Wil wel gaan, voorverkoop voor het vrije publiek begint op 8 feb telefonisch en over internet. Wil het dan proberen, als ik om 1 of andere reden niet aan een kaartje kan komen omdat ik geen Spaans adres ofzo heb of Spaanse Creditcard dan ga ik op de dag van de wedstrijd naar Madrid (omdat ik dan toch 5 uur van Madrid zit) naar het stadion als er nog kaarten over zijn. Maar het liefst zo snel mogelijk een kaart hebben. Zou mijn eerste pot wordenquote:Op maandag 30 januari 2006 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
Ga jij trouwens jojo?
Nope,nadat ie vorig jaar op een geweldige manier debuteerde en uitgroeide tot de steunpilaar van de verdediging is het dit jaar crap,net zoals de rest van het team op Lehman na.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:38 schreef -Vaduz- het volgende:
Ben je nog steeds zo enthousiast over Senderos DG?
Dat je juist hem zo goed vind maakt me verdrietig, sinds je hem in het verleden juist de slechtste speler vondquote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef DutchGooner het volgende:
Lehman,veruit de beste speler tot nu toe dit seizoen.
Ja,Henry speelt gewoon een matig seizoen voor zijn doen.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:09 schreef methodmich het volgende:
Zelfs beter dan Henry wat jou betreft?
Oke, eerlijk. Achterin is het inderdaad niet zo best dit seizoen. Vind ik wel opvallend, er staan wel namen (op Senderos en Cygan naquote:Op maandag 30 januari 2006 19:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Nope,nadat ie vorig jaar op een geweldige manier debuteerde en uitgroeide tot de steunpilaar van de verdediging is het dit jaar crap,net zoals de rest van het team op Lehman na.
Lekker blauwbekken in Moskou, wie wil dat nou nietquote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:24 schreef Gunner het volgende:
Spartak Moskou...![]()
Handige move voor je carriere. Hadden er geen NL clubs interesse?
Heel verassend.
edit: Ik zie er nog geen bronnen van in de betrouwbare Engelse media. Alleen een bericht op vi.nl dat gebaseerd is op een russische bron
Op BBC.co.uk staat het nu wel..quote:Op dinsdag 31 januari 2006 17:43 schreef DutchGooner het volgende:
idd,zelfs Arsenal-world maakt er geen melding van.
quote:1654: ....hile Arsenal forward striker David Bentley signs for an undisclosed fee
quote:Op dinsdag 31 januari 2006 16:44 schreef DutchGooner het volgende:
Quincy Owusu drie jaar naar Spartak Moskou
Okee. Qua goals valt het mee, vandaar. Doet ie gewoon weer prima, zeg maar.quote:Op maandag 30 januari 2006 20:44 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ja,Henry speelt gewoon een matig seizoen voor zijn doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |