quote:Pool:
Jullie kunnen er niet over ophouden hè.
Hoewel ik het zelf ook niet kan laten om er over te blijven lachen.
Zorg wel dat in deze topics steeds iets nieuws toegevoegd. Het is niet de bedoeling dat we een nieuwe slowchatreeks met tussendoor alleen wat "Kankerkachel Pallets sorteren!"uitroepen krijgen.
Zodra er niets meer toegevoegd wordt, stopt dit mini-reeksje.
De OP vind je HIERquote:Yvonne:
Geen telefoonnummers 'van Kees en kornuiten' hier, anders gaat er heel fijn een slot op en is het einde reeks
Oepsquote:Op zondag 25 december 2005 16:08 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Mooi die spelfout!
ff die mooie remix luisteren van Punnik, doe ik bij ieder nieuwe aflevering![]()
Nog 14 stemmen en we halen Fokken! in!quote:Op zondag 25 december 2005 16:22 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Oepsals een Modje effe het jaar in de TT kan fixen..
![]()
Kankerkachel staat inmiddels op de 9e plek!!
Is dat nu Zalm daar op TVquote:Op zondag 25 december 2005 16:26 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ik kom ook telkens weer nieuwe dingen tegen in het filmpje
[afbeelding]
Anders krijgt ze haar poes niet nat.quote:Op zondag 25 december 2005 16:31 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
[..]
Is dat nu Zalm daar op TV?
Je kunt beter de TT fixen vriendquote:Op zondag 25 december 2005 16:46 schreef MMaRsu het volgende:
Oeh een olijke tvp op deze kerstdag,,
Terug vind Post, om je post terug te kunnen vinden in je active topics!quote:Op zondag 25 december 2005 17:00 schreef johnplayer het volgende:
Ok, forum nerd hier, wat is tvp????
quote:Op zondag 25 december 2005 17:22 schreef Othala het volgende:
Ik heb zojuist al wat vragen opgesteld voor Kees, als we er gaan drinken...
- Hoe was je kerst?
- Wat zijn je goede voornemens?
- Heb je veel reaties gekregen na de uitzending?
- Weet je van je fan club af?
Als iemand nog GOEDE vragen heeft toe te voegen hoor ik ze graag!
Vraag of hij nog meer van die stopwoordjes heeft.quote:Op zondag 25 december 2005 17:22 schreef Othala het volgende:
die stonden al in een eerder topic maar kan ze ff niet vinden..quote:Op zondag 25 december 2005 17:22 schreef Othala het volgende:
Hééérlijk is ie!quote:Op zondag 25 december 2005 17:54 schreef Rainboww het volgende:
[..]
die stonden al in een eerder topic maar kan ze ff niet vinden..
Nieuwe MP3 Remix:
Woensel Village People - Kees is Born to be Alive![]()
met Mieke zeker?quote:Op zondag 25 december 2005 17:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Zo zou het ongeveer klinken als Kees een zoontje zou hebben.
Oh...quote:Op zondag 25 december 2005 17:27 schreef Sturmvogel het volgende:
Hij heeft toch die honden.
1 2 3 | moslimmoeheid 380 kankerkachel 244 |
En, heb je snel gehoopt?quote:Op zondag 25 december 2005 16:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja ik hoop ook snel dat je sterft ja...
Ga je me nog antwoorden, vieze kankerflikker.quote:Op zondag 25 december 2005 16:07 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
ja ik hoop ook snel dat je sterft ja...
Kan ie mooi een KK-handel opzetten en voor veel geld signerenquote:Op zondag 25 december 2005 19:38 schreef El_Rolando het volgende:
Kees wordt bijna een bekende Nederlander.
Dat dacht ikquote:Op zondag 25 december 2005 18:44 schreef Sturmvogel het volgende:
Ruud woont daar niet.
Same herequote:Op zondag 25 december 2005 20:16 schreef Enchanter het volgende:
kk tvp
Vanochtend nog maar 21 stemmen en op plaats 45 gaat goedquote:Op zondag 25 december 2005 18:55 schreef Yildiz het volgende:
http://www.woordvanhetjaar.nl/tussenstand.php?bID=4
[ code verwijderd ]
Ik heb net het fragment even uit de aflevering geknipt:quote:Op zondag 25 december 2005 20:50 schreef bupatH het volgende:
Ik kan het orginele fragment niet meer vinden(niet de hele aflevering dus) heeft iemand iemand nog een linkje ??
morgen nog een keer hequote:Op zondag 25 december 2005 21:16 schreef nexcro het volgende:
heb ook maar even gestemd op dat kankerkachel woord in die ene lijst.
Volgens mij kun je 1 keer per dag stemmen jaquote:
Welnee, als je je Cookies en tijdelijke internetfiles wegdoet, kun je zo vaak stemmen als je wiltquote:Op zondag 25 december 2005 21:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Volgens mij kun je 1 keer per dag stemmen ja![]()
Moet morgen zeker lukkenquote:
Whehe. Goedzoquote:
Over welk filmpje heb jij het?quote:Op zondag 25 december 2005 23:29 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik zag net pas het filmpje van Kees waar hij door 2 fokkers diepzinnig wordt geinteviewd!
Die van zippyvideos!quote:
de kracht van fok!quote:
Das geen intervieuw, das nu al Cult met een grote C....quote:Op zondag 25 december 2005 23:31 schreef --Christiaan-- het volgende:
http://www.zippyvideos.com/4906005752766306/kees/ dus
quote:Er heeft zich een probleem voorgedaan. Probeer het svp straks nog eens!
Excuses voor het ongemak,
redactie woordvanhetjaar.nl
Can't connect to MySQL server on 'sql-2.vuurwerk.nl' (111)
1. kankerkachel 584quote:Op maandag 26 december 2005 10:21 schreef Burbo het volgende:
Er moet meer gespamd worden met die link, anders halen we het niet
http://www.zippyvideos.com/4906005752766306/kees/quote:Op maandag 26 december 2005 11:48 schreef tonks het volgende:
Ik kan dat filmpje niet zien!! iemand een directe link ofzo?
Omdat kankerkachel nu in eens 'boom-ed' staat het op 1, maar voorgaande maandenquote:Er wordt naar twee scores gekeken: 1. de totaalscore, en 2. de score per maand. Door de maandscore mee te laten wegen, wordt voorkomen dat woorden die aan het eind van het jaar wellicht weer vergeten zijn minder kans maken. Het valt immers te verwachten dat in het jaaroverzichtenseizoen - december - meer gestemd gaat worden dan in bijvoorbeeld de zomermaanden.
De formule is als volgt:
1. 50%: weging t.o.v. woord met hoogste totale aantal stemmen
(stemmen/maximum)*1200
2. 50%: weging t.o.v. woord met hoogste totaal aantal stemmen in een maand
(stemmen/maximum)*100 , en dat voor elke maand van het jaar
De som van 1. en 2. bepaalt het aantal punten van een woord (dat maximaal 2400 kan bedragen). Het woord met het hoogste aantal punten wordt Woord van het Jaar.
quote:Op maandag 26 december 2005 12:56 schreef vinge het volgende:
Jongens, meisjes, dames en heren, we hebben nu onderhand toch wel de plicht om onzer Cees te verlossen van al zijn ellende!! Ik vind dat het geld van de SHKK-kalender naar het SHKK-fonds moet worden doorgesluisd! Verlos Cees van zijn SHKK!!! Inzamelingsactie naar giro 444!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |