quote:Pool:
Jullie kunnen er niet over ophouden hè.
Hoewel ik het zelf ook niet kan laten om er over te blijven lachen.
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
De OP vind je HIERquote:Yvonne:
Geen telefoonnummers 'van Kees en kornuiten' hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
Oepsquote:Op zondag 25 december 2005 16:08 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Mooi die spelfout!
ff die mooie remix luisteren van Punnik, doe ik bij ieder nieuwe aflevering![]()
Nog 14 stemmen en we halen Fokken! in!quote:Op zondag 25 december 2005 16:22 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Oepsals een Modje effe het jaar in de TT kan fixen..
![]()
Kankerkachel staat inmiddels op de 9e plek!!
Is dat nu Zalm daar op TVquote:Op zondag 25 december 2005 16:26 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik kom ook telkens weer nieuwe dingen tegen in het filmpje
[afbeelding]
Anders krijgt ze haar poes niet nat.quote:Op zondag 25 december 2005 16:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Is dat nu Zalm daar op TV?
Je kunt beter de TT fixen vriendquote:Op zondag 25 december 2005 16:46 schreef MMaRsu het volgende:
Oeh een olijke tvp op deze kerstdag,,
Terug vind Post, om je post terug te kunnen vinden in je active topics!quote:Op zondag 25 december 2005 17:00 schreef johnplayer het volgende:
Ok, forum nerd hier, wat is tvp????
quote:Op zondag 25 december 2005 17:22 schreef Othala het volgende:
Ik heb zojuist al wat vragen opgesteld voor Kees, als we er gaan drinken...
- Hoe was je kerst?
- Wat zijn je goede voornemens?
- Heb je veel reaties gekregen na de uitzending?
- Weet je van je fan club af?
Als iemand nog GOEDE vragen heeft toe te voegen hoor ik ze graag!
Vraag of hij nog meer van die stopwoordjes heeft.quote:Op zondag 25 december 2005 17:22 schreef Othala het volgende:
die stonden al in een eerder topic maar kan ze ff niet vinden..quote:Op zondag 25 december 2005 17:22 schreef Othala het volgende:
Hééérlijk is ie!quote:Op zondag 25 december 2005 17:54 schreef Rainboww het volgende:
[..]
die stonden al in een eerder topic maar kan ze ff niet vinden..
Nieuwe MP3 Remix:
Woensel Village People - Kees is Born to be Alive![]()
met Mieke zeker?quote:Op zondag 25 december 2005 17:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zo zou het ongeveer klinken als Kees een zoontje zou hebben.
Oh...quote:Op zondag 25 december 2005 17:27 schreef Sturmvogel het volgende:
Hij heeft toch die honden.
1 2 3 | moslimmoeheid 380 kankerkachel 244 |
En, heb je snel gehoopt?quote:Op zondag 25 december 2005 16:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja ik hoop ook snel dat je sterft ja...
Ga je me nog antwoorden, vieze kankerflikker.quote:Op zondag 25 december 2005 16:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja ik hoop ook snel dat je sterft ja...
Kan ie mooi een KK-handel opzetten en voor veel geld signerenquote:Op zondag 25 december 2005 19:38 schreef El_Rolando het volgende:
Kees wordt bijna een bekende Nederlander.
Dat dacht ikquote:Op zondag 25 december 2005 18:44 schreef Sturmvogel het volgende:
Ruud woont daar niet.
Same herequote:Op zondag 25 december 2005 20:16 schreef Enchanter het volgende:
kk tvp
Vanochtend nog maar 21 stemmen en op plaats 45 gaat goedquote:Op zondag 25 december 2005 18:55 schreef Yildiz het volgende:
http://www.woordvanhetjaar.nl/tussenstand.php?bID=4
[ code verwijderd ]
Ik heb net het fragment even uit de aflevering geknipt:quote:Op zondag 25 december 2005 20:50 schreef bupatH het volgende:
Ik kan het orginele fragment niet meer vinden(niet de hele aflevering dus) heeft iemand iemand nog een linkje ??
morgen nog een keer hequote:Op zondag 25 december 2005 21:16 schreef nexcro het volgende:
heb ook maar even gestemd op dat kankerkachel woord in die ene lijst.
Volgens mij kun je 1 keer per dag stemmen jaquote:
Welnee, als je je Cookies en tijdelijke internetfiles wegdoet, kun je zo vaak stemmen als je wiltquote:Op zondag 25 december 2005 21:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij kun je 1 keer per dag stemmen ja![]()
Moet morgen zeker lukkenquote:
Whehe. Goedzoquote:
Over welk filmpje heb jij het?quote:Op zondag 25 december 2005 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zag net pas het filmpje van Kees waar hij door 2 fokkers diepzinnig wordt geinteviewd!
Die van zippyvideos!quote:
de kracht van fok!quote:
Das geen intervieuw, das nu al Cult met een grote C....quote:Op zondag 25 december 2005 23:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://www.zippyvideos.com/4906005752766306/kees/ dus
quote:Er heeft zich een probleem voorgedaan. Probeer het svp straks nog eens!
Excuses voor het ongemak,
redactie woordvanhetjaar.nl
Can't connect to MySQL server on 'sql-2.vuurwerk.nl' (111)
1. kankerkachel 584quote:Op maandag 26 december 2005 10:21 schreef Burbo het volgende:
Er moet meer gespamd worden met die link, anders halen we het niet
http://www.zippyvideos.com/4906005752766306/kees/quote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef tonks het volgende:
Ik kan dat filmpje niet zien!! iemand een directe link ofzo?
Omdat kankerkachel nu in eens 'boom-ed' staat het op 1, maar voorgaande maandenquote:Er wordt naar twee scores gekeken: 1. de totaalscore, en 2. de score per maand. Door de maandscore mee te laten wegen, wordt voorkomen dat woorden die aan het eind van het jaar wellicht weer vergeten zijn minder kans maken. Het valt immers te verwachten dat in het jaaroverzichtenseizoen - december - meer gestemd gaat worden dan in bijvoorbeeld de zomermaanden.
De formule is als volgt:
1. 50%: weging t.o.v. woord met hoogste totale aantal stemmen
(stemmen/maximum)*1200
2. 50%: weging t.o.v. woord met hoogste totaal aantal stemmen in een maand
(stemmen/maximum)*100 , en dat voor elke maand van het jaar
De som van 1. en 2. bepaalt het aantal punten van een woord (dat maximaal 2400 kan bedragen). Het woord met het hoogste aantal punten wordt Woord van het Jaar.
quote:Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef vinge het volgende:
Jongens, meisjes, dames en heren, we hebben nu onderhand toch wel de plicht om onzer Cees te verlossen van al zijn ellende!! Ik vind dat het geld van de SHKK-kalender naar het SHKK-fonds moet worden doorgesluisd! Verlos Cees van zijn SHKK!!! Inzamelingsactie naar giro 444!
Dat is geen Belg... da's gewoon de site van een FOK!ker hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 14:13 schreef Mastertje het volgende:
http://www.kankerkachel.be/
CHECK DIE BELG!
quote:Op maandag 26 december 2005 14:13 schreef Mastertje het volgende:
http://www.kankerkachel.be/
CHECK DIE BELG!
als we gewoon een paar duizend votes halen moet het als nog lukkenquote:Op maandag 26 december 2005 12:28 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ook al staat kankerkachel op 1, gewoon blijven doorstemmen, ze berekenen de eind uitslag ook met maand-scores:
[..]
Omdat kankerkachel nu in eens 'boom-ed' staat het op 1, maar voorgaande maanden
niet, op dat 2e punt krijgt 'kankerkachel' dus geen punten.
quote:Op maandag 26 december 2005 14:15 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is geen Belg... da's gewoon de site van een FOK!ker hoor.
ga je dan bij kees langs?quote:Op maandag 26 december 2005 16:48 schreef Sturmvogel het volgende:
Nog 73 uur en 45 min
Heb het niet verstaanquote:Op maandag 26 december 2005 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, oud en nieuw vieren daar. Heeft ie in het filmpje afgesproken, heb je dat niet gezien?
stervendhoerenkankerspelquote:Op maandag 26 december 2005 17:49 schreef Rainboww het volgende:
Nu iedereen dit spel gaan doen : Pallet's sorteren met Kees - The Game![]()
Het is echt de beste tot nu toe, zit gewoon geweldig in elkaarquote:Op maandag 26 december 2005 20:53 schreef Thieske het volgende:
Ik wil nog even iedereen wijzen op deze remix van Punnik uit de OP. Ik kan er geen genoeg van krijgen!
http://punnik.nl/fok/Punnik-StervendeHoereKankerKachel.mp3
die is mooi jaquote:Op maandag 26 december 2005 20:53 schreef Thieske het volgende:
Ik wil nog even iedereen wijzen op deze remix van Punnik uit de OP. Ik kan er geen genoeg van krijgen!
die zouden ze bij wijze van spreken zo op de radio kunnen uitzenden hij is zo strakquote:Op maandag 26 december 2005 20:53 schreef Thieske het volgende:
Kan je niet de eerste 3 seconden van het geluidsfragment rippen ?quote:Op maandag 26 december 2005 21:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Heeft iemand een geluidsfragment waar Kees alleen maar SHKK zegt ofzo, dan kan ik ook een liedje proberen te maken.
Maar stervende hoeren zijn natuurlijk wel wat anders dan zijn Spaansequote:Op maandag 26 december 2005 22:10 schreef Bravebart het volgende:
Grappig trouwens dat hij scheldt met 'stervende hoeren' terwijl hij er zelf naar toe gaat
Haha, ja idd want die is zo gruwelijk natquote:Op maandag 26 december 2005 22:13 schreef Thieske het volgende:
[..]
Maar stervende hoeren zijn natuurlijk wel wat anders dan zijn Spaanse![]()
![]()
Owjaquote:Op maandag 26 december 2005 22:17 schreef Othala het volgende:
nee, dat is die ene uit de Dominiquaanse Republiek!
Beter opletten jij!![]()
Dat is een en dezelfde alleen denkt/dacht Kees dat ze uit Spanje kwam.quote:Op maandag 26 december 2005 22:17 schreef Othala het volgende:
nee, dat is die ene uit de Dominiquaanse Republiek!
Beter opletten jij!![]()
Nee.quote:Op maandag 26 december 2005 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je niet de eerste 3 seconden van het geluidsfragment rippen ?
Neen!quote:Op maandag 26 december 2005 22:24 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat is een en dezelfde alleen denkt/dacht Kees dat ze uit Spanje kwam.
Toch?![]()
Idd, kees in een jaren 80 clip met pallets, kachels en bierquote:Op maandag 26 december 2005 21:31 schreef dizeerik het volgende:
[..]
die zouden ze bij wijze van spreken zo op de radio kunnen uitzenden hij is zo strak![]()
nu nog de video clip met onze held KEES, en dan de spaanse er bij in.
Ik heb hem wel, maar ik zit te kijken waar ik hem moet gaan uploaden...quote:Op maandag 26 december 2005 22:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Veel plezier in Kenia.
En ik heb nu een sample van shkk maar dan hoor je op de achtergrond de muziek uit het liedje waar ik hem vandaan heb. Kan niemand mij een sample geven zonder muziek op de achtergrond?
Ja probeerde ik al, maar dat lukt niet...quote:
nee jaren 90 man toen die hakken en zagen clips helemaal in warenquote:Op maandag 26 december 2005 22:33 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Idd, kees in een jaren 80 clip met pallets, kachels en bier
Nee man, hij is veel te druk bezig met pallets sorteren en naar de hoeren gaanquote:Op maandag 26 december 2005 22:53 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Vraag me af of die vent het inmiddels doorheeft, z'n verborgen roem.
Meer geld heeft ie waarschijnlijk nietquote:Op maandag 26 december 2005 22:59 schreef Othala het volgende:
Toen Sturm en ik hem spraken zei Kees dat hij maar 3 keer in de maand naar de hoeren gaat....
Ach kost toch € 1800 per jaar.quote:Op maandag 26 december 2005 22:59 schreef Othala het volgende:
Toen Sturm en ik hem spraken zei Kees dat hij maar 3 keer in de maand naar de hoeren gaat....
Huhquote:
Inderdaad voor de echte diehards, maar welquote:Op maandag 26 december 2005 23:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Quyxz - Permanent SHKK
Permanent hetzelfde stukje.Voor de echte diehards.
hoe in godsnaam ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 06:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb ook maar even gestemd.
hier doet ie 't ook niet op t moment!quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:13 schreef Danny het volgende:
[..]
hoe in godsnaam ?
Hier doet die site 't al sinds gistermiddag niet...
hahahahahquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:50 schreef dizeerik het volgende:
[afbeelding]
kees gespot, hij heeft na jaren van trouwe dienst promotie gekregen
De site doet het nu wel weerquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:34 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
hier doet ie 't ook niet op t moment!
heb gister nog wel gestemd!
Eyo Kap'tein Kees!quote:Op maandag 26 december 2005 22:53 schreef dizeerik het volgende:
[..]
of alla captain jack uit eer betoon. En dan Kees als jack en die spaanse als die zangeres die altijd in die clips zat![]()
Hij doet het weerquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:13 schreef Danny het volgende:
[..]
hoe in godsnaam ?
Hier doet die site 't al sinds gistermiddag niet...
Wie noemt hem een god danquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:09 schreef Assiej het volgende:
Whahaha
Noem je dat een god?
Iemand die met kanker loopt te spotten?
Nou ik noem t eerder iemand die triest is,
Die geen respect toont voor mensen ..
730.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
1. kankerkachel 678
2. bandstemmen 520
Huilliequote:Op dinsdag 27 december 2005 12:09 schreef Assiej het volgende:
Whahaha
Noem je dat een god?
Ja idd, ik heb net voor de tweede keer gestemdquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:09 schreef Assiej het volgende:
Whahaha
Noem je dat een god?
Volgens mij loop je al achterquote:
Elke 30 minuten wordt het ververst, LEZENquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:53 schreef zalmsalade het volgende:
ik stem en het blijft 772!
doorgestoken kaart zegt ik je
ja die melding kregen wij ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:03 schreef LudoSanders het volgende:
Hij is verwijderd?!
Woord niet gevonden; waarschijnlijk is het verwijderd.
Onze excuses voor het ongemak.
Ja zet die eropquote:
Hij staat toch nog steeds bovenaan met 798?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:18 schreef Bravebart het volgende:
Idd triest dat ze hem eraf hebben gehaald, nu maar snel kanker-kachel weer op #1 krijgen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:18 schreef Bravebart het volgende:
Idd triest dat ze hem eraf hebben gehaald, nu maar snel kanker-kachel weer op #1 krijgen
en als ze die verwijderen word het kanker_kachelquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:21 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Hij staat toch nog steeds bovenaan met 798?
Een andere grapjas heeft het woord nogmaals toegvoegt ditmaal echter met een streepje ertussen.![]()
Het wordt elke 30 min ververstquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:21 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Hij staat toch nog steeds bovenaan met 798?
Een andere grapjas heeft het woord nogmaals toegvoegt ditmaal echter met een streepje ertussen.![]()
We hebben sproitjes.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:36 schreef Quyxz_ het volgende:
We moeten de leukste uitspraak van Kees hebben zonder kanker erin denk ik.
'Sproitjes'.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:36 schreef Quyxz_ het volgende:
We moeten de leukste uitspraak van Kees hebben zonder kanker erin denk ik.
Nee lul... da's toch geen 'normaal' woord. Stem gewoon op 'sproitjes', die heb ik net toegevoegd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:49 schreef Bravebart het volgende:
We moeten eigenlijk ff een gezamelijk woord hebben, waar we op gaan stemmen![]()
Hebben we meer kans...
-edit- Ik vind palletssorten opzich wel een goeie.
En spoitjes is wel een normaal woordquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee lul... da's toch geen 'normaal' woord. Stem gewoon op 'sproitjes', die heb ik net toegevoegd.
Het is tenminste wel één woord, in tegenstelling tot 'palletssorteren'.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En spoitjes is wel een normaal woord
Goed, goed.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:06 schreef 9christensen het volgende:
braun hoe hejt ta
Op kanker-kachel ?quote:
Kankerquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:09 schreef Assiej het volgende:
Whahaha
Noem je dat een god?
quote:
Meeste dagen bierdrinkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Goed, goed.
Wat dooj toch aal dezer dagen?
Woar is Dos37 de laatste tijd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:50 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Meeste dagen bierdrinken
en uitslapen..
wat ie braun?
Bier tanken, mensen in de nek drietn en lanterfaantn wa.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:50 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Meeste dagen bierdrinken
en uitslapen..
wat ie braun?
hij is met de opleiding stopt. hij is noe an 't warkquote:
ie doat er wat an braun.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bier tanken, mensen in de nek drietn en lanterfaantn wa.
woat een maafkeesquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:02 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hij is met de opleiding stopt. hij is noe an 't wark
joa hij post nie meer zoveel hequote:
Zit niet zo te huilenquote:
woarquote:
hij werkt met kachels denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mogen jullie om 16:00 uur al stoppen met pallets sorteren!? Relaxt!
K huil niet,quote:
Kees heeft dat woord niet persoonlijk verzonnen hoor, dom wicht. Dat mocht ie gewild hebben trouwens.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
K huil niet,
Jullie hebben alleen geen respect voor de mensen met kanker
wie verzint dr nou zo'n achterlijk woord
dan ben je toch niet helemaal 100% bovenin ..
Triest
Ik ben hier weg.. Ik ga me niet verlagen naar dit niveau!Lateeeeeeers
Jij hebt geen respect voor achterlijke mensenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
K huil niet,
Triest
Goed planquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik vind dat we 'internetcensuur' maar eens moeten toevoegen
Al gedaan? Anders doe ik het ffquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik vind dat we 'internetcensuur' maar eens moeten toevoegen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:01 schreef omegaproject het volgende:
[..]
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1079.html
Serieusquote:
Gestemdquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:01 schreef omegaproject het volgende:
[..]
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1079.html
jammer dat ze geen forum hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:13 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt eer ze dit woord verwijderen
zal niet lang meer durenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:13 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt eer ze dit woord verwijderen
quote:Schone lei
We beginnen 2005 met frisse moed en een schone lei. Dit jaar zullen we strenger zijn: woorden die naar ons oordeel aan een subcultuur zijn gebonden worden verwijderd. Die kunnen terecht in onze zandbak op vetste.woordvanhetjaar.nl.
Leer spellen domme trut, kijk naar je ondertitelquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
K huil niet,
Triest
wegquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:26 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Kees dan maar? Hopelijk verwijderen ze deze niet![]()
Als we nou dat bandstemmen gaan spammen, zullen ze die dan ook weg gaan halen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:34 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ze hebben Fokken ook weggehaald!
Lijkt me een mooi plan, ik snap trouwens niet wat er mis is met Fokkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:36 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Als we nou dat bandstemmen gaan spammen, zullen ze die dan ook weg gaan halen?
Dat hangt ook een bepaalde subcultuur aanquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi plan, ik snap trouwens niet wat er mis is met Fokken![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:36 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Als we nou dat bandstemmen gaan spammen, zullen ze die dan ook weg gaan halen?
Moeten we niet alleen tekst neerpleuren ipv ook stemmen ? Anders winnen ze alsnogquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:00 schreef johnplayer het volgende:
Ik ook, inclusief tekst natuurlijk
Ja gekkenhuis! Niet lopen stemmen op dat woord ... alleen maar zouteloze comments neerpleurenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moeten we niet alleen tekst neerpleuren ipv ook stemmen ? Anders winnen ze alsnog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |