quote:Op dinsdag 27 december 2005 01:41 schreef golfer het volgende:
Alvast een terugvind post voor de volgende aflevering.
Helaas sidekick, volgens de tvgidsen is het in 2006: zondagavondfilm, RTL travel en dan pas 24.quote:Op dinsdag 27 december 2005 11:10 schreef Sidekick het volgende:
Hopelijk komt het aankomende zondag wel weer op een normale tijd, want deze keer kan ik wat lastiger uitslapen...
Belachelijk dat 24 moet wijken voor een herhaling. Ze willen echt graag dat niemand meer naar hun zender kijkt zeker.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:01 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ook dit PDFje zegt eerst RTL Travel
dit is toch geen spoiler he? welke president?quote:Op dinsdag 27 december 2005 19:31 schreef vipergts het volgende:
Dat komt beter over voor die Amerikanen dat de president niet dood is ze hebben nog een trauma van de vorige dooie president.
die hebben ze ws al: conspiracy olv Mike Novick.quote:ik ben benieuwd hoe Marwan die nuke te pakken wil krijgen. Het is nu niet dat ze bij Wall Mart liggen en zo'n basis is redelijk beveiligd.
Ik gok dat hij JFK bedoelde..quote:Op dinsdag 27 december 2005 20:05 schreef SlimShady het volgende:
[..]
dit is toch geen spoiler he? welke president?
[..]
die hebben ze ws al: conspiracy olv Mike Novick.
(Speculatie)
Jack is cool, die kan dat makkelijk in zijn eentje.quote:Ook nep dat jack in zn eentje die koffer moet gaan halen, doe dat met zo'n heel team ofzo,
iemand zal hem vast wel oppikken? met helikopter ofzo..quote:Op donderdag 29 december 2005 00:59 schreef trith het volgende:
En hoe denkt Marwan te ontsnappen in the desert?
Wie zegt dat Marwan het lanceercode boek had?quote:Op donderdag 29 december 2005 13:22 schreef Aarti het volgende:
Volgens mij is het bijna onmogelijk voor Marwan om nu nog te ontsnappen. Ik snapte sowieso niet waarom die heli niet meteen achter Marwan aanging,alsof Jack geen flashlight heeft of zo, dat die heli moest bijschijnen...
hmmmquote:Op donderdag 29 december 2005 19:49 schreef ZeRoXcOoL het volgende:
[..]
Wie zegt dat Marwan het lanceercode boek had?
Nee helaas niet... Hij was hier een paar dagen om het optreden van Rocco Deluca te promoten(artiest van Kiefers label) en te feesten. Hij heeft nl een tijd een IJslandse vriendin gehad en vorig jaar heeft ie hier ook Oud en Nieuw gevierd.quote:Op vrijdag 30 december 2005 20:57 schreef Sidekick het volgende:
Filmen ze op IJsland?
Sorry hoor, maar ik vind het zeker wel stoerquote:Op vrijdag 30 december 2005 20:45 schreef bluzh het volgende:
Ben trouwens vorige week hier in Reykjavik op stap geweest met..... *stoerdoenmode aan* Kiefer Sutherland!!! *stoerdoenmode uit* Hij is bevriend met de vader van een vriend van me vandaar... Erg aardige kerel irl ondanks het feit dat ie knetterlam was op het einde Ze zijn trouwens op de helft met het filmen van season 5. Ik ben benieuwd!
Nee, die andere jeep bedoel ikquote:Op donderdag 29 december 2005 23:11 schreef trith het volgende:
gaan we wel vanuit he! wie anders? dat doodsbange stel?
Neergeschoten door een van de F16's. Dat werd tussen neus en lippen nog even gezegd door die ene vent van CTU.quote:Op zaterdag 31 december 2005 15:46 schreef robertvt het volgende:
Wat is er nou met die Anderson gebeurt dan?
Gepakt? Onstnapt? Krijg je zeker ook niet te horen.
Ja, dat vond ik ool. De Dag lijkt zo ook langer te duren. Maar in Dag 4 is Jack ongeacht waar hij is binnen 5 minuten weer bij CTU dus er past veel in 1 dagquote:Op zaterdag 31 december 2005 16:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Seizoen 4 gaat wel helemaal over de top hoor. Er gebeurt meer dan in de vorige 3 seizoenen bij elkaar. in bezit van nucleaire code's...
En dat alles in minder dan een dag tijd.
En net als de tijd is het genre ook weer iedere week anders. Soap,misdaad en volgende week weer drama. RTL5...quote:Op zondag 1 januari 2006 15:34 schreef trith het volgende:
Jesus nog later, hallo rtl5 wanneer is één tijd??? tis elke week hetzelfde liedje...
24
Datum en tijdstip: 1 januari 2006, 23:20-00:10 uur
Genre: Misdaad
Titel aflevering:
Day 4: 12.00 pm - 01.00 am
het is ook maar 40-50 minuten per aflevering op de dvd ofzoquote:Op zondag 1 januari 2006 16:26 schreef du_ke het volgende:
Laat inderdaad. Heb ook steeds meer het gevoel dat het uur maar een half uurtje is met alle reclame en die introductie aan het begin.
Ja, da's ook wel jammer. Ze laten het real-time concept wel heel erg hard vallen nu.quote:Op zondag 1 januari 2006 15:35 schreef SunChaser het volgende:
Ja, dat vond ik ool. De Dag lijkt zo ook langer te duren. Maar in Dag 4 is Jack ongeacht waar hij is binnen 5 minuten weer bij CTU dus er past veel in 1 dag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |