Laten we het hopen.quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:00 schreef Erasmusch het volgende:
Als de finale trouwens Blackburn-Wigan wordt
Boeiequote:Op woensdag 25 januari 2006 01:03 schreef Erasmusch het volgende:
Neen, das een UEFA spot minder voor de Hammers![]()
Uh vraagt, wij draaien:quote:Op woensdag 25 januari 2006 01:00 schreef Erasmusch het volgende:
Als de finale trouwens Blackburn-Wigan wordt
Nog ergens een linkie van VP's goal?
Die is toch al weg. Het wordt of Wigan of Blackburn dat Europa in gaat op basis van de LC plek - ongeacht de uitslagen van de komende twee wedstrijden rondom de League Cupquote:Op woensdag 25 januari 2006 01:03 schreef Erasmusch het volgende:
Neen, das een UEFA spot minder voor de Hammers![]()
geen meeting de 14e...quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:10 schreef Doc het volgende:
[..]
Die is toch al weg. Het wordt of Wigan of Blackburn dat Europa in gaat op basis van de LC plek - ongeacht de uitslagen van de komende twee wedstrijden rondom de League Cup
(tenzij SCUM de top 4 niet haalt, of Wigan EN Scum de top 4 halen terwijl Blackburn de finale niet haalt).
Werk?quote:
Succes daarmee dan (en alvast beterschap)!quote:Op woensdag 25 januari 2006 12:25 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ga een dag eerder onder het mes
Ik zou dan ook niet verbaasd zijn als jij zou tekenen als derde keeper hoor.quote:
Jij hebt er ervaring in,is het niet?quote:
quote:Op zondag 29 januari 2006 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
De Championsleague kan nog, maar daar geloof ik niet zo in.
Arsenal en Europees succesquote:Op zondag 29 januari 2006 13:30 schreef -Vaduz- het volgende:
De Championsleague kan nog, maar daar geloof ik niet zo in.
Uiteindelijk heeft manyoo meer 1 Europees bekertje meer in de kast staan als wijquote:
'68,'91 en '99.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef zjroentje het volgende:
Dan zou ik nog maar 1 keertje tellen.
of je zou het zelf nog eens na kunnen tellen.quote:Op zondag 29 januari 2006 13:44 schreef zjroentje het volgende:
Dan zou ik nog maar 1 keertje tellen.
kom op man,dat is zeg maar de CS van Europa,die gaan we niet tellen als zodanigquote:Op zondag 29 januari 2006 13:52 schreef zjroentje het volgende:
Mensen, de Super Cup in '91 tel ik gewoon mee hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |