abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34115656
Ach, een dokter is nog wel te begrijpen.

Gewoon toffe aflevering.
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
pi_34115731
Was ik de enige die de laatste 5 minuten echt van mijlen ver al zag aankomen?
pi_34115799
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:45 schreef H.Flick het volgende:
Was ik de enige die de laatste 5 minuten echt van mijlen ver al zag aankomen?
Naja, wetende dat Chinees gewond was, wetende dat Paul met spoed geopereerd moest worden, wetende dat Jack standaard zijn werk voor zijn priveleven stelt, was het inderdaad niet helemaal onverwacht

Maar goed, ik zie ook aankomen dat de bom uiteindelijk niet valt

Dus...
pi_34116216
kort vraagje..welke aflevering hebben we gisteravond gehad? dus episode?
pi_34116269
20?
pi_34116488
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:02 schreef Tobbes het volgende:
20?
thanks
pi_34116531
Kan ook 21 geweest zijn.
pi_34116789
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:10 schreef Tobbes het volgende:
Kan ook 21 geweest zijn.
iemand anders die het zeker weet?
pi_34116837
Volgens het boekje van de DVDbox was het aflevering 20 . Er komen er nog 4.
pi_34117241
Volgende week op vakantie, geen 24 dus. En dat op dit moment
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_34118523
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:40 schreef Tobbes het volgende:
Mooie plotwending!

Jammer dat ze het nou ook niet konden laten om die consult te laten doodschieten; dat maakt het dan voor mij weer to much.
was friendly fire van die chinezen hoor dat de consul gedood heeft...
pi_34118553
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:48 schreef Tobbes het volgende:

[..]

wetende dat Jack standaard zijn werk voor zijn priveleven stelt,
erm, mag ik je even herinneren aan Kim Bauer....
daarvoor had ie nog bijna de president omgelegd man
pi_34119471
Kim Bauer !

(oh sorry)
pi_34119993
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:13 schreef Repeat het volgende:

[..]

was friendly fire van die chinezen hoor dat de consul gedood heeft...
Ja, dus?
pi_34120063
quote:
Op maandag 16 januari 2006 13:55 schreef Tobbes het volgende:

[..]

Ja, dus?
quote:
Op maandag 16 januari 2006 11:40 schreef Tobbes het volgende:
Mooie plotwending!

Jammer dat ze het nou ook niet konden laten om die consult te laten doodschieten; dat maakt het dan voor mij weer to much.
hieruit maak ik op dat je het te grof vond van CTU om die kerel te ownen ofzo Wees dan ook duidelijk!
pi_34120085
Nee, ik het het over de storywriters en de regie enzo
pi_34120108
Het is aflevering 20. er moeten er dus nog 4 komen. nog een maand genieten.
quote:
Op maandag 16 januari 2006 12:18 schreef xonmultimedia het volgende:

[..]

iemand anders die het zeker weet?
  maandag 16 januari 2006 @ 16:05:21 #268
90141 gerwin11
Jesus says hi
pi_34124444
ik weet t,
des te meer om in een ruk te kijken
quote:
Op maandag 16 januari 2006 00:37 schreef 7eVeNL het volgende:

[..]

dan moet je nog AARDIG wat inhalen
bijna 4 hele seizoenen
-Words without actions are the assassins of idealism.-
-All people are equal but some people are more equal than others.-
pi_34125392
Goed, in het correcte topic dan maar..
Ok, ik volg 24 niet, maar kijk ernaar als ik erlangs zap (wat zelden is).
Gisteren zag ik echter een episode waarin Jack(?) en nog wat mensen stonden te wachten bij een consulaat (Chinees?) waar een gozer (Lee) zat die ze moesten hebben, wegens een nucleaire bom.
Hij wilde alleen naar binnen, maar zijn teammembers wilden ook mee. Maar nee, dat mocht niet van Jack, want als hij gepakt zou worden, kon hij dan altijd nog zeggen dat het een eenmansactie was...
Prima.. ware het niet dat hij wel een microfoontje en oortje bij zich had. Stel dat hij gepakt werd, zouden die gasten dan ECHT niet doorhebben dat hij NIET alleen was? Ik bedoel, zo'n oortje en microfoontje heb je toch niet bij je omdat je het stoer vind ofzo.. beetje vaag..
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 16 januari 2006 @ 18:23:36 #270
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34129089
Ik vond het enige kutte van de laatste aflevering dat geen enkele gast raak schoot op jack bauer, terwijl ze daar met een man of 4 op hem stonden te knallen. Hebben ze niet geleerd hoe een pistool werkt ofzo?
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_34129691
Die Lee werd toch geraakt? Is niet zo raar dat Jack niet geraakt werd, omdat die man over zijn rug hing. Maar het was weer het zoveelste voorbeeld van een rare onderbemande actie van Bauer, alsof het aantal mensen dat een dergelijke actie op het terrein van een diplomatieke missie de feiten minder erg maken. Volgens mij waren de Chinezen ook wel op het idee gekomen dat de regering van de VS er iets te maken had als ze een hooggeplaatste CTU functionaris gepakt hadden.

Ik weet eigenlijk niet meer zo of ik het nog wel een goede serie vind; hetzelfde truukje wordt steeds op een net iets andere manier herhaald. En twee nucleaire aanslagen door dezelfde terroristen vind ik ook wel een beetje veel op één dag. Zeker als je nagaat dat ze en passant ook nog even de president uit de lucht gaan schieten.
  maandag 16 januari 2006 @ 20:10:30 #272
127813 Zombine
pok, pok, pok, pok
pi_34133623
Tsja, wat verwacht jij dan van 24? Het concept van 24 is 1 dag waar ze een aanslag moeten voorkomen. Haal je dat weg dan is het geen 24 meer. Hetzelfde truukje mag dan herhaalt worden. Maar wel elke keer op een goede manier.

Al mocht deze dag wel iets minder aanslagen hebben inderdaad. en wat meer richten op de tussenliggende relaties van de personen ( zoals ik eerder ook al eens gezegd heb ).
pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, pok, tik, tik
pi_34140732
quote:
Op maandag 16 januari 2006 20:10 schreef Zombine het volgende:
Tsja, wat verwacht jij dan van 24? Het concept van 24 is 1 dag waar ze een aanslag moeten voorkomen. Haal je dat weg dan is het geen 24 meer. Hetzelfde truukje mag dan herhaalt worden. Maar wel elke keer op een goede manier.

Al mocht deze dag wel iets minder aanslagen hebben inderdaad. en wat meer richten op de tussenliggende relaties van de personen ( zoals ik eerder ook al eens gezegd heb ).
Er zitten dus drie grote aanslagen in deze 24 uur, dat is zelfs voor heel fanatieke terroristen wel een beetje veel. Het gemak waarmee na het falen van de eerst missie niet één maar zelfs twee alternatieve acties van globaal dezelfde impact volledig klaar waren voor uitvoering maakt het allemaal wel erg onwaarschijnlijk.

Daarnaast, hoe logisch is het dat ze een plan hebben voor ná de catastrofale melt-down van tientallen reactoren over de hele VS verspreid? Je moet wel heel weinig vertrouwen hebben in je eigen plannen als je denkt dat je na de dood en vernietiging die dat oplevert nog een atoombommetje voor het geval dat hebt ingeslagen.

Daarnaast; Palmer gebruikt nu plotseling de kamers van de president van de Verenigde Staten (in een kantoorgebouw in Los Angeles). Ook dat lijkt mij heel erg onwaarschijnlijk. Hij mag misschien nog wel 'mr. President' heten, maar hij is niet meer de man die aanspraak heeft op het gebruik van de hulpmiddlen van POTUS.
pi_34143077
Voor de geloofwaardigheid hoef je 24 allang niet meer te kijken.

Heb net de aflevering van de video gekeken (kwart voor 12 was me wat laat), vond 'm erg sterk. De dubbele operatie zag ik wel aankomen, maar ik vond het wel erg sterk geacteerd. Ben benieuwd hoe Palmer die Chinezen af gaat wimpelen en wat Marwan gaat doen.
  Redactie Frontpage maandag 16 januari 2006 @ 23:33:07 #275
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_34143172
Ik vind t ook wel onlogisch dat Bauer na bijna 4 delen nog steeds in leven is, hoeveel geluk kan je hebben.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')