Ik vind het ook een heerlijke loser hoor ... laat 'm maar lekker afgaan, is weer eens wat anders.quote:
Zeker. Hoewel ik de spoiler nog neit had gezien, had ik al een vermoeden dat Palmer terug zou keren. Leuk!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef speknek het volgende:
Leukste aflevering van dit seizoen tot nu toe!
Moet je je voorstellen als Edgar in plaats van Cloë mocht gaanquote:Op maandag 9 januari 2006 23:26 schreef snellejelle het volgende:
vandaag de ep van gisteren gezeinChloë met een wapen
![]()
![]()
![]()
Was denk ik meer om al aan te tonen dat deze man niet bestand is als president tegen zo`n crisis.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:54 schreef bloodymary het volgende:
Zou die president er eigenlijk iets mee te maken hebben? Hij wilde wel heel snel weg nadat hij het arresteren van Marwan had gedwarsboomd.
Hij lijkt mij desondanks te trots om dat toe te geven denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef juniorL het volgende:
denken jullie nu dat David 'respect' Palmer de volle verantwoordlijkheid krijgt van Logan. Ik denk het wel, omdat Logan zelf wel weet dat hij de kluts helemaal kwijt is.
Dat denk ik ook. Dat wordt nog wat.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij lijkt mij desondanks te trots om dat toe te geven denk ik.
hij is gewoon een zenuwachtige prutser, meer nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:07 schreef Tobbes het volgende:
En toch is Logan het brein achter alles.
edgar was op 'm gaan zittenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:38 schreef Zombine het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen als Edgar in plaats van Cloë mocht gaan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |