Ik zag gisteren nog 5 minuutjes en de ondertiteling liep goed.quote:Op donderdag 5 januari 2006 14:26 schreef klossie het volgende:
[..]
helaas leukte het me niet om gisteren op te blijven voor 24 om te zien of de ondertiteling nu wel goed liep...
maar idd het werd al eerder gevraagd... hoeveel afleveringen nog? geen dubbele denk meer zoals we eerst wel hadden verwacht.
Volgens de promo op de DVD 1 jaar en 3 maanden. 3 maanden na seizoen 3 ontslaat Driscoll Jack en een jaar daarna begint dag 4.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:42 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Hoeveel tijd zat er ook alweer tussen deze serie en serie 3?
Een paar, nog zes toch? 24 kennende genoeg voor minstens 15 plotwendingenquote:Op donderdag 5 januari 2006 21:08 schreef IV_Xample het volgende:
oh we hebben dus nog maar paar afleveringen te gaan....ben benieuwd wat de uiteindelijke ontknoping gaat worden....
Meer dan 2 plotwendingen per aflevering wordt het danquote:15 plotwendingen
Ze hadden zich moeten richten op 1 aanval, en niet op zoveel. Met nog een tussenverhaal lijn ( zoiets als Kim haar problemen in de vorige seizoenen ) om tijdvakken op te vullen. Met name omdat ze geen tussenverhaallijn hebben valt de tijd niet goed op te vullen zodat het realtime gebeuren niet goed meer klopt.quote:Op donderdag 5 januari 2006 19:46 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind dit jaar wel een slecht seizoen hoor.
Het wordt gewoon allemaal té veel, en het hele realtime wordt niet meer serieus genomen.
Met als voorbeeld idd die advocaat die er midden in de nach zo snel kon zijn. En dan nog dat Marwan's mannen zo snel die kernkop in handen krijgen.
De schrijvers weten van gekheid waarschijnlijk niet meer wat ze moeten bedenken, na de drie vorige seizoenen
Hier ben ik het volledig mee eens. Ik vond seizoen 4 achteraf wel goed, maar er gebeurt wel heel erg veel. Als ze het gewoon bij die kerncentrales hadden gehouden en dat wat hadden aangedikt was het denk ik veel beter geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:58 schreef Zombine het volgende:
[..]
Ze hadden zich moeten richten op 1 aanval, en niet op zoveel. Met nog een tussenverhaal lijn ( zoiets als Kim haar problemen in de vorige seizoenen ) om tijdvakken op te vullen. Met name omdat ze geen tussenverhaallijn hebben valt de tijd niet goed op te vullen zodat het realtime gebeuren niet goed meer klopt.
De overgenomen kerncentrales, dat was een mooi verhaal geweest om het seizoen mee te vullen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:58 schreef Zombine het volgende:
Ze hadden zich moeten richten op 1 aanval, en niet op zoveel. Met nog een tussenverhaal lijn ( zoiets als Kim haar problemen in de vorige seizoenen ) om tijdvakken op te vullen. Met name omdat ze geen tussenverhaallijn hebben valt de tijd niet goed op te vullen zodat het realtime gebeuren niet goed meer klopt.
Logan is anders wel een goede aanvulling op het verhaal. Goed neergezet karakter hoor. Beter dan die gare Driscoll met die labiele dochter.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:08 schreef __Saviour__ het volgende:
Ik vind het ook jammer dat Palmer er niet meer is. Hij was een sterk karakter en zorgde voor een mooie verhaallijn. De nieuwe president is echt maar niks.
er komt ook een seizoen 6. de contracten zijn daarvoor al getekend.quote:Op donderdag 5 januari 2006 22:16 schreef Zombine het volgende:
We moeten gewoon hopen dat dit het slechtste deel van de reeks is
Hopelijk wordt 5 wel weer beter.
Komt er ook een deel 6? Of stoppen ze er mee na deel 5?
quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:23 schreef juniorL het volgende:
[..]
er komt ook een seizoen 6. de contracten zijn daarvoor al getekend.
Moet kunnen vind ik. Maar ze moeten niet meteen beginnen met filmen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:31 schreef Tobbes het volgende:
Een film....maar dan laten ze het real-time aspect definitief los denk ik.
Niet doen.
Het is gewoon een film van 24 uur lang joh.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:31 schreef Tobbes het volgende:
Niet doen.
De script schrijvers hebben juist naar de fans geluisterd. Het grootste punt van kritiek van de voorgaande seizoenen waren de tussenverhaal lijnen, zoals de baby in S3 en Kim in S2. Iedereen poste boos op internet dat die Kim, behalve dat ze er goed uit zag, op moest tiefen.quote:Op donderdag 5 januari 2006 21:58 schreef Zombine het volgende:
[..]
Ze hadden het idee om eerst een 'gewone' film zonder real-time aspect te maken, en dan op een bepaald punt in de film, bij bijvoorbeeld een timer van een bom, het real-time asspect in te laten gaan.quote:Op donderdag 5 januari 2006 23:31 schreef Tobbes het volgende:
Niet doen.
Ik weet dat die tussenverhalen nogal veel kritiek hebben gekregen. Ikzelf heb me er eigenlijk nooit aan geergerd ( en niet alleen om Kimquote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:37 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
De script schrijvers hebben juist naar de fans geluisterd. Het grootste punt van kritiek van de voorgaande seizoenen waren de tussenverhaal lijnen, zoals de baby in S3 en Kim in S2. Iedereen poste boos op internet dat die Kim, behalve dat ze er goed uit zag, op moest tiefen.
In seizoen 4 hebben ze dit juist zo veel mogelijk willen voorkomen (met uitzondering van de dochter van Driscoll, die opzich ook nuttig was om Tony terug te laten komen in CTU).
Dat er zo veel gebeurd in S4, ach. Ik vind het opzich allemaal weer goed bedacht, met bijvoorbeeld Air Force One die down gaat en de 'Football' met zich meedraagt.
Het kan leuk uitpakken. Maar iets zegt me dat het niet gaat lukken om 24 te verfilmen. Ik zal hem zeker gaan kijken als hij ooit uitkomt. Maar ik heb er niet te veel verwachtingen van in ieder geval.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:39 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Ze hadden het idee om eerst een 'gewone' film zonder real-time aspect te maken, en dan op een bepaald punt in de film, bij bijvoorbeeld een timer van een bom, het real-time asspect in te laten gaan.
Ik denk trouwens dat zo'n film ook 24 onwaardig gaat worden.
24 (Amerika) deel 8: Then day 5 began...quote:Op zondag 8 januari 2006 17:01 schreef BDisOKE het volgende:
Vroeg me af of er ook een deel 5 komt of al gemaakt is?
Is dat niet een topic vol met spoilers? niet echt leuk voor hem om hem daarheen te verwijzenquote:Op zondag 8 januari 2006 17:02 schreef SunChaser het volgende:
[..]
24 (Amerika) deel 8: Then day 5 began...
Het staat zelfs vol met spoilers voor mensen die seizoen 4 al gezien hebben. Ik kom er in ieder geval niet. Allemaal verhalen over welke acteurs terugkomen etc. etc.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:35 schreef Zombine het volgende:
[..]
Is dat niet een topic vol met spoilers? niet echt leuk voor hem om hem daarheen te verwijzen
Klopt, ik kijk er ook niet meer in.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:35 schreef Zombine het volgende:
[..]
Is dat niet een topic vol met spoilers? niet echt leuk voor hem om hem daarheen te verwijzen
Hij vraagt of er een deel 5 komt, bovendien geeft ie zelf aan dat hij Dag 4 al op DVD heeft gezien.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:35 schreef Zombine het volgende:
[..]
En wij geven aan dat je in het S5 topic heel erg in de verleiding komt om spoilers voor het nieuwe seizoen te lezen. Wat natuurlijk het kijkplezier vermindert.quote:Op zondag 8 januari 2006 17:58 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Hij vraagt of er een deel 5 komt, bovendien geeft ie zelf aan dat hij Dag 4 al op DVD heeft gezien.
Ik heb door mijn eigen zwakte daar al dingen gelezen die ik liever niet had willen weten. Maar waarschijnlijk ben ik dat toch weer vergeten als de DVD box uit is, dus zo erg is het nietquote:Op zondag 8 januari 2006 17:59 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
En wij geven aan dat je in het S5 topic heel erg in de verleiding komt om spoilers voor het nieuwe seizoen te lezen. Wat natuurlijk het kijkplezier vermindert.
Ik had wat plaatjes van 24 nodig en dan lees je wel eens wat ...quote:Op zondag 8 januari 2006 19:58 schreef SunChaser het volgende:
Waar ben je ze tegengekomen dan?
Dat voorspelt veel goeds, Kan nu al niet wachten totdat in september deel 5 begintquote:Op zondag 8 januari 2006 20:12 schreef juniorL het volgende:
er komt inderdaad een 5e seizoen en het schijnt dat de 100ste aflevering 1 van de vetste aflevering is die 24 ooit gemaakt heeft
jaaaa he!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef Tobbes het volgende:
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat die Logan het brein achter de aanslagen is.
het was een vooruitblik op seizoen 5 van 24. dat heb ik gezien op een special van de amerikaanse zender E!. daarin werd het verteldquote:Op zondag 8 januari 2006 20:39 schreef H.Flick het volgende:
Dat kan je toch nog helemaal niet weten? Er zijn pas 96 afleveringen uitgezonden (4 seizoenen x 24 afleveringen). Ze kunnen zoveel beloven, eerst zien, dan geloven
was te verwachten dat hij in beeld kwam.quote:
Gelukkig wel!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
was te verwachten dat hij in beeld kwam.
iets anders...
ik vind het moedig dat ze na 9/11 toch gewoon verder gaan met 24.
ook de dingen die de acteurs moeten vertellen over Amerika enzo.
De SBS zenders doen het ookquote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef Shogo het volgende:
RTL5 moest het van te voren al spoilen net voordat het programma begon.
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef Zombine het volgende:
[..]
Gelukkig wel!
Trouwens die marwan. Speelt hij ook niet de mummie in "the mummy" en "the mummy returns"?
Jaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef Zombine het volgende:
Gelukkig wel!
Trouwens die marwan. Speelt hij ook niet de mummie in "the mummy" en "the mummy returns"?
Curtis is dit seizoen wel een beetje een 'Black' Jackquote:Op maandag 9 januari 2006 08:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja
Ik vond het overigens wel vreemd dat Novick Palmer nog steeds aanduidt als "Mr. President", maar goed. En eigenlijk ook een beetje irritant dat Bauer kennelijk nog steeds de enige echte field agent is bij CTU. In de vorige serie probeerde ze het nog met Chase, en nu heel eventjes Curtis, maar het houdt niet over. Soms zie je Kiefer Sutherland al met een grote grijns weer een vette actiescene bedenken om zichzelf in de spotlight te zetten.
Ik vind het ook een heerlijke loser hoor ... laat 'm maar lekker afgaan, is weer eens wat anders.quote:
Zeker. Hoewel ik de spoiler nog neit had gezien, had ik al een vermoeden dat Palmer terug zou keren. Leuk!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:49 schreef speknek het volgende:
Leukste aflevering van dit seizoen tot nu toe!
Moet je je voorstellen als Edgar in plaats van Cloë mocht gaanquote:Op maandag 9 januari 2006 23:26 schreef snellejelle het volgende:
vandaag de ep van gisteren gezeinChloë met een wapen
![]()
![]()
![]()
Was denk ik meer om al aan te tonen dat deze man niet bestand is als president tegen zo`n crisis.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:54 schreef bloodymary het volgende:
Zou die president er eigenlijk iets mee te maken hebben? Hij wilde wel heel snel weg nadat hij het arresteren van Marwan had gedwarsboomd.
Hij lijkt mij desondanks te trots om dat toe te geven denk ik.quote:Op woensdag 11 januari 2006 23:52 schreef juniorL het volgende:
denken jullie nu dat David 'respect' Palmer de volle verantwoordlijkheid krijgt van Logan. Ik denk het wel, omdat Logan zelf wel weet dat hij de kluts helemaal kwijt is.
Dat denk ik ook. Dat wordt nog wat.quote:Op donderdag 12 januari 2006 00:02 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij lijkt mij desondanks te trots om dat toe te geven denk ik.
hij is gewoon een zenuwachtige prutser, meer nietquote:Op donderdag 12 januari 2006 18:07 schreef Tobbes het volgende:
En toch is Logan het brein achter alles.
edgar was op 'm gaan zittenquote:Op maandag 9 januari 2006 23:38 schreef Zombine het volgende:
[..]
Moet je je voorstellen als Edgar in plaats van Cloë mocht gaan
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |