jaaaa he!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:02 schreef Tobbes het volgende:
Ik raak er steeds meer van overtuigd dat die Logan het brein achter de aanslagen is.
het was een vooruitblik op seizoen 5 van 24. dat heb ik gezien op een special van de amerikaanse zender E!. daarin werd het verteldquote:Op zondag 8 januari 2006 20:39 schreef H.Flick het volgende:
Dat kan je toch nog helemaal niet weten? Er zijn pas 96 afleveringen uitgezonden (4 seizoenen x 24 afleveringen). Ze kunnen zoveel beloven, eerst zien, dan geloven
was te verwachten dat hij in beeld kwam.quote:
Gelukkig wel!quote:Op zondag 8 januari 2006 23:58 schreef SlimShady het volgende:
[..]
was te verwachten dat hij in beeld kwam.
iets anders...
ik vind het moedig dat ze na 9/11 toch gewoon verder gaan met 24.
ook de dingen die de acteurs moeten vertellen over Amerika enzo.
De SBS zenders doen het ookquote:Op maandag 9 januari 2006 00:03 schreef Shogo het volgende:
RTL5 moest het van te voren al spoilen net voordat het programma begon.
Volgens mij wel ja.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef Zombine het volgende:
[..]
Gelukkig wel!
Trouwens die marwan. Speelt hij ook niet de mummie in "the mummy" en "the mummy returns"?
Jaquote:Op maandag 9 januari 2006 00:00 schreef Zombine het volgende:
Gelukkig wel!
Trouwens die marwan. Speelt hij ook niet de mummie in "the mummy" en "the mummy returns"?
Curtis is dit seizoen wel een beetje een 'Black' Jackquote:Op maandag 9 januari 2006 08:14 schreef speknek het volgende:
[..]
Ja
Ik vond het overigens wel vreemd dat Novick Palmer nog steeds aanduidt als "Mr. President", maar goed. En eigenlijk ook een beetje irritant dat Bauer kennelijk nog steeds de enige echte field agent is bij CTU. In de vorige serie probeerde ze het nog met Chase, en nu heel eventjes Curtis, maar het houdt niet over. Soms zie je Kiefer Sutherland al met een grote grijns weer een vette actiescene bedenken om zichzelf in de spotlight te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |