon in het Witte Huis hoor (Palmer vroeg zelfs waarom de West Wing niet gebruikt werd). Ze zitten nu in de kelder van het witte huis omdat die mietjespresident denkt dat Marwan die kernbom op hem wil gooien.
naja Navi zei al dat ze dit jaren aan het voorbereiden zijn, je kan een hoop regelen en doen in 5 jaar lijkt mij...zelfs 3 aanslagen op een dag, gewoon goed over nagedacht...behalve over Bauer, Jack Bauer.quote:Op maandag 16 januari 2006 22:40 schreef HiZ het volgende:
[..]
Er zitten dus drie grote aanslagen in deze 24 uur, dat is zelfs voor heel fanatieke terroristen wel een beetje veel.
Dat heb ik ook nooit begrepen inderdaadquote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef bloodymary het volgende:
Wat zitten jullie te zeiken zeg, alsof het allemaal moet kunnen...... Star Wars kan ook niet hoor! Het is gewoon 24 uur heerlijk, spannend vermaak!
En ze zijn niet snugger, want elke keer worden ze ge0wnd door Jackquote:Op maandag 16 januari 2006 23:51 schreef JSB het volgende:
Wat mij irriteert is dat Los Angeles altijd het middelpunt van dAmerika is voor die terroristen. Al die terroristen plegen aanslagen in L.A. en nooit ergens anders. terwijl er ook andere CTU's zijn, maar die hbben nooit iets te doen. Of zouden in die steden ook zoveel aanslagen gepleegd worden?
Dat irriteert mij ook het meeste aan dit seizoen. Dat haalt namelijk het realtime gebeuren zo gigantisch onderuit.quote:Op maandag 16 januari 2006 23:49 schreef SunChaser het volgende:
Wat me t meest irriteerde was dat Jack altijd binnen 10 minuten weer op CTU was, ook als ie in de woestwijn was, of ergens in de file stond.
De schrijvers zouden ze niet elk uur naar CTU terug kunnen laten komen. In Dag 3 zat ie voor een groot deel in t buitenland, was veel beter.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:26 schreef bloodymary het volgende:
Wat wil je dan? Dat ze drie kwartier in de file gaan staan?![]()
Je vergeet dat de huidige pogingen volgen op een poging om een groot aantal meltdowns te veroorzaken. Als je ook maar een beetje gelooft in jezelf, dan hoef je niet vervolgens nog een plan klaar te leggen om ook nog een atoombom te laten ontploffen. In tegendeel, dan ga je géén ander plan maken met een zo hoog risico van ontdekking dat je primaire plan erdoor in gevaar van kan komen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 00:14 schreef PabloLopez het volgende:
[..]
naja Navi zei al dat ze dit jaren aan het voorbereiden zijn, je kan een hoop regelen en doen in 5 jaar lijkt mij...zelfs 3 aanslagen op een dag, gewoon goed over nagedacht...behalve over Bauer, Jack Bauer.![]()
Ja precies, als dat plan was geslaagd waren er honderdduizenden mensen dood geweest (hoeveel centrales sloegen op tilt ?) en was Amerika voor jaren compleet ontwricht zijn geweest.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:34 schreef SunChaser het volgende:
Ik vond de meltdown trouwens al een hele grote terroristische daad, komen duizenden mensen bij om.
Misschien omdat t format realtime is?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:53 schreef -J-D- het volgende:
En ik snap niet dat mensen kunnen klagen over realtime.
Joh.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:00 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Misschien omdat t format realtime is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |