Dat vroeg Jack zich toch ook al af hoe het kon dat die advocaat zo snel ter plaatse was?quote:Op zondag 1 januari 2006 23:50 schreef Opie het volgende:
Ze zijn blijkbaar al naar huis daar bij RTL5.
Oh, en ik knijp vaak een oogje toe wat betreft geloofwaardigheid, maar een vertegenwoordiger van Amnesty die zó snel ter plaatse is? Come on..
OMG, dan zou ik mezelf aardig voor m'n kop kunnen slaan.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:14 schreef SunChaser het volgende:
Ik dacht dat de box al in oktober uit moest komen?je kreeg bij de FRS de eerste alflevering van 4 gratis als je een andere box kocht
Bij play.com is de box al te koop. Je krijgt dan wel de UK-versie, dus zonder Nederlandse ondertitels.quote:Op maandag 2 januari 2006 01:02 schreef RenzoBrad het volgende:
Vraagje, ik volg nu bewust de serie op TV niet en wacht op de DVD box om deze vervolgens (waarschijnlijk) in 1 of 2 dagen uit te kijken. Alleen die release datum blijft nog een beetje gissen... Weet iemand nou precies de juiste? Eind januari of toch februari?![]()
Inderdaad. Ik heb met een papiertje het onderste stuk van de TV afgedekt zodat ik niet mee ging lezenquote:
Lijkt me sterk. Een ex-president gaat toch niet hoofd van de secret service wordenquote:Op maandag 2 januari 2006 14:37 schreef juniorL het volgende:
Mike novick had het erover dat het hoofd van de security service zou komen. bij benieuwen wie dat zal zijn, ik denk misschien aan David Palmer
Marwan liet toch iemand Amnesty inlichten, die vertegenwoordigers zullen wel overal rondlopen in Amerika... Het is iig niet zo dat Amnesty uit zich zelf daar kwamquote:Op zondag 1 januari 2006 23:50 schreef Opie het volgende:
Ze zijn blijkbaar al naar huis daar bij RTL5.
Oh, en ik knijp vaak een oogje toe wat betreft geloofwaardigheid, maar een vertegenwoordiger van Amnesty die zó snel ter plaatse is? Come on..
Ja, binnen 20 minuten nadat die terrorist werd opgepakt. Het realtime-aspect is dit jaar echt belachelijk.quote:Op maandag 2 januari 2006 15:11 schreef Sender_ het volgende:
Wel raar dat er een advocaat van Amnesty Global zo snel bij CTU kon zijn.
LA = MID-WEST Amerika?quote:Op maandag 2 januari 2006 15:22 schreef H.Flick het volgende:
De kernkop is ook ergens in de mid-west gestolen. Ben benieuwd hoe snel hij in LA is
Heeft er inderdaad wel wat van weg, die man.quote:Op maandag 2 januari 2006 18:03 schreef waterbed-o-loog het volgende:
Die vice-president lijkt qua uiterlijk toch wel een beetje op Richard ( Tricky Dicky ) Nixon
marwan had dat toch allemaal geregeld toen die vent werd opgepakt...dan kan dat toch best snel allemaal gebeuren of ligt dat nou aan mijquote:Op maandag 2 januari 2006 15:13 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, binnen 20 minuten nadat die terrorist werd opgepakt. Het realtime-aspect is dit jaar echt belachelijk.
logisch, aangezien dat vliegtuig (bommenwerper) geen kans maakt tegen een echt jachtvliegtuig...quote:Op maandag 2 januari 2006 17:51 schreef Super7fighter het volgende:
Die Marwan steelt echt de show met zijn rol, ondanks dat hij een bad guy is.![]()
Trouwens, het F-117Stealth vliegtuig was wel erg gemakkelijk uit de lucht gehaald...
Wel R2, maar alleen met Engelse subs. Besteld bij play.comquote:Op woensdag 4 januari 2006 12:15 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
Is dat de R1 DVD, of de 'echte' R2 DVD met Nederlandse subs?
Moest ik ook direct aan denken!quote:Op maandag 2 januari 2006 14:37 schreef juniorL het volgende:
Mike novick had het erover dat het hoofd van de security service zou komen. bij benieuwen wie dat zal zijn, ik denk misschien aan David Palmer
helaas leukte het me niet om gisteren op te blijven voor 24 om te zien of de ondertiteling nu wel goed liep...quote:Op maandag 2 januari 2006 18:47 schreef IV_Xample het volgende:
[..]
marwan had dat toch allemaal geregeld toen die vent werd opgepakt...dan kan dat toch best snel allemaal gebeuren of ligt dat nou aan mij
maar helaas verneukte rtl5 wel de hele aflevering met zijn ondertitels....tssssssssss...belachelijke tijd en dan ook niet opletten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |