En daar kan jij over oordelen?quote:Op vrijdag 17 februari 2006 04:19 schreef Erasmusch het volgende:
sowieso belachelijk dat ie dr niet eens iets aan heeft late doebn.
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 13:42 schreef Erasmusch het volgende:
Ja, ik geld als een autoriteit op dat gebied.
De man heeft een klein puntje, maar wat kan Wenger er aan doen dat de 2 engelse basis spelers geblesseerd zijn??quote:Pardew questions Arsenal policy
Pardew would like more English players in Arsenal's line-up
West Ham boss Alan Pardew has hit out at Arsene Wenger for not fielding an English player in Arsenal's Champions League win against Real Madrid.
"I saw a headline saying Arsenal are flying the flag for Britain," he said.
"I kind of wondered where that British involvement actually was when I looked at their team.
"It's important that top clubs don't lose sight of the fact that it's the English Premier League and English players should be involved."
Pardew added: "Foreign players have been fantastic. We have learned from them and from foreign coaches.
"But, to some extent, we could lose the soul of British football - the English player.
"We have a young team at West Ham and we are proud we have so many Englishmen.
"The soul of this team will remain with at least three or four English players as long as I am West Ham. I think that's important, I really do."
Professional Footballers' Association chief executive Gordon Taylor said: "It's an English club but not an English success, it's probably a greater reflection of youngsters from France and elsewhere in Europe.
"It's hard to say that it speaks volumes for English football when none of the players are homegrown."
Taylor said of Arsenal's victory against Real Madrid: "It's tinged with disappointment. Arsene Wenger chooses the team and has got them through and the quality is there for all to see.
"However, it would be more enjoyable if we saw Ashley Cole and Sol Campbell as part of it.
"It's a bit odd to look for the silver lining being England's players being fresh for the World Cup."
Als je de beker wil winnen moet je ze allemaal verslaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 13:03 schreef fanneke het volgende:
Geef Arsenal een goede kans.
Ik denk nog een maandje of 2,5.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 09:55 schreef Gunner het volgende:
Wanneer is het nieuwe stadion eigenlijk af? Dan kan ik het mooi combineren met een weekendje london van de zomer
thuis? minimaal 100quote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:57 schreef Erasmusch het volgende:
DG waar moet je ong op rekenen voor een ticket voor Juve?
Waaaaaaaaaaa.quote:Uw plaatsen zijn in het Spurs gedeelte. Plaatsen in het Arsenal gedeelte hebben een toeslag van ¤ 75 p.p.
Vet!quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:32 schreef Gunner het volgende:
Ik zat net ff te kijken op de site van VI travel. Klikte even Arsenal vs Totnum aan.
staat erbij
[..]
Waaaaaaaaaaa.
[afbeelding]
Ja dat had ik vorig jaar ook al opgemerktquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:24 schreef Cart_man het volgende:
Wat een walgelijk hoge prijzen vragen ze daar bij VI travel.![]()
Daar zal het niet goedkoper van worden denk ik persoonlijkquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Je kan het toch ook zelf regelen?
Denk niet dat het er leuker van word als ik elke keer uitbundig sta te juichen bij een doelpunt voor AFCquote:Op zaterdag 18 maart 2006 23:19 schreef Ludacriss het volgende:
Kom je toch gezellig naast mij zitten![]()
¤250 max. Al weet ik niet hoeveel een kaart bij Arsenal kost...quote:Op zondag 19 maart 2006 11:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Daar zal het niet goedkoper van worden denk ik persoonlijk
Wat zeur je dan over de prijs? Als het goedkoper kan zou er geen aanbod van dat soort reizen zijnquote:Op zondag 19 maart 2006 11:54 schreef Gunner het volgende:
[..]
Daar zal het niet goedkoper van worden denk ik persoonlijk
Ik zeur nergens over de prijs. Dat doet Cart_manquote:Op zondag 19 maart 2006 16:00 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Wat zeur je dan over de prijs? Als het goedkoper kan zou er geen aanbod van dat soort reizen zijn
Zo denk ik er dus ook over, zoals ik al eerder had gepostquote:Op zondag 19 maart 2006 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cart_man blijkbaar niet, dus die moet dan maar proberen om het goedkoper te doen, maar ik denk dat het persoonlijk niet mee zal vallen
Ja thuis. Bij zwarthandelaren of is dit de officiele prijs?quote:
Heb je die prijzen al gezien johquote:Op zondag 19 maart 2006 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Cart_man blijkbaar niet, dus die moet dan maar proberen om het goedkoper te doen, maar ik denk dat het persoonlijk niet mee zal vallen
Betekent niet dat je het zelf niet goedkoper kan regelen dan 500e voor 1 ticket plus 1 overnachting.quote:Op zondag 19 maart 2006 23:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Nee, maar er is markt voor.
Ik zeik niet, ik zeg dat dit gelul is.quote:Op zondag 19 maart 2006 18:47 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
dus die moet dan maar proberen om het goedkoper te doen, maar ik denk dat het persoonlijk niet mee zal vallen
Is ie 2 meter 20???quote:Op maandag 20 maart 2006 00:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Arsenal legt 's werelds grootste voetballer vast
Nikola Zigic van Rode Ster Belgrado is 2,2 meter lang (hoog),
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |