quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan hebben ze toch een centraal duo met King Carragher en Terry
Double, double, doublequote:
God straft altijd, zo zie je maar weerquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Double, double, double
Sol Campbell has won the double
And the cunts down the Lane
Have won fuck all again
And Sol Campbell has won the double
Elke speler heeft wel zijn mindere periodequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
God straft altijd, zo zie je maar weer![]()
Dat hij geestelijk niet helemaal in orde is weten we natuurlijk allang vanaf juli 2001....quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Elke speler heeft wel zijn mindere periode
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat hij geestelijk niet helemaal in orde is weten we natuurlijk allang vanaf juli 2001....
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:51 schreef Erasmusch het volgende:
Zoe er dit weekend niet een verhaal over zn geaardheid in de NOTW komen? Kan zn broer meteen zn verontschuldigingen aanbieden![]()
Doordat Arsenal de gehele vvk voor Real uit overhoop heeft gehaald zal ik geen kaartjes voor het uitvak hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:03 schreef jojomen4 het volgende:
DG: had je nog een extra kaart over in het geval ik morgen niet aan een kaart kan komen?
Yup Maar dat is toch niet af te lezen aan mijn postquote:
Oh, dat nam ik maar aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup Maar dat is toch niet af te lezen aan mijn post
Dit ging over de uitwedstrijd.
Ik ga alleen naar de wedstrijd op Highbury als er nog iets op het spel staat overigens,anders verkoop ik mijn kaartjequote:Op woensdag 8 februari 2006 00:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh, dat nam ik maar aan
Maar erg gaaf zegCool
Zo te horen (eh, lezen) heb jij er erg veel vertrouwen in!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar de wedstrijd op Highbury als er nog iets op het spel staat overigens,anders verkoop ik mijn kaartje
Laat ik het zo zeggen,ik boek mijn overtocht pas na de heenwedstrijdquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo te horen (eh, lezen) heb jij er erg veel vertrouwen in!![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar de wedstrijd op Highbury als er nog iets op het spel staat overigens,anders verkoop ik mijn kaartje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |