Sour grapes ey? Je icon ziende maakt je niet geheel objectief. Volgens mij baal je er enorm van dat hij niet meer bij FR speeltquote:
Ik val elke avond jankend in slaap.quote:Op woensdag 1 februari 2006 11:36 schreef Gunner het volgende:
[..]
Sour grapes ey? Je icon ziende maakt je niet geheel objectief. Volgens mij baal je er enorm van dat hij niet meer bij FR speelt![]()
Ik vind je post eerlijk gezegt wat kinderachtig. Beetje een klein foutje zo kinderachtig bashen. Dat in combinatie met jouw duidelijke voorliefde voor Feyenoord en de manier waarop zij hun grootste talent van de afgelopen decennia hebben laten vertrekken, en vooral omdat hij bij Arsenal blijkbaar wel al zijn talent kan benutten (en begrepen wordt) deed me deze post makenquote:Op woensdag 1 februari 2006 11:44 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Ik val elke avond jankend in slaap.
Joh, ik doelde helemaal nergens op. Heb geen wrok tegen van Persie. Het is zonde dat van Marwijk er niks uit wist te krijgen en dat het Wenger wel lukt. Vind het een komisch plaatje en plaats het. Dat jij gelijk zo overspannen gaat reageren had ik ook niet kunnen voorzien.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:01 schreef Gunner het volgende:
[..]
Ik vind je post eerlijk gezegt wat kinderachtig. Beetje een klein foutje zo kinderachtig bashen. Dat in combinatie met jouw duidelijke voorliefde voor Feyenoord en de manier waarop zij hun grootste talent van de afgelopen decennia hebben laten vertrekken, en vooral omdat hij bij Arsenal blijkbaar wel al zijn talent kan benutten (en begrepen wordt) deed me deze post maken
Die ken ik niet. Hij had gewoon geen toekomst meer bij Feyenoord. Dit was de beste oplossing voor iedereen.quote:Op woensdag 1 februari 2006 12:08 schreef Gunner het volgende:
'overspannen' ? Je kan ook overdrijven.
De meeste feyenoorders die ik ken waren niet zo blij dat VP verkaste, en maakte hem als een soort judas uit, dat i.c.m je icoon etc etc. Genoeg erover gezegt
Geen 1, Lehmann is onze beste speler op dit moment!quote:Op woensdag 1 februari 2006 18:04 schreef Erasmusch het volgende:
Hoeveel zal Ashton er vanavond inprikken?
zeker. Met dank aan DG voor deze conclusiequote:Op woensdag 1 februari 2006 19:54 schreef methodmich het volgende:
Eigenlijk is dat ergens een treurige constatering natuurlijk.
Wat een kolder. AFC staat maar 3 verliespunten van de 4e plek. Als je kijkt naar de directe concurenten voor de 4e plek dan moet het toch zeker te doen zijn.quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:32 schreef DutchGooner het volgende:
Kankerzooi.
Na vanavond besef ik dat we alleen meedoen voor UEFA Cup
Dan word je toch voor de Spurs of Bolton, want die gaan om de 4e plaats strijden.quote:Op donderdag 2 februari 2006 06:32 schreef DutchGooner het volgende:
Kankerzooi.
Na vanavond besef ik dat we alleen meedoen voor UEFA Cup
Man, dat scheelt maar drie luizige puntjes. Wat een gejammer. 4e plek is nog prima te halen hoor.quote:Op donderdag 2 februari 2006 13:28 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Dan word je toch voor de Spurs of Bolton, want die gaan om de 4e plaats strijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |