quote:Op donderdag 2 februari 2006 15:02 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dan hebben ze toch een centraal duo met King Carragher en Terry
Double, double, doublequote:
God straft altijd, zo zie je maar weerquote:Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Double, double, double
Sol Campbell has won the double
And the cunts down the Lane
Have won fuck all again
And Sol Campbell has won the double
Elke speler heeft wel zijn mindere periodequote:Op donderdag 2 februari 2006 16:40 schreef aldostuta het volgende:
[..]
God straft altijd, zo zie je maar weer![]()
Dat hij geestelijk niet helemaal in orde is weten we natuurlijk allang vanaf juli 2001....quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:41 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Elke speler heeft wel zijn mindere periode
quote:Op donderdag 2 februari 2006 16:46 schreef aldostuta het volgende:
[..]
Dat hij geestelijk niet helemaal in orde is weten we natuurlijk allang vanaf juli 2001....
quote:Op zaterdag 4 februari 2006 13:51 schreef Erasmusch het volgende:
Zoe er dit weekend niet een verhaal over zn geaardheid in de NOTW komen? Kan zn broer meteen zn verontschuldigingen aanbieden![]()
Doordat Arsenal de gehele vvk voor Real uit overhoop heeft gehaald zal ik geen kaartjes voor het uitvak hebben.quote:Op dinsdag 7 februari 2006 21:03 schreef jojomen4 het volgende:
DG: had je nog een extra kaart over in het geval ik morgen niet aan een kaart kan komen?
Yup Maar dat is toch niet af te lezen aan mijn postquote:
Oh, dat nam ik maar aanquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:46 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Yup Maar dat is toch niet af te lezen aan mijn post
Dit ging over de uitwedstrijd.
Ik ga alleen naar de wedstrijd op Highbury als er nog iets op het spel staat overigens,anders verkoop ik mijn kaartjequote:Op woensdag 8 februari 2006 00:51 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Oh, dat nam ik maar aan
Maar erg gaaf zegCool
Zo te horen (eh, lezen) heb jij er erg veel vertrouwen in!quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar de wedstrijd op Highbury als er nog iets op het spel staat overigens,anders verkoop ik mijn kaartje
Laat ik het zo zeggen,ik boek mijn overtocht pas na de heenwedstrijdquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:53 schreef Radegast het volgende:
[..]
Zo te horen (eh, lezen) heb jij er erg veel vertrouwen in!![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik ga alleen naar de wedstrijd op Highbury als er nog iets op het spel staat overigens,anders verkoop ik mijn kaartje
Kaartje zit bij mijn seizoenkaart in dus is al betaald. Als ik met de eurostar vanaf Brussel zou gaan kost het me 90 euro + brandstof naar en van Brussel,metro,pubbezoek etc kom je op zo'n 175 uit denk ikquote:Op woensdag 8 februari 2006 00:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]Opzich wel begrijpelijk, want hoeveel betaal je nou voor de hele trip naar London met kaartje?
Ik ga alleen als er echt iets op het spel staat.quote:Ik neem aan trouwens alleen wanneer jullie er keihard afgaan tegen Madrid dat je dan niet meer gaat? Of ook wanneer jullie Real er keihard afknallen daar? Stel dat
Ja joh? Voor de hele europese sessie? Dat is relaxed. Of mag dat ook wel voor de prijs?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Kaartje zit bij mijn seizoenkaart in dus is al betaald.
Aardig prijsje voor een wedstrijdje. Dan hoop ik voor je op penalties waarna Arsenal doorgaatquote:Als ik met de eurostar vanaf Brussel zou gaan kost het me 90 euro + brandstof naar en van Brussel,metro,pubbezoek etc kom je op zo'n 175 uit denk ik.
I seequote:[..]
Ik ga alleen als er echt iets op het spel staat.
Wat valt daar onder? Als het 3-0 zou worden, geef je Arsenal dan nog een kans?quote:Op woensdag 8 februari 2006 00:58 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
[..]
Ik ga alleen als er echt iets op het spel staat.
Nee,wel bij 2-0,3-1 etc.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:01 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Wat valt daar onder? Als het 3-0 zou worden, geef je Arsenal dan nog een kans?
De eerste 7 cup(thuis)wedstrijden zitten er bij in.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ja joh? Voor de hele europese sessie? Dat is relaxed. Of mag dat ook wel voor de prijs?
[..]
Zo! Das dan helemaal geen verkeerde deal. En wat betaal je voor de seizoenskaart?quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:04 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De eerste 7 cup(thuis)wedstrijden zitten er bij in.
Stel dat we uitgeschakeld worden tegen Real hebben we er maar 5 gehad,krijg ik mijn geld terug voor die laatste 2 wedstrijden.
genoegquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:08 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Zo! Das dan helemaal geen verkeerde deal. En wat betaal je voor de seizoenskaart?
Dat zijn zogenaamde "pre-paid cup ties"quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
Dat is inderdaad goed geregeld zeg.
Ik vind het wel een prima deal hoor. Neem aan dat je dan uiteindelijk goedkoper uitbent dan losse kaarten kopen. En voor de club is het ook prima, zijn verzekerd van inkomsten en waarschijnlijk een vol stadion.quote:Op woensdag 8 februari 2006 01:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dat zijn zogenaamde "pre-paid cup ties"
Daarom zijn seizoenkaarten ook duur bij Arsenal,ze zijn namelijk de enige club in Engeland bij wie je je kaartjes vooruit betaald.
FAC en CL,LC moet je apart voor betalenquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik vind het wel een prima deal hoor. Neem aan dat je dan uiteindelijk goedkoper uitbent dan losse kaarten kopen. En voor de club is het ook prima, zijn verzekerd van inkomsten en waarschijnlijk een vol stadion.
Maar is het puur alleen CL/Uefa Cup volgend seizoen dus:of ook League en FA Cup?
Hmm, prima hoorquote:Op woensdag 8 februari 2006 01:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
FAC en CL,LC moet je apart voor betalen
Ik hoor het wsl op zijn vroegst morgen pas.quote:Op woensdag 8 februari 2006 11:03 schreef jojomen4 het volgende:
Nou DG, ik weet niet of die vriend van jou kaarten heeft kunnen krijgen maar ik nietZit de hele dag al te wachten tot ik in het menu'tje verder kan en nu staat er opeens dat het uitverkocht is.
![]()
Wordt dus gewoon weer tv kijken.
Dus niet,net de bevestiging gekregen dat ik 4 kaartjes heb.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:20 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik hoor het wsl op zijn vroegst morgen pas.
Mooi man! Veel plezier!quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dus niet,net de bevestiging gekregen dat ik 4 kaartjes heb.
Gaaf.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Mooi voor je! Als je er uiteindelijk nog 1 over hebt, wat waarschijnlijk niet het geval is, weet je me te vinden.quote:Op woensdag 8 februari 2006 12:26 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Er komen tussen de 5000 en 6000 Arsenal supporters zonde rkaartje....quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:38 schreef jojomen4 het volgende:
[..]
Mooi voor je! Als je er uiteindelijk nog 1 over hebt, wat waarschijnlijk niet het geval is, weet je me te vinden.
Die schijnt dus zijn been gebroken te hebbenquote:Op zondag 12 februari 2006 17:05 schreef jojomen4 het volgende:
Hoe gaat het met Reyes? Kan die komende week weer meedoen tegen Liverpool?
quote:"Overall I am very proud of the spirit we have shown, the quality of our game, and with so many young players in the side I feel it's fantastic. We just want to continue to play well, like we do. I feel the team develops very well, and shows character as well, because with so many young players at the back today; we're one-nil down against an experienced side, who used all the tricks that are creeping into the English game now."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |