duidelijk lichtgeraaktquote:Op donderdag 22 december 2005 01:12 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Of je kijkt in het FB topic,wannabee-mod
mijn god, daar heb je er weer zo eenquote:Op donderdag 22 december 2005 01:12 schreef BennyNL het volgende:
Henry vertrekt aan het eind van et seizoen en dan is het weer good old boring boring Arsenal
Gewoon negeren,werkt het bestequote:Op donderdag 22 december 2005 01:19 schreef fanneke het volgende:
[..]
mijn god, daar heb je er weer zo een![]()
quote:Op donderdag 22 december 2005 13:24 schreef Barnet_Bee het volgende:
Gelukkig zijn die gore flikkers van een Donkanerk uitgeschakeld. Die komen bij mij voortaan in het rijtje ManUre en MK Dons.
Check je PBquote:Op donderdag 22 december 2005 16:10 schreef Barnet_Bee het volgende:
Ik ga er nu 11 maart heen, maar het blijven hufters.
Ligt het nou direct naast Highbury?quote:
Hemelsbreed op zo'n 600 meter oid.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ligt het nou direct naast Highbury?
Ik dacht dat die witte vakwerken net naast het stadion het dak van een stadion vormden, maar dat is bij nader inzien toch niet zo.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hemelsbreed op zo'n 600 meter oid.
Schelequote:Op vrijdag 23 december 2005 19:12 schreef zjroentje het volgende:
Highbury zie ik overigens niet liggen.![]()
Ik zat me maar scheel te staren op foto 4.quote:Op vrijdag 23 december 2005 19:13 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Schele
3e foto in de rechterbovenhoek![]()
Nope,braakliggend terreinquote:Op vrijdag 23 december 2005 20:03 schreef Barnet_Bee het volgende:
Was dat eerst een park waar ze nu aan het bouwen zijn?
Nog wel.quote:Op zaterdag 24 december 2005 02:13 schreef jojomen4 het volgende:
Hey DG, heb je nou nog een kaart over voor Madrid?
En zou ik die over kunnen kopen? En voor hoeveel dan? En in welk vak zit ik dan?quote:
Neequote:Op zaterdag 24 december 2005 19:02 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
En zou ik die over kunnen kopen?
Is nog niet bekendquote:En voor hoeveel dan?
Arsenal vak uiteraardquote:En in welk vak zit ik dan?![]()
Lijkt me goed nieuws voor Arsenal.quote:Henry pledges to stay at Arsenal
Arsenal striker Thierry Henry has insisted he will stay at the club beyond next season.
The French star, 28, was free to leave the club in the summer of 2007 and has been strongly linked with a move to Barcelona at the end of this season.
"The truth is I love this club and I've made my mind up to stay," he told The Sun.
"I can say to all my fans and the people who care about me I want to lead the team out in the new stadium."
"I'll talk to (manager) Arsene Wenger, to (vice-chairman) David Dein and the board and talk of the future," he added.
"My mind is to stay and we have to sort this out."
"There was a lot of ridiculous speculation," Henry said. "But the truth is this, I never spoke with or met with a single person from any other club at any time.
"This will put an end to all the stories. We can move on."
Het is wel een stukje lopen hoorquote:Op vrijdag 23 december 2005 19:09 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Ligt het nou direct naast Highbury?
Mooi he?quote:Op maandag 9 januari 2006 14:03 schreef Bananenman het volgende:
Ik vind het er in het echt best mooi uitzien van de buitenkant trouwens!
hangt dan ook wel een aardig prijskaartje aan het blijven van Henry 6,5 miljoen per jaar.quote:Op zaterdag 7 januari 2006 01:00 schreef PirE het volgende:
Henry blijft definitief bij Arsenal
[..]
Lijkt me goed nieuws voor Arsenal.
Van Persie heeft ook bijgetekend tot 2011
Het salaris zal het probleem niet zijn, maar aangezien het van The Sun afkomstig is heb ik er niet een al te hoge pet van op.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:47 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hangt dan ook wel een aardig prijskaartje aan het blijven van Henry 6,5 miljoen per jaar.
Ben er niet blij mee,schijtclub.quote:Op maandag 9 januari 2006 14:56 schreef fanneke het volgende:
Volgende ronde FA Cup uit naar Bolton Wanderers.
En Bolton uit ligt ons niet zo.![]()
idd,als het nou een kutclub zou zijn met een geil stadion maar dat is het niet eensquote:Op dinsdag 10 januari 2006 12:47 schreef Barnet_Bee het volgende:
Saaier kon bijna niet.
Btw wel een leuke binnenkomer voor Scharner tijdens z'n debuut.quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:41 schreef dndiek het volgende:
Wigan op 1-0 door Scharner
Manuel Almuniaquote:Op dinsdag 10 januari 2006 16:20 schreef Suijk het volgende:
Vanavond voor de altijd belangrijke Carling Cup. Wordt het 2e het veld in gestuurd?
Door verschillende fansites wordt dit "The worst match ever under Wenger" genoemd,dan weet je het wel...quote:Op dinsdag 10 januari 2006 22:44 schreef Ludacriss het volgende:
Door de manier waarop Arsenal speelt is het niet meer dan een verdiende voorsprong voor Wigan.
Goh die volgen zich dan wel in rap tempo opquote:Op woensdag 11 januari 2006 02:10 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Door verschillende fansites wordt dit "The worst match ever under Wenger" genoemd,dan weet je het wel...
Het schijnt gisteren dus echt niet om aan te zien geweest te zijn.quote:Op woensdag 11 januari 2006 08:53 schreef Gunner het volgende:
[..]
Goh die volgen zich dan wel in rap tempo op
Slecht was het zeker vergelijk het maar met de 2de helft die Tottenham tegen Leicester afgelopen zondag speelde. Zo slecht was het dusquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:36 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het schijnt gisteren dus echt niet om aan te zien geweest te zijn.
Ik verschillende draken van wedstrijden gezien maar ik heb ze nog nooit dit zien schrijven.
Die helft vond ik wel topquote:Op woensdag 11 januari 2006 10:54 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Slecht was het zeker vergelijk het maar met de 2de helft die Tottenham tegen Leicester afgelopen zondag speelde. Zo slecht was het dus
Dat vond ik nou ook van gisteravondquote:
Met dit verschil dat zoiets je beter kan overkomen in de Worthless Cup dan in de FAC tegen een lower division sidequote:Op woensdag 11 januari 2006 11:00 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook van gisteravond![]()
Ojawel,daar ben ik van overtuigd.quote:Op woensdag 11 januari 2006 11:07 schreef Ludacriss het volgende:
Wees maar niet bang... CL word er door jullie toch niet meer gehaald
Ik dacht dat er behoefte was aan een ervaren speler? Niet weer een 'talent' waarvan niemand weet of die het fysieke spel van de PL aankan.... leuk hoor zo'n beleid maar ben bang dat we er niets mee op schieten.quote:Arsenal 'to sign' Auxerre's Diaby
Auxerre midfielder Vasiriki Abou Diaby is set to sign for Arsenal, according to the French club.
"The player has made the choice for Arsenal," said Auxerre vice-president Gerard Bourgoin.
"And Auxerre, who do not like ruining the careers of our players, have reached an agreement with the club."
The 19-year-old Parisian will sign a four-year deal and become Arsenal's first signing during the January transfer window.
Diaby has made three first-team appearances for Auxerre this season and won the Under-19 European Championship with France two years ago.
Misschien is er geen geld om grote namen te halen. Reyes heeft een aardige duit gekost en dat stadion kost ook een paar centen.quote:Op donderdag 12 januari 2006 22:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik dacht dat er behoefte was aan een ervaren speler? Niet weer een 'talent' waarvan niemand weet of die het fysieke spel van de PL aankan.... leuk hoor zo'n beleid maar ben bang dat we er niets mee op schieten.
Ik snap er niets meer van![]()
Er is 100 miljoen euro te besteden aan transfers.....quote:Op donderdag 12 januari 2006 23:27 schreef PirE het volgende:
[..]
Misschien is er geen geld om grote namen te halen. Reyes heeft een aardige duit gekost en dat stadion kost ook een paar centen.
100 miljoenquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er is 100 miljoen euro te besteden aan transfers.....
En verder ben ik het eens met wat Gunner zegt,haal GVD eens een speler die er gelijk staat!
Niet uit mijn binnenzak iig.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
100 miljoen![]()
wow waar komt dat vandaan?
o maar ik geloof het best. Maar dat is wel enorm veel geldquote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Niet uit mijn binnenzak iig.
Voorzitter Dein heeft dit een tijdje geleden medegedeeld dus zal er best wel een kern van waarheid inzitten.
Dein is niet de man van de grote praatjes.
Ik zou overigens als club nooit laten weten wat mijn transferbudget is, zo jaag je de prijzen alleen maar omhoog. Het staat leuk tegenover de fans maar laat de concurrentie zich maar afvragen hoeveel je te besteden hebt.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 01:24 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er is 100 miljoen euro te besteden aan transfers.....
En verder ben ik het eens met wat Gunner zegt,haal GVD eens een speler die er gelijk staat!
Dat zeiden ze van Jermaine Pennant ook.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:16 schreef PirE het volgende:
Walcott is overigens wel een erg groot talent en ook een goede voetballer. Maar het blijft veel geld.
Daarom vraag ik me af of het verstandig is om zoveel geld uit te geven aan een speler die misschien wel heel erg goed kan worden. Hij is nog echt erg jong en je weet nooit hoe hij zich gaat ontwikkelen. Spelers worden tegenwoordig al snel opgehemeld en te vroeg gekocht omdat clubs anders achter het net vissen.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Jermaine Pennant ook.![]()
Haha ja, dat zou een topper worden...quote:Op vrijdag 13 januari 2006 09:24 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat zeiden ze van Jermaine Pennant ook.![]()
En weer eentje erbij?quote:Arsenal are closing in on the signing of Monaco striker Emmanuel Adebayor.
Boss Arsene Wenger has confirmed his interest in a deal for the 21-year-old, who is due to play for Togo at the African Cup of Nations.
Monaco president Michel Pastor said the player, who has fallen out of favour after repeatedly missing training, would never play for the club again.
"He has qualities that we don't have in the side. He is tall, good in the air and makes good runs," Wenger said.
"He is a bit of a Kanu type but he goes in more behind the defenders."
Pastor said he would be pleased to see Adebayor leave the club.
"It would be good news for us and for him. The sooner he leaves, the better," he said.
Scheen wel altijd vermakelijk te DJ'en op clubfeestjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:03 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha ja, dat zou een topper worden...![]()
quote:
Arsenal have signed striker Emmanuel Adebayor from Monaco.
The player had fallen out of favour at Monaco after missing training several times and club president Michel Pastor said would never play for them again.
Gunners boss Arsene Wenger had confirmed his interest in a deal for the 21-year-old, who is due to play for Togo at the African Cup of Nations.
"He has qualities that we don't have in the side. He is tall, good in the air and makes good runs," Wenger said.
"He is a bit of a Kanu type but he goes in more behind the defenders."
Adebayor becomes Arsenal's second capture in the current transfer window after Arsene Wenger also completed the signing of Vasiriki Abou Diaby.
The Gunners will pay an undisclosed fee to the Principality club after signing the African on a "long-term contract".
Adebayor led his country to their first World Cup finals after top-scoring in the African zone.
Aanwinst?quote:Op vrijdag 13 januari 2006 19:40 schreef Radegast het volgende:
Adebayor, leuke spits wel.
Jij was toch naar WII - monaco geweest? Toen speelde hij ook mee.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 00:38 schreef DutchGooner het volgende:
De naam zegt mij wel iets maar that's it.
Gevoelsmatig zeg ik dat het een goede aanwinst is.
Hoeft ie ook niet,we hebben nog ene Henry voorin lopen.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:02 schreef -Vaduz- het volgende:
maar ik vind het niet iemand die een aanval kan leiden.
Klopt, maar het probleem is juist dat Arsenal zo afhankelijk van hem is. Hoe dan ook een uitstekende aankoop. Wereldtoppers heeft Arsenal ook geen geld voor, dan moet je toppers in spe halen en dat doen ze goed.quote:Op zaterdag 14 januari 2006 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Hoeft ie ook niet,we hebben nog ene Henry voorin lopen.
Leuk en aardig om hetzelfde bod te doen, maar als deze gozer al heeft besloten dat hij niet naar Chelsea wil dan is het toch nutteloosquote:Chelsea match Theo bid
By DAVE KIDD
CHELSEA have matched Arsenal’s £10million bid for Southampton wonderkid Theo Walcott.
The Gunners are confident they have persuaded Walcott, 16, to sign for them in a deal where £5m would be paid up front and the rest of the fee based on first-team appearances.
But Chelsea believe they can persuade Saints with a straight cash deal and remain determined to snatch Walcott from under the noses of their bitter rivals.
Yet Arsenal striker Thierry Henry could be key to swaying Walcott’s decision as the teenager has revealed the Frenchman is his idol.
And Henry admits he has been impressed after watching the youngster in action.
The Highbury legend, 28, said: “There are a lot of teams trying to get him but if he can join us then I would welcome him here and hope he would be a benefit.
“People are saying there are similarities and it’s good to hear what he said about me.”
Saints chairman Rupert Lowe is trying to talk up the interest of a third club but Tottenham, who have been monitoring the situation, are no longer in the running.
quote:Arsenal set to seal Walcott deal
Arsenal are close to completing their swoop for Southampton's highly-rated youngster Theo Walcott.
Walcott has chosen Arsenal over Chelsea and BBC Sport understands the clubs are now working on the small print of a £12.5m deal.
Lawyers from both clubs are believed to be working on the contracts and Walcott could travel to Highbury for a medical on Thursday.
If Walcott, 16, passes his medical, his moved could be completed on Friday.
Walcott cannot technically sign a professional contract with Gunners until his 17th birthday on 16 March.
As Southampton are a plc, they are obliged to inform the Stock Exchange when the deal has been completed.
BBC Sport also understands that once Walcott's transfer is complete, it is unlikely he will be loaned back to Southampton for the rest of the season.
Arsenal boss Arsene Wenger is concerned the 16-year-old would play too many games for Saints in the Championship.
But with Southampton's play-off hopes fading, boss George Burley is believed to favour making a clean break and not including Walcott in his re-building plans.
Walcott and his family have decided he can best achieve his potential at Arsenal, despite Chelsea being prepared to outbid the Gunners for the precocious teenager.
Arsenal boss Arsene Wenger is a big admirer and let slip at the weekend that a deal was almost done.
Referring to new arrivals Emmanuel Abedayor and Abo Diaby, he said Arsenal had signed "three players" but then changed that to "two-and-a-half".
Asked if he was referring to Walcott, the Arsenal manager said: "I would like to tell you."
BBC Sport revealed on Friday that Arsenal would be coming in with a big bid for Walcott, prompting Wenger to admit later that day that he was an admirer of the teenager's precocious talent.
Story from BBC SPORT
Volledige artikel op Telegraph.co.uk Chelsea may rue missing Walcottquote:Chelsea are still monitoring the situation but if he chooses Arsenal, the Stamford Bridge club may rue not offering the youngster more promises than a day out as a ball-boy.
?quote:Op donderdag 19 januari 2006 19:39 schreef -Vaduz- het volgende:
Bij Pennant bestonden al wel twijfels toen ze hem voor zoveel geld aantrokken,
Hij is op zijn 16e gehaald van Nottsquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef Radegast het volgende:
Kwam Pennant niet uit de eigen jeugd van Arsenal?
Ik geloof nooit dat dat de insteek isquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:58 schreef methodmich het volgende:
Het is een fikse prijs inderdaad. Maar ja, ze willen Chelsea opnieuw afbluffen.
Natuurlijk gaat het om zijn talenten want Arsenal is geen Real.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:06 schreef methodmich het volgende:
In eerste instantie zal de insteek wel het enorme talent dat ze in Theo zien zijn, maar een kleine prestigestrijd sluit ik zeker niet uit.
Maar daar is het natuurlijk niet om te doen.quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:11 schreef methodmich het volgende:
Arsène zal het wellicht stiekem kunnen waarderen. Maar goed, als Soton goed geld kan vangen...
Ik weet wel zeker dat Chelsea AFC wou afbluffen. 100%quote:Op donderdag 19 januari 2006 20:00 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik geloof nooit dat dat de insteek is
Andersom geloof ik dat wel gelijk.quote:Op donderdag 19 januari 2006 21:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat Chelsea AFC wou afbluffen. 100%
Ik deel jouw mening,komt misschien raar over zoals ik het gepost hebquote:Op donderdag 19 januari 2006 21:10 schreef Gunner het volgende:
Dus zoals ik het zeg? Je quote me een beetje raarK zou bijna denken dat je bedoelt dat AFC Chelski wel wil aftroeven
Desalniettemin is het veel geld voor een teenager.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:38 schreef Gunner het volgende:
Iedereen denkt dat ze direct 12,5 betalen, maar het is 5 miljoen up-front, de rest gebaseerd op succes (appearances)
Meneer vergeet even zijn roekeloze gedrag buiten het veld wat hem uiteindelijk z'n Arsenal carriere heeft verkortquote:Pennant has warning for Walcott
Former Arsenal star Jermaine Pennant has warned teenage star Theo Walcott he faces a tough task in breaking into the first team at Highbury.
The 16-year-old Walcott has joined Arsenal from Highbury in a deal that could eventually be worth £12.5m.
Pennant was 15 when he joined Arsenal for £2m in 1999 but started only two league games for the club.
"I wish him all the best - but it is not going to be easy," said Pennant, who joined Birmingham last summer.
"Are Arsenal the best club to develop at? Things did not work out for me so it would be hard for me to say but the club has got a lot of faith in him and they will try to nurture him as best as possible."
Walcott's advisors cited Arsene Wenger's record of bringing through young players as a reason for him leaving Southampton for Highbury.
But Pennant, now 23, added: "When I was there, my FA Youth Cup team won the competition two years in a row and there is nobody to show for it playing now at Arsenal.
"Everyone has gone elsewhere - Steve Sidwell, David Noble, Jay Bothroyd, a lot of players, I could keep on going.
"Only Ashley Cole has come through from the youth ranks so I don't know if the youngsters do get a chance but we will see what happens with Walcott."
Wat een teringkop is het toch ook,meneer vergeet idd dat ie onderhand alles aan zichzelf te danken heeft.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 11:48 schreef Gunner het volgende:
[..]
Meneer vergeet even zijn roekeloze gedrag buiten het veld wat hem uiteindelijk z'n Arsenal carriere heeft verkort
Omdat het zo'n aardige jongen is, denk ik. Loyale reserve.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 01:51 schreef DutchGooner het volgende:
Poom heeft dus een contract getekend,waarom vraag ik me af?
Ik ben ook aardig.quote:Op dinsdag 24 januari 2006 19:30 schreef methodmich het volgende:
[..]
Omdat het zo'n aardige jongen is, denk ik. Loyale reserve.
Ik wel,moet jij wetenquote:Op woensdag 25 januari 2006 00:43 schreef Erasmusch het volgende:
Maar ben je ook loyaal?
Laten we het hopen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:00 schreef Erasmusch het volgende:
Als de finale trouwens Blackburn-Wigan wordt
Boeiequote:Op woensdag 25 januari 2006 01:03 schreef Erasmusch het volgende:
Neen, das een UEFA spot minder voor de Hammers![]()
Uh vraagt, wij draaien:quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:00 schreef Erasmusch het volgende:
Als de finale trouwens Blackburn-Wigan wordt
Nog ergens een linkie van VP's goal?
Die is toch al weg. Het wordt of Wigan of Blackburn dat Europa in gaat op basis van de LC plek - ongeacht de uitslagen van de komende twee wedstrijden rondom de League Cupquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:03 schreef Erasmusch het volgende:
Neen, das een UEFA spot minder voor de Hammers![]()
geen meeting de 14e...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Die is toch al weg. Het wordt of Wigan of Blackburn dat Europa in gaat op basis van de LC plek - ongeacht de uitslagen van de komende twee wedstrijden rondom de League Cup
(tenzij SCUM de top 4 niet haalt, of Wigan EN Scum de top 4 halen terwijl Blackburn de finale niet haalt).
Werk?quote:
Succes daarmee dan (en alvast beterschap)!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ga een dag eerder onder het mes
Ik zou dan ook niet verbaasd zijn als jij zou tekenen als derde keeper hoor.quote:
Jij hebt er ervaring in,is het niet?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
De Championsleague kan nog, maar daar geloof ik niet zo in.
Arsenal en Europees succesquote:Op zondag 29 januari 2006 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
De Championsleague kan nog, maar daar geloof ik niet zo in.
Uiteindelijk heeft manyoo meer 1 Europees bekertje meer in de kast staan als wijquote:
'68,'91 en '99.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef zjroentje het volgende:
Dan zou ik nog maar 1 keertje tellen.
of je zou het zelf nog eens na kunnen tellen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef zjroentje het volgende:
Dan zou ik nog maar 1 keertje tellen.
kom op man,dat is zeg maar de CS van Europa,die gaan we niet tellen als zodanigquote:Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef zjroentje het volgende:
Mensen, de Super Cup in '91 tel ik gewoon mee hoor.
Wil wel gaan, voorverkoop voor het vrije publiek begint op 8 feb telefonisch en over internet. Wil het dan proberen, als ik om 1 of andere reden niet aan een kaartje kan komen omdat ik geen Spaans adres ofzo heb of Spaanse Creditcard dan ga ik op de dag van de wedstrijd naar Madrid (omdat ik dan toch 5 uur van Madrid zit) naar het stadion als er nog kaarten over zijn. Maar het liefst zo snel mogelijk een kaart hebben. Zou mijn eerste pot wordenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
Ga jij trouwens jojo?
Nope,nadat ie vorig jaar op een geweldige manier debuteerde en uitgroeide tot de steunpilaar van de verdediging is het dit jaar crap,net zoals de rest van het team op Lehman na.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je nog steeds zo enthousiast over Senderos DG?
Dat je juist hem zo goed vind maakt me verdrietig, sinds je hem in het verleden juist de slechtste speler vondquote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef DutchGooner het volgende:
Lehman,veruit de beste speler tot nu toe dit seizoen.
Ja,Henry speelt gewoon een matig seizoen voor zijn doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
Zelfs beter dan Henry wat jou betreft?
Oke, eerlijk. Achterin is het inderdaad niet zo best dit seizoen. Vind ik wel opvallend, er staan wel namen (op Senderos en Cygan naquote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,nadat ie vorig jaar op een geweldige manier debuteerde en uitgroeide tot de steunpilaar van de verdediging is het dit jaar crap,net zoals de rest van het team op Lehman na.
Lekker blauwbekken in Moskou, wie wil dat nou nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:24 schreef Gunner het volgende:
Spartak Moskou...![]()
Handige move voor je carriere. Hadden er geen NL clubs interesse?
Heel verassend.
edit: Ik zie er nog geen bronnen van in de betrouwbare Engelse media. Alleen een bericht op vi.nl dat gebaseerd is op een russische bron
Op BBC.co.uk staat het nu wel..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:43 schreef DutchGooner het volgende:
idd,zelfs Arsenal-world maakt er geen melding van.
quote:1654: ....hile Arsenal forward striker David Bentley signs for an undisclosed fee
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:44 schreef DutchGooner het volgende:
Quincy Owusu drie jaar naar Spartak Moskou
Okee. Qua goals valt het mee, vandaar. Doet ie gewoon weer prima, zeg maar.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja,Henry speelt gewoon een matig seizoen voor zijn doen.
Sour grapes ey? Je icon ziende maakt je niet geheel objectief. Volgens mij baal je er enorm van dat hij niet meer bij FR speeltquote:
Ik val elke avond jankend in slaap.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Sour grapes ey? Je icon ziende maakt je niet geheel objectief. Volgens mij baal je er enorm van dat hij niet meer bij FR speelt![]()
Ik vind je post eerlijk gezegt wat kinderachtig. Beetje een klein foutje zo kinderachtig bashen. Dat in combinatie met jouw duidelijke voorliefde voor Feyenoord en de manier waarop zij hun grootste talent van de afgelopen decennia hebben laten vertrekken, en vooral omdat hij bij Arsenal blijkbaar wel al zijn talent kan benutten (en begrepen wordt) deed me deze post makenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik val elke avond jankend in slaap.
Joh, ik doelde helemaal nergens op. Heb geen wrok tegen van Persie. Het is zonde dat van Marwijk er niks uit wist te krijgen en dat het Wenger wel lukt. Vind het een komisch plaatje en plaats het. Dat jij gelijk zo overspannen gaat reageren had ik ook niet kunnen voorzien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik vind je post eerlijk gezegt wat kinderachtig. Beetje een klein foutje zo kinderachtig bashen. Dat in combinatie met jouw duidelijke voorliefde voor Feyenoord en de manier waarop zij hun grootste talent van de afgelopen decennia hebben laten vertrekken, en vooral omdat hij bij Arsenal blijkbaar wel al zijn talent kan benutten (en begrepen wordt) deed me deze post maken
Die ken ik niet. Hij had gewoon geen toekomst meer bij Feyenoord. Dit was de beste oplossing voor iedereen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Gunner het volgende:
'overspannen' ? Je kan ook overdrijven.
De meeste feyenoorders die ik ken waren niet zo blij dat VP verkaste, en maakte hem als een soort judas uit, dat i.c.m je icoon etc etc. Genoeg erover gezegt
Geen 1, Lehmann is onze beste speler op dit moment!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:04 schreef Erasmusch het volgende:
Hoeveel zal Ashton er vanavond inprikken?
zeker. Met dank aan DG voor deze conclusiequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk is dat ergens een treurige constatering natuurlijk.
Wat een kolder. AFC staat maar 3 verliespunten van de 4e plek. Als je kijkt naar de directe concurenten voor de 4e plek dan moet het toch zeker te doen zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:32 schreef DutchGooner het volgende:
Kankerzooi.
Na vanavond besef ik dat we alleen meedoen voor UEFA Cup
Dan word je toch voor de Spurs of Bolton, want die gaan om de 4e plaats strijden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:32 schreef DutchGooner het volgende:
Kankerzooi.
Na vanavond besef ik dat we alleen meedoen voor UEFA Cup
Man, dat scheelt maar drie luizige puntjes. Wat een gejammer. 4e plek is nog prima te halen hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dan word je toch voor de Spurs of Bolton, want die gaan om de 4e plaats strijden.
quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan hebben ze toch een centraal duo met King Carragher en Terry
Double, double, doublequote:
God straft altijd, zo zie je maar weerquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Double, double, double
Sol Campbell has won the double
And the cunts down the Lane
Have won fuck all again
And Sol Campbell has won the double
Elke speler heeft wel zijn mindere periodequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
God straft altijd, zo zie je maar weer![]()
Dat hij geestelijk niet helemaal in orde is weten we natuurlijk allang vanaf juli 2001....quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Elke speler heeft wel zijn mindere periode
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat hij geestelijk niet helemaal in orde is weten we natuurlijk allang vanaf juli 2001....
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:51 schreef Erasmusch het volgende:
Zoe er dit weekend niet een verhaal over zn geaardheid in de NOTW komen? Kan zn broer meteen zn verontschuldigingen aanbieden![]()
Doordat Arsenal de gehele vvk voor Real uit overhoop heeft gehaald zal ik geen kaartjes voor het uitvak hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:03 schreef jojomen4 het volgende:
DG: had je nog een extra kaart over in het geval ik morgen niet aan een kaart kan komen?
Yup Maar dat is toch niet af te lezen aan mijn postquote:
Oh, dat nam ik maar aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup Maar dat is toch niet af te lezen aan mijn post
Dit ging over de uitwedstrijd.
Ik ga alleen naar de wedstrijd op Highbury als er nog iets op het spel staat overigens,anders verkoop ik mijn kaartjequote:Op woensdag 8 februari 2006 00:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh, dat nam ik maar aan
Maar erg gaaf zegCool
Zo te horen (eh, lezen) heb jij er erg veel vertrouwen in!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar de wedstrijd op Highbury als er nog iets op het spel staat overigens,anders verkoop ik mijn kaartje
Laat ik het zo zeggen,ik boek mijn overtocht pas na de heenwedstrijdquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo te horen (eh, lezen) heb jij er erg veel vertrouwen in!![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar de wedstrijd op Highbury als er nog iets op het spel staat overigens,anders verkoop ik mijn kaartje
Kaartje zit bij mijn seizoenkaart in dus is al betaald. Als ik met de eurostar vanaf Brussel zou gaan kost het me 90 euro + brandstof naar en van Brussel,metro,pubbezoek etc kom je op zo'n 175 uit denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Opzich wel begrijpelijk, want hoeveel betaal je nou voor de hele trip naar London met kaartje?
Ik ga alleen als er echt iets op het spel staat.quote:Ik neem aan trouwens alleen wanneer jullie er keihard afgaan tegen Madrid dat je dan niet meer gaat? Of ook wanneer jullie Real er keihard afknallen daar? Stel dat
Ja joh? Voor de hele europese sessie? Dat is relaxed. Of mag dat ook wel voor de prijs?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kaartje zit bij mijn seizoenkaart in dus is al betaald.
Aardig prijsje voor een wedstrijdje. Dan hoop ik voor je op penalties waarna Arsenal doorgaatquote:Als ik met de eurostar vanaf Brussel zou gaan kost het me 90 euro + brandstof naar en van Brussel,metro,pubbezoek etc kom je op zo'n 175 uit denk ik.
I seequote:[..]
Ik ga alleen als er echt iets op het spel staat.
Wat valt daar onder? Als het 3-0 zou worden, geef je Arsenal dan nog een kans?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
Ik ga alleen als er echt iets op het spel staat.
Nee,wel bij 2-0,3-1 etc.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat valt daar onder? Als het 3-0 zou worden, geef je Arsenal dan nog een kans?
De eerste 7 cup(thuis)wedstrijden zitten er bij in.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja joh? Voor de hele europese sessie? Dat is relaxed. Of mag dat ook wel voor de prijs?
[..]
Zo! Das dan helemaal geen verkeerde deal. En wat betaal je voor de seizoenskaart?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De eerste 7 cup(thuis)wedstrijden zitten er bij in.
Stel dat we uitgeschakeld worden tegen Real hebben we er maar 5 gehad,krijg ik mijn geld terug voor die laatste 2 wedstrijden.
genoegquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Zo! Das dan helemaal geen verkeerde deal. En wat betaal je voor de seizoenskaart?
Dat zijn zogenaamde "pre-paid cup ties"quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is inderdaad goed geregeld zeg.
Ik vind het wel een prima deal hoor. Neem aan dat je dan uiteindelijk goedkoper uitbent dan losse kaarten kopen. En voor de club is het ook prima, zijn verzekerd van inkomsten en waarschijnlijk een vol stadion.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zijn zogenaamde "pre-paid cup ties"
Daarom zijn seizoenkaarten ook duur bij Arsenal,ze zijn namelijk de enige club in Engeland bij wie je je kaartjes vooruit betaald.
FAC en CL,LC moet je apart voor betalenquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind het wel een prima deal hoor. Neem aan dat je dan uiteindelijk goedkoper uitbent dan losse kaarten kopen. En voor de club is het ook prima, zijn verzekerd van inkomsten en waarschijnlijk een vol stadion.
Maar is het puur alleen CL/Uefa Cup volgend seizoen dus:of ook League en FA Cup?
Hmm, prima hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
FAC en CL,LC moet je apart voor betalen
Ik hoor het wsl op zijn vroegst morgen pas.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:03 schreef jojomen4 het volgende:
Nou DG, ik weet niet of die vriend van jou kaarten heeft kunnen krijgen maar ik nietZit de hele dag al te wachten tot ik in het menu'tje verder kan en nu staat er opeens dat het uitverkocht is.
![]()
Wordt dus gewoon weer tv kijken.
Dus niet,net de bevestiging gekregen dat ik 4 kaartjes heb.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoor het wsl op zijn vroegst morgen pas.
Mooi man! Veel plezier!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus niet,net de bevestiging gekregen dat ik 4 kaartjes heb.
Gaaf.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi voor je! Als je er uiteindelijk nog 1 over hebt, wat waarschijnlijk niet het geval is, weet je me te vinden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er komen tussen de 5000 en 6000 Arsenal supporters zonde rkaartje....quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:38 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Mooi voor je! Als je er uiteindelijk nog 1 over hebt, wat waarschijnlijk niet het geval is, weet je me te vinden.
Die schijnt dus zijn been gebroken te hebbenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe gaat het met Reyes? Kan die komende week weer meedoen tegen Liverpool?
quote:"Overall I am very proud of the spirit we have shown, the quality of our game, and with so many young players in the side I feel it's fantastic. We just want to continue to play well, like we do. I feel the team develops very well, and shows character as well, because with so many young players at the back today; we're one-nil down against an experienced side, who used all the tricks that are creeping into the English game now."
En daar kan jij over oordelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:19 schreef Erasmusch het volgende:
sowieso belachelijk dat ie dr niet eens iets aan heeft late doebn.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Erasmusch het volgende:
Ja, ik geld als een autoriteit op dat gebied.
De man heeft een klein puntje, maar wat kan Wenger er aan doen dat de 2 engelse basis spelers geblesseerd zijn??quote:Pardew questions Arsenal policy
Pardew would like more English players in Arsenal's line-up
West Ham boss Alan Pardew has hit out at Arsene Wenger for not fielding an English player in Arsenal's Champions League win against Real Madrid.
"I saw a headline saying Arsenal are flying the flag for Britain," he said.
"I kind of wondered where that British involvement actually was when I looked at their team.
"It's important that top clubs don't lose sight of the fact that it's the English Premier League and English players should be involved."
Pardew added: "Foreign players have been fantastic. We have learned from them and from foreign coaches.
"But, to some extent, we could lose the soul of British football - the English player.
"We have a young team at West Ham and we are proud we have so many Englishmen.
"The soul of this team will remain with at least three or four English players as long as I am West Ham. I think that's important, I really do."
Professional Footballers' Association chief executive Gordon Taylor said: "It's an English club but not an English success, it's probably a greater reflection of youngsters from France and elsewhere in Europe.
"It's hard to say that it speaks volumes for English football when none of the players are homegrown."
Taylor said of Arsenal's victory against Real Madrid: "It's tinged with disappointment. Arsene Wenger chooses the team and has got them through and the quality is there for all to see.
"However, it would be more enjoyable if we saw Ashley Cole and Sol Campbell as part of it.
"It's a bit odd to look for the silver lining being England's players being fresh for the World Cup."
Als je de beker wil winnen moet je ze allemaal verslaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:03 schreef fanneke het volgende:
Geef Arsenal een goede kans.
Ik denk nog een maandje of 2,5.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:55 schreef Gunner het volgende:
Wanneer is het nieuwe stadion eigenlijk af? Dan kan ik het mooi combineren met een weekendje london van de zomer
thuis? minimaal 100quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:57 schreef Erasmusch het volgende:
DG waar moet je ong op rekenen voor een ticket voor Juve?
Waaaaaaaaaaa.quote:Uw plaatsen zijn in het Spurs gedeelte. Plaatsen in het Arsenal gedeelte hebben een toeslag van ¤ 75 p.p.
Vet!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:32 schreef Gunner het volgende:
Ik zat net ff te kijken op de site van VI travel. Klikte even Arsenal vs Totnum aan.
staat erbij
[..]
Waaaaaaaaaaa.
[afbeelding]
Ja dat had ik vorig jaar ook al opgemerktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:24 schreef Cart_man het volgende:
Wat een walgelijk hoge prijzen vragen ze daar bij VI travel.![]()
Daar zal het niet goedkoper van worden denk ik persoonlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan het toch ook zelf regelen?
Denk niet dat het er leuker van word als ik elke keer uitbundig sta te juichen bij een doelpunt voor AFCquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:19 schreef Ludacriss het volgende:
Kom je toch gezellig naast mij zitten![]()
¤250 max. Al weet ik niet hoeveel een kaart bij Arsenal kost...quote:Op zondag 19 maart 2006 11:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Daar zal het niet goedkoper van worden denk ik persoonlijk
Wat zeur je dan over de prijs? Als het goedkoper kan zou er geen aanbod van dat soort reizen zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 11:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Daar zal het niet goedkoper van worden denk ik persoonlijk
Ik zeur nergens over de prijs. Dat doet Cart_manquote:Op zondag 19 maart 2006 16:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat zeur je dan over de prijs? Als het goedkoper kan zou er geen aanbod van dat soort reizen zijn
Zo denk ik er dus ook over, zoals ik al eerder had gepostquote:Op zondag 19 maart 2006 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cart_man blijkbaar niet, dus die moet dan maar proberen om het goedkoper te doen, maar ik denk dat het persoonlijk niet mee zal vallen
Ja thuis. Bij zwarthandelaren of is dit de officiele prijs?quote:
Heb je die prijzen al gezien johquote:Op zondag 19 maart 2006 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cart_man blijkbaar niet, dus die moet dan maar proberen om het goedkoper te doen, maar ik denk dat het persoonlijk niet mee zal vallen
Betekent niet dat je het zelf niet goedkoper kan regelen dan 500e voor 1 ticket plus 1 overnachting.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, maar er is markt voor.
Ik zeik niet, ik zeg dat dit gelul is.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dus die moet dan maar proberen om het goedkoper te doen, maar ik denk dat het persoonlijk niet mee zal vallen
Is ie 2 meter 20???quote:Op maandag 20 maart 2006 00:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Arsenal legt 's werelds grootste voetballer vast
Nikola Zigic van Rode Ster Belgrado is 2,2 meter lang (hoog),
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |