quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:32 schreef jeldrik het volgende:
ah, nog steeds omerta-end Dafan en Dark_killah
Ik heb in het begin nog wel een OC met jullie gedaan. Zeg maar het echte begin van barafranca. De goede oude tijd waarin je je met 500 online was, en geen 2000000 zoals het nu is :-P
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:32 schreef jeldrik het volgende:
ah, nog steeds omerta-end Dafan en Dark_killah
Ik heb in het begin nog wel een OC met jullie gedaan. Zeg maar het echte begin van barafranca. De goede oude tijd waarin je je met 500 online was, en geen 2000000 zoals het nu is :-P
quote:Op zaterdag 24 december 2005 11:39 schreef Dark_Killah het volgende:
[..], de tijd waar je nog rustig een crime kon doen. Nu kan ik er binnen een minuut misschien eentje doen en de rest zit ik te wachten op het o zo snelle omerta.
![]()
Bierquote:Je kunt beter geen bier meer drinken voordat je op het flesje gaat schieten, ik denk dat je te dronken was.
niets mis met veel yashaquote:Op zaterdag 24 december 2005 11:38 schreef Yashaaaaa het volgende:
Der is wel erg veel Yasha in dit topic
quote:Your buddy and you are barely 5 minutes outside the city limits when you see a BMW 1933 303 in front of you, stalled in the road. You step out to see what the matter is but as several guys jump out from where they are secreted you are the victims of a heartless AMBUSH!They weren't reckoning on meeting you two tough guys! You shot their asses for a 6 improvement in your KS and took thier $ 131,662 cash plus their BMW 1933 303 car.
niks aan toe te voegenquote:
om op de uitspraak van Dafan verder te gaan....quote:Op donderdag 29 december 2005 09:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijn vriendje wat toen op dat moment naast me lag moest ook lachen![]()
Dit is toch echt 1hcquote:Op donderdag 29 december 2005 10:27 schreef DeHovenier het volgende:
Iedereen heeft hetzelfde....tenminste, ik spreek voor iedereen
Ik heb het iig wel, echt irri
Dan ga je vroeg slapen Yasha, als je al om 21.00 u in bed lag!
quote:Op donderdag 29 december 2005 10:32 schreef Buccola het volgende:
[..]
om op de uitspraak van Dafan verder te gaan....
Soort zoekt soort?![]()
Booze komt wel goed. Narcs blijft nog wat langer kutten..quote:Op vrijdag 30 december 2005 11:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Pickpocket. En booze en narcs lukt voor geen meter
Dan ben je niet heel nieuw, dacht ik zoquote:Op zaterdag 31 december 2005 00:51 schreef Antonieau het volgende:
hallow!!! ik ben nieuww op Barafranca kan iemand me het SpEl even uitleggen?
Well done, chief: Another beer bottle exploded! \o/
[22:12:30]quote:
Dit topic verneuken?quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:22 schreef skive het volgende:
jezus weer zo'n figuur wat dit topic komt verneuken...
anyway dat had ik gemist ja dafan...
en die ene die op r'dam loopt te zeiken... FU
Die 60 topics was ik geen mod.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Zoals wij al zo vaak gemeld hebben.. er is 60 topics niets aan gedaan en nu beginnen jullie ons ineens te controleren..
Wij zijn allemaal mensen die elkaar van irc kennen en vinden het offtopic geneuzel niet erg.. en als er wel ontopig gepraat wordt door buitenstaanders praten we wel gewoon normaal mee![]()
![]()
ontopic!quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die 60 topics was ik geen mod.
En dat het af en toe wat off-topic gaat kan ik begrijpen, maar dit was gewoon pure bagger.
bagger... volgens jou is het bagger... volgens mij is het nuttige feedback op hoe slecht ons spel atm draait...quote:Op zaterdag 7 januari 2006 20:56 schreef peristilius het volgende:
[..]
Die 60 topics was ik geen mod.
En dat het af en toe wat off-topic gaat kan ik begrijpen, maar dit was gewoon pure bagger.
Dat was ikquote:Op zondag 8 januari 2006 20:46 schreef RedScorpion het volgende:
Hé Skive.. wie begon er nu met NoordHolland ed ..
tot je je nickname hier zegt....quote:Op zondag 8 januari 2006 22:53 schreef Ender_Wiggin het volgende:
vandaag begonnen aan het spel, best geinig, benieuwd hoe lang ik het leuk ga vinden.
jeuh jij bent ook niet bijzonder intelligent ...quote:Op zondag 8 januari 2006 20:46 schreef RedScorpion het volgende:
Hé Skive.. wie begon er nu met NoordHolland ed .. wie de bal kaatst kan em tetug verwachten, maar ach ja, in het zuiden van het land kenne ze dat natuurlijk niet.. een voetbal..
Maar gaat hier over Omerta, en is meer down dan up,beetje zonde van de dc deze maand :s
Tja, zo kun je het ook zien.quote:Op maandag 9 januari 2006 00:17 schreef skive het volgende:
[..]
bagger... volgens jou is het bagger... volgens mij is het nuttige feedback op hoe slecht ons spel atm draait...
als het hier on topic gaat ... gaat het goed... gaat het offtopic niet
simple as hell...
dus bagger of geen bagger... het blijft voor mij ontopic...
als het up is is het een geweldig spel... helaas zitten er nogal wat bugs in omdat we versneld door gegaan zijn naar de volgende versie wegens aanhoudend gezei... ehm verzoek van spelersquote:Op maandag 9 januari 2006 22:41 schreef peristilius het volgende:
Dus het is eigenlijk gewoon een baggerspel?
Was eigenlijk semi-grappig bedoeld als reactie op de post van DaFan waarin hij stelde dat Barafranca niet van opschonen houdt.quote:Op maandag 9 januari 2006 23:37 schreef skive het volgende:
[..]
als het up is is het een geweldig spel... helaas zitten er nogal wat bugs in omdat we versneld door gegaan zijn naar de volgende versie wegens aanhoudend gezei... ehm verzoek van spelers
Wat zit je nou amicaal mee te lullen joh!quote:Op maandag 9 januari 2006 23:57 schreef peristilius het volgende:
[..]
Was eigenlijk semi-grappig bedoeld als reactie op de post van DaFan waarin hij stelde dat Barafranca niet van opschonen houdt.
Spelers kunnen ook niet even geduldig wachten tot het allemaal in orde is, is uiteindelijk alleen maar beter voor hen.![]()
Ik accepteer je hier alleen als je verwijderde reacties terug zet.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:36 schreef peristilius het volgende:
Wat, moet ik dan de boeman gaan uithangen?
Ik reageer op reacties, dat doet men op een forum.
Hmmz okee, kort samengevat danquote:Op dinsdag 10 januari 2006 00:40 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik accepteer je hier alleen als je verwijderde reacties terug zet.En niet zeggen dat dat niet kan, dan doe je het maar uit je geheugen..
wie ben ik om roolio af te vallen maar deze modgast heeft een puntquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmmz okee, kort samengevat dan
Omerta![]()
*vul hier iets in*
Ik kliktequote:Please click here if you were tricked into coming to this page
Had van mij kunnen komenquote:Op dinsdag 10 januari 2006 07:34 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hmmz okee, kort samengevat dan
Omerta![]()
*vul hier iets in*
Alsof ook maar één iemand in de geschiedenis van de mensheid ooit op die site gekeken heeft met het idee: "Effe kijken in de top-200 lijst wat het leukste spel is op dit moment". Niet dus. Het is een zielige prestigequestie van de makers van bovengenoemde spelletjes. Niets meer, niets minder. Ik heb gesproken.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 08:46 schreef skive het volgende:
[..]
wie ben ik om roolio af te vallen maar deze modgast heeft een punt
de meeste reacties zijn idd hoe kut wij wel niet zijn
neemt niet weg dat dit forum eigenlijk een "get out of jail free" card moet hebben...
oeh ja oh stem ook voor omerta enzo![]()
http://www.gamesites200.com/mpog/vote.php?id=525
die faggots van mobstar staan zelfs boven ons![]()
en dat is nog veel kutter
vreemd genoeg krijg ik de neiging om je gelijk te geven...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 13:06 schreef Roolio het volgende:
[..]
Alsof ook maar één iemand in de geschiedenis van de mensheid ooit op die site gekeken heeft met het idee: "Effe kijken in de top-200 lijst wat het leukste spel is op dit moment". Niet dus. Het is een zielige prestigequestie van de makers van bovengenoemde spelletjes. Niets meer, niets minder. Ik heb gesproken.
Niet dood gaan he!quote:Op dinsdag 10 januari 2006 17:46 schreef skive het volgende:
[..]
vreemd genoeg krijg ik de neiging om je gelijk te geven...
damn ben ik ziek ????
Ik vind die RIP messages altijd zo trietst, vooral als ze versierd zijn metquote:Op woensdag 11 januari 2006 11:36 schreef Gallorini het volgende:
[..]
Wel joh![]()
RIP en RIH msg's zijn lachen![]()
Ik vind RIH msg's altijd leuk in mijn eigen ripforum.quote:Op woensdag 11 januari 2006 13:48 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik vind die RIP messages altijd zo trietst, vooral als ze versierd zijn metsmilies.. Dan denk ik komop, het is maar een spel, de persoon in kwestie leeft nog gewoon hoor.. Als je Omerta een leven noemt dan..
Je bent vast te liefquote:Op woensdag 11 januari 2006 16:35 schreef skive het volgende:
maar ik krijg geen rih forum als ik dood ben
Skive <-- zit in corleonequote:Op woensdag 11 januari 2006 22:28 schreef DaFan het volgende:
Nick?
quote:Sender: Notification
Time: 12-01 @ 06:09:05
Subject: Punish
You have been rewarded by Moritz (killing Skive, ty)
Money added: $50,000,000
Bullets added : 75,000
Honour points added: 10000
Rankpoints added: 0
[..]quote:Op donderdag 12 januari 2006 07:15 schreef DaFan het volgende:
[quote]
Sender: Notification
Subject: Punish
Inderdaad.. Maar Moritz is niet zo slim..quote:Sender: Notification
Subject: Favour
Die klopt dan beter
Hoi Stefan! Waar was je vanavond?quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:00 schreef DaFan het volgende:
Hoi Roeland.
quote:User: Rammie | Add to your friends list / /
Rank: Empty-suit
Honour points: 0
Status Alive
Marital status: Single
Family: None
Wealth Straydog
Ik ben eigenlijk best trots dat m'n quote nogsteeds in je signature staatquote:
Trotse dwaasquote:Op vrijdag 13 januari 2006 23:06 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best trots dat m'n quote nogsteeds in je signature staat.
Lekker laks weer. Als www.windows.com down zou zijn zouden ze echt niet wachten tot een zeker persoon bij hun hoster was hoor..quote:Op zondag 15 januari 2006 18:21 schreef DaFan het volgende:
<@Teckna> the person that we need will be at our hoster tomorrow at 3pm
Ik denk iedereen .com, .nl is een surrogaatversie voor als .com niet beschikbaar is.quote:Op zondag 15 januari 2006 23:44 schreef TheSeeker_NL het volgende:
Vraagje spelen jullie de .com of .nl ? en wanneer gaat 'ie weer eens online zeg, pff.
Speeldequote:Op zondag 15 januari 2006 16:16 schreef jorryt het volgende:
Rammie! Wanneer doen we eens een hattrick friendly (dat speelde je toch)
Ontopic: wel lekker rustig zon weekend zonder omerta
Eh? Ik ben hier duidelijk niet welkomquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
JIj post in PUB jij mag hier niet komen
Ik ben pas net begonnen met dit spel, maar gaat dit de hele tijd zo? Nie echt relaxed.quote:
Opstartprobleempjesquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:55 schreef Nathox het volgende:
[..]
Ik ben pas net begonnen met dit spel, maar gaat dit de hele tijd zo? Nie echt relaxed.
JohhnyIL....quote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:55 schreef Nathox het volgende:
[..]
Ik ben pas net begonnen met dit spel, maar gaat dit de hele tijd zo? Nie echt relaxed.
Ja.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net alsof het er om gaat wat jij vindt
jij post vrijwillig in PUB je bent een puber haha
Pubers zijn erg ontopic bij een spel als Omerta.quote:
Over offtopic gesproken.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:48 schreef DaFan het volgende:
[..]
Das niet echt lief, nou voel ik me bijna verplicht m vanmiddag om te leggen![]()
Waarom zou je geen mensen mogen doodwensen? Het is een maffiaspel, er vallen doden. Daarom wens ik bij deze ehm.. Chen dood.quote:
He man ben je net thuis gekomen?quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:44 schreef DaFan het volgende:
Chen
En Gallo is een week gebanned dus vraag maar op IRC Buc
Tof!quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:47 schreef DaFan het volgende:
Ja ik kom wel even langs!
Context, en dat smoesje van "jamaar ik bedoelde in het spel" ben ik ook een beetje zat.quote:Op woensdag 18 januari 2006 16:42 schreef Roolio het volgende:
[..]
Waarom zou je geen mensen mogen doodwensen? Het is een maffiaspel, er vallen doden. Daarom wens ik bij deze ehm.. Chen dood.
Fijn dat de mods ook lekker meedoen met offtopic, maar onze offtopic berichten worden weer verwijderdquote:
Als je zou lezen wat ik eerder zei....quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:28 schreef White__Tiger het volgende:
[..]
Fijn dat de mods ook lekker meedoen met offtopic, maar onze offtopic berichten worden weer verwijderd![]()
.
Net als met Omerta Up, Down, Down, Down, DOwn, eeh Up en weer Down.![]()
Het is een witte tijger. Die beesten lezen nietquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je zou lezen wat ik eerder zei....
Ehh voor dit soort discussies ga je maar naar het feedbacktopic.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:55 schreef peristilius het volgende:
[..]
Als je zou lezen wat ik eerder zei....
jezus je lijkt wel een wijf...quote:
Watvoor antwoord moet ik dan geven?quote:Op donderdag 19 januari 2006 13:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dan moet je dat zelf ook niet gaan doen.. Zo met alleen een smiley antwoorden.. Omdat je blauw bent kan je niet meteen alles maken hoor![]()
had je geen mod moeten worden welcome to my lifequote:Op donderdag 19 januari 2006 15:29 schreef peristilius het volgende:
[..]
Watvoor antwoord moet ik dan geven?
Ik krijg allemaal beschuldigingen naar mijn kop geslingerd die nergens op slaan. Het hele topic is alleen gezeik en geouwehoer en elke keer als ik er wat van zeg krijg ik een paar nutteloze opmerkingen naar mn hoofd hoofd geslingerd, ik heb ook niet echt zin meer om er op te reageren, maar ik kan dit topic ook niet zomaar in een baggersloot laten veranderen. Ik word er gewoon een beetje moe van, vandaar mijn.
Ik zal nogmaals zeggen wat ik ervan denk, moge het dit keer duidelijk zijn:
Dit is een topic over Omerta, dat is tenminste de bedoeling, dat het af en toe een beetje off-topic gaat kan ik begrijpen en dat is ook helemaal niet erg. Maar als er alleen maar zo gepost wordt zoals er nu gepost wordt heeft het hele topic geen nut. De enige ontopic reacties zijn: Omerta is traag, Omerta is down, Hey, Omerta is up. En voor de rest een hele hoop onzin en bagger. Als jullie een groot deel van die bagger nou gewoon lekker op het IRC kanaal houden is er niets aan de hand, maar als jullie alleen maar baggeren en bijdehante opmerkingen gaan maken als ik wat zeg kan ik dit topic net zo goed op slot gooien.
Dus nogmaals de vraag of jullie een beetje normaal willen posten, dan zien jullie mij hier ook niet zoveel.
Dit is dus een van die nutteloze reacties.quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:43 schreef skive het volgende:
[..]
had je geen mod moeten worden welcome to my life
Het nieuwste model bakfiets van Gazellequote:Op donderdag 19 januari 2006 16:11 schreef Roolio het volgende:
Wat is IRC dan?
Dat eerdere mods het anders deden is nogal een drogreden.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:26 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Dat geouwehoer is al 60 topics zo.. voor de rest hebben jullie er nooit wat mee gedaan.. en nu gaan jullie ineens -omdat er 5 topics terug iemand in het feedbacktopic heeft zitten zeiken dat ie niet a la minute geholpen werd- er de hele tijd er mee bemoeien en de wijsneus uithangen enzovoorts..
Als omerta down is of sloom is is er weinig anders om ontopic te lullen.. Iedereen kent iedereen dus beschouw het anders gewoon als een Omerta-slowchat topic..
En nee we komen niet naar het gewone slowchat topic want dat is veelste incrowd.. net zoals wij te incrowd zijn voor jou.
Dat verwacht ik ook niet van jullie, maar dat is dan nu dus wel duidelijk (heb het volgens mij ook al een keer eerder gezegdquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net alsof wij bij houden wie waar en hoe lang mod van is..
Net alsof mods bij houden hoelang hier al zo gepost wordtquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net alsof wij bij houden wie waar en hoe lang mod van is..
Zie hier: (een van) de vorige mod(s).quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En jij komt hier gewoon even rellen ofzo?![]()
Iemand die het wel goed deed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zie hier: (een van) de vorige mod(s).
Dit is al meteen rellen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En jij komt hier gewoon even rellen ofzo?![]()
Ah jij zou als je mod was elk topic in GAM helemaal nalezen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef Roolio het volgende:
Een reeks van 65 topics is ook gemakkelijk over het hoofd te zien. Heel begrijpelijk.
Dank je.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het was (nog geen) rellen inderdaad..
En we willen best ontopic posten.. maar opt moment loopt omerta gewoon even niet zo lekker en dan ga je vaak afdwalen.. maar vooruit om jullie blij te maken zullen we het wel binnen de perken houden ofzo..![]()
Ik zou me na een paar maanden wel eens gaan afvragen wat dat 'Omerta' nou precies is ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Ah jij zou als je mod was elk topic in GAM helemaal nalezen?
Ik heb vroeger Omerta ook gespeeld en ik heb ook nog wat opschoonacties gehouden in de Omerta topicsquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:47 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik zou me na een paar maanden wel eens gaan afvragen wat dat 'Omerta' nou precies is ja.
Gelukkig ben je daar al heel snel mee gestopt want ik heb dr niks van gemerkt. Peristaltus ofzo is helaas wat aanhoudender. Petje af voor zijn lakse collega Marsu ofzo trouwens!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb vroeger Omerta ook gespeeld en ik heb ook nog wat opschoonacties gehouden in de Omerta topics
idd, ga zinnig rellen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:03 schreef DaFan het volgende:
Roeland ga s wat nuttigs doen ipv onzinning rellen.
Leugens!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:46 schreef Buccola het volgende:
[..]
idd, ga zinnig rellen!
Rammie is voor ajax![]()
omg het is gewoon wèèr down... ongelovelijk!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef White__Tiger het volgende:
Is het weer eens zover, Omerta gehacked of volledig plat??
Ze zijn nu allemaal aan het experimenteren ook met KS enzo, straks komt Omerta 3.0 en kunnen we verder gaan met vloeken en schelden.
Omerta is groot geworden voor de admins en de servers, ze kunnen het gewoon niet meer aan.
Noh, nou ben ik al dat geld kwijt dat ik had verdiend met gokken en die Mercedes-bakken.quote:We were hacked by hacker-noobs using exploits (now closed) made obvious by the leakage of pages last Saturday.
We have rolled back to 6pm before the attack took place.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |