Ik heb hem wel, maar ik zit te kijken waar ik hem moet gaan uploaden...quote:Op maandag 26 december 2005 22:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Veel plezier in Kenia.
En ik heb nu een sample van shkk maar dan hoor je op de achtergrond de muziek uit het liedje waar ik hem vandaan heb. Kan niemand mij een sample geven zonder muziek op de achtergrond?
Ja probeerde ik al, maar dat lukt niet...quote:
nee jaren 90 man toen die hakken en zagen clips helemaal in warenquote:Op maandag 26 december 2005 22:33 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Idd, kees in een jaren 80 clip met pallets, kachels en bier
Nee man, hij is veel te druk bezig met pallets sorteren en naar de hoeren gaanquote:Op maandag 26 december 2005 22:53 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Vraag me af of die vent het inmiddels doorheeft, z'n verborgen roem.
Meer geld heeft ie waarschijnlijk nietquote:Op maandag 26 december 2005 22:59 schreef Othala het volgende:
Toen Sturm en ik hem spraken zei Kees dat hij maar 3 keer in de maand naar de hoeren gaat....
Ach kost toch € 1800 per jaar.quote:Op maandag 26 december 2005 22:59 schreef Othala het volgende:
Toen Sturm en ik hem spraken zei Kees dat hij maar 3 keer in de maand naar de hoeren gaat....
Huhquote:
Inderdaad voor de echte diehards, maar welquote:Op maandag 26 december 2005 23:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Quyxz - Permanent SHKK
Permanent hetzelfde stukje.Voor de echte diehards.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |