Dat is geen Belg... da's gewoon de site van een FOK!ker hoor.quote:Op maandag 26 december 2005 14:13 schreef Mastertje het volgende:
http://www.kankerkachel.be/
CHECK DIE BELG!
quote:Op maandag 26 december 2005 14:13 schreef Mastertje het volgende:
http://www.kankerkachel.be/
CHECK DIE BELG!
als we gewoon een paar duizend votes halen moet het als nog lukkenquote:Op maandag 26 december 2005 12:28 schreef Sterke_Yerke het volgende:
Ook al staat kankerkachel op 1, gewoon blijven doorstemmen, ze berekenen de eind uitslag ook met maand-scores:
[..]
Omdat kankerkachel nu in eens 'boom-ed' staat het op 1, maar voorgaande maanden
niet, op dat 2e punt krijgt 'kankerkachel' dus geen punten.
quote:Op maandag 26 december 2005 14:15 schreef BrauN het volgende:
[..]
Dat is geen Belg... da's gewoon de site van een FOK!ker hoor.
ga je dan bij kees langs?quote:Op maandag 26 december 2005 16:48 schreef Sturmvogel het volgende:
Nog 73 uur en 45 min
Heb het niet verstaanquote:Op maandag 26 december 2005 17:25 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Ja, oud en nieuw vieren daar. Heeft ie in het filmpje afgesproken, heb je dat niet gezien?
stervendhoerenkankerspelquote:Op maandag 26 december 2005 17:49 schreef Rainboww het volgende:
Nu iedereen dit spel gaan doen : Pallet's sorteren met Kees - The Game![]()
Het is echt de beste tot nu toe, zit gewoon geweldig in elkaarquote:Op maandag 26 december 2005 20:53 schreef Thieske het volgende:
Ik wil nog even iedereen wijzen op deze remix van Punnik uit de OP. Ik kan er geen genoeg van krijgen!
http://punnik.nl/fok/Punnik-StervendeHoereKankerKachel.mp3
die is mooi jaquote:Op maandag 26 december 2005 20:53 schreef Thieske het volgende:
Ik wil nog even iedereen wijzen op deze remix van Punnik uit de OP. Ik kan er geen genoeg van krijgen!
die zouden ze bij wijze van spreken zo op de radio kunnen uitzenden hij is zo strakquote:Op maandag 26 december 2005 20:53 schreef Thieske het volgende:
Kan je niet de eerste 3 seconden van het geluidsfragment rippen ?quote:Op maandag 26 december 2005 21:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Heeft iemand een geluidsfragment waar Kees alleen maar SHKK zegt ofzo, dan kan ik ook een liedje proberen te maken.
Maar stervende hoeren zijn natuurlijk wel wat anders dan zijn Spaansequote:Op maandag 26 december 2005 22:10 schreef Bravebart het volgende:
Grappig trouwens dat hij scheldt met 'stervende hoeren' terwijl hij er zelf naar toe gaat
Haha, ja idd want die is zo gruwelijk natquote:Op maandag 26 december 2005 22:13 schreef Thieske het volgende:
[..]
Maar stervende hoeren zijn natuurlijk wel wat anders dan zijn Spaanse![]()
![]()
Owjaquote:Op maandag 26 december 2005 22:17 schreef Othala het volgende:
nee, dat is die ene uit de Dominiquaanse Republiek!
Beter opletten jij!![]()
Dat is een en dezelfde alleen denkt/dacht Kees dat ze uit Spanje kwam.quote:Op maandag 26 december 2005 22:17 schreef Othala het volgende:
nee, dat is die ene uit de Dominiquaanse Republiek!
Beter opletten jij!![]()
Nee.quote:Op maandag 26 december 2005 22:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Kan je niet de eerste 3 seconden van het geluidsfragment rippen ?
Neen!quote:Op maandag 26 december 2005 22:24 schreef Thieske het volgende:
[..]
Dat is een en dezelfde alleen denkt/dacht Kees dat ze uit Spanje kwam.
Toch?![]()
Idd, kees in een jaren 80 clip met pallets, kachels en bierquote:Op maandag 26 december 2005 21:31 schreef dizeerik het volgende:
[..]
die zouden ze bij wijze van spreken zo op de radio kunnen uitzenden hij is zo strak![]()
nu nog de video clip met onze held KEES, en dan de spaanse er bij in.
Ik heb hem wel, maar ik zit te kijken waar ik hem moet gaan uploaden...quote:Op maandag 26 december 2005 22:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Veel plezier in Kenia.
En ik heb nu een sample van shkk maar dan hoor je op de achtergrond de muziek uit het liedje waar ik hem vandaan heb. Kan niemand mij een sample geven zonder muziek op de achtergrond?
Ja probeerde ik al, maar dat lukt niet...quote:
nee jaren 90 man toen die hakken en zagen clips helemaal in warenquote:Op maandag 26 december 2005 22:33 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Idd, kees in een jaren 80 clip met pallets, kachels en bier
Nee man, hij is veel te druk bezig met pallets sorteren en naar de hoeren gaanquote:Op maandag 26 december 2005 22:53 schreef Gevederde_Vlerk het volgende:
Vraag me af of die vent het inmiddels doorheeft, z'n verborgen roem.
Meer geld heeft ie waarschijnlijk nietquote:Op maandag 26 december 2005 22:59 schreef Othala het volgende:
Toen Sturm en ik hem spraken zei Kees dat hij maar 3 keer in de maand naar de hoeren gaat....
Ach kost toch ¤ 1800 per jaar.quote:Op maandag 26 december 2005 22:59 schreef Othala het volgende:
Toen Sturm en ik hem spraken zei Kees dat hij maar 3 keer in de maand naar de hoeren gaat....
Huhquote:
Inderdaad voor de echte diehards, maar welquote:Op maandag 26 december 2005 23:21 schreef Quyxz_ het volgende:
Quyxz - Permanent SHKK
Permanent hetzelfde stukje.Voor de echte diehards.
hoe in godsnaam ?quote:Op dinsdag 27 december 2005 06:58 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ik heb ook maar even gestemd.
hier doet ie 't ook niet op t moment!quote:Op dinsdag 27 december 2005 08:13 schreef Danny het volgende:
[..]
hoe in godsnaam ?
Hier doet die site 't al sinds gistermiddag niet...
hahahahahquote:Op dinsdag 27 december 2005 01:50 schreef dizeerik het volgende:
[afbeelding]
kees gespot, hij heeft na jaren van trouwe dienst promotie gekregen
De site doet het nu wel weerquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:34 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
hier doet ie 't ook niet op t moment!
heb gister nog wel gestemd!
Eyo Kap'tein Kees!quote:Op maandag 26 december 2005 22:53 schreef dizeerik het volgende:
[..]
of alla captain jack uit eer betoon. En dan Kees als jack en die spaanse als die zangeres die altijd in die clips zat![]()
Hij doet het weerquote:Op dinsdag 27 december 2005 08:13 schreef Danny het volgende:
[..]
hoe in godsnaam ?
Hier doet die site 't al sinds gistermiddag niet...
Wie noemt hem een god danquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:09 schreef Assiej het volgende:
Whahaha
Noem je dat een god?
Iemand die met kanker loopt te spotten?
Nou ik noem t eerder iemand die triest is,
Die geen respect toont voor mensen ..
730.quote:Op dinsdag 27 december 2005 10:19 schreef Sterke_Yerke het volgende:
1. kankerkachel 678
2. bandstemmen 520
Huilliequote:Op dinsdag 27 december 2005 12:09 schreef Assiej het volgende:
Whahaha
Noem je dat een god?
Ja idd, ik heb net voor de tweede keer gestemdquote:
quote:Op dinsdag 27 december 2005 12:09 schreef Assiej het volgende:
Whahaha
Noem je dat een god?
Volgens mij loop je al achterquote:
Elke 30 minuten wordt het ververst, LEZENquote:Op dinsdag 27 december 2005 13:53 schreef zalmsalade het volgende:
ik stem en het blijft 772!
doorgestoken kaart zegt ik je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |