ja die melding kregen wij ookquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:03 schreef LudoSanders het volgende:
Hij is verwijderd?!
Woord niet gevonden; waarschijnlijk is het verwijderd.
Onze excuses voor het ongemak.
Ja zet die eropquote:
Hij staat toch nog steeds bovenaan met 798?quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:18 schreef Bravebart het volgende:
Idd triest dat ze hem eraf hebben gehaald, nu maar snel kanker-kachel weer op #1 krijgen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:18 schreef Bravebart het volgende:
Idd triest dat ze hem eraf hebben gehaald, nu maar snel kanker-kachel weer op #1 krijgen
en als ze die verwijderen word het kanker_kachelquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:21 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Hij staat toch nog steeds bovenaan met 798?
Een andere grapjas heeft het woord nogmaals toegvoegt ditmaal echter met een streepje ertussen.![]()
Het wordt elke 30 min ververstquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:21 schreef Wokkel1982 het volgende:
[..]
Hij staat toch nog steeds bovenaan met 798?
Een andere grapjas heeft het woord nogmaals toegvoegt ditmaal echter met een streepje ertussen.![]()
We hebben sproitjes.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:36 schreef Quyxz_ het volgende:
We moeten de leukste uitspraak van Kees hebben zonder kanker erin denk ik.
'Sproitjes'.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:36 schreef Quyxz_ het volgende:
We moeten de leukste uitspraak van Kees hebben zonder kanker erin denk ik.
Nee lul... da's toch geen 'normaal' woord. Stem gewoon op 'sproitjes', die heb ik net toegevoegd.quote:Op dinsdag 27 december 2005 14:49 schreef Bravebart het volgende:
We moeten eigenlijk ff een gezamelijk woord hebben, waar we op gaan stemmen![]()
Hebben we meer kans...
-edit- Ik vind palletssorten opzich wel een goeie.
En spoitjes is wel een normaal woordquote:Op dinsdag 27 december 2005 14:57 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee lul... da's toch geen 'normaal' woord. Stem gewoon op 'sproitjes', die heb ik net toegevoegd.
Het is tenminste wel één woord, in tegenstelling tot 'palletssorteren'.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En spoitjes is wel een normaal woord
Goed, goed.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:06 schreef 9christensen het volgende:
braun hoe hejt ta
Op kanker-kachel ?quote:
Kankerquote:Op dinsdag 27 december 2005 12:09 schreef Assiej het volgende:
Whahaha
Noem je dat een god?
Iemand die met kanker loopt te spotten?
Nou ik noem t eerder iemand die triest is,
Die geen respect toont voor mensen ..
quote:
Meeste dagen bierdrinkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 15:11 schreef BrauN het volgende:
[..]
Goed, goed.
Wat dooj toch aal dezer dagen?
Woar is Dos37 de laatste tijd?quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:50 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Meeste dagen bierdrinken
en uitslapen..
wat ie braun?
Bier tanken, mensen in de nek drietn en lanterfaantn wa.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:50 schreef 9christensen het volgende:
[..]
Meeste dagen bierdrinken
en uitslapen..
wat ie braun?
hij is met de opleiding stopt. hij is noe an 't warkquote:
ie doat er wat an braun.quote:Op dinsdag 27 december 2005 15:53 schreef BrauN het volgende:
[..]
Bier tanken, mensen in de nek drietn en lanterfaantn wa.
woat een maafkeesquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:02 schreef 9christensen het volgende:
[..]
hij is met de opleiding stopt. hij is noe an 't wark
joa hij post nie meer zoveel hequote:
Zit niet zo te huilenquote:
woarquote:
hij werkt met kachels denk ikquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Mogen jullie om 16:00 uur al stoppen met pallets sorteren!? Relaxt!
K huil niet,quote:
Kees heeft dat woord niet persoonlijk verzonnen hoor, dom wicht. Dat mocht ie gewild hebben trouwens.quote:Op dinsdag 27 december 2005 16:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
K huil niet,
Jullie hebben alleen geen respect voor de mensen met kanker
wie verzint dr nou zo'n achterlijk woord
dan ben je toch niet helemaal 100% bovenin ..
Triest
Ik ben hier weg.. Ik ga me niet verlagen naar dit niveau!Lateeeeeeers
Jij hebt geen respect voor achterlijke mensenquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
K huil niet,
Triest
Goed planquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik vind dat we 'internetcensuur' maar eens moeten toevoegen
Al gedaan? Anders doe ik het ffquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:50 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik vind dat we 'internetcensuur' maar eens moeten toevoegen
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:01 schreef omegaproject het volgende:
[..]
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1079.html
Serieusquote:
Gestemdquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:01 schreef omegaproject het volgende:
[..]
http://www.woordvanhetjaar.nl/woord/2005/1079.html
jammer dat ze geen forum hebbenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:13 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt eer ze dit woord verwijderen
zal niet lang meer durenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:13 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe lang het duurt eer ze dit woord verwijderen
quote:Schone lei
We beginnen 2005 met frisse moed en een schone lei. Dit jaar zullen we strenger zijn: woorden die naar ons oordeel aan een subcultuur zijn gebonden worden verwijderd. Die kunnen terecht in onze zandbak op vetste.woordvanhetjaar.nl.
Leer spellen domme trut, kijk naar je ondertitelquote:Op dinsdag 27 december 2005 16:32 schreef Assiej het volgende:
[..]
K huil niet,
Triest
wegquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:26 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Kees dan maar? Hopelijk verwijderen ze deze niet![]()
Als we nou dat bandstemmen gaan spammen, zullen ze die dan ook weg gaan halen?quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:34 schreef Sebastiaan_2003 het volgende:
Ze hebben Fokken ook weggehaald!
Lijkt me een mooi plan, ik snap trouwens niet wat er mis is met Fokkenquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:36 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Als we nou dat bandstemmen gaan spammen, zullen ze die dan ook weg gaan halen?
Dat hangt ook een bepaalde subcultuur aanquote:Op dinsdag 27 december 2005 17:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Lijkt me een mooi plan, ik snap trouwens niet wat er mis is met Fokken![]()
quote:Op dinsdag 27 december 2005 17:36 schreef johnplayer het volgende:
[..]
Als we nou dat bandstemmen gaan spammen, zullen ze die dan ook weg gaan halen?
Moeten we niet alleen tekst neerpleuren ipv ook stemmen ? Anders winnen ze alsnogquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:00 schreef johnplayer het volgende:
Ik ook, inclusief tekst natuurlijk
Ja gekkenhuis! Niet lopen stemmen op dat woord ... alleen maar zouteloze comments neerpleurenquote:Op dinsdag 27 december 2005 18:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moeten we niet alleen tekst neerpleuren ipv ook stemmen ? Anders winnen ze alsnog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |