Wil wel gaan, voorverkoop voor het vrije publiek begint op 8 feb telefonisch en over internet. Wil het dan proberen, als ik om 1 of andere reden niet aan een kaartje kan komen omdat ik geen Spaans adres ofzo heb of Spaanse Creditcard dan ga ik op de dag van de wedstrijd naar Madrid (omdat ik dan toch 5 uur van Madrid zit) naar het stadion als er nog kaarten over zijn. Maar het liefst zo snel mogelijk een kaart hebben. Zou mijn eerste pot wordenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
Ga jij trouwens jojo?
Nope,nadat ie vorig jaar op een geweldige manier debuteerde en uitgroeide tot de steunpilaar van de verdediging is het dit jaar crap,net zoals de rest van het team op Lehman na.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je nog steeds zo enthousiast over Senderos DG?
Dat je juist hem zo goed vind maakt me verdrietig, sinds je hem in het verleden juist de slechtste speler vondquote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef DutchGooner het volgende:
Lehman,veruit de beste speler tot nu toe dit seizoen.
Ja,Henry speelt gewoon een matig seizoen voor zijn doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
Zelfs beter dan Henry wat jou betreft?
Oke, eerlijk. Achterin is het inderdaad niet zo best dit seizoen. Vind ik wel opvallend, er staan wel namen (op Senderos en Cygan naquote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,nadat ie vorig jaar op een geweldige manier debuteerde en uitgroeide tot de steunpilaar van de verdediging is het dit jaar crap,net zoals de rest van het team op Lehman na.
Lekker blauwbekken in Moskou, wie wil dat nou nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:24 schreef Gunner het volgende:
Spartak Moskou...![]()
Handige move voor je carriere. Hadden er geen NL clubs interesse?
Heel verassend.
edit: Ik zie er nog geen bronnen van in de betrouwbare Engelse media. Alleen een bericht op vi.nl dat gebaseerd is op een russische bron
Op BBC.co.uk staat het nu wel..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:43 schreef DutchGooner het volgende:
idd,zelfs Arsenal-world maakt er geen melding van.
quote:1654: ....hile Arsenal forward striker David Bentley signs for an undisclosed fee
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:44 schreef DutchGooner het volgende:
Quincy Owusu drie jaar naar Spartak Moskou
Okee. Qua goals valt het mee, vandaar. Doet ie gewoon weer prima, zeg maar.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja,Henry speelt gewoon een matig seizoen voor zijn doen.
Sour grapes ey? Je icon ziende maakt je niet geheel objectief. Volgens mij baal je er enorm van dat hij niet meer bij FR speeltquote:
Ik val elke avond jankend in slaap.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Sour grapes ey? Je icon ziende maakt je niet geheel objectief. Volgens mij baal je er enorm van dat hij niet meer bij FR speelt![]()
Ik vind je post eerlijk gezegt wat kinderachtig. Beetje een klein foutje zo kinderachtig bashen. Dat in combinatie met jouw duidelijke voorliefde voor Feyenoord en de manier waarop zij hun grootste talent van de afgelopen decennia hebben laten vertrekken, en vooral omdat hij bij Arsenal blijkbaar wel al zijn talent kan benutten (en begrepen wordt) deed me deze post makenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik val elke avond jankend in slaap.
Joh, ik doelde helemaal nergens op. Heb geen wrok tegen van Persie. Het is zonde dat van Marwijk er niks uit wist te krijgen en dat het Wenger wel lukt. Vind het een komisch plaatje en plaats het. Dat jij gelijk zo overspannen gaat reageren had ik ook niet kunnen voorzien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik vind je post eerlijk gezegt wat kinderachtig. Beetje een klein foutje zo kinderachtig bashen. Dat in combinatie met jouw duidelijke voorliefde voor Feyenoord en de manier waarop zij hun grootste talent van de afgelopen decennia hebben laten vertrekken, en vooral omdat hij bij Arsenal blijkbaar wel al zijn talent kan benutten (en begrepen wordt) deed me deze post maken
Die ken ik niet. Hij had gewoon geen toekomst meer bij Feyenoord. Dit was de beste oplossing voor iedereen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Gunner het volgende:
'overspannen' ? Je kan ook overdrijven.
De meeste feyenoorders die ik ken waren niet zo blij dat VP verkaste, en maakte hem als een soort judas uit, dat i.c.m je icoon etc etc. Genoeg erover gezegt
Geen 1, Lehmann is onze beste speler op dit moment!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:04 schreef Erasmusch het volgende:
Hoeveel zal Ashton er vanavond inprikken?
zeker. Met dank aan DG voor deze conclusiequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk is dat ergens een treurige constatering natuurlijk.
Wat een kolder. AFC staat maar 3 verliespunten van de 4e plek. Als je kijkt naar de directe concurenten voor de 4e plek dan moet het toch zeker te doen zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:32 schreef DutchGooner het volgende:
Kankerzooi.
Na vanavond besef ik dat we alleen meedoen voor UEFA Cup
Dan word je toch voor de Spurs of Bolton, want die gaan om de 4e plaats strijden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:32 schreef DutchGooner het volgende:
Kankerzooi.
Na vanavond besef ik dat we alleen meedoen voor UEFA Cup
Man, dat scheelt maar drie luizige puntjes. Wat een gejammer. 4e plek is nog prima te halen hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dan word je toch voor de Spurs of Bolton, want die gaan om de 4e plaats strijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |