Net alsof mods bij houden hoelang hier al zo gepost wordtquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:32 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net alsof wij bij houden wie waar en hoe lang mod van is..
Zie hier: (een van) de vorige mod(s).quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En jij komt hier gewoon even rellen ofzo?![]()
Iemand die het wel goed deed.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:36 schreef peristilius het volgende:
[..]
Zie hier: (een van) de vorige mod(s).
Dit is al meteen rellen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
En jij komt hier gewoon even rellen ofzo?![]()
Ah jij zou als je mod was elk topic in GAM helemaal nalezen?quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:43 schreef Roolio het volgende:
Een reeks van 65 topics is ook gemakkelijk over het hoofd te zien. Heel begrijpelijk.
Dank je.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:45 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het was (nog geen) rellen inderdaad..
En we willen best ontopic posten.. maar opt moment loopt omerta gewoon even niet zo lekker en dan ga je vaak afdwalen.. maar vooruit om jullie blij te maken zullen we het wel binnen de perken houden ofzo..![]()
Ik zou me na een paar maanden wel eens gaan afvragen wat dat 'Omerta' nou precies is ja.quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:45 schreef Tain het volgende:
[..]
Ah jij zou als je mod was elk topic in GAM helemaal nalezen?
Ik heb vroeger Omerta ook gespeeld en ik heb ook nog wat opschoonacties gehouden in de Omerta topicsquote:Op donderdag 19 januari 2006 16:47 schreef Roolio het volgende:
[..]
Ik zou me na een paar maanden wel eens gaan afvragen wat dat 'Omerta' nou precies is ja.
Gelukkig ben je daar al heel snel mee gestopt want ik heb dr niks van gemerkt. Peristaltus ofzo is helaas wat aanhoudender. Petje af voor zijn lakse collega Marsu ofzo trouwens!quote:Op donderdag 19 januari 2006 16:53 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik heb vroeger Omerta ook gespeeld en ik heb ook nog wat opschoonacties gehouden in de Omerta topics
idd, ga zinnig rellen!quote:Op donderdag 19 januari 2006 17:03 schreef DaFan het volgende:
Roeland ga s wat nuttigs doen ipv onzinning rellen.
Leugens!quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:46 schreef Buccola het volgende:
[..]
idd, ga zinnig rellen!
Rammie is voor ajax![]()
omg het is gewoon wèèr down... ongelovelijk!quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:51 schreef White__Tiger het volgende:
Is het weer eens zover, Omerta gehacked of volledig plat??
Ze zijn nu allemaal aan het experimenteren ook met KS enzo, straks komt Omerta 3.0 en kunnen we verder gaan met vloeken en schelden.
Omerta is groot geworden voor de admins en de servers, ze kunnen het gewoon niet meer aan.
Noh, nou ben ik al dat geld kwijt dat ik had verdiend met gokken en die Mercedes-bakken.quote:We were hacked by hacker-noobs using exploits (now closed) made obvious by the leakage of pages last Saturday.
We have rolled back to 6pm before the attack took place.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |