Naja, wetende dat Chinees gewond was, wetende dat Paul met spoed geopereerd moest worden, wetende dat Jack standaard zijn werk voor zijn priveleven stelt, was het inderdaad niet helemaal onverwachtquote:Op maandag 16 januari 2006 11:45 schreef H.Flick het volgende:
Was ik de enige die de laatste 5 minuten echt van mijlen ver al zag aankomen?
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:10 schreef Tobbes het volgende:
Kan ook 21 geweest zijn.
was friendly fire van die chinezen hoor dat de consul gedood heeft...quote:Op maandag 16 januari 2006 11:40 schreef Tobbes het volgende:
Mooie plotwending!
Jammer dat ze het nou ook niet konden laten om die consult te laten doodschieten; dat maakt het dan voor mij weer to much.
erm, mag ik je even herinneren aan Kim Bauer....quote:Op maandag 16 januari 2006 11:48 schreef Tobbes het volgende:
[..]
wetende dat Jack standaard zijn werk voor zijn priveleven stelt,
Ja, dus?quote:Op maandag 16 januari 2006 13:13 schreef Repeat het volgende:
[..]
was friendly fire van die chinezen hoor dat de consul gedood heeft...
quote:
hieruit maak ik op dat je het te grof vond van CTU om die kerel te ownen ofzoquote:Op maandag 16 januari 2006 11:40 schreef Tobbes het volgende:
Mooie plotwending!
Jammer dat ze het nou ook niet konden laten om die consult te laten doodschieten; dat maakt het dan voor mij weer to much.
quote:Op maandag 16 januari 2006 12:18 schreef xonmultimedia het volgende:
[..]
iemand anders die het zeker weet?
quote:Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
dan moet je nog AARDIG wat inhalen![]()
bijna 4 hele seizoenen
Er zitten dus drie grote aanslagen in deze 24 uur, dat is zelfs voor heel fanatieke terroristen wel een beetje veel. Het gemak waarmee na het falen van de eerst missie niet één maar zelfs twee alternatieve acties van globaal dezelfde impact volledig klaar waren voor uitvoering maakt het allemaal wel erg onwaarschijnlijk.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef Zombine het volgende:
Tsja, wat verwacht jij dan van 24? Het concept van 24 is 1 dag waar ze een aanslag moeten voorkomen. Haal je dat weg dan is het geen 24 meer. Hetzelfde truukje mag dan herhaalt worden. Maar wel elke keer op een goede manier.
Al mocht deze dag wel iets minder aanslagen hebben inderdaad. en wat meer richten op de tussenliggende relaties van de personen ( zoals ik eerder ook al eens gezegd heb ).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |